@sargus said in BYD forum:
Πήγα σήμερα και έκανα τεστ το dolphin.
ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ!!!
Τρομερή ποιότητα στο εσωτερικό και τρομερή ποιότητα κύλισης!! Πιστεύω ότι κατουράει όλα τα c segment. Αν δεν ήξερα τίποτα και μου έλεγες ότι είναι jaguar (στο εσωτερικό) θα μου φαινόταν λογικό. Καλά, κάτι golf, A3 κτλ. δεν στέκονται δίπλα του. Το αυτοκίνητο είναι μασιφ! Και σε συναρμογη εσωτερικού και σε κύλιση και σε λακουβες και σε μια ραμπα που το ανέβασα στραβά. Δε μου αρέσει στο εσωτερικό το χερουλι της πόρτας που φαίνεται ευθραυστο και ότι το πάτωμα για τους πίσω επιβάτες είναι ψηλά και διπλωνουν τα πόδια. Βέβαια σε εμενα πίσω θα κάθονται τα παιδιά που μάλλον είναι καλύτερο έτσι. Πέρα από αυτά τα δύο σημεία, το εσωτερικό το βρήκα τέλειο. (Έχει μέχρι και ένα κομψό "στυλό" σε μια υποδοχή κάτω από τον τεμπέλη για να κόβεις ζώνες και να σπας παράθυρα).
Το εξωτερικό του δε μου αρέσει και τόσο (ιδιαίτερα η μούρη).
Έχω αναστατωθεί!
Ψάχνω να δω πως θα κάνω τραμπα το δικό μου (Honda civic 2018) με το dolphin.
Το μόνο θέμα που έχω είναι ότι λατρεύω το αμάξι μου και λυπάμαι να το δώσω. Για αυτό το σκέφτομαι ακόμη. Αν είχα οποιοδήποτε άλλο αμάξι δε θα σκεφτόμουν τίποτα. Θα το εκλεινα πριν τελειώσει το τεστ ντραιβ.
Υ.Γ. Το οδήγησα μέσα σε πόλη για λίγη ώρα. Θέλω να ξαναπάω να ζητήσω να το βγάλω εθνική και να το οδηγήσω λίγο πιο δυναμικά σε στροφές (όχι γιατί θέλω να οδηγώ έτσι αλλά για να καταλάβω καλύτερα τι αμάξι είναι).
Αχχχ...από εκεί που δεν είχα μπελάδες, απέκτησα!!
Ας ξεκινησω λεγοντας "ΤΑ 'ΛΕΓΑ ΕΓΩ!" 
Απο εκει και περα, το δελφινι εχει προσανατολισμο προς την πολη. ΟΜΩΣ επειδη η μπαταρια ειναι μεγαλουτσικη και επειδη οι χωροι του ειναι πολυ καλοι (με εξαιρεση το πορτ μπαγαζ) μπορει ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ να παιξει τον ρολο του ενος και μοναδικου αμαξιου μιας οικογενειας.
Οι προϋποθεσεις ειναι να μην εχεις μικρα παιδια (ωστε να μην χρειαζεσαι καροτσια και τα απειρα μπαγαζια που συνοδευουν ενα παιδι <2 ετων), να μπορεις να φορτισεις σπτι (θα διευκολυνεις πολυ τη ζωη σου) και τα ταξιδια που κανεις να μην ειναι "τρελα", αλλα και να εχεις την υπομονη να φτιαξεις προγραμμα φορτισεων.
Το σιβικ που εχεις ειναι ενα οχημα που (ολοι λενε) οτι ειναι πολυ καλο στην δυναμικη οδηγηση. Αυτο δεν θα το εχεις με το δελφινι. Αν εχεις αλλαξει φαση ζωης και δεν σε ενδιαφερει η δυναμικη οδηγηση αλλα προσανατολιζεσαι προς την ανεση, τοτε ναι μπες στο τριπακι. Σε καμμια περιπτωση ομως μην νομιζεις οτι επειδη το δελφινακι ειναι σφαιρα στην ευθεια, θα ειναι φοβερο και στο στροφιλικι. Καλωσηρθες στην αμεση ροπη και τα πολλα αλογα της ηλεκτροκινησης 
Για το εσωτερικο, συμφωνω σε ολα απολυτως. Ειναι πολυ καλυτερο απο οτι το περιμενα και ανετα βλεπει στα ματια γερμανικα θερμικα διπλασιας τιμης (αναφερομαι στην απτη ποιοτητα του σαλονιου). Ειναι παντως πολυ-πολυ καλυτερο απο το τιγκουαν που ειχαμε!
Οσο για το "ψηλο" δαπεδο, μην πας ουτε για πλακα να δεις το ex30, θα βαλεις τα κλαματα. Θα νομιζεις οτι σου κανουν βασανιστηριο στο πισω καθισμα 
Παντως δεν θεωρω οτι ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα ακομα και για τους πισω επιβατες, διοτι εχουν αρκετο χωρο να απλωσουν ποδια, εκτος αν ειναι >1.90.
Καταλαβαινετε σιγα σιγα τον λογο που λεμε οτι ειναι ευκαιριαρα στα 26380, και ας μην το χαρακτηρισω καν τι ειναι στα 20 (μετα την επιδοτηση) 