-
Συμφωνούμε 100%. Η λογική λέει ότι θα βγάλουνε 2-3 πορτοκαλί τιμολόγια της πλάκας για να πούνε ότι το κάνανε.
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Στο θέμα του αντικεραυνικού, δεν αφήνω το αμάξι κουμπωμένο στο φορτιστή χωρίς λόγο όλη μέρα ή νύχτα. Ούτε έχω σκοπό να το κουμπώσω μέσα σε βροχή. Οπότε τί με νοιάζει;
4-5 ώρες το μεσημέρι, λιακάδα, πράσινη ενέργεια στο φουλ για να είμαστε ωραίοι, αυτή είναι η ιδέα. Είναι τριφασικό το ρεύμα οπότε αρκεί έτσι.
ειμαι της άποψης, πάντα by the book, και τα μέτρα προστασίας οφείλουμε να τα τηρούμε. Σίγουρα, οι πιθανότητες ειναι πολύ μικρές, αλλά δεν θα μπω σε αυτή την λογική... Θελω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, έχω άλλα σοβαρότερα πράγματα να αγχώνομαι.
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συμφωνούμε 100%. Η λογική λέει ότι θα βγάλουνε 2-3 πορτοκαλί τιμολόγια της πλάκας για να πούνε ότι το κάνανε.
Εκεί το βλέπλω και εγώ, ίσως εν τέλει να συμφέρει περισσότερο το διζωνικό παρά το πορτοκαλί (θα κάνω βέβαια την δοκιμή για αρχή στην τηλεμετρούμενη παροχή που φορτίζω το αυτοκίνητο μου). Πάντως και η διεθνή εμπειρία από τα δυναμικά τιμολόγια που το εχω ψάξει, δεν ειναι και τόσο καλή, είδα εταιρίες που το προσφέρουν να πέφτουν έξω. Τεσπα, ας το δούμε στην πράξη, μην γινόμαστε και απαισιόδοξοι, απλά στην ελληνική πραγματικότητα, ειμαι καχύποπτος, αν όχι απαισιόδοξος.
-
Λέει ο άλλος στο βίντεο, "Να φτιάξουν εργοστάσια η Κινέζοι στην Ευρώπη, όπως έκαναν οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες"
Και σκέφτομαι εγώ, "γιατί να το πράξουν προς το παρόν";
Δηλαδή προσπαθείς να σύρεις τον Κινέζο σε παραγωγή με πιο ακριβά εργατικά χέρια και μετά θα προσπαθήσεις να τον αναγκάσεις να υπερτιμολογήσει όπως κάνεις εσύ, για να έρθει ο ανταγωνισμός στα ίσια.
Και γιατί να το κάνει; -
Προειδοποιητικές βολές...
https://www.liberal.gr/d-kampoyrakis/dimarhe-doyka-poios-plironei
-
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λέει ο άλλος στο βίντεο, "Να φτιάξουν εργοστάσια η Κινέζοι στην Ευρώπη, όπως έκαναν οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες"
Και σκέφτομαι εγώ, "γιατί να το πράξουν προς το παρόν";
Δηλαδή προσπαθείς να σύρεις τον Κινέζο σε παραγωγή με πιο ακριβά εργατικά χέρια και μετά θα προσπαθήσεις να τον αναγκάσεις να υπερτιμολογήσει όπως κάνεις εσύ, για να έρθει ο ανταγωνισμός στα ίσια.
Και γιατί να το κάνει;Εάν ισχύει αυτό που διάβασα σε σχετική σελίδα με τις αμοιβές ο μέσος μικτος μισθός ενός εργάτη στην αυτοκινητοβιομηχανία σε αυτούς είναι €1100.
Δηλαδή σε εμάς αυτό το μισθολογικό κόστος ισούται με €884 καθαρό μισθό στον εργαζόμενο.
Θα μου πεις είναι λίγο πάνω από τον βασικό, οκ. Αν τον ανεβάσουμε στα καθαρά €1080-€1100 που είναι ο μέσος μισθός ενός εξειδικευμένου μέσου εργάτη σε εμάς, δηλαδή +€327 παραπάνω (μικτό) ήτοι €1430 μικτά ανά εργαζόμενο, θα μπορούσε η τελική τιμή να ναι παρόμοια με σήμερα αφού τα ίδια τα αυτοκίνητα δεν θα είχαν 10-40% δασμολογική επιβάρυνση όπως σήμερα με την εισαγωγή τους.
Υ.γ Μια επιφύλαξη διότι δεν γνωρίζω εάν έχουν 14 ή 12 μισθούς. Όπου και πάλι ιδιαίτερα στα ev ένα τέτοιο κόστος ισοσκελιζεται ή και καλύπτεται πολλές φορές λόγω των δασμών άνω του 40%
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λέει ο άλλος στο βίντεο, "Να φτιάξουν εργοστάσια η Κινέζοι στην Ευρώπη, όπως έκαναν οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες"
Και σκέφτομαι εγώ, "γιατί να το πράξουν προς το παρόν";
Δηλαδή προσπαθείς να σύρεις τον Κινέζο σε παραγωγή με πιο ακριβά εργατικά χέρια και μετά θα προσπαθήσεις να τον αναγκάσεις να υπερτιμολογήσει όπως κάνεις εσύ, για να έρθει ο ανταγωνισμός στα ίσια.
Και γιατί να το κάνει;Εάν ισχύει αυτό που διάβασα σε σχετική σελίδα με τις αμοιβές ο μέσος μικτος μισθός ενός εργάτη στην αυτοκινητοβιομηχανία σε αυτούς είναι €1100.
Δηλαδή σε εμάς αυτό το μισθολογικό κόστος ισούται με €884 καθαρό μισθό στον εργαζόμενο.
Θα μου πεις είναι λίγο πάνω από τον βασικό, οκ. Αν τον ανεβάσουμε στα καθαρά €1080-€1100 που είναι ο μέσος μισθός ενός εξειδικευμένου μέσου εργάτη σε εμάς, δηλαδή +€327 παραπάνω (μικτό) ήτοι €1430 μικτά ανά εργαζόμενο, θα μπορούσε η τελική τιμή να ναι παρόμοια με σήμερα αφού τα ίδια τα αυτοκίνητα δεν θα είχαν 10-40% δασμολογική επιβάρυνση όπως σήμερα με την εισαγωγή τους.
Υ.γ Μια επιφύλαξη διότι δεν γνωρίζω εάν έχουν 14 ή 12 μισθούς. Όπου και πάλι ιδιαίτερα στα ev ένα τέτοιο κόστος ισοσκελιζεται ή και καλύπτεται πολλές φορές λόγω των δασμών άνω του 40%
Αυτο θα ισχυε αν το κοστος του αυτοκινητου ηταν 100% εξαρτημενο μονο στους μισθους και σε τιποτα αλλο.
-
Φυσικά, στην πράξη λόγω οικονομίας κλίμακας και μονάχα ενός ποσοστού του μισθολογικού κόστους στο τελικό προϊόν πολλά παίζουν ρόλο. Για αυτό και αναφέρω πως η Ελλάδα μιας και παίζει ρόλο εμπορικού hub με τεράστιες επενδύσεις σε logistics μπορεί να περάσει στο επόμενο επίπεδο, αυτό της συναρμολόγησης με σκοπό τα προιοντα να πάρουν την λεγόμενη ευρωπαϊκή καταγωγή.
Από ότι βλέπουμε οι χώρες της ανατολικής Ευρώπης, που παίζουν τον ρολο του κακού παιδιού σε κάθε απόφαση του ευρωκοινοβουλίου, ΚΑΙ ΠΑΛΙ απορρόφησαν αυτές τις επενδύσεις, εκτός από τις ήδη υπάρχουσες ευρωπαϊκές!. Το ίδιο και οι γείτονες.
Εμείς θα πλένουμε τα σεντόνια τους όταν κάνουν διακοπές.
-
Εκτος απο το γεγονος οτι το Κινεζικο κρατος ειναι μετοχος σε εταιριες παραγωγης αυτοκινητων στην Κινα και δη EV, οι μελετες δειχνουν οτι εχει δωσει 230 δις επιδοτησεις σε αυτον τον τομεα. Τι σχεση εχει το μισθολογικο κοστος?
Οσο θελει πληρωνει σε μισθους και εαν εχει ζημιες του δινουν επιδοτηση.
Διαβαστε για την εταιρεια SAIC. Εχει πολυ ενδιαφερον.
-
Όλοι δίνουν. Και εμείς και οι αμερικανοί όλοι δίνουν επιχορηγήσεις. Το θέμα είναι να συμμετέχει έστω λίγο και η Ελλάδα στην παραγωγή και να μην καταναλώνει μονάχα διότι το ισοζύγιο συναλλαγών της συντηρείται με δανεισμό. Σε εμάς η τελευταία που θυμάμαι ήταν 43δις επιδοτήσεις της ευρωπαϊκής Ένωσης για την κατασκευή ημιαγωγών για την ηλεκτροκίνηση. Χωρίς να υπολογίζουμε τις άλλες κατά καιρούς, όπως στην πανδημία ή αγορά αυτοκινήτων ev κτλ
Οι δέκα μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αποτιμώνται στα 200 δις. Και αυτοί δίνουν 230 όπως λες μονάχα για επιδότηση. Η διαφορά μεγέθους της αγοράς είναι κολοσσιαία.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όλοι δίνουν.
Μηπως μπερδευεις τις επιδοτησεις που δοθηκαν λογο covid?
-
Και αυτές, και επι οικονομικής κρίσης και αλλά 43 δις πέρσι για την επένδυση 150 βάλε δις σε ημιαγωγούς κτλ
-
Νταξει το άρθρο του Καμπουράκη είναι η απόλυτη χυδαιότητα. Θα μου πεις μόνο αυτό αρμόζει στους αναγνώστες του συγκεκριμένου σάιτ.
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Νταξει το άρθρο του Καμπουράκη είναι η απόλυτη χυδαιότητα. Θα μου πεις μόνο αυτό αρμόζει στους αναγνώστες του συγκεκριμένου σάιτ.
https://www.liberal.gr/d-kampoyrakis/dimarhe-doyka-poios-plironei
οντως, επος! Η δημοσιογραφια στα καλυτερα της. Δεν λεει ψεμματα, αλλα ειναι σχεδον ολα λαθος και ο τροπος που παρουσιαζονται ακρως παραπλανητικος
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τέσλα έβαλα ναι. Επίσης σιγά μη το δηλώσω, δεν θέλω αρνητικές εκπλήξεις στο μέλλον.
Ας φτιάξουν πρώτα τη δυναμική τιμολόγηση και να μου δώσουν αμφίδρομη ροή να πουλάω ρεύμα από το αμάξι και μετά το δηλώνω.
Μου ηρθε φλασια Το tesla wallbox πως το τσιμπησες; στο πηρε γνωστος σου που εχει τεσλα;
-
Συμφωνείτε, διαφωνείτε;
https://www.facebook.com/reel/1087117953125273?s=yWDuG2&fs=e
Σε άλλο θέμα:
Ο φίλος ο Λαπης, βρίσκει ικανοποίηση και καθησυχάζει ψυχολογικά τον εαυτό του για το μέλλον (για να μην πανικοβληθει απ τη μαύρη αλήθεια) εξωραΐζοντας τις προοπτικές της Ελλάδας σαν χώρα για το τι "θα μπορούσε να γίνει", όπως πχ. Κέντρο Logistics ηλεκτρικών οχημάτων κλπ...
Μιλάμε για την Ελλάδα, που τα τελευταία 100 χρόνια ακόμη δεν κατάφερε (τώρα, όπου να ναι, πριν σημάνουν οι καμπάνες) να ολοκληρώσει από άκρη σε άκρη βορα-νότου κι ανατολής-δύσης, έναν τυπικό Αυτοκινητόδρομο, σαν αυτούς που είχαν το 1960 οι δυτικές χώρες...
Που το σιδηροδρομικο της δίκτυο είναι ανέκδοτο, χειρότερο απ ότι είχε η Ινδία το 1960...
Που οι Οργανισμοί Λιμένος είναι μαγαζάκια της πλάκας και όλα τα λιμάνια πλην του Πειραιά υπολειτουργουν, σε χειρότερη μοίρα από τότε που δεν σταματούσαν το κάρβουνο κι είχαν κολλήσει τα ελατήρια κι έλειπαν τα φουγάρα του Τζέλα Δ.
Και που οι περισσότεροι εκτός λεκανοπεδίου επιβάτες ταξιδεύουν οδικως 400χλμ για να φτάσουν σε (μη περιστασιακά) "σοβαρό" ως προς τα δρομολόγια Διεθνές Αεροδρόμιο, το ένα και μοναδικό στα Σπάτα. -
Μπηκα στο σαιτ και το αγορασα
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μπηκα στο σαιτ και το αγορασα
οκ, τοτε εχει αλλαξει η κατασταση. Μεχρι πριν ενα χρονο, επρεπε να εχεις αγορασει τεσλα για να σου δωσουν wallbox. Τοτε τους αγοραζες απο το service centre
-
Το σχέδιο της Ευρώπης να απαγορεύσει ουσιαστικά την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2035 θα οδηγήσει σε "μαζική συρρίκνωση" της αυτοκινητοβιομηχανίας της, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της BMW, Oliver Zipse.
Προειδοποιώντας ότι η ήπειρος δεν είναι έτοιμη να εγκαταλείψει τους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, ο Zipse ανέφερε την Τρίτη στη Σύνοδο Αυτοκινήτου των Παρισίων ότι τα σχέδια της Ευρωπαϊκής Ένωσης "δεν είναι πλέον ρεαλιστικά" και ότι οι επιδοτήσεις για ηλεκτρικά οχήματα είναι "μη βιώσιμες".
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αποτελεί εδώ και καιρό ακρογωνιαίο λίθο του βιομηχανικού τοπίου της Ευρώπης, διαδραματίζοντας ζωτικό ρόλο στην κατασκευαστική της ικανότητα. Η τεχνολογία όχι μόνο οδήγησε στη δημιουργία των BMW, Volkswagen και Mercedes-Benz, αλλά οδήγησε επίσης σε μια τεράστια αλυσίδα εφοδιασμού μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που παράγουν κρίσιμα εξαρτήματα, από έμβολα μέχρι συστήματα εξάτμισης.
Αυτή η βιομηχανία κινδυνεύει, ειδικά καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται σε ηλεκτρικά μοντέλα που απαιτούν λιγότερες και διαφορετικές εισροές. Η αλλαγή αποδεικνύεται πρόκληση για την αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, η οποία δυσκολεύεται να αντιμετωπίσει την κατάργηση των κρατικών επιδοτήσεων και τον εντεινόμενο ανταγωνισμό από Κινέζους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων όπως η BYD.
Η απαγόρευση "θα μπορούσε να απειλήσει την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία στην καρδιά της", είπε ο Zipse. Τα μέτρα "με τις σημερινές υποθέσεις, θα οδηγήσουν σε μαζική συρρίκνωση του κλάδου στο σύνολό του".
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επίσης βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις για τις οποίες ανησυχούν, με τις Βρυξέλλες να συσφίγγουν τους στόχους εκπομπών ρύπων του στόλου των οχημάτων το επόμενο έτος. Εάν οι κατασκευαστές αποτύχουν να πουλήσουν περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα, θα επιβαρυνθούν με πρόστιμα έως και 15 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Η BMW και η Mercedes βρίσκονται σε καλό δρόμο για την επίτευξη των αυστηρότερων στόχων, με τη Volkswagen, τη Stellantis και τη Renault να κινδυνεύουν να μείνουν πίσω, σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση του Bloomberg Intelligence. Οι εταιρείες μπορούν να αγοράσουν πιστώσεις εκπομπών από υπερσυμμορφούμενους κατασκευαστές όπως η Tesla για να αποφύγουν τα πρόστιμα.
Η Stellantis δεν θα αγοράσει πιστώσεις, δήλωσε την Τρίτη ο διευθύνων σύμβουλός της, Κάρλος Ταβάρες, στην ίδια σύνοδο στο Παρίσι. "Θα συμμορφωθούμε με τους κανονισμούς παντού", ξεκαθάρισε.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
οντως, επος! Η δημοσιογραφια στα καλυτερα της. Δεν λεει ψεμματα, αλλα ειναι σχεδον ολα λαθος και ο τροπος που παρουσιαζονται ακρως παραπλανητικος
Λάθος, άρα ουσιαστικά ψέματα. Λαϊκισμός του κερατά και μ@λακίες, απλα για την προπαγάνδα.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης