Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 701
    • 702
    • 703
    • 704
    • 705
    • 896
    • 897
    • 703 / 897
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17928
    403756
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jammamon last edited by

      Συμφωνούμε 100%. Η λογική λέει ότι θα βγάλουνε 2-3 πορτοκαλί τιμολόγια της πλάκας για να πούνε ότι το κάνανε.

      bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • bekiaris
        bekiaris @jammamon last edited by

        @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Στο θέμα του αντικεραυνικού, δεν αφήνω το αμάξι κουμπωμένο στο φορτιστή χωρίς λόγο όλη μέρα ή νύχτα. Ούτε έχω σκοπό να το κουμπώσω μέσα σε βροχή. Οπότε τί με νοιάζει;

        4-5 ώρες το μεσημέρι, λιακάδα, πράσινη ενέργεια στο φουλ για να είμαστε ωραίοι, αυτή είναι η ιδέα. Είναι τριφασικό το ρεύμα οπότε αρκεί έτσι.

        ειμαι της άποψης, πάντα by the book, και τα μέτρα προστασίας οφείλουμε να τα τηρούμε. Σίγουρα, οι πιθανότητες ειναι πολύ μικρές, αλλά δεν θα μπω σε αυτή την λογική... Θελω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, έχω άλλα σοβαρότερα πράγματα να αγχώνομαι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • bekiaris
          bekiaris @jammamon last edited by

          @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Συμφωνούμε 100%. Η λογική λέει ότι θα βγάλουνε 2-3 πορτοκαλί τιμολόγια της πλάκας για να πούνε ότι το κάνανε.

          Εκεί το βλέπλω και εγώ, ίσως εν τέλει να συμφέρει περισσότερο το διζωνικό παρά το πορτοκαλί (θα κάνω βέβαια την δοκιμή για αρχή στην τηλεμετρούμενη παροχή που φορτίζω το αυτοκίνητο μου). Πάντως και η διεθνή εμπειρία από τα δυναμικά τιμολόγια που το εχω ψάξει, δεν ειναι και τόσο καλή, είδα εταιρίες που το προσφέρουν να πέφτουν έξω. Τεσπα, ας το δούμε στην πράξη, μην γινόμαστε και απαισιόδοξοι, απλά στην ελληνική πραγματικότητα, ειμαι καχύποπτος, αν όχι απαισιόδοξος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • katafractos17
            katafractos17 last edited by katafractos17

            Youtube Video

            Λέει ο άλλος στο βίντεο, "Να φτιάξουν εργοστάσια η Κινέζοι στην Ευρώπη, όπως έκαναν οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες"
            Και σκέφτομαι εγώ, "γιατί να το πράξουν προς το παρόν";
            Δηλαδή προσπαθείς να σύρεις τον Κινέζο σε παραγωγή με πιο ακριβά εργατικά χέρια και μετά θα προσπαθήσεις να τον αναγκάσεις να υπερτιμολογήσει όπως κάνεις εσύ, για να έρθει ο ανταγωνισμός στα ίσια.
            Και γιατί να το κάνει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              fiverg last edited by

              Προειδοποιητικές βολές...

              https://www.liberal.gr/d-kampoyrakis/dimarhe-doyka-poios-plironei

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Youtube Video

                Λέει ο άλλος στο βίντεο, "Να φτιάξουν εργοστάσια η Κινέζοι στην Ευρώπη, όπως έκαναν οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες"
                Και σκέφτομαι εγώ, "γιατί να το πράξουν προς το παρόν";
                Δηλαδή προσπαθείς να σύρεις τον Κινέζο σε παραγωγή με πιο ακριβά εργατικά χέρια και μετά θα προσπαθήσεις να τον αναγκάσεις να υπερτιμολογήσει όπως κάνεις εσύ, για να έρθει ο ανταγωνισμός στα ίσια.
                Και γιατί να το κάνει;

                Εάν ισχύει αυτό που διάβασα σε σχετική σελίδα με τις αμοιβές ο μέσος μικτος μισθός ενός εργάτη στην αυτοκινητοβιομηχανία σε αυτούς είναι €1100.

                Δηλαδή σε εμάς αυτό το μισθολογικό κόστος ισούται με €884 καθαρό μισθό στον εργαζόμενο.

                Θα μου πεις είναι λίγο πάνω από τον βασικό, οκ. Αν τον ανεβάσουμε στα καθαρά €1080-€1100 που είναι ο μέσος μισθός ενός εξειδικευμένου μέσου εργάτη σε εμάς, δηλαδή +€327 παραπάνω (μικτό) ήτοι €1430 μικτά ανά εργαζόμενο, θα μπορούσε η τελική τιμή να ναι παρόμοια με σήμερα αφού τα ίδια τα αυτοκίνητα δεν θα είχαν 10-40% δασμολογική επιβάρυνση όπως σήμερα με την εισαγωγή τους.

                Υ.γ Μια επιφύλαξη διότι δεν γνωρίζω εάν έχουν 14 ή 12 μισθούς. Όπου και πάλι ιδιαίτερα στα ev ένα τέτοιο κόστος ισοσκελιζεται ή και καλύπτεται πολλές φορές λόγω των δασμών άνω του 40%

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ntinaras
                  ntinaras @lap last edited by

                  @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Youtube Video

                  Λέει ο άλλος στο βίντεο, "Να φτιάξουν εργοστάσια η Κινέζοι στην Ευρώπη, όπως έκαναν οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες"
                  Και σκέφτομαι εγώ, "γιατί να το πράξουν προς το παρόν";
                  Δηλαδή προσπαθείς να σύρεις τον Κινέζο σε παραγωγή με πιο ακριβά εργατικά χέρια και μετά θα προσπαθήσεις να τον αναγκάσεις να υπερτιμολογήσει όπως κάνεις εσύ, για να έρθει ο ανταγωνισμός στα ίσια.
                  Και γιατί να το κάνει;

                  Εάν ισχύει αυτό που διάβασα σε σχετική σελίδα με τις αμοιβές ο μέσος μικτος μισθός ενός εργάτη στην αυτοκινητοβιομηχανία σε αυτούς είναι €1100.

                  Δηλαδή σε εμάς αυτό το μισθολογικό κόστος ισούται με €884 καθαρό μισθό στον εργαζόμενο.

                  Θα μου πεις είναι λίγο πάνω από τον βασικό, οκ. Αν τον ανεβάσουμε στα καθαρά €1080-€1100 που είναι ο μέσος μισθός ενός εξειδικευμένου μέσου εργάτη σε εμάς, δηλαδή +€327 παραπάνω (μικτό) ήτοι €1430 μικτά ανά εργαζόμενο, θα μπορούσε η τελική τιμή να ναι παρόμοια με σήμερα αφού τα ίδια τα αυτοκίνητα δεν θα είχαν 10-40% δασμολογική επιβάρυνση όπως σήμερα με την εισαγωγή τους.

                  Υ.γ Μια επιφύλαξη διότι δεν γνωρίζω εάν έχουν 14 ή 12 μισθούς. Όπου και πάλι ιδιαίτερα στα ev ένα τέτοιο κόστος ισοσκελιζεται ή και καλύπτεται πολλές φορές λόγω των δασμών άνω του 40%

                  Αυτο θα ισχυε αν το κοστος του αυτοκινητου ηταν 100% εξαρτημενο μονο στους μισθους και σε τιποτα αλλο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Φυσικά, στην πράξη λόγω οικονομίας κλίμακας και μονάχα ενός ποσοστού του μισθολογικού κόστους στο τελικό προϊόν πολλά παίζουν ρόλο. Για αυτό και αναφέρω πως η Ελλάδα μιας και παίζει ρόλο εμπορικού hub με τεράστιες επενδύσεις σε logistics μπορεί να περάσει στο επόμενο επίπεδο, αυτό της συναρμολόγησης με σκοπό τα προιοντα να πάρουν την λεγόμενη ευρωπαϊκή καταγωγή.

                    Από ότι βλέπουμε οι χώρες της ανατολικής Ευρώπης, που παίζουν τον ρολο του κακού παιδιού σε κάθε απόφαση του ευρωκοινοβουλίου, ΚΑΙ ΠΑΛΙ απορρόφησαν αυτές τις επενδύσεις, εκτός από τις ήδη υπάρχουσες ευρωπαϊκές!. Το ίδιο και οι γείτονες.

                    Εμείς θα πλένουμε τα σεντόνια τους όταν κάνουν διακοπές.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • George 0
                      George 0 last edited by George 0

                      Εκτος απο το γεγονος οτι το Κινεζικο κρατος ειναι μετοχος σε εταιριες παραγωγης αυτοκινητων στην Κινα και δη EV, οι μελετες δειχνουν οτι εχει δωσει 230 δις επιδοτησεις σε αυτον τον τομεα. Τι σχεση εχει το μισθολογικο κοστος?

                      Οσο θελει πληρωνει σε μισθους και εαν εχει ζημιες του δινουν επιδοτηση.

                      Διαβαστε για την εταιρεια SAIC. Εχει πολυ ενδιαφερον.

                      We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Όλοι δίνουν. Και εμείς και οι αμερικανοί όλοι δίνουν επιχορηγήσεις. Το θέμα είναι να συμμετέχει έστω λίγο και η Ελλάδα στην παραγωγή και να μην καταναλώνει μονάχα διότι το ισοζύγιο συναλλαγών της συντηρείται με δανεισμό. Σε εμάς η τελευταία που θυμάμαι ήταν 43δις επιδοτήσεις της ευρωπαϊκής Ένωσης για την κατασκευή ημιαγωγών για την ηλεκτροκίνηση. Χωρίς να υπολογίζουμε τις άλλες κατά καιρούς, όπως στην πανδημία ή αγορά αυτοκινήτων ev κτλ

                        Οι δέκα μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αποτιμώνται στα 200 δις. Και αυτοί δίνουν 230 όπως λες μονάχα για επιδότηση. Η διαφορά μεγέθους της αγοράς είναι κολοσσιαία.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • George 0
                          George 0 @lap last edited by

                          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Όλοι δίνουν.

                          Μηπως μπερδευεις τις επιδοτησεις που δοθηκαν λογο covid?

                          We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Και αυτές, και επι οικονομικής κρίσης και αλλά 43 δις πέρσι για την επένδυση 150 βάλε δις σε ημιαγωγούς κτλ

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jammamon last edited by

                              Νταξει το άρθρο του Καμπουράκη είναι η απόλυτη χυδαιότητα. Θα μου πεις μόνο αυτό αρμόζει στους αναγνώστες του συγκεκριμένου σάιτ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dettol last edited by

                                @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Νταξει το άρθρο του Καμπουράκη είναι η απόλυτη χυδαιότητα. Θα μου πεις μόνο αυτό αρμόζει στους αναγνώστες του συγκεκριμένου σάιτ.

                                https://www.liberal.gr/d-kampoyrakis/dimarhe-doyka-poios-plironei

                                οντως, επος! Η δημοσιογραφια στα καλυτερα της. Δεν λεει ψεμματα, αλλα ειναι σχεδον ολα λαθος 🙂 και ο τροπος που παρουσιαζονται ακρως παραπλανητικος

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dettol @jammamon last edited by

                                  @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Τέσλα έβαλα ναι. Επίσης σιγά μη το δηλώσω, δεν θέλω αρνητικές εκπλήξεις στο μέλλον.

                                  Ας φτιάξουν πρώτα τη δυναμική τιμολόγηση και να μου δώσουν αμφίδρομη ροή να πουλάω ρεύμα από το αμάξι και μετά το δηλώνω.

                                  Μου ηρθε φλασια 🙂 Το tesla wallbox πως το τσιμπησες; στο πηρε γνωστος σου που εχει τεσλα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • piliourits
                                    piliourits last edited by

                                    Συμφωνείτε, διαφωνείτε;

                                    https://www.facebook.com/reel/1087117953125273?s=yWDuG2&fs=e

                                    Σε άλλο θέμα:
                                    Ο φίλος ο Λαπης, βρίσκει ικανοποίηση και καθησυχάζει ψυχολογικά τον εαυτό του για το μέλλον (για να μην πανικοβληθει απ τη μαύρη αλήθεια) εξωραΐζοντας τις προοπτικές της Ελλάδας σαν χώρα για το τι "θα μπορούσε να γίνει", όπως πχ. Κέντρο Logistics ηλεκτρικών οχημάτων κλπ...
                                    Μιλάμε για την Ελλάδα, που τα τελευταία 100 χρόνια ακόμη δεν κατάφερε (τώρα, όπου να ναι, πριν σημάνουν οι καμπάνες) να ολοκληρώσει από άκρη σε άκρη βορα-νότου κι ανατολής-δύσης, έναν τυπικό Αυτοκινητόδρομο, σαν αυτούς που είχαν το 1960 οι δυτικές χώρες...
                                    Που το σιδηροδρομικο της δίκτυο είναι ανέκδοτο, χειρότερο απ ότι είχε η Ινδία το 1960...
                                    Που οι Οργανισμοί Λιμένος είναι μαγαζάκια της πλάκας και όλα τα λιμάνια πλην του Πειραιά υπολειτουργουν, σε χειρότερη μοίρα από τότε που δεν σταματούσαν το κάρβουνο κι είχαν κολλήσει τα ελατήρια κι έλειπαν τα φουγάρα του Τζέλα Δ.
                                    Και που οι περισσότεροι εκτός λεκανοπεδίου επιβάτες ταξιδεύουν οδικως 400χλμ για να φτάσουν σε (μη περιστασιακά) "σοβαρό" ως προς τα δρομολόγια Διεθνές Αεροδρόμιο, το ένα και μοναδικό στα Σπάτα.

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • J
                                      jammamon last edited by

                                      Μπηκα στο σαιτ και το αγορασα🙃

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dettol @jammamon last edited by

                                        @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Μπηκα στο σαιτ και το αγορασα🙃

                                        οκ, τοτε εχει αλλαξει η κατασταση. Μεχρι πριν ενα χρονο, επρεπε να εχεις αγορασει τεσλα για να σου δωσουν wallbox. Τοτε τους αγοραζες απο το service centre

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • katafractos17
                                          katafractos17 last edited by

                                          "Καμπανάκι" από τον CEO της BMW: Μαζική συρρίκνωση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας αν καταργηθούν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης

                                          Το σχέδιο της Ευρώπης να απαγορεύσει ουσιαστικά την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2035 θα οδηγήσει σε "μαζική συρρίκνωση" της αυτοκινητοβιομηχανίας της, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της BMW, Oliver Zipse.

                                          Προειδοποιώντας ότι η ήπειρος δεν είναι έτοιμη να εγκαταλείψει τους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, ο Zipse ανέφερε την Τρίτη στη Σύνοδο Αυτοκινήτου των Παρισίων ότι τα σχέδια της Ευρωπαϊκής Ένωσης "δεν είναι πλέον ρεαλιστικά" και ότι οι επιδοτήσεις για ηλεκτρικά οχήματα είναι "μη βιώσιμες".

                                          Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αποτελεί εδώ και καιρό ακρογωνιαίο λίθο του βιομηχανικού τοπίου της Ευρώπης, διαδραματίζοντας ζωτικό ρόλο στην κατασκευαστική της ικανότητα. Η τεχνολογία όχι μόνο οδήγησε στη δημιουργία των BMW, Volkswagen και Mercedes-Benz, αλλά οδήγησε επίσης σε μια τεράστια αλυσίδα εφοδιασμού μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που παράγουν κρίσιμα εξαρτήματα, από έμβολα μέχρι συστήματα εξάτμισης.

                                          Αυτή η βιομηχανία κινδυνεύει, ειδικά καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται σε ηλεκτρικά μοντέλα που απαιτούν λιγότερες και διαφορετικές εισροές. Η αλλαγή αποδεικνύεται πρόκληση για την αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, η οποία δυσκολεύεται να αντιμετωπίσει την κατάργηση των κρατικών επιδοτήσεων και τον εντεινόμενο ανταγωνισμό από Κινέζους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων όπως η BYD.

                                          Η απαγόρευση "θα μπορούσε να απειλήσει την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία στην καρδιά της", είπε ο Zipse. Τα μέτρα "με τις σημερινές υποθέσεις, θα οδηγήσουν σε μαζική συρρίκνωση του κλάδου στο σύνολό του".

                                          Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επίσης βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις για τις οποίες ανησυχούν, με τις Βρυξέλλες να συσφίγγουν τους στόχους εκπομπών ρύπων του στόλου των οχημάτων το επόμενο έτος. Εάν οι κατασκευαστές αποτύχουν να πουλήσουν περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα, θα επιβαρυνθούν με πρόστιμα έως και 15 δισεκατομμυρίων ευρώ.

                                          Η BMW και η Mercedes βρίσκονται σε καλό δρόμο για την επίτευξη των αυστηρότερων στόχων, με τη Volkswagen, τη Stellantis και τη Renault να κινδυνεύουν να μείνουν πίσω, σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση του Bloomberg Intelligence. Οι εταιρείες μπορούν να αγοράσουν πιστώσεις εκπομπών από υπερσυμμορφούμενους κατασκευαστές όπως η Tesla για να αποφύγουν τα πρόστιμα.

                                          Η Stellantis δεν θα αγοράσει πιστώσεις, δήλωσε την Τρίτη ο διευθύνων σύμβουλός της, Κάρλος Ταβάρες, στην ίδια σύνοδο στο Παρίσι. "Θα συμμορφωθούμε με τους κανονισμούς παντού", ξεκαθάρισε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @dettol last edited by

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            οντως, επος! Η δημοσιογραφια στα καλυτερα της. Δεν λεει ψεμματα, αλλα ειναι σχεδον ολα λαθος 🙂 και ο τροπος που παρουσιαζονται ακρως παραπλανητικος

                                            Λάθος, άρα ουσιαστικά ψέματα. Λαϊκισμός του κερατά και μ@λακίες, απλα για την προπαγάνδα.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 701
                                            • 702
                                            • 703
                                            • 704
                                            • 705
                                            • 896
                                            • 897
                                            • 703 / 897
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr