-
Καλά πως πηρε έγκριση παραγωγής έτσι; Βάζω στοίχημα πως δεν εσκυψαν από κατω
Στο sandero που έχει το lpg πίσω έχει την εξάτμιση στο πλάι και δεν εξέχει τίποτα από κάτω
-
Το έκανε και παλιοτερα η τουοτα σε κατι κορολλες, μοντελα 92,93, θυμάμαι κρεμοταν ετσι η εξατμιση.
-
Α συναισθηματικοί ήταν οι λόγοι. Εντάξει τότε!
-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Τροχάκι κόψιμο και κολλημα καινούργιο ίσιο.
Παρεμπιπτόντως η τετρακίνηση με απογοήτευσε. Την βρίσκω ανεπαρκή ...πολύ χλιαρή η συμμετοχή του πίσω ηλ. κινητήρα. Με το 4x2 μου, με τα χιονολάστιχα μου και με φόρα, όπως στο βιντεο, το ανέβαινα και εγώ.
Αυτό σκεφτομαι κι εγώ! Κόβει, φτιάχνει ένα κομμάτι με ίδια διάμετρο και άλλο bend και ξανακολλάει. 100€ υπόθεση.
Όσο για την 4κίνηση προφανώς και δεν είναι για πολλά. 41 άλογα που δεν ξέρεις πόσα φτάνουν τελικά στον τροχό. Χωρίς διαφορικά δε γίνονται σοβαρές δουλειές!
-
προφανώς και δεν ειναι για off roading η ψψ... αλλα θα περίμενα απο στάση στην ανηφόρα να δώσει λίγο.. Δεν είναι όλες οι συνθήκες παίρνω φόρα και περνάω...
Θα επέλεγα και εγω τετρακίνητη έκδοση αν ήταν μηχανικό ή έστω πιο αποτελεσματικό το σύστημα. -
Σε ένα site διάβασα ότι η εξάτμιση εξέχει για λόγους προστασίας της μπαταρίας (υπερθέρμανση, μακροζωια κλπ), για να μην εφάπτεται διότι κάτω από τα πίσω καθίσματα βρίσκονται οι μπαταρίες.
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Σε ένα site διάβασα ότι η εξάτμιση εξέχει για λόγους προστασίας της μπαταρίας (υπερθέρμανση, μακροζωια κλπ), για να μην εφάπτεται διότι κάτω από τα πίσω καθίσματα βρίσκονται οι μπαταρίες.
Ναι λογικό αυτό και όλοι αυτό υποθέτουμε μονο που στα υπόλοιπα υβριδικά Τουότα δεν είναι έτσι.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
41 άλογα που δεν ξέρεις πόσα φτάνουν τελικά στον τροχό
Νομίζω έχει κιβωτιο πίσω μιας σχέσης
-
Μήπως ειναι τζαπαν εντζινιρινγκ????....γιατι έτσι ακριβώς σαν παπάρι κρέμεται και η εξάμτιση του Βιτάρα!!
-
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
Μήπως ειναι τζαπαν εντζινιρινγκ????....γιατι έτσι ακριβώς σαν παπάρι κρέμεται και η εξάμτιση του Βιτάρα!!
καπου σου εχει μπει αυτη η εξατμιση. οχι στο μυαλο, οχι....
-
@gatoz said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
Μήπως ειναι τζαπαν εντζινιρινγκ????....γιατι έτσι ακριβώς σαν παπάρι κρέμεται και η εξάμτιση του Βιτάρα!!
καπου σου εχει μπει αυτη η εξατμιση. οχι στο μυαλο, οχι....
Ρώτα και τον Σπύρο να σου πει για την εξάτμιση του Βιτ....είναι σαν την απόσταση των Γαλλικών ένα πράγμα....όλοι ψέματα λένε, η Τογιότα όχι. Για αυτό όλοι με τα Βιτ σκορπάτε λεφτά σε αναρτήσεις, ποδιές, λάστιχα, κλπ. ο Φων το έχει πληρώσει διπλό!!
-
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@gatoz said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
Μήπως ειναι τζαπαν εντζινιρινγκ????....γιατι έτσι ακριβώς σαν παπάρι κρέμεται και η εξάμτιση του Βιτάρα!!
καπου σου εχει μπει αυτη η εξατμιση. οχι στο μυαλο, οχι....
Ρώτα και τον Σπύρο να σου πει για την εξάτμιση του Βιτ....είναι σαν την απόσταση των Γαλλικών ένα πράγμα....όλοι ψέματα λένε, η Τογιότα όχι. Για αυτό όλοι με τα Βιτ σκορπάτε λεφτά σε αναρτήσεις, ποδιές, λάστιχα, κλπ. ο Φων το έχει πληρώσει διπλό!!
εσεις εχετε κουτια που σκορπανε, εμεις εχουμε αμαξια....
-
ετσι κρεμεται η εξατμιση στην corolla του 98 που ειχα (toyota DNA). Μην ανυσηχειτε, περαν της αισθητικης δεν δημιουργειται αλλο προβλημα
-
@lap said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
41 άλογα που δεν ξέρεις πόσα φτάνουν τελικά στον τροχό
Νομίζω έχει κιβωτιο πίσω μιας σχέσης
Ξενέρωσα με το αποτέλεσμα που είδα στο βίντεο.. 2000 κ ευρώ επιπλέον για τετρακίνηση... για ποιόν λογο? με ποιό όφελος?
-
Μάλλον είχες υψηλές προσδοκίες. Εγώ δεν είδα κάτι που δεν περίμενα. Όλα τα 4κινητα plug in και αρκετά με διαφορικά κάπως έτσι θα συμπεριφερθούν. Το Q5 μου με 35 κιλά ροπής και διαφορικάρες με τόρσεν δεν είχε μεγάλη διαφορά σε σχέση μ' αυτό που βλέπεις.
Σε κάθε περίπτωση υπάρχει πλεονέκτημα σε πιο light συνθήκες σε σχέση με το 2κίνητο. Έστω κι αν αυτό το πλεονέκτημα είναι στο ίσιωμα.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Μάλλον είχες υψηλές προσδοκίες. Εγώ δεν είδα κάτι που δεν περίμενα. Όλα τα 4κινητα plug in και αρκετά με διαφορικά κάπως έτσι θα συμπεριφερθούν.
Σε κάθε περίπτωση υπάρχει πλεονέκτημα σε πιο light συνθήκες σε σχέση με το 2κίνητο. Έστω κι αν αυτό το πλεονέκτημα είναι στο ίσιωμα.
Στις light συνθήκες σε υπερκαλύπτει το χιονολάστιχο δεν χρειάζεται να πληρώσεις 2000k επιπλεον για δηθεν τετρακίνηση. Οι συνθήκες που είχε στο βιντεο δεν ήταν τίποτα σοβαρό ούτε από κλίση ούτε και από όγκο χιονιού.
Υψηλες προσδοκίες δεν είχα εξ αρχής, αλλα τουλάχιστον περίμενα ή hybrid cc να μπορεί να ανέβει από στάση αυτή την ανηφορίτσα. Η μη υβριδική με μηχανικό σύνολο είνα παραπάνω απο αξιοπρεπής.. δες τα βιντεο παρακάτωβίντεο 3. Εδω φαινεται το πάτωμα της μη υβριδικής χωρις να προεξέχει η εξατμιση
-
θα σας γελασω μια και τα τουοτα δεν ειναι απο τα δροσερα μου, νομιζω ειχα βαλει καποιο βιντεο σε ρολερς που εδειχνε το δικουνητο να τα καταφερνει καλυτερα!
οκ, οπως λεει ο στεφαν μπορει να σου δωσει στην ασφαλτο κατι σε στριψιματα, αλλα δεν πιανεται για τετρακουνητο κανονικο - για κουνιστο ειναι -
Ότι και να είναι, είναι 4κίνηση. Πάντα θα υπερέχει like for like δηλ στις ίδιες συνθήκες και με το ίδιο λάστιχο. Τώρα το πόσο κοστολογεί ο καθένας αυτή την (όποια) υπεροχή είναι εντελώς υποκειμενικό και εξαρτάται από τις συνθήκες που κινείται.
Επίσης όλες οι δοκιμές είναι εστιασμένες στο χιόνι που για μας είναι πιο σπάνιο κι από εύστοχο σουτ του Μάνταλου. Προσωπικά, όπως έχω ίσως ξαναγράψει, επέλεξα 4κινηση κυρίως για το καλοκαίρι και για συγκεκριμένες συνθήκες που κινούμαι.
-
αρκετοί αρκούνται και σε ένα αυτοκόλλητο AWD...
-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
αρκετοί αρκούνται και σε ένα αυτοκόλλητο AWD...
Χαχχαχα...παίζει! 17€ έχει (χωρίς την ποποθέτηση )
Toyota Corolla Cross