-
Αυτοί που λοιδορουνται είναι συγκεκριμένοι. Όχι όλοι. Καλά κάνει ο καθένας και αγοράζει ότι θέλει. Εμείς εδώ κατά την συζήτηση καταθέτουμε δεδομένα από έρευνες για τα καύσιμα, τις τεχνολογίες τους και τις συνέπειες στο περιβάλλον. (Λάθος σε άλλο νήμα γράφω. Εδώ αναλύουμε την ηλεκτροκίνηση)
Όταν ομως κάποιος λέει πως είναι οικολόγος εκ πεποιθήσεως από τα νιάτα του και επιλέγει diesel και το προτείνει σε όλους ανεξαιρέτως, κάπου υπάρχει ένα πρόβλημα. Κρίνω τον παραλογισμό.
Όταν κάθε μέρα εσύ κουνάς το δάχτυλο σε κάθε έναν που σκέφτεται το συμφέρον του, στην ιδιωτική αντίληψη της κοινωνίας έναντι του δημοσίου συμφέροντος, δεν έχεις και άδικο πολλές φορές, αλλά για 150 ευρώ/έτος προτιμάς εν γνώση σου να ρυπαίνεις περισσότερο και δη στην πόλη, κάπου υπάρχει πρόβλημα.
Το κατάλαβες; Καλά κάνετε και αγοράζετε ότι θέλετε... Και εγώ απλό βενζίνης έχω που ρυπαίνει κανονικοταταα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αν είχα την ικανότητα και η τεχνολογία με βόλευε δεν θα σκεφτόμουν κάτι άλλο. Ναι πρωτίστως με βάση το οικονομικό συμφέρον και δευτερευόντως το περιβάλλον.
Θα απαντήσει τώρα κανείς στις τρεις ερωτήσεις μου;
-
Ποιες είναι οι 3 ερωτήσεις;;
-
Έλα ντε...τις εχασα και εγώ. Κάπου τις έγραψα.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
αν είχα την ικανότητα και η τεχνολογία με βόλευε δεν θα σκεφτόμουν κάτι άλλο. Ναι πρωτίστως με βάση το οικονομικό συμφέρον και δευτερευόντως το περιβάλλον.
Αφού συμφωνούμε, που διαφωνούμε;
-
H απάντηση είναι 42.
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
H απάντηση είναι 42.
Όπως λέει και ο Γεωργίου...
Σκουφά 42, 3ος όροφος...
-
Εγώ πήρα ντήζελ, γιατί δεν έβρισκες άλλο καύσιμο σε μεγάλο μεταχειρισμένο τριετίας όταν ψώνισα. Θα προτιμούσα ένα 220i, αλλά ο ντήλερ λέει ότι μάλλον δεν πουλήθηκε ούτε ένα στην Ελλάδα.
-
Α, και χθες πέρασε δίπλα μου ένα Ami. Ούτε που το άκουσα. Τι ωραία που θα είναι όταν όλα τα οχήματα είναι τόσο ήσυχα στην πόλη.
Και γι΄αυτούς που λένε για τον κίνδυνο να μην τα ακούς, άμα γίνουν όλα ηλεκτρικά και σταματίσει ο γενικός σαματάς, μια χαρά θα τα ακούς.
-
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Α, και χθες πέρασε δίπλα μου ένα Ami. Ούτε που το άκουσα. Τι ωραία που θα είναι όταν όλα τα οχήματα είναι τόσο ήσυχα στην πόλη.
Και γι΄αυτούς που λένε για τον κίνδυνο να μην τα ακούς, άμα γίνουν όλα ηλεκτρικά και σταματίσει ο γενικός σαματάς, μια χαρά θα τα ακούς.
Όποιος λεει για ακούσματα , ηχητικές πανδαισίες των μεκ κλπ
Μάλλον δεν έχει αναγκαστεί να ζήσει ποτέ του σε ισόγειο ανηφορικου δρόμου ... -
Ζω δίπλα ακριβώς σε κεντρική λεωφόρο, δε με ενόχλησαν ποτέ. Μακάρι να συνεχίσουν να υπάρχουν ΜΕΚ που παράγουν ήχο για όσο το δυνατόν περισσότερο. Και ως παιδί είχαμε πολύ κοντά στο σπίτι το παλιό αεροδρόμιο, δε μας είχε ενοχλήσει ποτέ.
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ζω δίπλα ακριβώς σε κεντρική λεωφόρο, δε με ενόχλησαν ποτέ. Μακάρι να συνεχίσουν να υπάρχουν ΜΕΚ που παράγουν ήχο για όσο το δυνατόν περισσότερο. Και ως παιδί είχαμε πολύ κοντά στο σπίτι το παλιό αεροδρόμιο, δε μας είχε ενοχλήσει ποτέ.
Ναι άλλη αίσθηση να πρέπει να κοιμηθείς για να δουλέψεις το πρωί για να πληρώσεις το νοίκι και στις 3 να σε ξυπνάνε τα τοτέμ τις μηχανοκίνησης όπως :accent με μπούκα διατομής πυροσβεστήρα , πάπιες χρεπια χωρίς σιγαστήρα , απορριματοφορα magirus που ξερνανε τέφρα ανεβαίνοντας γογγιζοντας την ανηφόρα με ταχύτητα κίνησης μισό μέτρο το 10 λεπτο ,
και όταν βρέχει όλα τα παραπάνω +σπιναρισμα στην αρχή του λόφου ..Οι μεκ τελειώνουν για το σύγχρονο δυτικο κόσμο , χαίρομαι ιδιαιτέρως που η επιστήμη που υπηρετώ (η πληροφορική ) συμμετέχει στην αλλαγή και του τομέα της αυτοκίνησης .. Αλλαγή που τολμώ να πω είναι όχι μόνο βελτίωση αλλά πολιτισμικό άλμα και κατακόρυφη άνοδος της ποιότητα ζωής στη πόλη και όχι μονο
-
Φυσικά και διαφωνώ κάθετα, καμία βελτίωση δε βλέπω ως χρήστης σε ένα ηλεκτρικό, ίσα ίσα θα χάσω ό,τι γουστάρω. Η συμβουλή μου σε όλους όσους μιλάω είναι "πάρτε τώρα ένα special τύπου Fiesta ST γιατί δε θα ξαναβγούν". Ναι οκ με τα ηλεκτρικά θα καθαρίσει ο αέρας στο κέντρο, τα άλλα περι "πολιτισμικού άλματος" κτλ είναι textbook marketing υπερβολές λες και τα γράφει ο Musk.
Όλα αυτά που λες για το θόρυβο ποτέ δε με ενόχλησαν, μα ποτέ οπότε μου κάνουν απλά υπερευαισθησίες της νέας εποχής. Και μηχανάκια περνάνε, και απορριματοφόρα, και SUV και οτιδήποτε κοντά μου και δεν έχω θέμα. Πρώτα ήταν τα καυσαέρια, τώρα μας ενοχλεί και ο ήχος(!). Επόμενο βήμα να βγάζουμε σπυριά όταν βλέπουμε εξάτμιση. Παραγίναμε soft νομίζω.
Όσο για το αν "τελειώνουν οι ΜΕΚ", βάλε μέχρι το 2050-55 που θα συνεχίσουν να υπάρχουν στο δρόμο τα τελευταία ΜΕΚ, δεν είναι και λίγα 30 χρόνια! Και φυσικά ένα κομμάτι θα συνεχίσει για μηχανοκίνητο αθλητισμό με e-fuels, δε γίνεται να χαθεί.
To μόνο που συμφωνώ είναι οτι η πληροφορική παίζει ρολο στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, έτσι και αλλιώς πρόκεται για τάμπλετ με ρόδες και όχι με μηχανικές κατασκευές πλέον, ασχολούμαστε όλη την ώρα με οθόνες, application και με την ηλίθιο κυνήγι της αυτόνομης οδήγησης λες και τη ζητήσαμε.
-
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προσπαθώ να καταλάβω από που πηγάζει η τόση περηφάνια για τα diesel κάποιων κατόχων τους (όπως π.χ. ο Δούβλης και ο Πηλιορείτης). Κι εγώ έχω τα τελευταία 9 χρόνια ντίζελ (δύο αυτοκίνητα) αλλά τέτοια περηφάνια ΔΕΝ την έχω! Η επιλογή τους ήταν ένας έξυπνος συμβιβασμός εν καιρώ κρίσης, που βοήθησε να μειωθεί το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου. Μέχρι εκεί! Αν ήμουν μπρούκλης, εννοείται ότι θα έκαιγα τη βενζινούλα μου και εσχάτως θα έπαιρνα και ένα ωραίο ηλεκτρικό.
Γιατί πρέπει το είδος του καύσιμου, να δίνει ντροπή ή περηφάνεια. Εχω ένα ντήζελ και ένα βενζίνης mild hybrid. Mια και δεν είναι κανένα επαγγελματικό, οι λόγοι επιλογής του καυσίμου ήταν καθαρά οικονομοτεχνικοί.
Το μικρό δεν υπήρχε σε ντήζελ, υπήρχε όμως σε mild υβριδικό. To μεγάλο, βαρύ, και θεωρητικά πιο εκδρομικό επελέχθει ντήζελ. Σε ποιόν από εκείνους τους τωρινούς τιμητές, θα η απάντηση θα ήταν πάρε βενζίνη το τετρακίνητο suv σου, το οποίο παρεπιπτόντως, ζήτημα να έχει 1000 από τα 56000km του μέσα σε αστικό ιστό;
Η έγκριση των υπολοίπων, δε σου φαίνεται λίγο εκ του περισσού; Δεν φτάνει που εγώ είμαι ικανοποιημένος με την επιλογή μου;Ξαναποσταρω για να φανεί η απάντηση, γιατί και εγώ το εξελαβα έτσι ακριβώς και η απάντηση ήταν to the point. Επίσης για να γλιτώσω κάποιες γραμμές πληκτρολόγησης!
ο καθένας κάνει τις επιλογές του και όπως συνηθίζω να λέω, δεν το πληρώσαμε μαζί, ούτε μαζί θα το οδηγούμε!
Επίσης κανείς εδώ μέσα, εκτός αν κάποιοι είστε κολλητοί, δεν ξέρει ακριβώς τον τρόπο χρήσης και καθημερινότητα του άλλου για να κρίνουμε/-τε..
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μ΄αρέσει!
Δεν φάνηκε τόσο καθαρά στο πρώτο σου ποστ.
΄Η δεν το κατάλαβα εγώ.Το δεύτερο.
μπα....
εισαι #glikomilitos αφου.... -
Bέβαια ο,τι και αν κάνει ο κάθε οδηγός, ακόμα και αν κατεβαίνει και μέρα παρα μέρα κέντρο Αθήνα δεν απαγορεύεται, οπότε τι μπορεί να κρίνουμε μόνο; Αν έβγαλε ξέρω 'γω το φίλτρο DPF που όντως είναι παράνομο και θέλω να πιστεύω οτι μιλάω με σοβαρά άτομα και κανένας δεν το έκανε.
Κατα τα άλλα οι ενοχές περι καυσίμου και οι συζητήσεις περι ηθικής ανάλογα με το προφίλ και τον τόπο/τρόπο οδήγησης με αφήνουν παγερά αδιάφορο, υπάρχουν νόμοι για αυτά και εφόσον δεν κάνει κάποιος κάτι παράνομο, οι νουθεσίες γράφονται στο "δοκάρι" απευθείας.
Αυτό έλειπε να συμβουλευόμαστε πριν αγοράσουμε αυτοκίνητο ή να σκεφτόμαστε ποιόν θα δυσαρεστήσουμε! Γουστάρεις ντήζελ; Πάρε ντήζελ. Γουστάρεις βενζίνη; Πάρε βενζίνη, το ίδιο και αν γουστάρεις υβριδικό, ηλεκτρικό κτλ.
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κατα τα άλλα οι ενοχές περι καυσίμου και οι συζητήσεις περι ηθικής ανάλογα με το προφίλ και τον τόπο/τρόπο οδήγησης με αφήνουν παγερά αδιάφορο, υπάρχουν νόμοι για αυτά και εφόσον δεν κάνει κάποιος κάτι παράνομο, οι νουθεσίες γράφονται στο "δοκάρι" απευθείας.
Ναι αλλά πριν έγραφες πως αν νομοθετήσουν ενάντια στις επιθυμίες σου, αυτομάτως θα είναι συνωμοσία και θα τους εύχεσαι tough luck.....
Αποφάσισε, θα είσαι νομοταγής ή αντιδραστικός;
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
... και με την ηλίθιο κυνήγι της αυτόνομης οδήγησης λες και τη ζητήσαμε.
Εσύ έχεις δηλώσει ότι δεν θα κάνεις παιδιά
εγώ θέλω αυτόνομη οδήγηση γιατί οι απόγονοι μου δεν θέλω να ζουν σε ένα κόσμο με 1,3 εκατομμύρια νεκρούς και 50 εκατομμύρια τραυματίες ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ από τροχαία δυστυχήματα.
https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/road-traffic-injuriesAutopilot fsd supercruise δεν με νοιάζει πως θα το πουν να εφαρμοστεί το ταχύτερο δυνατόν
και όποιος δεν το θέλει να πληρώνει Φόρο Άρνησης Κινδύνου (ΦΑΚ ) 3000 € το χρόνο ανταλλάξιμο με κοινωνική υπηρεσία σε νεκροτομεία και νοσοκομεία. -
Αλήθεια ρε σε monman2, φιλικά, υπάρχει κάποια ξενερίλα που να μην θέλεις για το μέλλον; Απολαμβάνεις την οδήγηση πλέον; Γιατί όλο για ηλεκτρικά, αυτόνομα, Tesla κτλ διαβάζω. Τίποτα λίγο πιο κ@υλιάρικο, μόνο για χρηστικά κουτιά εχεις καλά λόγια και για ντεκαβλέ τεχνολογίες!
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αλήθεια ρε σε monman2, φιλικά, υπάρχει κάποια ξενερίλα που να μην θέλεις για το μέλλον; Απολαμβάνεις την οδήγηση πλέον; Γιατί όλο για ηλεκτρικά, αυτόνομα, Tesla κτλ διαβάζω. Τίποτα λίγο πιο κ@υλιάρικο, μόνο για χρηστικά κουτιά εχεις καλά λόγια!
Αν σου πω για κ@υλιαρικα θα έχεις ορέξεις και μπορεί καταλάθος να κάνεις παιδί... κάτσε να σκεφτώ κάτι να σε φέρω έστω και από λάθος στην σωστή πλευρά .
-
Πώς μπορείς να λες κουτί το Τέσλα; Έχει γίνει ο κακός χαμός παγκοσμίως για την ευχαρίστηση που σου προσφέρει η οδήγηση του, οκ χωρίς ήχο εξάτμισης, κάνε "βρουμ βρουμ" με το στόμα
Είναι κάτι διαφορετικό αλλά δεν παύει να ανεβάζει αδρεναλίνη. Κάθε μέρα φασολάδα, δοκίμασε και λίγο fusion κουζίνα.
Υ.γ Με διαβάζει ή παριστάνει την στρουθοκάμηλο;
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης