Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 293
    • 294
    • 295
    • 296
    • 297
    • 897
    • 898
    • 295 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17944
    408084
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @piliourits last edited by

      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Δυστυχώς ή ευτυχώς είναι ένα από τα κύρια σημεία προώθησης των ηλεκτρικών, το δήθεν χαμηλό κόστος μετακίνησης της ηλεκτροκίνησης.

      Άλλο πράγμα το μάρκετινγκ και άλλο η πραγματικότητα. Όταν θέλουν να προωθήσουν κάτι θα πούν ότι μπούρδα υπάρχει, γνωστό αυτό. Η μετακίνηση εχει χαμηλό κόστος με ένα ηλεκτρικό, υπό συνθήκες όμως. Αυτό που δεν χωράει αμφισβήτηση είναι η ανωτερη μορφή μετακίνησης με πολύ χαμηλότερο κόστος κτήσης.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lakisof last edited by

        Πάντως από Αύγουστο η τιμή του ρεύματος πενταπλασιάζεται. Κι αυτό είναι πλέον γεγονός.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jamesd @super-t last edited by jamesd

          @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Αν βάζεις την κατανάλωση από το διαφημιστικό τότε πρέπει να συγκρίνεις με την κατανάλωση από το διαφημιστικό και για την βενζίνη/πετρέλαιο.

          Η σύγκριση/υπολογισμός αν δεις έγινε με 16 KWh υποθέτοντας ότι η πλειονότητα των χλμ. γίνεται στην πόλη. Το αντίστοιχο 8λτ/100 km μου φαίνεται λογικό για suv με την πλειονότητα km στην πόλη.

          Σε κάθε περίπτωση, το υπό προϋποθέσεις νομίζω ότι είναι το πιο σωστό.

          Στην τελική, για να αποφανθείς πρέπει να κάνεις υπόθεση για:
          -% και ύψος διανυόμενων χλμ αστικά/αυτοκινητόδρομο
          -τιμή βενζίνης (1.5ευρώ ή 3 ευρώ;)
          -τιμή Kwh (22 λεπτά ή 60 λεπτά);
          Οπότε χωρίς κανέναν ´αφορισμό', κάποιους μπορεί να τους συμφέρει το ηλεκτρικό και κάποιους όχι και αυτούς που σήμερα τους συμφέρει (δεν τους συμφέρει) δεν σημαίνει ότι θα τους συμφέρει (δεν θα τους συμφέρει) και μεταγενέστερα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • I
            iceman7 last edited by

            https://www.iefimerida.gr/ellada/kinoymai-ilektrika-2-epidotiseis-ilektrika-aytokinita-skoyter-podilata

            H απόλυτη ξεφτίλα!
            Παντεσπάνι σε όσους πεινάνε και πουλ - μουρ από τις στελεχάρες και όσους εκπίπτουν 150% τη δαπάνη!
            Με τη βενζίνη ακόμα πάνω από τα 2 ευρώ παρά το κράξιμο και επειδή ανασκουμπώνονται τα λαμόγια για να ανεβάσουν ξανά την τιμή στα 2,50 όταν βγει η αντισυνταγματική γελειότητα του fuel pass 2.
            Και φυσικά επιδότηση στις διτροχες ανοησίες που κυκλοφορουν παντελώς εκτός οποιουδήποτε κανόνα στους δρόμους!
            Και όλα αυτά ενώ απλά θα μπορουσαν να επιδοτήσουν όλα τα κάυσιμα στην αντλία!
            Απλά, δίκαια, δημοκρατικά!
            Κριμα που δεν υπάρχει emoticon τρομπαρίσματος να βάλω!

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • M
              manast last edited by

              Επί ματαίω οργίζεσαι. Το ότι είναι λογικά αυτά που λες, ουδόλως ενδιαφέρει. Η μόδα είναι μόδα και η πολιτική στο ...ορθό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                dstou last edited by

                Έχει ένα καλό αυτή τη φορά,,ότι θα αποσυρθούν και μερικά χρέπια. Από την άλλη, παραμένει άτολμο στα ταξιά και τα επαγγελματικά, τα οποία προκαλούν τεράστιο πρόβλημα λόγω των πολλαπλάσιων χλμ. Που διανύουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  iceman7 last edited by iceman7

                  Γινεται ολοένα και καλύτερο!

                  ***Σημαντικές είναι οι αλλαγές που φέρνει το Κινούμαι Ηλεκτρικά 2, συμπεριλαμβανομένης της κατάργησης του ανώτατου ορίου τιμής των 50.000 ευρώ (ΛΤΠΦ) που ίσχυε κατά την πρώτη φάση του προγράμματος.

                  Στον αέρα θα βρίσκεται από αύριο, Πέμπτη 28 Ιουλίου, η πλατφόρμα για την επιβολή αιτήσεων για τη χορήγηση επιδότησης αγοράς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, στο πλαίσιο του δεύτερου κύκλου του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά, όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας.

                  Όπως έχουμε αναφέρει μέσα από μια σειρά άρθρων μας - συγκριτικά με την πρώτη φάση του προγράμματος - ο δεύτερος κύκλος περιλαμβάνει αύξηση του ποσοστού της επιδότησης σε 30% (από 20%), την ίδια ώρα μου το μέγιστο ποσό αυξάνεται σε 8.000 ευρώ (από 6.000 ευρώ) και προσαυξάνεται εφόσον πληρούνται συγκεκριμένα κριτήρια.

                  Αυτό σημαίνει ότι στο πρόγραμμα πλέον εντάσσονται και όλες οι premium ηλεκτρικές προτάσεις της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων των Mercedes EQA, EQB, EQC, EQE και EQS, BMW iX3, i4, iX, και i7, Audi Q4 e-tron, e-tron και e-tron GT, Jaguar I-Pace, Porsche Taycan (+ Cross Turismo & Sport Turismo), καθώς και όλα μοντέλα της Tesla.

                  Η Porsche Taycan, μάλιστα, στην έκδοση Turbo S Cross Turismo με τους 761 ίππους που επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,9 δλ. αποτελεί το ακριβότερο ηλεκτρικό μοντέλο της αγοράς που θα πάρει την επιδότηση, με την τιμή της (με ΦΠΑ) να ανέρχεται στις 199.600 ευρώ.

                  Σημειώνεται ότι όλα τα προαναφερθέντα μοντέλα λαμβάνουν τη μέγιστη επιδότηση των 8.000 ευρώ. Επομένως η τιμή της ακριβότερης Taycan θα μειωθεί από τις 199.600 ευρώ στις 191.600 ευρώ. ***

                  Ξετσιπωσιά!!

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Απ' τη στιγμή που θα μεταβιβάσουν ατελώς στην κόρη ή τον γιο ακίνητη περιουσία 1μιση εκατομμύριο ευρώ, τί είναι τα 8 χιλιάρικα επιδότηση για το αμάξι που θα του πάρουν στα γενέθλιά του, ψίχουλα...

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • I
                      iceman7 last edited by

                      Το οτι από το ένα ακρο της αγριας φορολογησης της μεσαίας τάξης των απλυτων της αριστεράς πηγαμε στην εξωφθλαμη ωφέλεια της πλουτοκρατίας, με ξεπερνά!
                      Τελικά σε αυτή τη χώρα το πάνω χέρι έχουν ΠΑΝΤΑ οι μειοψηφίες!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                        @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        ***Σημαντικές είναι οι αλλαγές που φέρνει το Κινούμαι Ηλεκτρικά 2, συμπεριλαμβανομένης της κατάργησης του ανώτατου ορίου τιμής των 50.000 ευρώ (ΛΤΠΦ) που ίσχυε κατά την πρώτη φάση του προγράμματος.

                        Επιτέλους!! Πάρα πολύ σωστό μέτρο...δεν ήταν δίκαιο το πλαφόν.

                        @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Το οτι από το ένα ακρο της αγριας φορολογησης της μεσαίας τάξης των απλυτων της αριστεράς πηγαμε στην εξωφθλαμη ωφέλεια της πλουτοκρατίας, με ξεπερνά!

                        Εεεε δεξιά κυβέρνηση είναι, τι περίμενες δηλαδή?? Δεξιός σημαίνει αβαντάρισμα των πλουσίων. Για αυτό ποτέ δεν κατάλαβα το τόσο μεγάλο % της ΝΔ...αφού οι πλούσιοι είναι ελάχιστοι. Πάντα ρώταγα τον θείο μου (μηχανικός στην ΕΑΒ...σιγά τον μισθό) γιατί ψηφίζει ΝΔ και όχι ΚΚΕ ή έστω ΠΑΣΟΚ. Απλά και μόνο γιατί ήθελε να ανήκει (ή νόμιζε ότι ανήκει...αχαχα) στην ελίτ όπως έλεγε......τρικυμία εν κρανίω!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        P 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • J
                          Johnny 0 last edited by

                          Αυτα δε τους πολυαπασχολουν να τα δωσουν, γιατι αφενος ειναι για λιγους (δεδομενων των υψηλων τιμων των ηλεκτρικων), και κατα δευτερο λογο προκειται στην ουσια κατα βαση για επιστροφη ΦΠΑ, δηλαδη το κρατος δε βαζει χρηματα απο την τσεπη του.
                          Αυτο που τους απασχολει ειναι να πρεπει το κρατος να βαλει χρημα, εκει ειναι που δαγκωνονται γιατι εχουν να ταισουν ενα στρατο ΔΥ και συνταξιουχων.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • P
                            panormus772 @fanis75 last edited by

                            @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Εεεε δεξιά κυβέρνηση είναι, τι περίμενες δηλαδή?? Δεξιός σημαίνει αβαντάρισμα των πλουσίων. Για αυτό ποτέ δεν κατάλαβα το τόσο μεγάλο % της ΝΔ...αφού οι πλούσιοι είναι ελάχιστοι. Πάντα ρώταγα τον θείο μου (μηχανικός στην ΕΑΒ...σιγά τον μισθό) γιατί ψηφίζει ΝΔ και όχι ΚΚΕ ή έστω ΠΑΣΟΚ. Απλά και μόνο γιατί ήθελε να ανήκει (ή νόμιζε ότι ανήκει...αχαχα) στην ελίτ όπως έλεγε......τρικυμία εν κρανίω!

                            Φάνη,ο θείος σου πρέπει να είναι από τις εξαιρέσεις!
                            Συνήθως ακόμη κι αυτοί που βγάζουν αρκετά π.χ. 60-70.000/έτος θεωρούν εαυτούς "αδύναμους","λαϊκή οικογένεια","μη προνομιούχους" κ.τ.λ. Ο νεοέλληνας πάντα νιώθει ότι είναι φτωχός, συγκρινόμενος πάντα με τις 5-10 οικογένειες που όντως είναι η οικονομική ελιτ στη χώρα..
                            Βέβαια έχουν φροντίσει κι οι πολιτικοί/κομματικοί "εγκέφαλοι" και τα κολλητάρια τους οι ΑΡΔ, να αφήνουν θολό το τοπίο διαχωρισμού πλούσιου-φτώχου κι αναλόγως σε ρόλο αντιπολιτευσης ή κυβέρνησης να χρησιμοποιούν τα όρια κατά το δοκούν.
                            Γιατί δε βγαίνει το κάθε κόμμα να πει ξεκάθαρα πιο ετήσιο εισόδημα θεωρεί φτωχό,λαϊκό,μικρομεσαίο,μεσαίο,πλούσιο,ελίτ;
                            Π.χ. 7.000, 10.000 το όριο φτώχειας; Οι λαϊκοί 10-15000; Oι μικρομεσαίοι 25-30.000; Oι μεσαίοι 40-50.000; Οι πλούσιοι 60.000-70.000+ ;
                            Ας πει ο κάθε πολιτικός αρχηγός τη γνώμη του για να καταλάβει -έστω μερικώς- κι ο κάθε πολίτης τι τον περιμένει όταν έρθει στην εξουσία...

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @panormus772 last edited by

                              @panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Φάνη,ο θείος σου πρέπει να είναι από τις εξαιρέσεις!
                              Συνήθως ακόμη κι αυτοί που βγάζουν αρκετά π.χ. 60-70.000/έτος θεωρούν εαυτούς "αδύναμους","λαϊκή οικογένεια","μη προνομιούχους" κ.τ.λ. Ο νεοέλληνας πάντα νιώθει ότι είναι φτωχός, συγκρινόμενος πάντα με τις 5-10 οικογένειες που όντως είναι η οικονομική ελιτ στη χώρα.

                              To ακούω αυτό που λές, αλλα΄τότε δεν έχει λογική το τόσο ψηλό % της ΝΔ, που είναι ένα δεξιό κόμμα με σαφή τοποθέτηση υπέρ των πλουσίων. Η λογική, για τον μέσο Έλληνα είναι ΚΚΕ ή άντε κάτι αριστερο-κεντρόο, όχι δεξιό κόμμα.

                              ΥΓ: καθαρά θεωρητικά όλα αυτά, γιατί στην πράξη όλα πασόκ είναι, οπότε ένα μπάχαλο στην μπανανία. Κανένα κόμμα δεν έχει σαφής γραμμές και πολιτική.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                panormus772 @fanis75 last edited by panormus772

                                @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Φάνη,ο θείος σου πρέπει να είναι από τις εξαιρέσεις!
                                Συνήθως ακόμη κι αυτοί που βγάζουν αρκετά π.χ. 60-70.000/έτος θεωρούν εαυτούς "αδύναμους","λαϊκή οικογένεια","μη προνομιούχους" κ.τ.λ. Ο νεοέλληνας πάντα νιώθει ότι είναι φτωχός, συγκρινόμενος πάντα με τις 5-10 οικογένειες που όντως είναι η οικονομική ελιτ στη χώρα.

                                To ακούω αυτό που λές, αλλα΄τότε δεν έχει λογική το τόσο ψηλό % της ΝΔ, που είναι ένα δεξιό κόμμα με σαφή τοποθέτηση υπέρ των πλουσίων. Η λογική, για τον μέσο Έλληνα είναι ΚΚΕ ή άντε κάτι αριστερο-κεντρόο, όχι δεξιό κόμμα.

                                ΥΓ: καθαρά θεωρητικά όλα αυτά, γιατί στην πράξη όλα πασόκ είναι, οπότε ένα μπάχαλο στην μπανανία. Κανένα κόμμα δεν έχει σαφής γραμμές και πολιτική.

                                Δεν έχουν λογική γενικώς οι όροι αριστερά,δεξιά στην Ελλάδα.
                                Κάποιος ο οποίος βγάζει π.χ. 5-6000 το μήνα θεωρεί τον εαυτό του "μη προνομιούχο" κι όχι πλούσιο γιατί συγκρίνει με αυτόν που καθαρίζει 10.000+ /μηνιαίως και στρέφεται στην αριστερά,γιατί πιστεύει ότι όταν κυβερνήσει θα τα πάρει από εκείνον -των 10.000,που είναι ο πλούσιος- για να τα δώσει σε αυτόν. Κάποιος άλλος μπορεί να πιστεύει ότι είναι καλά που βγάζει 30-35000 κι αν έρθει η αριστερά θα τον θεωρήσει πλούσιο και θα του τα πάρει για να τα δώσει στον 15-20.000,οπότε σου λέει καλά είμαστε με δεξιά,κεντροδεξιά.

                                Κι αυτό συμβαίνει γιατί δεν είναι ξεκάθαρα τα κόμματα ή έστω λίγο πιο ξεκάθαρα όπως π.χ. στη Δυτ.Ευρώπη. Π.χ. στην Ιταλία που έζησα, η αριστερά το PDS (partito democratico di sinistra),δεν έχει καμία σχέση στη διακυβέρνηση και στο πρόγραμμα με την προσδιοριζόμενη αριστερά εδώ.Ομοίως πιστεύω και στην υπόλοιπη Ευρώπη.
                                Δε γράφω περισσότερα γιατί ήδη είμαστε off topic.Αν είναι το αναλύουμε στο κατάλληλο topic.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • I
                                  iceman7 last edited by iceman7

                                  https://www.carandmotor.gr/nea/sto-15-eyro-benzini-poia-hora-isopedonei-times-kaysimon

                                  Εδώ ψυχουλα με fuel pass και ανόητα κριτήρια και στη Γαλλία flat έκπτωση στην αντλία!
                                  Α ρε κουτό φραγκοι!
                                  Εδώ πουλάμε σοσιαλισμό δεξιοί και αριστεροί και εχουμε λεφτά να στήσουμε στο gov.gr μια ακόμα δωρο-πλατφόρμα ...

                                  J 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • J
                                    Johnny 0 @iceman7 last edited by

                                    @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    https://www.carandmotor.gr/nea/sto-15-eyro-benzini-poia-hora-isopedonei-times-kaysimon

                                    Εδώ ψυχουλα με fuel pass και ανόητα κριτήρια και στη Γαλλία flat έκπτωση στην αντλία!
                                    Α ρε κουτό φραγκοι!
                                    Εδώ πουλάμε σοσιαλισμό δεξιοί και αριστεροί και εχουμε λεφτά να στήσουμε στο gov.gr μια ακόμα δωρο-πλατφόρμα ...

                                    Τη μειωση στο πετρελαιο στην αντλια την ειχε περασει πρωτη η Γερμανια (απο εκει τα αντιγραφουν ολα, ακομη και μετρα κατα του κοβιντ αντιγραφανε), αλλα εκει ειχαν βαλει και στη βενζινη, αυτο δεν το αντιγραψανε γιατι δεν τους βολευε. Ρουφανε το φορο και τον δινουν απο εδω και απο εκει π.χ. π.χ. fuel pass, power pass.
                                    Αλλο, εξαιτιας του σχεδον διπλου ΕΦΚ στη βενζινη σε σχεση με το πετρελαιο, η χωρα μας ειναι απο τις ελαχιστες ευρωπαικες και μη χωρες που το πετρελαιο ειναι πιο φτηνο απο τη βενζινη, και με αυτη την πολιτικη θα μαζεψουμε ολα τα σαπια diesel στην Ελλαδα. Αν θελει να βοηθησει τους επαγγελματιες, ας δωσει επιστροφες οπως στους αγροτες.
                                    Και επειδη ο χαμηλομισθος φορολογειται πολυ ασχημα στην Ελλαδα (μονο το αφορολογητο να δει καποιος, ειναι 19500 στην Κυπρο για φυσικα προσωπα), μικρες αλλαγες του φορου προς τα πανω ή αλλαγες σε χρεωσεις ΔΕΚΟ οπως με το ρευμα, εχουν μεγαλες επιπτωσεις σε αυτον...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • J
                                      jamesd last edited by

                                      Μου αρέσει που η συζήτηση ξεκίνησε για τα 8Κ που θα πάρει επιδότηση ο πλούσιος από το πράσινο ταμείο(που βέβαια ok αυτή η επιδότηση θα μπορούσε να πάει σε άλλους με πραγματική ανάγκη) ενώ κατα την άποψη μου πιο σημαντικό θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο που πέρυσι έκανε 28-29K € φέτος κάνει 33-35K €, με το διαθέσιμο εισόδημα να μειώνεται..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by

                                        https://www.carandmotor.gr/nea/o-erntogan-anakoinonei-tin-timi-toy-suv-tis-toyrkias

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • polioan
                                          polioan last edited by

                                          Πάμε να πάρουμε Τούρκικο ηλεκτρικό??? Ή πάμε για εμπάργκο???

                                          CUPRA LEON 2025
                                          1.5cc 150Hp MHV

                                          piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • piliourits
                                            piliourits @polioan last edited by

                                            @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Πάμε να πάρουμε Τούρκικο ηλεκτρικό??? Ή πάμε για εμπάργκο???

                                            Εξαρτάται αν όταν κυκλοφορήσει ευρέως θα φιλάμε το χέρι του Αγά ή θα είμαστε Αρματωλοί στο βουνό, οπότε στη δεύτερη περίπτωση το ντηζελάκι μονόδρομος!

                                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 297
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 295 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr