-
Παίζει και η περίπτωση να είναι κόλλες από το εργοστάσιο (το οποίο δεν καθορίστηκε ποτέ από το προσεκτικό pdi της Toyota)..
-
@a65 said in 2020 Toyota Yaris:
Όσο ζω ελπίζω, δυστυχώς η δική μου αίσθηση είναι ότι τα αυτοκίνητα θα ακριβαίνουν συνέχεια.
Ειδικά τα υβριδικά (μια λέξη αλλά πολλά πράγματα)- Υβριδική μπαταρία, όταν είχα παραλάβει ρώτησα από περιέργεια και μου είπαν γύρω στα 2,5 χιλ, αν έχει άλλος νεότερη πληροφορία ας μας πει.
- Inverter σύμφωνα με τον μάστορα (βίντεο παρακάτω) κοστίζει παραπάνω να το βάλουμε 3 χίλιαρο.
- e-cvt 1,5 χιλ στο περίπου
- Τα μοτέρ MG1, MG2, MGR, αυτά τα είχαν στο ράφι.
- Θερμικός κινητήρας 1500, 1800, 2000 cc από αυτόν έχουν όλοι αλλά μικρότερο.
Τώρα αν αρέσει ή δεν αρέσει είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.
1 υβριδική μπαταρία 1500-1700 ευρώ γνήσια με δύο χρόνια εγγύηση(oχι απο αντιπροσωπεία) το οποίο θα φανεί μετά από 12 η 13 χρόνια η και παραπανω .μέχρι τότε να πούμε ένα τδι πόσες φορές έκανε πομπα μπεκ και πόσο έδινε κάθε φορά συν όλα τα άλλα και ειναι και πολλα.
2 αυτό τώρα, εχουν βγει καμπάνιες και το αλλάζει η Τογιότα προληπτικά. δυσκολα.χαλαει ο ινβερτερ και αυτό ΕΑΝ θα πρέπει οντως να είναι αυτός δηλαδή πολύ προσεκτική διάγνωση .εχει τύχει σε δικό μου άτομο με πριους 2 (2008 μοντέλο)που του έλεγε η αντιπροσωπεία ινβερτερ και όμως δεν ήταν.το παλιό πριους 2 και ενώ είχε περάσει η εγγύηση του η Τογιότα το άλλαξε μέσω μιας καμπάνιας αυτό που ανέφερα παραπάνω.
3.γιατι να χαλάσει το ecvt;ενδεικτικά ,dsg που είναι 90% να πάθει κάτι πάνω 2χηνες
Λοιπόν... ευκαιρίας δοθείσας , διαβάζω παραπάνω για μουγκρητά και βου και βου και ωτοασπίδες και θορύβους κλπ. Αντε να πω το πριους 2 που είναι το 2003 ,είχε ένα μουγκρητό σε ανηφόρα καλή ,πχ Δερβένι για όσους ξέρουν από θεσσαλονίκη.
το πριους 3 που έχω τώρα σαφώς καλύτερο πραγματικά δεν βρίσκω διάφορα με άλλα ,εκτός εάν τραβάτε συνέχεια τροχόσπιτο και πάτε τάπα σε ανηφόρες.
οδηγαω πολλά αυτοκινητα λόγω της δουλειάς μου και καινούργια και παλαιότερα.
το τελευταία εξαμηνο ένα α3τδι 2.0 κυβικά 2021ΜΥ αυτό το υπέροχο μοτέρ που τεχνολογικά είναι μίζα μπροστά σε ένα αντίστοιχο hsd,περα από τα πλαστικά του (το επάνω μέρος ναι είναι μαλακό) που είναι θεοσκληρα μπορεί να ισωνεις και καρφί ειδικά εκεί στο πλαστικό της πόρτας βοηθάει και η σχεδίαση του, το μοτέρ κάνει ΘΌΡΥΒΟ ειδικά εκεί 2,500 με 4.000 στροφές. εχει 52.000χλμ ΚΑΙ ΝΑΙ ειναι άθλιο κυριολεκτικά το πώς ακούγεται.
σασμάν αυτόματο.
καλα απο αίσθηση τιμόνι κλπ θεϊκό μόνο με Μακ λαρεν το συγκρίνω. -
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
Παίζει και η περίπτωση να είναι κόλλες από το εργοστάσιο (το οποίο δεν καθορίστηκε ποτέ από το προσεκτικό pdi της Toyota)..
Ετσι δειχνει παντως
-
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
@cirus said in 2020 Toyota Yaris:
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
@cirus said in 2020 Toyota Yaris:
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
@cirus said in 2020 Toyota Yaris:
@nickthetrib said in 2020 Toyota Yaris:
@cirus said in 2020 Toyota Yaris:
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
@cirus said in 2020 Toyota Yaris:
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
@cirus said in 2020 Toyota Yaris:
@gatoz said in 2020 Toyota Yaris:
ευτυχως αποταξαμην τη τογιοτιλα - μυριζει κιολας αλλα και κυριως γερναει μυαλα
εαν μεγαλωνοντας μπειτε σε ενα ματσουντα, σουζουκαρα ή μια χονταρα, τοτε θα καταλαβετε που πεταξατε τη ψυχη και μικρυνατε τη ψ...ηΓατε χανεις την ώρα σου. Είναι σαν η Toyota να κάνει μάγια στους παππουδες. Σαν μαύρη τρύπα
Οι μόνοι που μπορούν να σωθούν είναι αυτοι που έχουν και ενα δεύτερο διασκεδαστικό αυτοκίνητο και έχουν απλά ένα toyota για την οικονομία. Εκεί βρίσκω νόημα
Η καραμέλα με την παππουδίλα κούρασε, παιδιά...
Γνώμη μου, αλλάξτε τροπάριο...Το ίδιο ακριβώς με το να λέτε ότι είναι και διασκεδαστικά. Ιδια καραμέλα από 2 διαφορετικές μεριές (different flavors)
θα αλλαξουμε και μεις τροπάριο οταν δεν γράφετε πράγματα που δεν ισχύουν.....
Πάντως δεν είναι μόνο οικονομικά, όπως θέλετε με το ζόρι να τα παρουσιάζετε
οχι δεν είναι μόνο οικονομικά. είναι και αξιοπιστα και VFM
Οτι θέλουν οι περισσότεροι αγοραστές γιαυτό και πουλάνε και πολύ και ΜΑΓΚΙΑ της TOYOTA
Οτι και να λες όμως οδηγικά είναι βαρετα αμάξια και απο εκεί εχει βγει το παπουδιέρες. Οτι και να λες αυτό δεν αλλάζει
Ήταν οδηγικά βαρετά! Και στο λέει κάποιος που έχει παππουδιερα (αουρις του 07)!
Καμία σχέση οδηγικά το δικό μου, με του Φάνη!!!
Του Φάνη, οκ δεν είναι Ιουλιέτα (η οποία είναι το καλύτερο μικρομεσαίο που εχω οδηγήσει) ή τελευταίο φοκους, αλλά άνετα κάθεται δίπλα στο προηγούμενο φοκους!
Μιλάω από προσωπική εμπειρία!την corola δεν την έχω οδηγήσει αλλά το chr το έκανα βόλτα και ήταν βαρετο. Εστριβε καλυτερα από ότι περιμενα αλλά ψόφιο και γκάριζε στο απότομο πάτημα. Δεν με έπεισε για κάτι το σπουδαίο απλά εκτίμησα την κατανάλωση και ότι έστριβε ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ από τα παλιά toyota που είχα οδηγήσει και έγινα anti-toyotαιος
Οδήγησες για ένα τέταρτο το προfacelift C-HR του γείτονα και έβγαλες το συμπέρασμα ότι είναι βαρετό;
Προσωπικά, τον συνδυασμό κρατηματος-άνεσης της ανάρτησης του C-HR τον θεωρώ εξαιρετικό.
Όπως τη βρίσκει ο καθένας, αλλά μην τα απαξιώνουμε ολα.Ενταξει εχεις δίκιο στο μετά Facelift ΑΠΟΓΕΙΩΘΗΚΕ στην στρατοσφαιρα το μοντέλο και δεν φτανει ενα μισαωρο που το οδήγησα να βγάλω συμπερασμα ότι είναι ψόφιο. Στο μετα facelift εβαλαν και 80+ αλογα , σταμάτησε να γκαρίζει το CCVT και με το που άνοιγες πόρτα ανοιγει κόκκινο χαλί και σε υποδέχεται στα βασιλικά ανακτορα να κάτσεις σε θρόνο-κάθισμα. Ο χώρος αποσκευων μεταμορφώθηκε σε φορτηγού και οι πίσω απολαμβάνουν χώρους rolls με πανοραμική θέα
Στο στριψιμό παραδέχθηκα ότι έχει μεταμορφωθει σε σχέση με το τι περίμενα. Δεν θα γράψω ψέματα επειδη δεν το γουστάρω. Αλλά το αμάξι ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ χαλαρους ρυθμούς. Δεν σου βγάζει να το πας γρήγορα.
Εγω δεν το απαξιώνω καθόλου λέω και τα θετικά και τα αρνητικά του οπως έχουν όλα τα αμάξια. Εσεις θελετε να τα παρουσιάζετε όλα θετικά γιαυτο και υπερβάλω στα αρνητικά εγώ
Και όσο το συνεχίζετε το ίδιο θα κάνω
Αν σταματήσετε να υπερβάλετε εσείς να είσαι σίγουρος ότι θα σταματήσω να υπερβάλω από την ανάποδη εγώ
Οικονομικό είναι, VFM είναι, αξιόπιστο είναι, αυτόματο eCVT έχει, σχέδιο "αλλού" εχει, το ότι "στρίβει" κιόλας μαλλον το λες και επιτυχία...
Κάνεις δεν είπε ότι πήρε C-HR για να κάνει κόντρες, αν και για τον προσανατολισμό του στέκεται αξιοπρεπεστατα σε πολλές και διάφορες συνθήκες.
Για άλλη μια φορά, η συζήτηση από τα υβριδικά Toyota κατέληξε στo C-HR. Απ' ο,τι φαίνεται, εξακολουθεί να διεγείρει θετικά ή και αρνητικά συναισθήματα, πάντως αδιάφορο δεν είναι.Εσυ ανέφερες το CHR που εγώ οδήγησα και οτι εβγαλά λάθος συμπεράσματα και απλά απάντησα σε σενα. Εγώ μιλαγα για τα Toyota γενικότερα και απλά ανέφερα ότι δεν έχω οδηγήσει την corolla που μου έλεγε ο φίλος, αν την είχα οδηγήσει θα έλεγα για εκείνη. Δεν θα με τρελάνεις τώρα οτι έχω και κόμπλεξ με το chr.
Ξαναδιάβασε τα προηγούμενα posts σου και θα δεις ποιος έμπλεξε πρώτος στη συζήτηση το C-HR.
Ξαναδιάβασα και είναι οπως στα είπα και πριν!!!!!! ακριβως
Ο φιλος nickthetrib μου εξηγούσε για την corola του Φανη και του απάντησα οτι δεν την έχω οδηγήσει αλλά το CHR που το έχω οδηγήσει.......... αυτο και αυτό.
Το ανέφερα οπως σου είπα και πριν γιατι δεν εχω οδηγήσει την corola και το έφερα σαν παράδειγμα toyota. Συγνώμη κιολας που δεν εχω οδηγησει την corola και ήταν ότι πιο κοντά σε αυτή μπορούσα να φέρω σαν παράδειγμα σε αυτόν που μιλουσα!!!!!
Μετα εγραψες εσύ ότι εχω λάθος γνώμη που οδηγησα το CHR του γείτονα που έχει αστρονομικές διαφορές με το facelift και απάντησα πλεον σε σενα.
-
@miata_4ever said in 2020 Toyota Yaris:
@a65 said in 2020 Toyota Yaris:
Όσο ζω ελπίζω, δυστυχώς η δική μου αίσθηση είναι ότι τα αυτοκίνητα θα ακριβαίνουν συνέχεια.
Ειδικά τα υβριδικά (μια λέξη αλλά πολλά πράγματα)- Υβριδική μπαταρία, όταν είχα παραλάβει ρώτησα από περιέργεια και μου είπαν γύρω στα 2,5 χιλ, αν έχει άλλος νεότερη πληροφορία ας μας πει.
- Inverter σύμφωνα με τον μάστορα (βίντεο παρακάτω) κοστίζει παραπάνω να το βάλουμε 3 χίλιαρο.
- e-cvt 1,5 χιλ στο περίπου
- Τα μοτέρ MG1, MG2, MGR, αυτά τα είχαν στο ράφι.
- Θερμικός κινητήρας 1500, 1800, 2000 cc από αυτόν έχουν όλοι αλλά μικρότερο.
Τώρα αν αρέσει ή δεν αρέσει είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.
1 υβριδική μπαταρία 1500-1700 ευρώ γνήσια με δύο χρόνια εγγύηση(oχι απο αντιπροσωπεία) το οποίο θα φανεί μετά από 12 η 13 χρόνια η και παραπανω .μέχρι τότε να πούμε ένα τδι πόσες φορές έκανε πομπα μπεκ και πόσο έδινε κάθε φορά συν όλα τα άλλα και ειναι και πολλα.
2 αυτό τώρα εχουν βγει καμπάνιες και το αλλάζει η Τογιότα προληπτικά. δυσκολα.χαλαει ο ινβερτερ και αυτό ΕΑΝ θα πρέπει οντως να είναι αυτός δηλαδή πολύ προσεκτική διάγνωση .εχει τύχει σε δικό μου άτομο με πριους 2 (2008 μοντέλο)που του έλεγε η αντιπροσωπεία ινβερτερ και όμως δεν ήταν.το παλιό πριους 2 και ενώ είχε περάσει η εγγύηση του η Τογιότα το άλλαξε μέσω μιας καμπάνιας αυτό που ανέφερα παραπάνω.
3.γιατι να χαλάσει το ecvt;ενδεικτικά ,dsg που είναι 90% να πάθει κάτι πάνω 2χηνες
Λοιπόν... ευκαιρίας δοθείσας , διαβάζω παραπάνω για μουγκρητά και βου και βου και ωτοασπίδες και θορύβους κλπ. Αντε να πω το πριους 2 που είναι το 2003 ,είχε ένα μουγκρητό σε ανηφόρα καλή.Εντάξει δεν έγραψα ότι χαλάνε εύκολα, πιο πολύ ήθελα να τονίσω τη διαφορά εξοπλισμού με ένα 1000αρι τουρμπάτο που κάνει τα ίδια και παραπάνω λεφτά.
Για το θόρυβο το είχα γράψει αλλά μόνο σε μεγάλα ανηφορικά τμήματα ΕΟ .
Και ευχαριστώ για τις χρήσιμες πληροφορίες. -
@a65 said in 2020 Toyota Yaris:
@jason13 said in 2020 Toyota Yaris:
Καλησπέρα,
Αυτο το σημάδι για yaris του 23 πως διορθωνεται; Ειναι φυσιολογικο πρωτο μηνα και μετα απο ενα πλυσιμο (μαλλον οχι τελειο στεγνωμα) να βγαζει τετοια σημαδια στα πλαστικά του;
Το λέω εδώ και καιρό το πλυστικό υγρό της τογιοτα αφήνει λεκέδες στο piano black.
- δε χρησιμοποιείς πλυστικό υγρό τογιότα, αγόρασε sonax
- το τρίβεις με quixx acrylic scratch remover
Λογικά είναι πλυστικό υγρό του παρμπρίζ, το οποίο έτρεξε σε διάφορα σημεία (βλέπω τουλάχιστον 4 γραμμές) και στέγνωσε, οξειδώνοντας το μαύρο γυαλιστερό πλαστικό, που σε όλα τα αυτοκίνητα είναι γενικώς ευαίσθητο.
Καθαρίζει με ψιλή γυαλιστική αλοιφή, ακόμα και με το χέρι, απλά πρέπει να έχεις μια σχετική εμπειρία, ώστε να μη δημιουργήσεις θαμπάδα στο σημείο. -
@ribopaido said in 2020 Toyota Yaris:
Παιδια αν και ξέφυγε λίγο το θεμα, ευχαριστώ όλο το φορουμ για τις απαντήσεις. Προχωραμε με την εκτιμηση αυριο τυπικα και βλέπουμε. Το μονο που μου εκανε εντυπωση ειναι με τα δανεια και τη eurobank που συνεργάζεται ο πασπαλιάρης: αλλου λένε δινουν δανεια ανετα αλλα δεν γίνονται αιτησεις λογω καθυστερησεων στη παράδοση..
Μηπως και οι τράπεζες εξακολουθουν να ειναι αυστηρές?https://www.capital.gr/oikonomia/3625391/ta-misa-katanalotika-daneia-aforoun-se-agores-i-x/
https://www.euro2day.gr/news/economy/article/2138064/pagosan-ta-daneia-gia-agora-aytokinhtoy.html
γιατί σπρώχνεις συνέχεια το θέμα, εκτός; κάτι από πολιτική ίσως και μετά λίγο γευσιγνωσία; πολύ δωρεάν έρευνα αγοράς βλέπω (έτσι, επειδή πολύ συνομωσιολογικα τα βλέπω)
-
Ερώτηση προς κατόχους.
Αν επιλέξω τις εργοστασιακές μπάρες οροφής, θα κουμπωνει πάνω οποιαδήποτε μπαγκαζιερα που πιάνει με δαγκάνες; -
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
Ερώτηση προς κατόχους.
Αν επιλέξω τις εργοστασιακές μπάρες οροφής, θα κουμπωνει πάνω οποιαδήποτε μπαγκαζιερα που πιάνει με δαγκάνες;Νομίζω πως δεν έχεις θέμα. Κι εγώ εργοστασιακές έβαλα, πήρα Thule μπαγκαζιερα και κουμπώνει μια χαρά
-
@jason13 said in 2020 Toyota Yaris:
Καλησπέρα,
Αυτο το σημάδι για yaris του 23 πως διορθωνεται; Ειναι φυσιολογικο πρωτο μηνα και μετα απο ενα πλυσιμο (μαλλον οχι τελειο στεγνωμα) να βγαζει τετοια σημαδια στα πλαστικά του;
Λυπάμαι ειλικρινά αλλά το ίδιο συνέβη και σε εμένα μετά από πλύσιμο. Δεν ξέρω την αιτία (μου είπαν κακή ποιότητα υλικών) αλλά δεν πρόκειται να το αφαιρέσεις παρά μόνο με γυάλισμα. Δοκίμασα τα πάντα αλλά τελικά κατέληξα σε detailer όπου τελικά γυάλισμα έκανε, αφού δοκίμασε και αυτός ότι είχε διαθέσιμο (όξινο Ph για άλατα, σαμπουάν κλπ).
-
πέταμα δοκιμάσατε;
-
Να πούμε και κάτι χρήσιμο. Πιθανόν και εμένα δημιουργήθηκε όταν πλύθηκε και δεν έκανα καλό στέγνωμα. Σε όλα τα άλλα πλυσίματα κανένα πρόβλημα.
-
Το συγκεκριμένο σημείο θέλει καλό στέγνωμα ταμποναριστα
-
Δεν ήξερα ότι κάποια αυτοκίνητα χρειάζονται περιποίηση στα Πρίνου…..
-
-
@kkostask said in 2020 Toyota Yaris:
Δεν ήξερα ότι κάποια αυτοκίνητα χρειάζονται περιποίηση στα Πρίνου…..
Οπουδηποτε υπαρχει piano black εξωτερικά θελει τέτοιο χειρισμό!
Και στη Χ1 πχ που εχει τετοιο υλικό στο Β pillar εξωτερικά ετσι το κάνω για να μην χαράσσει και φαινεται αθλια στο φως! -
Αθήνα Κυλλήνη, 4 άτομα (2ενηλ+2παιδιά) με φουλ φόρτωμα και μπαγκαζιερα (πιο φουλ δε γίνεται). Μαχ 120km/h λόγω φόβου για τη ψεύτικη μπαγκαζιερα που έχω, το αμάξι έδινε άνετα παρόλο το φόρτωμα. Με εξέπληξε ευχάριστα, το περίμενα στα 5.5 με 6. Ρε παιδιά τι απαίσιος δρόμος μετα την Πάτρα, έλεος..
-
@sxetikos13 said in 2020 Toyota Yaris:
Ακριβώς τους ίδιους λεκέδες έκανε και εμένα μετά από πλύσιμο έχοντας μόλις 1500 χλμ. Με το μόνο τρόπο που βγαίνουν είναι με αλοιφή για γρατζουνιές με κανένα άλλο τρόπο.
Εμένα έκανε και λεκέδες στην πλαστική ποδιά η οποία είχε αρχίσει και έσκαγε σε διάφορα σημεία πριν το πλύσιμο. Το πήγα στην αντιπροσωπεία μιας και ήταν στην εγγύηση έκαναν αίτημα για αντικατάσταση αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα γίνει δεκτό λόγω αστοχίας υλικού και τελικά απορρίφθηκε με την αιτιολογία ότι είναι "εξωτερικός παράγοντας" που ευθύνεται για τη ζημιά, δηλαδή εγώ.
Τα συμπεράσματα είναι 2:
> 1. Tα πλαστικά της toyota είναι άθλια** ειδικά όταν πληρώνεις 20.000 ευρώ που έχει σήμερα το yaris. Όπως και το εξωτερικό μεταλλικό χρώμα είναι πέρα για πέρα ψεύτικο. Γρατζουνάει ακόμα και από κλαδιά!!!!**
- Γενικά, οι άνθρωποι στην κεντρική τουλάχιστον αντιπροσωπεία των Αθηνών την έχουνε ψωνίσει και νομίζουν ότι απευθύνονται σε αδαείς τουλάχιστον. Η αλαζονεία στο απόγειό της. Δεν τους ενδιαφέρει αν θα χάσουν πελάτες αφού πουλάνε σαν τρελοί ελέω υβριδικών.
Τέλος, θα ήθελα τη βοήθειά σας στο εξής θέμα: Έχοντας, το yaris βενζίνη 1500cc πριν ακόμα παραλάβω το αμάξι τους είχα ρωτήσει επανειλημμένα αν μπορώ να βάλω τη μαύρη μικρή αεροτομή που υπάρχει στο hybrid και λείπει από το βενζινοκίνητο. Δεν έχω πάρει την παραμικρή στοιχειωδώς σοβαρή απάντηση. Μέχρι και ότι έχει άλλη πόρτα πορτ-μπαγκάζ το βενζινοκίνητο με το υβριδικό μου είπαν για να με αποφύγουν ενώ στην αρχή μου λέγανε ότι μπαίνει εύκολα απλώς αυτοί δεν το αναλαμβάνουν για κάποιο αδιευκρίνιστο λόγο.
Συνεπώς, βρέθηκα στην ανάγκη του phorum και ήθελα να ρωτήσω... Να προχωρήσω στην παραγγελία της αεροτομής ή θα παίξει κάποιου είδους πρόβλημα. Είναι το ίδιο αμάξωμα.. Μου φαίνεται πρακτικά αδύνατο να μη μπαίνει. Μου έχουν σπάσει τα νεύρα. Επίσημη αντιπροσωπεία και να σε μπερδεύει παρά να σε βοηθάει....
για το εξωτερικό μεταλλικό χρώμα τα έχουμε ξαναπεί. Πλέον είναι οικολογικά χρώματα με βερνίκια νερού που δεν κάνουν κακό στο περιβάλλον. Είναι αναγκασμένοι πλέον και συμβαίνει σε όλες τις εταιρίες. Λογικά το ίδιο συμβαίνει και στα πλαστικά. Πρέπει να είναι ανακυκλώσιμα και ανακυκλωμένα.
-
Επειδή με τα πλαστικά μπορούν πλέον να αντιγράψουν άλλα υλικά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το κάνουν, να μοιάζει δηλαδή με διάτρητο, με carbon, με αλκαντάρα, με οτιδήποτε διαφορετικό από το κλασσικό πλαστικό μπάλα μπάσκετ.
-
Όταν ξεστραβωθεί ο Έλληνας από το δεν σπάει δεν χαλάει τουοτα θα είναι αργά.
Κατακόρυφη η πτώση ποιότητας και η αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας.
Συνεχίστε να αγοράζετε όμως με μοναδικό αντίλογο ότι στα αλλά θα φας τα λεφτά σου στα συνεργεία
2020 Toyota Yaris