-
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λύση οικιακής φόρτισης , δεν υπάρχει.
Και εδω τελειωνει η συζήτηση για BEV - PHEV. Θα ψαχνεις φορτιστές και θα περιμενεις ώρες για φορτίσεις ακριβά; Γιατί να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου; Πάρε ενα CHR η corolla cross Hybrid και ζήσε άνετα. Αν θέλεις Χ1 πάρε την Diesel Hybrid. Την έχει φίλος και είναι αμαξάρα τρομερή. Αν την ειχα οδηγήσει πριν πάρω το CHR θα μαζευα λιγα λεφτά ακόμα και θα την επαιρνα με κλειστά μάτια. Οχι οτι υστερεί σε κάτι το CHR , αλλά εντάξει, άλλη φάση η μπεμπα.
τι σιτσιρι και κορολα? τι τον εκανες? συνταξιουχο?
αν διαβαζες παραπανω αποκλειστικα bev ή phev πρεπει να παρει
Θέλεις να τον χαντακώσεις τον ανθρωπο; Δεν μπορει λεει να φορτίσει σπίτι. Εδω εγω εχω parking με wallbox ετοιμο γιατι οι άλλοι 2 στην πολυκατοικια ερωτευτηκαν τον ιλον μασκ και σκέφτομαι να ξεφραγκιαστώ για X1 diesel
( οχι ενταξει, αστειευομαι, σιγουρα ηλεκτρικό θα είναι το επομενο)
θα πλερω 3-4 χιλιαρικα εφορια παραπανω σε οτιδηποτε αν εχει ρυπους >50
Α οκ, αν ειναι τετοια η διαφορά, αξίζει η οποια ταλαιπωρια.
-
@azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λύση οικιακής φόρτισης , δεν υπάρχει.
Και εδω τελειωνει η συζήτηση για BEV - PHEV. Θα ψαχνεις φορτιστές και θα περιμενεις ώρες για φορτίσεις ακριβά; Γιατί να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου; Πάρε ενα CHR η corolla cross Hybrid και ζήσε άνετα. Αν θέλεις Χ1 πάρε την Diesel Hybrid. Την έχει φίλος και είναι αμαξάρα τρομερή. Αν την ειχα οδηγήσει πριν πάρω το CHR θα μαζευα λιγα λεφτά ακόμα και θα την επαιρνα με κλειστά μάτια. Οχι οτι υστερεί σε κάτι το CHR , αλλά εντάξει, άλλη φάση η μπεμπα.
τι σιτσιρι και κορολα? τι τον εκανες? συνταξιουχο?
αν διαβαζες παραπανω αποκλειστικα bev ή phev πρεπει να παρει
Θέλεις να τον χαντακώσεις τον ανθρωπο; Δεν μπορει λεει να φορτίσει σπίτι. Εδω εγω εχω parking με wallbox ετοιμο γιατι οι άλλοι 2 στην πολυκατοικια ερωτευτηκαν τον ιλον μασκ και σκέφτομαι να ξεφραγκιαστώ για X1 diesel
( οχι ενταξει, αστειευομαι, σιγουρα ηλεκτρικό θα είναι το επομενο)
θα πλερω 3-4 χιλιαρικα εφορια παραπανω σε οτιδηποτε αν εχει ρυπους >50
Α οκ, αν ειναι τετοια η διαφορά, αξίζει η οποια ταλαιπωρια.
καμμια ταλαιπωρια αν το χρησιμοποιει ως θερμικο και δεν φορτιζει πουθενα
-
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.
Ξέρω οικογένεια που έχει τρία ηλεκτρικά. Byd - Cupra - Tesla. Υπάρχει και ένα θερμικό, αλλά έχει πινακίδες αντίκας.
Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Και εγώ μόνο τέτοιες περιπτώσεις γνωρίζω και μάλλον πιο πιθανό είναι να υπάρχουν σε μια οικογένεια πέντε ηλεκτρικά παρά ένα ως το μοναδικό της οικογένειας.
Θα ψάξετε πολύ για να βρείτε σπίτι με μόνο όχημα ηλεκτρικό. Κάτι λέει αυτό. -
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.
Ξέρω οικογένεια που έχει τρία ηλεκτρικά. Byd - Cupra - Tesla. Υπάρχει και ένα θερμικό, αλλά έχει πινακίδες αντίκας.
Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Και εγώ μόνο τέτοιες περιπτώσεις γνωρίζω και μάλλον πιο πιθανό είναι να υπάρχουν σε μια οικογένεια πέντε ηλεκτρικά παρά ένα ως το μοναδικό της οικογένειας.
Θα ψάξετε πολύ για να βρείτε σπίτι με μόνο όχημα ηλεκτρικό. Κάτι λέει αυτό.Δεν καταλαβαινω τι θες να πεις. Καντο μας πενηνταρακια.
-
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εξηγούμαι: αυτή την στιγμή τα ηλεκτρικά αφορούν όσους κατέχουν τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα ΚΑΙ οικιακή θέση στάθμευσης.
Στο πρωτο σκελος εισαι λαθος, στο δευτερο συμφωνω.
Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.
Πολύ σπάνια.
Γιατί είναι πολύ δύσκολο να αγοράσει κάποιος το πρώτο του αυτοκίνητο και να είναι ηλεκτρικό.
Αφού κατά μέσο όρο είναι πιο ακριβά, και επίσης λίγοι παίρνουν πρώτο αυτοκίνητο καινούριο και όχι κάποιο φτηνό μτχ μέχρι "να μάθουν" -
@dettol Ποιο κομμάτι της ανάρτησης σε μπερδεύει;
-
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.
Ξέρω οικογένεια που έχει τρία ηλεκτρικά. Byd - Cupra - Tesla. Υπάρχει και ένα θερμικό, αλλά έχει πινακίδες αντίκας.
Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Και εγώ μόνο τέτοιες περιπτώσεις γνωρίζω και μάλλον πιο πιθανό είναι να υπάρχουν σε μια οικογένεια πέντε ηλεκτρικά παρά ένα ως το μοναδικό της οικογένειας.
Θα ψάξετε πολύ για να βρείτε σπίτι με μόνο όχημα ηλεκτρικό. Κάτι λέει αυτό.Δεν καταλαβαινω τι θες να πεις. Καντο μας πενηνταρακια.
Αυτό σε βοηθάει να καταλάβεις?
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η επιδότηση ηλεκτρικών, δηλαδή των μεγαλομεσαίων εισοδημάτων, ενώ κυκλοφορούν άπειρα σάπια οχήματα τριακονταετίας στην χώρα είναι μέγιστη πολιτική αλητεία αλλά τα λεφτά πολλά και το άλλοθι -περιβάλλον- ισχυρό οπότε θα συνεχίσει το πανηγύρι. Καλοφάγωτα σε όποιον μπορεί.
Στην δυτική Ελλάδα που έχω εικόνα, είναι πρακτικά ανύπαρκτα γιατί η κοινωνική τάξη που τα αγοράζει (άνετοι οικονομικά, 2+οχήματα στην οικογένεια, <50 ετών) είναι επίσης ανύπαρκτη.Με λιγα λόγια λέει ότι τα ηλεκτρικα είναι μονο για πλουσιους και εσενα με 2 σιγουρα σε συγκαταλέγουμε στους εκατομμυριούχους και προνομιούχους
αν παρεις και ενα θερμικό αντικα θα έχεις full status εκατομμυριούχου
-
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εξηγούμαι: αυτή την στιγμή τα ηλεκτρικά αφορούν όσους κατέχουν τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα ΚΑΙ οικιακή θέση στάθμευσης.
Στο πρωτο σκελος εισαι λαθος, στο δευτερο συμφωνω.
Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.
Πολύ σπάνια.
Γιατί είναι πολύ δύσκολο να αγοράσει κάποιος το πρώτο του αυτοκίνητο και να είναι ηλεκτρικό.
Αφού κατά μέσο όρο είναι πιο ακριβά, και επίσης λίγοι παίρνουν πρώτο αυτοκίνητο καινούριο και όχι κάποιο φτηνό μτχ μέχρι "να μάθουν"Σωστός αλλά γιατί αναφέρεσαι μόνο στο πρώτο αυτοκίνητο και σε νέους οδηγούς, δεν υπάρχουν σπίτια με έμπειρους οδηγούς που έχουν ένα όχημα;
-
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol Ποιο κομμάτι της ανάρτησης σε μπερδεύει;
για ποιον λογο ειναι πιο δυσκολο και σπανιο να εχει καποια οικογενεια ενα ηλεκτρικο αντι για 5;
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol Ποιο κομμάτι της ανάρτησης σε μπερδεύει;
για ποιον λογο ειναι πιο δυσκολο και σπανιο να εχει καποια οικογενεια ενα ηλεκτρικο αντι για 5;
Ισως εχει διατυπωσει λαθος την ερωτηση, σε οικογενεια με περισσοτερα απο ενα αυτοκινητα μπορεις να εχεις και ηλεκτρικο.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.
Ξέρω οικογένεια που έχει τρία ηλεκτρικά. Byd - Cupra - Tesla. Υπάρχει και ένα θερμικό, αλλά έχει πινακίδες αντίκας.
Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Και εγώ μόνο τέτοιες περιπτώσεις γνωρίζω και μάλλον πιο πιθανό είναι να υπάρχουν σε μια οικογένεια πέντε ηλεκτρικά παρά ένα ως το μοναδικό της οικογένειας.
Θα ψάξετε πολύ για να βρείτε σπίτι με μόνο όχημα ηλεκτρικό. Κάτι λέει αυτό.Δεν καταλαβαινω τι θες να πεις. Καντο μας πενηνταρακια.
Αυτό σε βοηθάει να καταλάβεις?
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η επιδότηση ηλεκτρικών, δηλαδή των μεγαλομεσαίων εισοδημάτων, ενώ κυκλοφορούν άπειρα σάπια οχήματα τριακονταετίας στην χώρα είναι μέγιστη πολιτική αλητεία αλλά τα λεφτά πολλά και το άλλοθι -περιβάλλον- ισχυρό οπότε θα συνεχίσει το πανηγύρι. Καλοφάγωτα σε όποιον μπορεί.
Στην δυτική Ελλάδα που έχω εικόνα, είναι πρακτικά ανύπαρκτα γιατί η κοινωνική τάξη που τα αγοράζει (άνετοι οικονομικά, 2+οχήματα στην οικογένεια, <50 ετών) είναι επίσης ανύπαρκτη.Με λιγα λόγια λέει ότι τα ηλεκτρικα είναι μονο για πλουσιους και εσενα με 2 σιγουρα σε συγκαταλέγουμε στους εκατομμυριούχους και προνομιούχους
αν παρεις και ενα θερμικό αντικα θα έχεις full status εκατομμυριούχου
Για πλούσιους όχι αλλά για ανώτερους εισοδηματικά συμπολίτες που δεν λένε όχι στις κρατικές επιδοτήσεις, ναι. Διαφωνείς κάπου;
-
@ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol Ποιο κομμάτι της ανάρτησης σε μπερδεύει;
για ποιον λογο ειναι πιο δυσκολο και σπανιο να εχει καποια οικογενεια ενα ηλεκτρικο αντι για 5;
Ισως εχει διατυπωσει λαθος την ερωτηση, σε οικογενεια με περισσοτερα απο ενα αυτοκινητα μπορεις να εχεις και ηλεκτρικο.
εγω αυτο διαβασα και ξαναδιαβασα και ξαναδιαβασα και στο τελος εκαψα φλαντζα
-
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.
Ξέρω οικογένεια που έχει τρία ηλεκτρικά. Byd - Cupra - Tesla. Υπάρχει και ένα θερμικό, αλλά έχει πινακίδες αντίκας.
Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Και εγώ μόνο τέτοιες περιπτώσεις γνωρίζω και μάλλον πιο πιθανό είναι να υπάρχουν σε μια οικογένεια πέντε ηλεκτρικά παρά ένα ως το μοναδικό της οικογένειας.
Θα ψάξετε πολύ για να βρείτε σπίτι με μόνο όχημα ηλεκτρικό. Κάτι λέει αυτό.Δεν καταλαβαινω τι θες να πεις. Καντο μας πενηνταρακια.
Αυτό σε βοηθάει να καταλάβεις?
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η επιδότηση ηλεκτρικών, δηλαδή των μεγαλομεσαίων εισοδημάτων, ενώ κυκλοφορούν άπειρα σάπια οχήματα τριακονταετίας στην χώρα είναι μέγιστη πολιτική αλητεία αλλά τα λεφτά πολλά και το άλλοθι -περιβάλλον- ισχυρό οπότε θα συνεχίσει το πανηγύρι. Καλοφάγωτα σε όποιον μπορεί.
Στην δυτική Ελλάδα που έχω εικόνα, είναι πρακτικά ανύπαρκτα γιατί η κοινωνική τάξη που τα αγοράζει (άνετοι οικονομικά, 2+οχήματα στην οικογένεια, <50 ετών) είναι επίσης ανύπαρκτη.Με λιγα λόγια λέει ότι τα ηλεκτρικα είναι μονο για πλουσιους και εσενα με 2 σιγουρα σε συγκαταλέγουμε στους εκατομμυριούχους και προνομιούχους
αν παρεις και ενα θερμικό αντικα θα έχεις full status εκατομμυριούχου
Για πλούσιους όχι αλλά για ανώτερους εισοδηματικά συμπολίτες που δεν λένε όχι στις κρατικές επιδοτήσεις, ναι. Διαφωνείς κάπου;
υπαρχει καποιος οποιουδηποτε εισοδηματικου στρωματος που λεει οχι στην επιδοτηση;
Η επιδοτηση εχει δυο λογους υπαρξης συνηθως, ειτε ως αρωγη σε ανθρωπους που χρειαζονται οικονομικη ενισχηση ειτε ωστε να στρεψουν τους πολιτες προς μια κατευθυνση που εχει αποφασισει η κυβερνηση. -
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.
Ξέρω οικογένεια που έχει τρία ηλεκτρικά. Byd - Cupra - Tesla. Υπάρχει και ένα θερμικό, αλλά έχει πινακίδες αντίκας.
Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Και εγώ μόνο τέτοιες περιπτώσεις γνωρίζω και μάλλον πιο πιθανό είναι να υπάρχουν σε μια οικογένεια πέντε ηλεκτρικά παρά ένα ως το μοναδικό της οικογένειας.
Θα ψάξετε πολύ για να βρείτε σπίτι με μόνο όχημα ηλεκτρικό. Κάτι λέει αυτό.Δεν καταλαβαινω τι θες να πεις. Καντο μας πενηνταρακια.
Αυτό σε βοηθάει να καταλάβεις?
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η επιδότηση ηλεκτρικών, δηλαδή των μεγαλομεσαίων εισοδημάτων, ενώ κυκλοφορούν άπειρα σάπια οχήματα τριακονταετίας στην χώρα είναι μέγιστη πολιτική αλητεία αλλά τα λεφτά πολλά και το άλλοθι -περιβάλλον- ισχυρό οπότε θα συνεχίσει το πανηγύρι. Καλοφάγωτα σε όποιον μπορεί.
Στην δυτική Ελλάδα που έχω εικόνα, είναι πρακτικά ανύπαρκτα γιατί η κοινωνική τάξη που τα αγοράζει (άνετοι οικονομικά, 2+οχήματα στην οικογένεια, <50 ετών) είναι επίσης ανύπαρκτη.Με λιγα λόγια λέει ότι τα ηλεκτρικα είναι μονο για πλουσιους και εσενα με 2 σιγουρα σε συγκαταλέγουμε στους εκατομμυριούχους και προνομιούχους
αν παρεις και ενα θερμικό αντικα θα έχεις full status εκατομμυριούχου
Για πλούσιους όχι αλλά για ανώτερους εισοδηματικά συμπολίτες που δεν λένε όχι στις κρατικές επιδοτήσεις, ναι. Διαφωνείς κάπου;
πες μου σε παρακαλω πιο ειναι το πιο φτηνο αυτοκίνητο βενζινης που μπορεις να πάρεις αυτή την στιγμή και το αντιστοιχο πιο φτηνο ηλεκτρικο αμαξι που μπορεις να πάρεις αυτή την στιγμή και θα πάρεις την απάντηση
και οσο περναει ο καιρός και τα βενζινη ακριβαινουν και τα ηλεκτρικα φτηνένουν νομιζω ότι ειναι αρκετο για να σου απαντήσω
το dolfin παντως που είχε μεχρι προτινως 20χιλιαρικα είναι πολυ πολύ ανώτερο από οτιδηπωτε αλλο σε οικογενειακό αμαξι με τα πάντα όλα. Το αντιστοιχο σε εξοπλισμό golf βενζινη (ιδια κατηγορία) είναι 10χιλιαρικα πιο ακριβο τουλαχιστον . Επελεξα το golf γιατι ειναι το πιο γνωστο στην κατηγορία
-
@ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol Ποιο κομμάτι της ανάρτησης σε μπερδεύει;
για ποιον λογο ειναι πιο δυσκολο και σπανιο να εχει καποια οικογενεια ενα ηλεκτρικο αντι για 5;
Ισως εχει διατυπωσει λαθος την ερωτηση, σε οικογενεια με περισσοτερα απο ενα αυτοκινητα μπορεις να εχεις και ηλεκτρικο.
Η παρανόηση μάλλον ξεκινά από εδώ: Έγραψα: "Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς;"
Να προσθέσω διορθώνοντας "ως μοναδικό όχημα στο νοικοκυριό" πριν παρέμβουν οι φιλόλογοι. -
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol Ποιο κομμάτι της ανάρτησης σε μπερδεύει;
για ποιον λογο ειναι πιο δυσκολο και σπανιο να εχει καποια οικογενεια ενα ηλεκτρικο αντι για 5;
Ισως εχει διατυπωσει λαθος την ερωτηση, σε οικογενεια με περισσοτερα απο ενα αυτοκινητα μπορεις να εχεις και ηλεκτρικο.
Η παρανόηση μάλλον ξεκινά από εδώ: Έγραψα: "Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς;"
Να προσθέσω διορθώνοντας "ως μοναδικό όχημα στο νοικοκυριό" πριν παρέμβουν οι φιλόλογοι.Ωραια το dolfin που ανέφερα μπορει να είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ αφού πάει και ταξίδι και οτι θες κανει (θα εχεις κάποια καθυστερηση στην φόρτιση αλλα εχει αρκετη αυτονομια να πάει ταξιδι με 2-3 στάσεις μια χαρα)
πες μου τωρα
-
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εξηγούμαι: αυτή την στιγμή τα ηλεκτρικά αφορούν όσους κατέχουν τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα ΚΑΙ οικιακή θέση στάθμευσης.
Στο πρωτο σκελος εισαι λαθος, στο δευτερο συμφωνω.
Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.
Πολύ σπάνια.
Γιατί είναι πολύ δύσκολο να αγοράσει κάποιος το πρώτο του αυτοκίνητο και να είναι ηλεκτρικό.
Αφού κατά μέσο όρο είναι πιο ακριβά, και επίσης λίγοι παίρνουν πρώτο αυτοκίνητο καινούριο και όχι κάποιο φτηνό μτχ μέχρι "να μάθουν"Σωστός αλλά γιατί αναφέρεσαι μόνο στο πρώτο αυτοκίνητο και σε νέους οδηγούς, δεν υπάρχουν σπίτια με έμπειρους οδηγούς που έχουν ένα όχημα;
Υπάρχουν, αλλά στατιστικά μιλάμε για οικογένειες, που σχεδόν πάντα έχουν 2ο όχημα.
Άρα ψάχνουμε μόνο εργένηδες, που έχουν την οικονομική άνεση να αγοράσουν καινούριο ΙΧ, και είτε δεν έχουν ήδη ΙΧ, ή, θα πουλήσουν το παλιό τους και να πάρουν EV. Και αυτή η αγοραπωλησία θα πρέπει να έχει γίνει τα τελευταία ~2 χρόνια που η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα πήρε τα πάνω της.
Άρα το ποσοστό πρέπει να είναι κάπου στο 1% του πληθυσμού. -
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol Ποιο κομμάτι της ανάρτησης σε μπερδεύει;
για ποιον λογο ειναι πιο δυσκολο και σπανιο να εχει καποια οικογενεια ενα ηλεκτρικο αντι για 5;
Ισως εχει διατυπωσει λαθος την ερωτηση, σε οικογενεια με περισσοτερα απο ενα αυτοκινητα μπορεις να εχεις και ηλεκτρικο.
Η παρανόηση μάλλον ξεκινά από εδώ: Έγραψα: "Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς;"
Να προσθέσω διορθώνοντας "ως μοναδικό όχημα στο νοικοκυριό" πριν παρέμβουν οι φιλόλογοι.Να σε υποστηριξω πηγα (κακως μαλλον) αλλα δεν το καταλαβες, να σου απαντησω οποτε, ο λογος που δε βλεπεις σαν μοναδικο αυτοκινητο ηλεκτρικο δεν ειναι η οικονομικη ανεση αλλα, 1. η αυτονομια, ακομα καποιους δεν τους εξυπηρετει, 2. η ανασφαλεια στη νεα τεχνολογια για αρκετους, 3. η ελλειψη παρκινγκ και αρκετοι ακομα λογοι ασχετοι με το οικονομικο, να υποθεσω οτι οικογενεια με ενα αυτοκινητο μερσεντες ή μπεμβε μεγαλυτερης αξιας απο ενα τεσλα ας πουμε δε γνωριζεις.
-
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εξηγούμαι: αυτή την στιγμή τα ηλεκτρικά αφορούν όσους κατέχουν τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα ΚΑΙ οικιακή θέση στάθμευσης.
Στο πρωτο σκελος εισαι λαθος, στο δευτερο συμφωνω.
Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.
Πολύ σπάνια.
Γιατί είναι πολύ δύσκολο να αγοράσει κάποιος το πρώτο του αυτοκίνητο και να είναι ηλεκτρικό.
Αφού κατά μέσο όρο είναι πιο ακριβά, και επίσης λίγοι παίρνουν πρώτο αυτοκίνητο καινούριο και όχι κάποιο φτηνό μτχ μέχρι "να μάθουν"Σωστός αλλά γιατί αναφέρεσαι μόνο στο πρώτο αυτοκίνητο και σε νέους οδηγούς, δεν υπάρχουν σπίτια με έμπειρους οδηγούς που έχουν ένα όχημα;
Υπάρχουν, αλλά στατιστικά μιλάμε για οικογένειες, που σχεδόν πάντα έχουν 2ο όχημα.
Άρα ψάχνουμε μόνο εργένηδες, που έχουν την οικονομική άνεση να αγοράσουν καινούριο ΙΧ, και είτε δεν έχουν ήδη ΙΧ, ή, θα πουλήσουν το παλιό τους και να πάρουν EV. Και αυτή η αγοραπωλησία θα πρέπει να έχει γίνει τα τελευταία ~2 χρόνια που η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα πήρε τα πάνω της.
Άρα το ποσοστό πρέπει να είναι κάπου στο 1% του πληθυσμού.Είσαι λάθος γιατί όπως συμβαίνει συχνά ανάγεις την εμπειρία από το προσωπικό σου περιβάλλον σε κανόνα.
Η πραγματικότητα όπως την δίνει η ΕΛΣΤΑΤ είναι ότι 3/4 νοικοκυριά με ένα αυτοκίνητο είναι οικογένειες με 2 ή περισσότερα μέλη.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης