-
Η ηλεκτροκίνηση είναι πολιτική απόφαση, που εκτός του περιβάλλοντος σχετίζεται και με την έλλειψη ορυκτών καυσίμων στην Ευρώπη.
Οι δυσκολίες στην παραγωγή ρεύματος κλπ θα αντιμετωπιστούν στην πορεία και εν καιρώ.
Τα αυτοκίνητα αντιμετωπίζονται ως απλά μεταφορικά μέσα που θα πρέπει να προσαρμοστούν στο γενικότερο καλό, όπως το αντιλαμβάνονται οι πολιτικοί για τα Ευρωπαικά συμφέροντα.Το μόνο που μένει να φανεί είναι πόσο γρήγορα θα μπορέσει να προχωρήσει η ΕΕ προς την ηλεκτροκίνηση. Ότι εκεί θα πάει δε χωράει αμφισβήτηση, ότι και να λέει και να γράφει ο κάθε καλόπιστος ή κακόπιστος αμφισβητίας.
-
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ηλεκτροκίνηση είναι πολιτική απόφαση, που εκτός του περιβάλλοντος σχετίζεται και με την έλλειψη ορυκτών καυσίμων στην Ευρώπη.
Οι δυσκολίες στην παραγωγή ρεύματος κλπ θα αντιμετωπιστούν στην πορεία και εν καιρώ.
Τα αυτοκίνητα αντιμετωπίζονται ως απλά μεταφορικά μέσα που θα πρέπει να προσαρμοστούν στο γενικότερο καλό, όπως το αντιλαμβάνονται οι πολιτικοί για τα Ευρωπαικά συμφέροντα.Το μόνο που μένει να φανεί είναι πόσο γρήγορα θα μπορέσει να προχωρήσει η ΕΕ προς την ηλεκτροκίνηση. Ότι εκεί θα πάει δε χωράει αμφισβήτηση, ότι και να λέει και να γράφει ο κάθε καλόπιστος ή κακόπιστος αμφισβητίας.
Αν ίσχυε αυτό Άντυ, δηλαδή ήταν αυτός ο λόγος, θα είχαν συμβεί κι άλλα πράγματα, π.χ. να καταργηθεί προχθές η αεροπορική μεταφορά και θα είχε γεμίσει ο τόπος διευρωπαϊκά επιβατικά βαγόνια.
Το ότι δεν συμβαίνει αυτό, δείχνει πως η μπαταριοκίνηση αυτοκινήτων είναι απλά μια προχειροστημένη αρπαχτή προκειμένου να ξαναπουληθούν όλοι οι στόλοι οχημάτων στην Ευρώπη... -
Η μαρκετινγκ-ίστικη οικονομική προσέγγιση, ότι τα θερμικά έχουν φτάσει στα όρια τους και πρέπει να λανσαριστεί κάτι καινούργιο για να κυκλοφορήσει το χρήμα, παίζει το ρόλο της. Δεν είναι αμελητέα.
Δεν αρκεί από μόνη της όμως. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τμήμα του πακέτου της λεγόμενης βιώσιμης ανάπτυξης που προωθεί η ΕΕ τις τελευταίες δεκαετίες.
-
Είναι πολύ βιώσιμο σε δέκα χρόνια να αντικατασταθεί ολόκληρος ο στόλος εκατομμυρίων ΙΧ στην Ευρώπη, με οχήματα που σε δέκα χρόνια θα έχουν φτάσει το τέλος ζωής τους.
Κάθε 10 χρόνια πλήρης αντικατάσταση.
Και τριπλασιασμος των υποδομών παραγωγής και διανομής ηλεκτρισμού εντός 10 ετών, ενώ εκατομμύρια υποσταθμοι και φορτιστές θα στηθούν παντού.
Βιωσιμότητα μέχρι τα μπούνια... -
Ένα επίσης 'βιώσιμο' είναι περνάς κάθε 20 χρόνια από το ταμείο για αγορά νέου πανάκριβου (γιατί την επόμενη φορά θα έχει και φόρους...) ηλεκτρικού, αφού όταν οι μπαταρίες κλατάρουν και θα έχουν πχ 50χλμ. Αυτονομία αντί των αρχικών πχ 350, θα σου γίνει ο αυτοκινητιστικός βίος αβίωτος και δεν θα μπορεί να γίνει επισκευή ή αναβάθμιση. Θα μου πεις και στα θερμικά δεν άλλαζες κάθε 20 χρόνια αμάξι; Όχι ακριβώς. Μπορεί να άλλαζα και νωρίτερα, μπορεί και αργότερα, μπορεί να του άλλαζα πχ απλώς τη μηχανή, και σίγουρα αν το πούλαγα όλο και κάποιος θα το έπαιρνε έστω μπιρ παρά για κάνει τη δουλειά του. Εδώ μιλάμε για πλήρη απαξίωση. Ποιός θα δώσει πχ 10-20-30 χήνες σε αμάξι 20 ετών για να του αλλάξει τη μπαταρία, μοιραία όλα αυτά θα πάνε στο νεκροταφείο.
Εδώ έχω αρχίσει να το σκέφτομαι να δώσω 3 χιλιάρικα να αλλάξω μπαταρία στο υβριδικό μου... -
Καντα 10 τα 20 χρόνια για να τα φτύσουν οι μπαταρίες.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ηλεκτροκίνηση είναι πολιτική απόφαση, που εκτός του περιβάλλοντος σχετίζεται και με την έλλειψη ορυκτών καυσίμων στην Ευρώπη.
Οι δυσκολίες στην παραγωγή ρεύματος κλπ θα αντιμετωπιστούν στην πορεία και εν καιρώ.
Τα αυτοκίνητα αντιμετωπίζονται ως απλά μεταφορικά μέσα που θα πρέπει να προσαρμοστούν στο γενικότερο καλό, όπως το αντιλαμβάνονται οι πολιτικοί για τα Ευρωπαικά συμφέροντα.Το μόνο που μένει να φανεί είναι πόσο γρήγορα θα μπορέσει να προχωρήσει η ΕΕ προς την ηλεκτροκίνηση. Ότι εκεί θα πάει δε χωράει αμφισβήτηση, ότι και να λέει και να γράφει ο κάθε καλόπιστος ή κακόπιστος αμφισβητίας.
Αν ίσχυε αυτό Άντυ, δηλαδή ήταν αυτός ο λόγος, θα είχαν συμβεί κι άλλα πράγματα, π.χ. να καταργηθεί προχθές η αεροπορική μεταφορά και θα είχε γεμίσει ο τόπος διευρωπαϊκά επιβατικά βαγόνια.
Το ότι δεν συμβαίνει αυτό, δείχνει πως η μπαταριοκίνηση αυτοκινήτων είναι απλά μια προχειροστημένη αρπαχτή προκειμένου να ξαναπουληθούν όλοι οι στόλοι οχημάτων στην Ευρώπη...Τα τρένα στην υπόλοιπη Ευρώπη, είναι σε τεράστια ανάπτυξη.
Νέα τρένα υδρογόνου, νέα νυκτερινά τρένα, νέα τρένα υψηλής ταχύτητας, όλα με ένα στόχο, οι διαδρομές μέχρι 1000 χλμ, να γίνονται με τρένα και όχι με αεροπλάνα, αλλά σε αντίστοιχο χρόνο. -
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα τρένα στην υπόλοιπη Ευρώπη, είναι σε τεράστια ανάπτυξη.
Νέα τρένα υδρογόνου, νέα νυκτερινά τρένα, νέα τρένα υψηλής ταχύτητας, όλα με ένα στόχο, οι διαδρομές μέχρι 1000 χλμ, να γίνονται με τρένα και όχι με αεροπλάνα, αλλά σε αντίστοιχο χρόνο.Και αυτό ισχύει απόλυτα. Εντάξει στις ευρωπαικές χώρες που έχω δει εγώ, είναι πλέον σχεδόν αναίμακτη η μετακίνηση με τρένο.
Άντε να χρειαστεί περπάτημα 1-2 τετράγωνα για να φτάσεις σε μια στάση λεωφορείου που θα σε πάει σε σταθμό μετρό/τρένου. -
Οι νέες μπαταρίες που πρόκειται να βγουν υπόσχονται 90+ % αυτονομία σε άνω των 500.000 χλμ αυτοκίνητα.
Εάν μάλιστα ειναι στερεού τύπου όπου στην ίδια χωρητικότητα με τις σημερινές βγάζουν 1000 χλμ αυτονομιας, ε εντάξει μικρό το κακό.
-
Σε ποια χώρα ζείτε και μπορείτε να κάνετε 1000 km στην ίδια χώρα με τρένο χωρίς αλλαγές κιόλας ;
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε ποια χώρα ζείτε και μπορείτε να κάνετε 1000 km στην ίδια χώρα με τρένο χωρίς αλλαγές κιόλας ;
Ρωσία;!
Πλάκα κάνω.
Πάντως είναι γεγονός ότι οι περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες έχουν το τρένο σε περίοπτη θέση. Έχω ταξιδέψει πάρα πολύ με τρένο Ευρώπη και είμαι από αυτούς τους ρομαντικούς που βάζουν ambient/soundscapes και απολαμβάνουν το ταξίδι!
-
Συμφωνώ, αλλά δεν καταργούν τα αεροπλάνα.
Εξακολουθούν και πετούν.
Εκτός κι αν επειδή οι πτήσεις ακριβυνουν, όποιος έχει περισσότερα λεφτά δικαιούται να μολύνει, κι από κάτω η πλεμπα θα "σώζει τον πλανήτη"... -
Σε λίγο θ΄ακούσουμε ότι πρέπει πρώτα να σταματήσουν ν' αναπνέουν οι άνθρωποι για να μη βγάζουν CO2 και μετά να έρθουν τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα...
-
Το co2 δεν ειναι ρύπος. Ενώνεται όμως στην ατμόσφαιρα ως στοιχείο με άλλους ρύπους και προκαλεί την ενδυνάμωση του φαινομένου του θερμοκηπίου.
Συνεπώς, προσπαθούν να μειώσουν τους άλλους πραγματικούς ρύπους, και σε αυτό λογικά θα συμβάλουν και τα ηλεκτρικά οχήματα.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συμφωνώ, αλλά δεν καταργούν τα αεροπλάνα.
Εξακολουθούν και πετούν.
Εκτός κι αν επειδή οι πτήσεις ακριβυνουν, όποιος έχει περισσότερα λεφτά δικαιούται να μολύνει, κι από κάτω η πλεμπα θα "σώζει τον πλανήτη"...Έχει αρχίσει εξωτερικό η μόδα του "δεν πάω με αεροπλάνο, πάω με τρένο για να μη μολύνω".
Και μιλάμε και ακόμα για περίπτωσεις που το τρένο κάνει παραπάνω χρόνο ή/και είναι ακριβότερο. -
-
@taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λογικά τότε, σε 10-15 χρόνια θα είναι 25% φθηνότερα τα ηλεκτρικά με τις σημερινές πραγματικές αυτονομιες 250χλμ
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συμφωνώ, αλλά δεν καταργούν τα αεροπλάνα.
Εξακολουθούν και πετούν.
Εκτός κι αν επειδή οι πτήσεις ακριβυνουν, όποιος έχει περισσότερα λεφτά δικαιούται να μολύνει, κι από κάτω η πλεμπα θα "σώζει τον πλανήτη"...Έχει αρχίσει εξωτερικό η μόδα του "δεν πάω με αεροπλάνο, πάω με τρένο για να μη μολύνω".
Και μιλάμε και ακόμα για περίπτωσεις που το τρένο κάνει παραπάνω χρόνο ή/και είναι ακριβότερο.Γιατι υπαρχει περιπτωση το τρενο να κανει λιγοτερο χρονο απο αεροπλανο?
Αλλα με τη λογικη αυτη (οχι τη δικη σου, αυτων που ανεφερες) να μπουμε και σε καμια σπηλια μεσα να ζησουμε και να μετακινουμαστε με γαιδουρια ενω καποιοι ζαπλουτοι παιρνουν τον ζετ τους για ταξιδια 2 ωρων με το αμαξι και δεν τρεχει καστανο. Εντωμεταξυ μεχρι και η πρωθυπουργαρα μας πριν μερικους μηνες ειχε παει στην Καλαματα (2 ωρες απο Αθηνα) με το πρωθυπουργικο αεροσκαφος!
Ταυτοχρονα οι βιομηχανιες ρυπαινουν διχως αυριο ενω πλεον πολυς κοσμος, ακομα και στις προηγμενες ευρωπαικες χωρες, καιει καυσοξυλα ρυπαινοντας απιστευτα την ατμοσφαιρα γιατι δεν εχει για πετρελαιο και φυσικο αεριο.
Και καποιοι χαχολοι χειραγωγουμενοι ψευτοοικολογοι θελουν να αγορασουν ηλεκτρικο για το καλομτου περιβαλλοντος και ρουφουν τον καφε με μακαρονι και μειωνουν μεχρι και το καθε ποτε κανουν μπανιο, αδιαφορωντας για τις πραγματικες αιτιες του 99,99% της περιβαλλοντικης μολυνσης.
Γι'αυτο και ο πλανητης εχει καταντησει τσιρκο. -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λογικά τότε, σε 10-15 χρόνια θα είναι 25% φθηνότερα τα ηλεκτρικά με τις σημερινές πραγματικές αυτονομιες 250χλμ
Το 2010 αν ελεγες πως το 2021 θα υπηρχε μικρομεσαιο με 82 kwh μπαταρια στις 40Κ (vw id3 pro s ) θα εμοιαζε αδυνατον ..διοτι με τις τοτε τιμες μπαταριων θα εκανε πανω απο 100Κ...
Μη κρινουμε το μελλον με τα τωρινα δεδομενα
Οι μεγαλοι πλην Τογιοτα επενδυουν τεραστια ποσα σε αυτη τη κατευθυνση , ( ορισμενοι μαλιστα πχ ford πονταρουν τα ρεστα τους ....) τα αποτελεσματα του RD θα τα δουμε σε βαθος χρονου...Σε 15 χρονια ...οι καινοτομιες θα ακολουθησουν τη διαδρομη απο τα ακριβοτερα μοντελα στα φθηνοτερα ...πχ το 1995 η Bosch πρωτοεβαλε το esp της στην s600 coupe , το focus του 2005 το ειχε προαιρετικο και το 2008 στανταρ
-
Το suzuki celerio των 9000 ευρώ το είχε standard πριν καμία 5-7 έτη.
Γενικά πάμε προς μπαταρίες στερεού τύπου.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης