-
Πήγα σήμερα και έκανα τεστ το dolphin.
ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ!!!Τρομερή ποιότητα στο εσωτερικό και τρομερή ποιότητα κύλισης!! Πιστεύω ότι κατουράει όλα τα c segment. Αν δεν ήξερα τίποτα και μου έλεγες ότι είναι jaguar (στο εσωτερικό) θα μου φαινόταν λογικό. Καλά, κάτι golf, A3 κτλ. δεν στέκονται δίπλα του. Το αυτοκίνητο είναι μασιφ! Και σε συναρμογη εσωτερικού και σε κύλιση και σε λακουβες και σε μια ραμπα που το ανέβασα στραβά. Δε μου αρέσει στο εσωτερικό το χερουλι της πόρτας που φαίνεται ευθραυστο και ότι το πάτωμα για τους πίσω επιβάτες είναι ψηλά και διπλωνουν τα πόδια. Βέβαια σε εμενα πίσω θα κάθονται τα παιδιά που μάλλον είναι καλύτερο έτσι. Πέρα από αυτά τα δύο σημεία, το εσωτερικό το βρήκα τέλειο. (Έχει μέχρι και ένα κομψό "στυλό" σε μια υποδοχή κάτω από τον τεμπέλη για να κόβεις ζώνες και να σπας παράθυρα).
Το εξωτερικό του δε μου αρέσει και τόσο (ιδιαίτερα η μούρη).Έχω αναστατωθεί!
Ψάχνω να δω πως θα κάνω τραμπα το δικό μου (Honda civic 2018) με το dolphin.
Το μόνο θέμα που έχω είναι ότι λατρεύω το αμάξι μου και λυπάμαι να το δώσω. Για αυτό το σκέφτομαι ακόμη. Αν είχα οποιοδήποτε άλλο αμάξι δε θα σκεφτόμουν τίποτα. Θα το εκλεινα πριν τελειώσει το τεστ ντραιβ.Υ.Γ. Το οδήγησα μέσα σε πόλη για λίγη ώρα. Θέλω να ξαναπάω να ζητήσω να το βγάλω εθνική και να το οδηγήσω λίγο πιο δυναμικά σε στροφές (όχι γιατί θέλω να οδηγώ έτσι αλλά για να καταλάβω καλύτερα τι αμάξι είναι).
Αχχχ...από εκεί που δεν είχα μπελάδες, απέκτησα!!
Μη κάνεις καμιά Μ......και με το civic
-
Πήγα σήμερα και έκανα τεστ το dolphin.
ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ!!!Τρομερή ποιότητα στο εσωτερικό και τρομερή ποιότητα κύλισης!! Πιστεύω ότι κατουράει όλα τα c segment. Αν δεν ήξερα τίποτα και μου έλεγες ότι είναι jaguar (στο εσωτερικό) θα μου φαινόταν λογικό. Καλά, κάτι golf, A3 κτλ. δεν στέκονται δίπλα του. Το αυτοκίνητο είναι μασιφ! Και σε συναρμογη εσωτερικού και σε κύλιση και σε λακουβες και σε μια ραμπα που το ανέβασα στραβά. Δε μου αρέσει στο εσωτερικό το χερουλι της πόρτας που φαίνεται ευθραυστο και ότι το πάτωμα για τους πίσω επιβάτες είναι ψηλά και διπλωνουν τα πόδια. Βέβαια σε εμενα πίσω θα κάθονται τα παιδιά που μάλλον είναι καλύτερο έτσι. Πέρα από αυτά τα δύο σημεία, το εσωτερικό το βρήκα τέλειο. (Έχει μέχρι και ένα κομψό "στυλό" σε μια υποδοχή κάτω από τον τεμπέλη για να κόβεις ζώνες και να σπας παράθυρα).
Το εξωτερικό του δε μου αρέσει και τόσο (ιδιαίτερα η μούρη).Έχω αναστατωθεί!
Ψάχνω να δω πως θα κάνω τραμπα το δικό μου (Honda civic 2018) με το dolphin.
Το μόνο θέμα που έχω είναι ότι λατρεύω το αμάξι μου και λυπάμαι να το δώσω. Για αυτό το σκέφτομαι ακόμη. Αν είχα οποιοδήποτε άλλο αμάξι δε θα σκεφτόμουν τίποτα. Θα το εκλεινα πριν τελειώσει το τεστ ντραιβ.Υ.Γ. Το οδήγησα μέσα σε πόλη για λίγη ώρα. Θέλω να ξαναπάω να ζητήσω να το βγάλω εθνική και να το οδηγήσω λίγο πιο δυναμικά σε στροφές (όχι γιατί θέλω να οδηγώ έτσι αλλά για να καταλάβω καλύτερα τι αμάξι είναι).
Αχχχ...από εκεί που δεν είχα μπελάδες, απέκτησα!!
Ας ξεκινησω λεγοντας "ΤΑ 'ΛΕΓΑ ΕΓΩ!"
Απο εκει και περα, το δελφινι εχει προσανατολισμο προς την πολη. ΟΜΩΣ επειδη η μπαταρια ειναι μεγαλουτσικη και επειδη οι χωροι του ειναι πολυ καλοι (με εξαιρεση το πορτ μπαγαζ) μπορει ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ να παιξει τον ρολο του ενος και μοναδικου αμαξιου μιας οικογενειας.
Οι προϋποθεσεις ειναι να μην εχεις μικρα παιδια (ωστε να μην χρειαζεσαι καροτσια και τα απειρα μπαγαζια που συνοδευουν ενα παιδι <2 ετων), να μπορεις να φορτισεις σπτι (θα διευκολυνεις πολυ τη ζωη σου) και τα ταξιδια που κανεις να μην ειναι "τρελα", αλλα και να εχεις την υπομονη να φτιαξεις προγραμμα φορτισεων.
Το σιβικ που εχεις ειναι ενα οχημα που (ολοι λενε) οτι ειναι πολυ καλο στην δυναμικη οδηγηση. Αυτο δεν θα το εχεις με το δελφινι. Αν εχεις αλλαξει φαση ζωης και δεν σε ενδιαφερει η δυναμικη οδηγηση αλλα προσανατολιζεσαι προς την ανεση, τοτε ναι μπες στο τριπακι. Σε καμμια περιπτωση ομως μην νομιζεις οτι επειδη το δελφινακι ειναι σφαιρα στην ευθεια, θα ειναι φοβερο και στο στροφιλικι. Καλωσηρθες στην αμεση ροπη και τα πολλα αλογα της ηλεκτροκινησηςΓια το εσωτερικο, συμφωνω σε ολα απολυτως. Ειναι πολυ καλυτερο απο οτι το περιμενα και ανετα βλεπει στα ματια γερμανικα θερμικα διπλασιας τιμης (αναφερομαι στην απτη ποιοτητα του σαλονιου). Ειναι παντως πολυ-πολυ καλυτερο απο το τιγκουαν που ειχαμε!
Οσο για το "ψηλο" δαπεδο, μην πας ουτε για πλακα να δεις το ex30, θα βαλεις τα κλαματα. Θα νομιζεις οτι σου κανουν βασανιστηριο στο πισω καθισμα
Παντως δεν θεωρω οτι ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα ακομα και για τους πισω επιβατες, διοτι εχουν αρκετο χωρο να απλωσουν ποδια, εκτος αν ειναι >1.90.Καταλαβαινετε σιγα σιγα τον λογο που λεμε οτι ειναι ευκαιριαρα στα 26380, και ας μην το χαρακτηρισω καν τι ειναι στα 20 (μετα την επιδοτηση)
-
Πήγα σήμερα και έκανα τεστ το dolphin.
ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ!!!Τρομερή ποιότητα στο εσωτερικό και τρομερή ποιότητα κύλισης!! Πιστεύω ότι κατουράει όλα τα c segment. Αν δεν ήξερα τίποτα και μου έλεγες ότι είναι jaguar (στο εσωτερικό) θα μου φαινόταν λογικό. Καλά, κάτι golf, A3 κτλ. δεν στέκονται δίπλα του. Το αυτοκίνητο είναι μασιφ! Και σε συναρμογη εσωτερικού και σε κύλιση και σε λακουβες και σε μια ραμπα που το ανέβασα στραβά. Δε μου αρέσει στο εσωτερικό το χερουλι της πόρτας που φαίνεται ευθραυστο και ότι το πάτωμα για τους πίσω επιβάτες είναι ψηλά και διπλωνουν τα πόδια. Βέβαια σε εμενα πίσω θα κάθονται τα παιδιά που μάλλον είναι καλύτερο έτσι. Πέρα από αυτά τα δύο σημεία, το εσωτερικό το βρήκα τέλειο. (Έχει μέχρι και ένα κομψό "στυλό" σε μια υποδοχή κάτω από τον τεμπέλη για να κόβεις ζώνες και να σπας παράθυρα).
Το εξωτερικό του δε μου αρέσει και τόσο (ιδιαίτερα η μούρη).Έχω αναστατωθεί!
Ψάχνω να δω πως θα κάνω τραμπα το δικό μου (Honda civic 2018) με το dolphin.
Το μόνο θέμα που έχω είναι ότι λατρεύω το αμάξι μου και λυπάμαι να το δώσω. Για αυτό το σκέφτομαι ακόμη. Αν είχα οποιοδήποτε άλλο αμάξι δε θα σκεφτόμουν τίποτα. Θα το εκλεινα πριν τελειώσει το τεστ ντραιβ.Υ.Γ. Το οδήγησα μέσα σε πόλη για λίγη ώρα. Θέλω να ξαναπάω να ζητήσω να το βγάλω εθνική και να το οδηγήσω λίγο πιο δυναμικά σε στροφές (όχι γιατί θέλω να οδηγώ έτσι αλλά για να καταλάβω καλύτερα τι αμάξι είναι).
Αχχχ...από εκεί που δεν είχα μπελάδες, απέκτησα!!
Το αμάξι για 20K είναι απλά τσάμπα.
Παρόλα αυτά κρατά τον ενθουσιασμό σου είναι κυρίως πόλης και υπό προϋποθέσεις ταξίδι. Δεν είναι civic που είναι αμαξαρα στο ταξίδι.
Ξαναλέω συγκρατησε τον ενθουσιασμό σου. Τον καταλαβαίνω αλλά το civic κάνει και ταξίδια και είναι και σπορ . Το δελφίνι έχει περιορισμούς σε σχέση με το civic
-
Προσωπικά αν και μου αρέσουν παρά πολύ τα μοντέλα της Byd, δεν συμμερίζομαι τις αναφορές για την ποιότητα εσωτερικού του δελφινιού.Εινα φοβερά εξοπλισμένο,γρήγορο,άνετο και με καλούς χώρους στο εσωτερικό και αξεπέραστο vfm για τα χρήματα που ζητά και για ακόμα περισσότερα .
Το εσωτερικό όμως είναι στην καλύτερη μέτριο,απολύτως όμως κατανοητό για την κατηγορία τιμής του. -
@antonmone said in BYD forum:
Προσωπικά αν και μου αρέσουν παρά πολύ τα μοντέλα της Byd, δεν συμμερίζομαι τις αναφορές για την ποιότητα εσωτερικού του δελφινιού.Εινα φοβερά εξοπλισμένο,γρήγορο,άνετο και με καλούς χώρους στο εσωτερικό και αξεπέραστο vfm για τα χρήματα που ζητά και για ακόμα περισσότερα .
Το εσωτερικό όμως είναι στην καλύτερη μέτριο,απολύτως όμως κατανοητό για την κατηγορία τιμής του.Σημερα πηγα και τα ειδα, το εσωτερικο ειναι φοβερο για τα χρηματα τους.
-
@antonmone said in BYD forum:
Προσωπικά αν και μου αρέσουν παρά πολύ τα μοντέλα της Byd, δεν συμμερίζομαι τις αναφορές για την ποιότητα εσωτερικού του δελφινιού.Εινα φοβερά εξοπλισμένο,γρήγορο,άνετο και με καλούς χώρους στο εσωτερικό και αξεπέραστο vfm για τα χρήματα που ζητά και για ακόμα περισσότερα .
Το εσωτερικό όμως είναι στην καλύτερη μέτριο,απολύτως όμως κατανοητό για την κατηγορία τιμής του.Σημερα πηγα και τα ειδα, το εσωτερικο ειναι φοβερο για τα χρηματα τους.
Φυσικά και είναι ειδικά τα Seal είτε το σεντάν είτε το SUV,η ένσταση μου ήταν μόνο για το dolphin.Ακομα και το Atto είναι πολύ καλό .
-
Στην έκθεση δεν μπήκα μέσα στο ντόλφιν, γιατί με δυσκόλεψε το άνοιγμα της πόρτας και δεν ρίσκαρα να πάθω χειρότερο αυχενικό από ότι έχω.
Μπήκα άνετα στο Αττο 3 και είδα και εκεί το εκπληκτικό πόμολο από χριστουγεννιάτικο παιχνίδι του τζάμπο.
Αλλά διάβασα τα σχόλια εδώ και λέω λες...
Και κοίταξα τις φωτό και τις κατέβασα.
Αυτό το ασημί στις πόρτες, είναι για να κρεμάς το μπουφάν όταν οδηγείς ?
Η για να κρεμάς κάτι άλλο πέρα από τον σχεδιαστή του.
Είναι πόμολο αυτό και σας αρέσει αυτό το πράμα ?
Ελεος...
10 άσχετα πράγματα μαζί, χωρίς αρχή και τέλος είναι το εσωτερικό του.
Για τα υπόλοιπα περί ορέξεως....
-
@antonmone said in BYD forum:
Προσωπικά αν και μου αρέσουν παρά πολύ τα μοντέλα της Byd, δεν συμμερίζομαι τις αναφορές για την ποιότητα εσωτερικού του δελφινιού.Εινα φοβερά εξοπλισμένο,γρήγορο,άνετο και με καλούς χώρους στο εσωτερικό και αξεπέραστο vfm για τα χρήματα που ζητά και για ακόμα περισσότερα .
Το εσωτερικό όμως είναι στην καλύτερη μέτριο,απολύτως όμως κατανοητό για την κατηγορία τιμής του.η ενσταση σου οφειλεται σε σχεδιαστικες επιλογες ή στον τροπο που ενιωσες τα υλικα στην αφη; Προσωπικα πχ το αττο δεν μου αρεσει σχεδιαστικο το εσωτερικο του, αλλα σε ποιοτητα υλικων δεν εχω καποια ενσταση. Το δελφινι μου φανηκε αντιστοιχο σε ποιοτητα υλικων και επειδη ηταν πιο λιτο σχεδιαστικα, χωρις τα "κουφα" του αττο, μου αρεσε πολυ περισσοτερο.
-
-
Για τον σχεδιασμό λέω και των δύο.
Στα υλικά έχουν ρίξει χρήμα, όντως...
Μήπως πληρώνουν ΙΚΑ ?
-
@antonmone said in BYD forum:
Το εσωτερικό όμως είναι στην καλύτερη μέτριο,απολύτως όμως κατανοητό για την κατηγορία τιμής του.
Δε θα μπορούσα να διαφωνώ περισσότερο.
Πες μου όμως, ποιού αυτοκινήτου το εσωτερικό θεωρείς πολύ καλό; -
Το όλο μου θέμα είναι ότι δε θέλω/μπορώ να αποχωριστώ το civic. Το οποίο είναι απλά άψογο!!
Αλλά, για τα θέλω μου και τις ανάγκες μου, το dolphin με υπερκαλύπτει. Κάνω προσωρινά (για 1-2 χρόνια ακόμη) 100 χλμ επαρχιακού δρόμου (πήγαινε-έλα) για τη δουλειά (εκεί φυσικά το civic δίνει ρέστα - αλλά σκέφτομαι καμιά φορά ότι αν είχα κάποιο αυτοκίνητο που δεν έδινε ρέστα ίσως να ήταν πιο ασφαλές...). Πέρα από αυτό, οι υπόλοιπες μετακινήσεις μου είναι μες την πόλη 1η-2α πηγαίνοντας τα παιδιά σε δραστηριότητες (εκεί φυσικά δίνει ρέστα το κάθε ηλεκτρικό). Βόλτες δεν κάνω καθόλου διότι δεν υπάρχει χρόνος, ενώ για τις οικογενειακές μετακινήσεις/ταξίδια υπάρχει το Touran πετρέλαιο που έχει 1000 χλμ στο ρεζερβουαρ ενώ χωράει μέσα εμάς, την πεθερά, το νονό, κάνα δυο φίλους και μερικές εκατοντάδες βαλίτσες!
Ο λόγος που το σκέφτομαι είναι οτι το civic είναι 6 χρονών και από ότι βλέπω κρατάει ακόμη τιμή ενώ το dolphin έχει εξωφρενικά χαμηλή τιμή για αυτό που προσφέρει. Τα δύο αμάξια αυτή τη χρονική περίοδο συγκλίνουν οικονομικά. Αργά ή γρήγορα η ψαλίδα θα ανοίξει γιατί το civic θα χάνει συνεχώς αξία ενώ το dolphin -εκτός απροόπτου- θα αρχίσει να ανεβαίνει είτε ομαλά ή με σκαλοπάτια (εξάντληση KH3, τερματισμός προσφοράς BYD, δασμοί κτλ.) -
@antonmone said in BYD forum:
Το εσωτερικό όμως είναι στην καλύτερη μέτριο,απολύτως όμως κατανοητό για την κατηγορία τιμής του.
Δε θα μπορούσα να διαφωνώ περισσότερο.
Πες μου όμως, ποιού αυτοκινήτου το εσωτερικό θεωρείς πολύ καλό;Όλα τα υπόλοιπα της μάρκας για αρχή.
-
Το όλο μου θέμα είναι ότι δε θέλω/μπορώ να αποχωριστώ το civic. Το οποίο είναι απλά άψογο!!
Αλλά, για τα θέλω μου και τις ανάγκες μου, το dolphin με υπερκαλύπτει. Κάνω προσωρινά (για 1-2 χρόνια ακόμη) 100 χλμ επαρχιακού δρόμου (πήγαινε-έλα) για τη δουλειά (εκεί φυσικά το civic δίνει ρέστα - αλλά σκέφτομαι καμιά φορά ότι αν είχα κάποιο αυτοκίνητο που δεν έδινε ρέστα ίσως να ήταν πιο ασφαλές...). Πέρα από αυτό, οι υπόλοιπες μετακινήσεις μου είναι μες την πόλη 1η-2α πηγαίνοντας τα παιδιά σε δραστηριότητες (εκεί φυσικά δίνει ρέστα το κάθε ηλεκτρικό). Βόλτες δεν κάνω καθόλου διότι δεν υπάρχει χρόνος, ενώ για τις οικογενειακές μετακινήσεις/ταξίδια υπάρχει το Touran πετρέλαιο που έχει 1000 χλμ στο ρεζερβουαρ ενώ χωράει μέσα εμάς, την πεθερά, το νονό, κάνα δυο φίλους και μερικές εκατοντάδες βαλίτσες!
Ο λόγος που το σκέφτομαι είναι οτι το civic είναι 6 χρονών και από ότι βλέπω κρατάει ακόμη τιμή ενώ το dolphin έχει εξωφρενικά χαμηλή τιμή για αυτό που προσφέρει. Τα δύο αμάξια αυτή τη χρονική περίοδο συγκλίνουν οικονομικά. Αργά ή γρήγορα η ψαλίδα θα ανοίξει γιατί το civic θα χάνει συνεχώς αξία ενώ το dolphin -εκτός απροόπτου- θα αρχίσει να ανεβαίνει είτε ομαλά ή με σκαλοπάτια (εξάντληση KH3, τερματισμός προσφοράς BYD, δασμοί κτλ.)η λογικη λεει αγοραζεις το byd (ή καποιο αλλο αντιστοιχο ηλεκτρικο). Μειωνεις τα εξοδα μετακινησης στην εργασια σου και κινεισαι αρχοντικα και χαλαρα εντος της πολης. Οι χωροι του τουραν ειναι ανυπερβλητοι, το ιδιο και η εμβελεια του, οποτε εχεις λυμμενο το θεμα ταξιδιων. Το σιβικ οντως εχει καλη τιμη ακομα οποτε θα το σπρωξεις σε καλα χρηματα.
Δεν μας εχεις πει αν μπορεις να φορτισεις σπιτι. Αν ναι, τι το σκεφτεσαι;Οσο και να μου αρεσουν τα ηλεκτρικα ομως, πρεπει να πουμε οτι στο θεμα μεταπωλητικης αξιας δεν εχουμε ιδεα τι θα συμβει. Παντως, πιστευω οτι ενα οχημα οπως το δελφινι, θα κρατησει καλυτερα μεταπωλητικη αξια σε σχεση με πχ ενα τεσλα.
Απο εκει και περα, αν γουσταρεις να συνεχισεις με το σιβικ καθαρα για λογους κ@υλας, ειναι απολυτα κατανοητο Στην κ@υλα δεν υπαρχει λογικη! -
η λογικη λεει αγοραζεις το byd (ή καποιο αλλο αντιστοιχο ηλεκτρικο). Μειωνεις τα εξοδα μετακινησης στην εργασια σου και κινεισαι αρχοντικα και χαλαρα εντος της πολης. Οι χωροι του τουραν ειναι ανυπερβλητοι, το ιδιο και η εμβελεια του, οποτε εχεις λυμμενο το θεμα ταξιδιων. Το σιβικ οντως εχει καλη τιμη ακομα οποτε θα το σπρωξεις σε καλα χρηματα.
Δεν μας εχεις πει αν μπορεις να φορτισεις σπιτι. Αν ναι, τι το σκεφτεσαι;Οσο και να μου αρεσουν τα ηλεκτρικα ομως, πρεπει να πουμε οτι στο θεμα μεταπωλητικης αξιας δεν εχουμε ιδεα τι θα συμβει. Παντως, πιστευω οτι ενα οχημα οπως το δελφινι, θα κρατησει καλυτερα μεταπωλητικη αξια σε σχεση με πχ ενα τεσλα.
Απο εκει και περα, αν γουσταρεις να συνεχισεις με το σιβικ καθαρα για λογους κ@υλας, ειναι απολυτα κατανοητο Στην κ@υλα δεν υπαρχει λογικη!Μένω σε μονοκατοικία. Είμαι ο τέλειος αγοραστής ηλεκτρικού γιατί σιχαίνομαι τα μεγάλα ταξίδια και έχω και μικρή κύστη
Μένω Κρήτη όπου οι αποστάσεις είναι μικρές.
Το σιβικ έχει την καύλα του ανοιχτού δρόμου, προφανώς. Στο σταμάτα ξεκίνα δυσφορούμε και οι δυο μαζί.
Αυτήν τη στιγμή, αν το δώσω, παίρνω το dolphin με ελάχιστη ή και καθόλου επιβάρυνση. Αν μετρήσει από τώρα λοιπόν το κοντέρ, σε 10 χρόνια το σιβικ θα είναι 16 και το dolphin θα είναι 10. Ακόμα και για πέταμα να είναι το dolphin τότε (που δεν το πιστεύω) νομίζω ότι δε χάνω ιδιαίτερα. Πόση αξία να έχει τότε το σιβικ; 2-3-4 χιλιάρικα; Αν δεν έχουν καταργηθεί τα θερμικά.Τέλοσπάντων, είμαι στην πρίζα!
Θα το αφήσω να σιτέψει μέσα μου μερικές ημέρες και βλέπουμε..Πάντως όποιος ενδιαφέρεται για αμάξι, το dolphin είναι τρομερή ευκαρία στα 20. Τολμώ να πω ότι είναι καλύτερη ευκαιρία από το highland στα 32!
(το παλικάρι της Byd μου είπε ότι σε 22 ημέρες που είναι ανοιχτοί εδώ κάτω, έχουν πουλήσει 40 αυτοκίνητα!) -
Στην έκθεση δεν μπήκα μέσα στο ντόλφιν, γιατί με δυσκόλεψε το άνοιγμα της πόρτας και δεν ρίσκαρα να πάθω χειρότερο αυχενικό από ότι έχω.
Δεν σε έχω διαβάσει ΠΟΤΕ να μπεις και να χώρας άνετα και σε κανένα άλλο πλην stelantis που αγαπάς και μεγάλων suv. Όλα τα άλλα για σένα είναι στριμοκωλα , ούτε ένα καλό παγκοσμιως ενώ στα stelantis χώρας σαν βασιλιάς σε όλα, μέχρι και σε ami.
Μήπως, λέω μήπως δεν είσαι και πολύ αντικειμενικός ?
Και δεν το λέω για τα κινεζοσκουπιδια όπως τα λες. Ακόμα και σε άλλα πλυν stelantis τα ίδια λες για τους χώρους
-
η λογικη λεει αγοραζεις το byd (ή καποιο αλλο αντιστοιχο ηλεκτρικο). Μειωνεις τα εξοδα μετακινησης στην εργασια σου και κινεισαι αρχοντικα και χαλαρα εντος της πολης. Οι χωροι του τουραν ειναι ανυπερβλητοι, το ιδιο και η εμβελεια του, οποτε εχεις λυμμενο το θεμα ταξιδιων. Το σιβικ οντως εχει καλη τιμη ακομα οποτε θα το σπρωξεις σε καλα χρηματα.
Δεν μας εχεις πει αν μπορεις να φορτισεις σπιτι. Αν ναι, τι το σκεφτεσαι;Οσο και να μου αρεσουν τα ηλεκτρικα ομως, πρεπει να πουμε οτι στο θεμα μεταπωλητικης αξιας δεν εχουμε ιδεα τι θα συμβει. Παντως, πιστευω οτι ενα οχημα οπως το δελφινι, θα κρατησει καλυτερα μεταπωλητικη αξια σε σχεση με πχ ενα τεσλα.
Απο εκει και περα, αν γουσταρεις να συνεχισεις με το σιβικ καθαρα για λογους κ@υλας, ειναι απολυτα κατανοητο Στην κ@υλα δεν υπαρχει λογικη!Μένω σε μονοκατοικία. Είμαι ο τέλειος αγοραστής ηλεκτρικού γιατί σιχαίνομαι τα μεγάλα ταξίδια και έχω και μικρή κύστη
Μένω Κρήτη όπου οι αποστάσεις είναι μικρές.
Το σιβικ έχει την καύλα του ανοιχτού δρόμου, προφανώς. Στο σταμάτα ξεκίνα δυσφορούμε και οι δυο μαζί.
Αυτήν τη στιγμή, αν το δώσω, παίρνω το dolphin με ελάχιστη ή και καθόλου επιβάρυνση. Αν μετρήσει από τώρα λοιπόν το κοντέρ, σε 10 χρόνια το σιβικ θα είναι 16 και το dolphin θα είναι 10. Ακόμα και για πέταμα να είναι το dolphin τότε (που δεν το πιστεύω) νομίζω ότι δε χάνω ιδιαίτερα. Πόση αξία να έχει τότε το σιβικ; 2-3-4 χιλιάρικα; Αν δεν έχουν καταργηθεί τα θερμικά.Τέλοσπάντων, είμαι στην πρίζα!
Θα το αφήσω να σιτέψει μέσα μου μερικές ημέρες και βλέπουμε..Πάντως όποιος ενδιαφέρεται για αμάξι, το dolphin είναι τρομερή ευκαρία στα 20. Τολμώ να πω ότι είναι καλύτερη ευκαιρία από το highland στα 32!
(το παλικάρι της Byd μου είπε ότι σε 22 ημέρες που είναι ανοιχτοί εδώ κάτω, έχουν πουλήσει 40 αυτοκίνητα!)Και κάποια στιγμή στήνεις φωτοβολταϊκά και κινείσαι τσάμπα. Η Κρήτη προσφέρεται άλλωστε.
-
η λογικη λεει αγοραζεις το byd (ή καποιο αλλο αντιστοιχο ηλεκτρικο). Μειωνεις τα εξοδα μετακινησης στην εργασια σου και κινεισαι αρχοντικα και χαλαρα εντος της πολης. Οι χωροι του τουραν ειναι ανυπερβλητοι, το ιδιο και η εμβελεια του, οποτε εχεις λυμμενο το θεμα ταξιδιων. Το σιβικ οντως εχει καλη τιμη ακομα οποτε θα το σπρωξεις σε καλα χρηματα.
Δεν μας εχεις πει αν μπορεις να φορτισεις σπιτι. Αν ναι, τι το σκεφτεσαι;Οσο και να μου αρεσουν τα ηλεκτρικα ομως, πρεπει να πουμε οτι στο θεμα μεταπωλητικης αξιας δεν εχουμε ιδεα τι θα συμβει. Παντως, πιστευω οτι ενα οχημα οπως το δελφινι, θα κρατησει καλυτερα μεταπωλητικη αξια σε σχεση με πχ ενα τεσλα.
Απο εκει και περα, αν γουσταρεις να συνεχισεις με το σιβικ καθαρα για λογους κ@υλας, ειναι απολυτα κατανοητο Στην κ@υλα δεν υπαρχει λογικη!Μένω σε μονοκατοικία. Είμαι ο τέλειος αγοραστής ηλεκτρικού γιατί σιχαίνομαι τα μεγάλα ταξίδια και έχω και μικρή κύστη
Μένω Κρήτη όπου οι αποστάσεις είναι μικρές.
Το σιβικ έχει την καύλα του ανοιχτού δρόμου, προφανώς. Στο σταμάτα ξεκίνα δυσφορούμε και οι δυο μαζί.
Αυτήν τη στιγμή, αν το δώσω, παίρνω το dolphin με ελάχιστη ή και καθόλου επιβάρυνση. Αν μετρήσει από τώρα λοιπόν το κοντέρ, σε 10 χρόνια το σιβικ θα είναι 16 και το dolphin θα είναι 10. Ακόμα και για πέταμα να είναι το dolphin τότε (που δεν το πιστεύω) νομίζω ότι δε χάνω ιδιαίτερα. Πόση αξία να έχει τότε το σιβικ; 2-3-4 χιλιάρικα; Αν δεν έχουν καταργηθεί τα θερμικά.Τέλοσπάντων, είμαι στην πρίζα!
Θα το αφήσω να σιτέψει μέσα μου μερικές ημέρες και βλέπουμε..Πάντως όποιος ενδιαφέρεται για αμάξι, το dolphin είναι τρομερή ευκαρία στα 20. Τολμώ να πω ότι είναι καλύτερη ευκαιρία από το highland στα 32!
(το παλικάρι της Byd μου είπε ότι σε 22 ημέρες που είναι ανοιχτοί εδώ κάτω, έχουν πουλήσει 40 αυτοκίνητα!)Αν δεν είχες το civic θα σου έλεγα πουλά το και πάρτο είσαι ο ιδανικός αγοραστής ηλεκτρικού γενικά αλλά σου κάνει μια χαρά για τις αποστάσεις και το dolfin
Η μεταπώληση κακώς σε νοιάζει . Σε ένα ηλεκτρικό σε βάθος 5ετιας θα έχεις γλιτώσει τόσες βενζίνες που όσο και να χάσει στην μεταπώληση στα @@ σου.
Όμως το civic είναι αμαξαρα στον ανοιχτό δρόμο και βγάζει και γούστα. Στο dolfin αυτά τα ξεχνάς τελείως. Είναι ένα πολύ μαλακό αμάξι μόνο για άνεση. Ούτε κοφτερό τιμόνι , ούτε σπορ ανάρτησεις , αντιθέτως βάρκα γυαλο αφού είπαμε είναι μόνο για άνεση .
Κάτσε σκέψου τα αυτά που χάνεις με το civic . Μόνο αν είσαι οκ να τα χάσεις προχωρά . Όμως εγώ θα σου έλεγα αφού σου άρεσε το dolfin πήγαινε κάνε test drive ένα seal ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ . Μετά που θα το κάνεις ξαναμιλάμε ........
-
η λογικη λεει αγοραζεις το byd (ή καποιο αλλο αντιστοιχο ηλεκτρικο). Μειωνεις τα εξοδα μετακινησης στην εργασια σου και κινεισαι αρχοντικα και χαλαρα εντος της πολης. Οι χωροι του τουραν ειναι ανυπερβλητοι, το ιδιο και η εμβελεια του, οποτε εχεις λυμμενο το θεμα ταξιδιων. Το σιβικ οντως εχει καλη τιμη ακομα οποτε θα το σπρωξεις σε καλα χρηματα.
Δεν μας εχεις πει αν μπορεις να φορτισεις σπιτι. Αν ναι, τι το σκεφτεσαι;Οσο και να μου αρεσουν τα ηλεκτρικα ομως, πρεπει να πουμε οτι στο θεμα μεταπωλητικης αξιας δεν εχουμε ιδεα τι θα συμβει. Παντως, πιστευω οτι ενα οχημα οπως το δελφινι, θα κρατησει καλυτερα μεταπωλητικη αξια σε σχεση με πχ ενα τεσλα.
Απο εκει και περα, αν γουσταρεις να συνεχισεις με το σιβικ καθαρα για λογους κ@υλας, ειναι απολυτα κατανοητο Στην κ@υλα δεν υπαρχει λογικη!Μένω σε μονοκατοικία. Είμαι ο τέλειος αγοραστής ηλεκτρικού γιατί σιχαίνομαι τα μεγάλα ταξίδια και έχω και μικρή κύστη
Μένω Κρήτη όπου οι αποστάσεις είναι μικρές.
Το σιβικ έχει την καύλα του ανοιχτού δρόμου, προφανώς. Στο σταμάτα ξεκίνα δυσφορούμε και οι δυο μαζί.
Αυτήν τη στιγμή, αν το δώσω, παίρνω το dolphin με ελάχιστη ή και καθόλου επιβάρυνση. Αν μετρήσει από τώρα λοιπόν το κοντέρ, σε 10 χρόνια το σιβικ θα είναι 16 και το dolphin θα είναι 10. Ακόμα και για πέταμα να είναι το dolphin τότε (που δεν το πιστεύω) νομίζω ότι δε χάνω ιδιαίτερα. Πόση αξία να έχει τότε το σιβικ; 2-3-4 χιλιάρικα; Αν δεν έχουν καταργηθεί τα θερμικά.Τέλοσπάντων, είμαι στην πρίζα!
Θα το αφήσω να σιτέψει μέσα μου μερικές ημέρες και βλέπουμε..Πάντως όποιος ενδιαφέρεται για αμάξι, το dolphin είναι τρομερή ευκαρία στα 20. Τολμώ να πω ότι είναι καλύτερη ευκαιρία από το highland στα 32!
(το παλικάρι της Byd μου είπε ότι σε 22 ημέρες που είναι ανοιχτοί εδώ κάτω, έχουν πουλήσει 40 αυτοκίνητα!)Και κάποια στιγμή στήνεις φωτοβολταϊκά και κινείσαι τσάμπα. Η Κρήτη προσφέρεται άλλωστε.
τζαμπα? προπληρωνεις βενζινες 20ετιας
-
η λογικη λεει αγοραζεις το byd (ή καποιο αλλο αντιστοιχο ηλεκτρικο). Μειωνεις τα εξοδα μετακινησης στην εργασια σου και κινεισαι αρχοντικα και χαλαρα εντος της πολης. Οι χωροι του τουραν ειναι ανυπερβλητοι, το ιδιο και η εμβελεια του, οποτε εχεις λυμμενο το θεμα ταξιδιων. Το σιβικ οντως εχει καλη τιμη ακομα οποτε θα το σπρωξεις σε καλα χρηματα.
Δεν μας εχεις πει αν μπορεις να φορτισεις σπιτι. Αν ναι, τι το σκεφτεσαι;Οσο και να μου αρεσουν τα ηλεκτρικα ομως, πρεπει να πουμε οτι στο θεμα μεταπωλητικης αξιας δεν εχουμε ιδεα τι θα συμβει. Παντως, πιστευω οτι ενα οχημα οπως το δελφινι, θα κρατησει καλυτερα μεταπωλητικη αξια σε σχεση με πχ ενα τεσλα.
Απο εκει και περα, αν γουσταρεις να συνεχισεις με το σιβικ καθαρα για λογους κ@υλας, ειναι απολυτα κατανοητο Στην κ@υλα δεν υπαρχει λογικη!Μένω σε μονοκατοικία. Είμαι ο τέλειος αγοραστής ηλεκτρικού γιατί σιχαίνομαι τα μεγάλα ταξίδια και έχω και μικρή κύστη
Μένω Κρήτη όπου οι αποστάσεις είναι μικρές.
Το σιβικ έχει την καύλα του ανοιχτού δρόμου, προφανώς. Στο σταμάτα ξεκίνα δυσφορούμε και οι δυο μαζί.
Αυτήν τη στιγμή, αν το δώσω, παίρνω το dolphin με ελάχιστη ή και καθόλου επιβάρυνση. Αν μετρήσει από τώρα λοιπόν το κοντέρ, σε 10 χρόνια το σιβικ θα είναι 16 και το dolphin θα είναι 10. Ακόμα και για πέταμα να είναι το dolphin τότε (που δεν το πιστεύω) νομίζω ότι δε χάνω ιδιαίτερα. Πόση αξία να έχει τότε το σιβικ; 2-3-4 χιλιάρικα; Αν δεν έχουν καταργηθεί τα θερμικά.Τέλοσπάντων, είμαι στην πρίζα!
Θα το αφήσω να σιτέψει μέσα μου μερικές ημέρες και βλέπουμε..Πάντως όποιος ενδιαφέρεται για αμάξι, το dolphin είναι τρομερή ευκαρία στα 20. Τολμώ να πω ότι είναι καλύτερη ευκαιρία από το highland στα 32!
(το παλικάρι της Byd μου είπε ότι σε 22 ημέρες που είναι ανοιχτοί εδώ κάτω, έχουν πουλήσει 40 αυτοκίνητα!)Και κάποια στιγμή στήνεις φωτοβολταϊκά και κινείσαι τσάμπα. Η Κρήτη προσφέρεται άλλωστε.
τζαμπα? προπληρωνεις βενζινες 20ετιας
Μην ξεχνάς ότι ρεύμα χρησιμοποιείς για όλο το σπίτι. Τεσπα, δεν είναι του παρόντος θέματος. Πάντως οι υπολογισμοί μου βγάζουν απόσβεση στα 5-6 χρόνια (έχοντας πάρει επιδότηση όμως).
BYD forum