Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 315
    • 316
    • 317
    • 318
    • 319
    • 897
    • 898
    • 317 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17946
    408265
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andya3 last edited by

      Η ηλεκτροκίνηση είναι πολιτική απόφαση, που εκτός του περιβάλλοντος σχετίζεται και με την έλλειψη ορυκτών καυσίμων στην Ευρώπη.
      Οι δυσκολίες στην παραγωγή ρεύματος κλπ θα αντιμετωπιστούν στην πορεία και εν καιρώ.
      Τα αυτοκίνητα αντιμετωπίζονται ως απλά μεταφορικά μέσα που θα πρέπει να προσαρμοστούν στο γενικότερο καλό, όπως το αντιλαμβάνονται οι πολιτικοί για τα Ευρωπαικά συμφέροντα.

      Το μόνο που μένει να φανεί είναι πόσο γρήγορα θα μπορέσει να προχωρήσει η ΕΕ προς την ηλεκτροκίνηση. Ότι εκεί θα πάει δε χωράει αμφισβήτηση, ότι και να λέει και να γράφει ο κάθε καλόπιστος ή κακόπιστος αμφισβητίας.

      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • piliourits
        piliourits @andya3 last edited by

        @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Η ηλεκτροκίνηση είναι πολιτική απόφαση, που εκτός του περιβάλλοντος σχετίζεται και με την έλλειψη ορυκτών καυσίμων στην Ευρώπη.
        Οι δυσκολίες στην παραγωγή ρεύματος κλπ θα αντιμετωπιστούν στην πορεία και εν καιρώ.
        Τα αυτοκίνητα αντιμετωπίζονται ως απλά μεταφορικά μέσα που θα πρέπει να προσαρμοστούν στο γενικότερο καλό, όπως το αντιλαμβάνονται οι πολιτικοί για τα Ευρωπαικά συμφέροντα.

        Το μόνο που μένει να φανεί είναι πόσο γρήγορα θα μπορέσει να προχωρήσει η ΕΕ προς την ηλεκτροκίνηση. Ότι εκεί θα πάει δε χωράει αμφισβήτηση, ότι και να λέει και να γράφει ο κάθε καλόπιστος ή κακόπιστος αμφισβητίας.

        Αν ίσχυε αυτό Άντυ, δηλαδή ήταν αυτός ο λόγος, θα είχαν συμβεί κι άλλα πράγματα, π.χ. να καταργηθεί προχθές η αεροπορική μεταφορά και θα είχε γεμίσει ο τόπος διευρωπαϊκά επιβατικά βαγόνια.
        Το ότι δεν συμβαίνει αυτό, δείχνει πως η μπαταριοκίνηση αυτοκινήτων είναι απλά μια προχειροστημένη αρπαχτή προκειμένου να ξαναπουληθούν όλοι οι στόλοι οχημάτων στην Ευρώπη...

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A
          andya3 last edited by

          Η μαρκετινγκ-ίστικη οικονομική προσέγγιση, ότι τα θερμικά έχουν φτάσει στα όρια τους και πρέπει να λανσαριστεί κάτι καινούργιο για να κυκλοφορήσει το χρήμα, παίζει το ρόλο της. Δεν είναι αμελητέα.

          Δεν αρκεί από μόνη της όμως. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τμήμα του πακέτου της λεγόμενης βιώσιμης ανάπτυξης που προωθεί η ΕΕ τις τελευταίες δεκαετίες.

          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • piliourits
            piliourits last edited by piliourits

            Είναι πολύ βιώσιμο σε δέκα χρόνια να αντικατασταθεί ολόκληρος ο στόλος εκατομμυρίων ΙΧ στην Ευρώπη, με οχήματα που σε δέκα χρόνια θα έχουν φτάσει το τέλος ζωής τους.
            Κάθε 10 χρόνια πλήρης αντικατάσταση.
            Και τριπλασιασμος των υποδομών παραγωγής και διανομής ηλεκτρισμού εντός 10 ετών, ενώ εκατομμύρια υποσταθμοι και φορτιστές θα στηθούν παντού.
            Βιωσιμότητα μέχρι τα μπούνια...

            Mountains all around me, reaching out to heaven...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dstou last edited by dstou

              Ένα επίσης 'βιώσιμο' είναι περνάς κάθε 20 χρόνια από το ταμείο για αγορά νέου πανάκριβου (γιατί την επόμενη φορά θα έχει και φόρους...) ηλεκτρικού, αφού όταν οι μπαταρίες κλατάρουν και θα έχουν πχ 50χλμ. Αυτονομία αντί των αρχικών πχ 350, θα σου γίνει ο αυτοκινητιστικός βίος αβίωτος και δεν θα μπορεί να γίνει επισκευή ή αναβάθμιση. Θα μου πεις και στα θερμικά δεν άλλαζες κάθε 20 χρόνια αμάξι; Όχι ακριβώς. Μπορεί να άλλαζα και νωρίτερα, μπορεί και αργότερα, μπορεί να του άλλαζα πχ απλώς τη μηχανή, και σίγουρα αν το πούλαγα όλο και κάποιος θα το έπαιρνε έστω μπιρ παρά για κάνει τη δουλειά του. Εδώ μιλάμε για πλήρη απαξίωση. Ποιός θα δώσει πχ 10-20-30 χήνες σε αμάξι 20 ετών για να του αλλάξει τη μπαταρία, μοιραία όλα αυτά θα πάνε στο νεκροταφείο.
              Εδώ έχω αρχίσει να το σκέφτομαι να δώσω 3 χιλιάρικα να αλλάξω μπαταρία στο υβριδικό μου...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • piliourits
                piliourits last edited by

                Καντα 10 τα 20 χρόνια για να τα φτύσουν οι μπαταρίες.

                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser @piliourits last edited by

                  @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Η ηλεκτροκίνηση είναι πολιτική απόφαση, που εκτός του περιβάλλοντος σχετίζεται και με την έλλειψη ορυκτών καυσίμων στην Ευρώπη.
                  Οι δυσκολίες στην παραγωγή ρεύματος κλπ θα αντιμετωπιστούν στην πορεία και εν καιρώ.
                  Τα αυτοκίνητα αντιμετωπίζονται ως απλά μεταφορικά μέσα που θα πρέπει να προσαρμοστούν στο γενικότερο καλό, όπως το αντιλαμβάνονται οι πολιτικοί για τα Ευρωπαικά συμφέροντα.

                  Το μόνο που μένει να φανεί είναι πόσο γρήγορα θα μπορέσει να προχωρήσει η ΕΕ προς την ηλεκτροκίνηση. Ότι εκεί θα πάει δε χωράει αμφισβήτηση, ότι και να λέει και να γράφει ο κάθε καλόπιστος ή κακόπιστος αμφισβητίας.

                  Αν ίσχυε αυτό Άντυ, δηλαδή ήταν αυτός ο λόγος, θα είχαν συμβεί κι άλλα πράγματα, π.χ. να καταργηθεί προχθές η αεροπορική μεταφορά και θα είχε γεμίσει ο τόπος διευρωπαϊκά επιβατικά βαγόνια.
                  Το ότι δεν συμβαίνει αυτό, δείχνει πως η μπαταριοκίνηση αυτοκινήτων είναι απλά μια προχειροστημένη αρπαχτή προκειμένου να ξαναπουληθούν όλοι οι στόλοι οχημάτων στην Ευρώπη...

                  Τα τρένα στην υπόλοιπη Ευρώπη, είναι σε τεράστια ανάπτυξη.
                  Νέα τρένα υδρογόνου, νέα νυκτερινά τρένα, νέα τρένα υψηλής ταχύτητας, όλα με ένα στόχο, οι διαδρομές μέχρι 1000 χλμ, να γίνονται με τρένα και όχι με αεροπλάνα, αλλά σε αντίστοιχο χρόνο.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • antonakis
                    antonakis @criuser last edited by

                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Τα τρένα στην υπόλοιπη Ευρώπη, είναι σε τεράστια ανάπτυξη.
                    Νέα τρένα υδρογόνου, νέα νυκτερινά τρένα, νέα τρένα υψηλής ταχύτητας, όλα με ένα στόχο, οι διαδρομές μέχρι 1000 χλμ, να γίνονται με τρένα και όχι με αεροπλάνα, αλλά σε αντίστοιχο χρόνο.

                    Και αυτό ισχύει απόλυτα. Εντάξει στις ευρωπαικές χώρες που έχω δει εγώ, είναι πλέον σχεδόν αναίμακτη η μετακίνηση με τρένο.
                    Άντε να χρειαστεί περπάτημα 1-2 τετράγωνα για να φτάσεις σε μια στάση λεωφορείου που θα σε πάει σε σταθμό μετρό/τρένου.

                    Moments before detonation...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Οι νέες μπαταρίες που πρόκειται να βγουν υπόσχονται 90+ % αυτονομία σε άνω των 500.000 χλμ αυτοκίνητα.

                      Εάν μάλιστα ειναι στερεού τύπου όπου στην ίδια χωρητικότητα με τις σημερινές βγάζουν 1000 χλμ αυτονομιας, ε εντάξει μικρό το κακό.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        super-t last edited by

                        Σε ποια χώρα ζείτε και μπορείτε να κάνετε 1000 km στην ίδια χώρα με τρένο χωρίς αλλαγές κιόλας ;

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dublin @super-t last edited by

                          @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Σε ποια χώρα ζείτε και μπορείτε να κάνετε 1000 km στην ίδια χώρα με τρένο χωρίς αλλαγές κιόλας ;

                          Ρωσία;!

                          Πλάκα κάνω.

                          Πάντως είναι γεγονός ότι οι περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες έχουν το τρένο σε περίοπτη θέση. Έχω ταξιδέψει πάρα πολύ με τρένο Ευρώπη και είμαι από αυτούς τους ρομαντικούς που βάζουν ambient/soundscapes και απολαμβάνουν το ταξίδι!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • piliourits
                            piliourits last edited by piliourits

                            Συμφωνώ, αλλά δεν καταργούν τα αεροπλάνα.
                            Εξακολουθούν και πετούν.
                            Εκτός κι αν επειδή οι πτήσεις ακριβυνουν, όποιος έχει περισσότερα λεφτά δικαιούται να μολύνει, κι από κάτω η πλεμπα θα "σώζει τον πλανήτη"...

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              andya3 last edited by

                              Σε λίγο θ΄ακούσουμε ότι πρέπει πρώτα να σταματήσουν ν' αναπνέουν οι άνθρωποι για να μη βγάζουν CO2 και μετά να έρθουν τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα...

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Το co2 δεν ειναι ρύπος. Ενώνεται όμως στην ατμόσφαιρα ως στοιχείο με άλλους ρύπους και προκαλεί την ενδυνάμωση του φαινομένου του θερμοκηπίου.

                                Συνεπώς, προσπαθούν να μειώσουν τους άλλους πραγματικούς ρύπους, και σε αυτό λογικά θα συμβάλουν και τα ηλεκτρικά οχήματα.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • antonakis
                                  antonakis @piliourits last edited by

                                  @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Συμφωνώ, αλλά δεν καταργούν τα αεροπλάνα.
                                  Εξακολουθούν και πετούν.
                                  Εκτός κι αν επειδή οι πτήσεις ακριβυνουν, όποιος έχει περισσότερα λεφτά δικαιούται να μολύνει, κι από κάτω η πλεμπα θα "σώζει τον πλανήτη"...

                                  Έχει αρχίσει εξωτερικό η μόδα του "δεν πάω με αεροπλάνο, πάω με τρένο για να μη μολύνω".
                                  Και μιλάμε και ακόμα για περίπτωσεις που το τρένο κάνει παραπάνω χρόνο ή/και είναι ακριβότερο.

                                  Moments before detonation...

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    taxidiwtis @storm last edited by taxidiwtis

                                    https://www.economist.com/graphic-detail/2021/03/31/lithium-battery-costs-have-fallen-by-98-in-three-decades

                                    piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • piliourits
                                      piliourits @taxidiwtis last edited by

                                      @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      https://www.economist.com/graphic-detail/2021/03/31/lithium-battery-costs-have-fallen-by-98-in-three-decades

                                      Λογικά τότε, σε 10-15 χρόνια θα είναι 25% φθηνότερα τα ηλεκτρικά με τις σημερινές πραγματικές αυτονομιες 250χλμ

                                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        driver-m @antonakis last edited by

                                        @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Συμφωνώ, αλλά δεν καταργούν τα αεροπλάνα.
                                        Εξακολουθούν και πετούν.
                                        Εκτός κι αν επειδή οι πτήσεις ακριβυνουν, όποιος έχει περισσότερα λεφτά δικαιούται να μολύνει, κι από κάτω η πλεμπα θα "σώζει τον πλανήτη"...

                                        Έχει αρχίσει εξωτερικό η μόδα του "δεν πάω με αεροπλάνο, πάω με τρένο για να μη μολύνω".
                                        Και μιλάμε και ακόμα για περίπτωσεις που το τρένο κάνει παραπάνω χρόνο ή/και είναι ακριβότερο.

                                        Γιατι υπαρχει περιπτωση το τρενο να κανει λιγοτερο χρονο απο αεροπλανο?

                                        Αλλα με τη λογικη αυτη (οχι τη δικη σου, αυτων που ανεφερες) να μπουμε και σε καμια σπηλια μεσα να ζησουμε και να μετακινουμαστε με γαιδουρια ενω καποιοι ζαπλουτοι παιρνουν τον ζετ τους για ταξιδια 2 ωρων με το αμαξι και δεν τρεχει καστανο. Εντωμεταξυ μεχρι και η πρωθυπουργαρα μας πριν μερικους μηνες ειχε παει στην Καλαματα (2 ωρες απο Αθηνα) με το πρωθυπουργικο αεροσκαφος!
                                        Ταυτοχρονα οι βιομηχανιες ρυπαινουν διχως αυριο ενω πλεον πολυς κοσμος, ακομα και στις προηγμενες ευρωπαικες χωρες, καιει καυσοξυλα ρυπαινοντας απιστευτα την ατμοσφαιρα γιατι δεν εχει για πετρελαιο και φυσικο αεριο.
                                        Και καποιοι χαχολοι χειραγωγουμενοι ψευτοοικολογοι θελουν να αγορασουν ηλεκτρικο για το καλομτου περιβαλλοντος και ρουφουν τον καφε με μακαρονι και μειωνουν μεχρι και το καθε ποτε κανουν μπανιο, αδιαφορωντας για τις πραγματικες αιτιες του 99,99% της περιβαλλοντικης μολυνσης.
                                        Γι'αυτο και ο πλανητης εχει καταντησει τσιρκο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          taxidiwtis @piliourits last edited by

                                          @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          https://www.economist.com/graphic-detail/2021/03/31/lithium-battery-costs-have-fallen-by-98-in-three-decades

                                          Λογικά τότε, σε 10-15 χρόνια θα είναι 25% φθηνότερα τα ηλεκτρικά με τις σημερινές πραγματικές αυτονομιες 250χλμ

                                          Το 2010 αν ελεγες πως το 2021 θα υπηρχε μικρομεσαιο με 82 kwh μπαταρια στις 40Κ (vw id3 pro s ) θα εμοιαζε αδυνατον ..διοτι με τις τοτε τιμες μπαταριων θα εκανε πανω απο 100Κ...

                                          Μη κρινουμε το μελλον με τα τωρινα δεδομενα
                                          Οι μεγαλοι πλην Τογιοτα επενδυουν τεραστια ποσα σε αυτη τη κατευθυνση , ( ορισμενοι μαλιστα πχ ford πονταρουν τα ρεστα τους ....) τα αποτελεσματα του RD θα τα δουμε σε βαθος χρονου...

                                          Σε 15 χρονια ...οι καινοτομιες θα ακολουθησουν τη διαδρομη απο τα ακριβοτερα μοντελα στα φθηνοτερα ...πχ το 1995 η Bosch πρωτοεβαλε το esp της στην s600 coupe , το focus του 2005 το ειχε προαιρετικο και το 2008 στανταρ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Το suzuki celerio των 9000 ευρώ το είχε standard πριν καμία 5-7 έτη.

                                            Γενικά πάμε προς μπαταρίες στερεού τύπου.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            S antonakis 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 318
                                            • 319
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 317 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr