Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla 2019
    • 1
    • 2
    • 109
    • 110
    • 111
    • 112
    • 113
    • 391
    • 392
    • 111 / 392
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    202
    7821
    388884
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      parikon @lap last edited by

      Αμάν ρε συ τερρυ.

      Το έχεις κανει το θέμα λες και σου ζήτησαν κάτι το φοβερό.

      Γράφεις και με κεφαλαία σαν να βρίσκεσαι σε έξαρση.

      Οι διαδρομές σου είναι πολύ μικτές διοτι αλλο γράφεις σε ταχύτητες 90 χλμ/ωρα που πας στην Χαλκιδική όπως λες και άλλο όταν ταξιδευεις εθνική και άλλο μετά μέσα στην πόλη όταν μπαίνεις και κινησε ηλεκτρικά.

      Εγω ρώτησα ένα απλό σενάριο. Αυτό με ενδιαφέρει. Δεν ρώτησα την μικτη σου καταναλωση και σε άλλες διαδρομές εκτός από αυτήν που ρώτησα.

      Τεσπα υπάρχει κάποιος αλλος που έτυχε να ψάξει το απίστευτα ακραίο σενάριο να μηδενίσει το trip computer πριν ξεκινήσει ένα ταξίδι και με κλειδωμένο το Cruise control στα 120-125 χλμ/ωρα να μας πει τι έγραψε το αυτοκινητο;

      Κύριε κύριε να πω εγώ;Έχω και φωτογραφία. Με το που μπήκα εγνατία μηδένισα το trip και λίγο πριν βγω έβγαλα τη φώτο στην αρχή το είχα στα 120 αλλά μετά από καποια στιγμή βαρέθηκα και το ανέβασα στο 130.Η διαδρομή είναι Καβάλα-Ξάνθη.

      Δυστυχώς στην επιστροφή δεν έκανα το ίδιο γιατί λόγω πείνας το ξέχασα και πήγαινα με 150 εώς 170.Εδώ στιγμιαία έβλεπα 8αρια μέχρι και 10αρια.

      Εν τω μεταξύ αυτό το ακραίο σενάριο το έκανα για να το ανεβάσω μετά στο φόρουμ αλλά λέω άντε μωρέ ποιος θα νοιαστεί..

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • L
        lap last edited by

        Αυτό 2008 δεν είναι;

        Ναι αυτό έλεγα,αυτο το ακραίο σενάριο.

        Κανένας δεν νοιάζεται....μονο οι παράξενοι.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • P
          parikon @lap last edited by

          Αυτό 2008 δεν είναι;

          Ναι αυτό έλεγα,αυτο το ακραίο σενάριο.

          Κανένας δεν νοιάζεται....μονο οι παράξενοι.

          Ναι το 2008 είναι βενζίνη με τα 100 άλογα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • D
            dublin @lap last edited by

            Αυτό 2008 δεν είναι;

            Ναι αυτό έλεγα,αυτο το ακραίο σενάριο.

            Κανένας δεν νοιάζεται....μονο οι παράξενοι.

            2008, έτσι όπως τη βλέπω τη φάση, κάνα 2 λίτρα κάτω το diesel. Τα αναμενόμενα δηλαδή, αλλά και βενζίνη αρκουντως οικονομική.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • K
              kos9120 last edited by

              Εχει τσεκαρει κανεις οδηγηση με τις 15αρες ατσάλινες και τις 16αρες αλουμινίου για να μας πει διαφορά?

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • ataim
                ataim last edited by

                @alex mix

                Υπάρχει αντίστοιχη συγκριτική δοκιμή στο Internet chr hybrid vs turbo, οι συγκριτικές έχουν νόημα εφόσον γίνονται με σωστό τρόπο. Βέβαια πρόσφατη δοκιμή περιοδικού έβγαλε οτι το Corolla έχει αντίστοιχη κατανάλωση με το Golf, μάλλον σε συνθήκες αγώνα, πραγματικά αστεία πράγματα γιατί στην καθημερινή χρήση (εντός πόλης) μικρών 3cyl turbo σε σχέση με hybrid έχω την μισή κατανάλωση, ακριβώς όπως περιγράφεις και εσύ στην δοκιμή με το Hyundai, με επιπλέον τεράστια διαφορά στην ευκολία κίνησης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • A
                  antidoto @mastoras78 last edited by

                  antidoto wrote:

                  Η προστασία χρώματος αξίζει αν την βάλεις μόνος σου (120 ευρώ).  Διαφορετικά θέλει άλλα τόσα η τοποθέτηση. Άσε που δεν πιστεύω ότι κανείς θα το κάνει σαν και σένα (αν έχεις μεράκι να ασχοληθείς και 3-4 ώρες).

                  Ωραίο post.. μήπως έχεις την καλοσύνη να εμβαθύνεις στο παραπάνω περί της προστασίας χρώματος?

                  Κάποιο link/fotos περιγραφής του προιόντος και τη διαδικασία εφαρμογής? Ακόμα και το τι περιέχει το κουτί σε specs/οδηγίες θα ήταν ενδιαφέρον..

                  Είχα προσπαθήσει να βρώ το σχετικό data sheet αλλά χωρίς επιτυχία

                  Σε ευχαριστώ

                  Οι οδηγίες για την εφαρμογή της προστασίας χρώματος είναι εδώ. Έχει και το τι περιέχει το kit.

                  Η βασική διαδικασία είναι:

                  κάνεις ένα καλό πλύσιμο --> περνάς το 1o μπουκαλάκι --> περιμένεις --> περνάς το 2ο μπουκαλάκι και είσαι έτοιμος

                  Είναι έυκολο στην εφαρμογή, απλά θέλει διάβασμα των οδηγιών και υπομονή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • mastoras78
                    mastoras78 @antidoto last edited by

                    Mastoras78 wrote:

                    antidoto wrote:

                    Η προστασία χρώματος αξίζει αν την βάλεις μόνος σου (120 ευρώ).  Διαφορετικά θέλει άλλα τόσα η τοποθέτηση. Άσε που δεν πιστεύω ότι κανείς θα το κάνει σαν και σένα (αν έχεις μεράκι να ασχοληθείς και 3-4 ώρες).

                    Ωραίο post.. μήπως έχεις την καλοσύνη να εμβαθύνεις στο παραπάνω περί της προστασίας χρώματος?

                    Κάποιο link/fotos περιγραφής του προιόντος και τη διαδικασία εφαρμογής? Ακόμα και το τι περιέχει το κουτί σε specs/οδηγίες θα ήταν ενδιαφέρον..

                    Είχα προσπαθήσει να βρώ το σχετικό data sheet αλλά χωρίς επιτυχία

                    Σε ευχαριστώ

                    Οι οδηγίες για την εφαρμογή της προστασίας χρώματος είναι εδώ. Έχει και το τι περιέχει το kit.

                    Η βασική διαδικασία είναι:

                    κάνεις ένα καλό πλύσιμο --> περνάς το 1o μπουκαλάκι --> περιμένεις --> περνάς το 2ο μπουκαλάκι και είσαι έτοιμος

                    Είναι έυκολο στην εφαρμογή, απλά θέλει διάβασμα των οδηγιών και υπομονή.

                    Σε ευχαριστώ. Τις είχα βρεί τελικά με λίγο ψάξιμο αφού πόσταρες. Πλέον έχουμε μια πολύ καλή ιδέα περί τίνος πρόκειται, που είναι τελικά και το αναμενόμενο. Αυτό με τα δύο μπουκαλάκια με ξενίζει λίγο αλλά οκ.

                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                    #tsekourato_ksevrakoma

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • A
                      agpr last edited by

                      Youtube Video

                      Ενδιαφέρον βίντεο για τις διάφορες εκδοχές της TNGA. Όπως πάντα, εξαιρετικός.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        gpip last edited by

                        Καλημέρα σας.Ενδιαφερομαι για αγορά hybrid corolla sedan , κάτοικος Θεσσαλονίκης.Μπορει να μας απαντήσει κάποιος κάτοχος hybrid την πραγματική κατανάλωση του και κάτι ακόμη.Σε περίπτωση που τον 6 χρόνο του service η απόδοση της μπαταρίας έχει πέσει, λειτουργεί κανονικά, αλλά όχι στο 100%.Δεν μπορούν να στην αλλάξουν γιατί δουλεύει κανονικά.Υπαρχει περίπτωση να μην σου δώσουν την εγγύηση της μπαταρίας για τον επόμενο χρόνο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • V
                          vassilis-a @gpip last edited by

                          Καλημέρα σας.Ενδιαφερομαι για αγορά hybrid corolla sedan , κάτοικος Θεσσαλονίκης.Μπορει να μας απαντήσει κάποιος κάτοχος hybrid την πραγματική κατανάλωση του και κάτι ακόμη.Σε περίπτωση που τον 6 χρόνο του service η απόδοση της μπαταρίας έχει πέσει, λειτουργεί κανονικά, αλλά όχι στο 100%.Δεν μπορούν να στην αλλάξουν γιατί δουλεύει κανονικά.Υπαρχει περίπτωση να μην σου δώσουν την εγγύηση της μπαταρίας για τον επόμενο χρόνο?

                          Καλημέρα. Με το Hatchback 1.8 Active+ έχω κάνει 15.000 χλμ μικτή χρήση (κυρίως περιαστική, αυτοκινητοδρόμους με 120 χαω και επαρχιακούς) και έχω μέση κατανάλωση 4,3. Στην πόλη θα δεις νούμερα γύρω στο 3,5-3,8. Στους αυτοκινητοδρόμους με 120 χαω γύρω στα 4,7-5. Στους επαρχιακούς 3,8- 4,3. Το προηγούμενο ΣΚ που ανέβηκα στο Λαιλιά πλακωμένος είχα γύρω στο 5,5. Το στήσιμο και το κράτημα του αυτοκινήτου εντυπωσιακό χωρίς να θυσιάζεται η άνεση. Μόνο το Focus είναι καλύτερο. Για την μπαταρία έχω 11 χρόνια εγγύηση (σου δίνουν έξτρα 5 χρόνια με κουπόνια που συμπληρώνονται στο σέρβις). Κατέληξα στο ΗΒ και όχι στο Sedan για 2 λόγους: Συναρμολόγηση Αγγλία αντί για Τουρκία και μεγαλύτερο ύψος για τους πίσω επιβάτες (έτσι νομίζω τουλάχιστον). Το Sedan πλεονεκτεί σε χώρο αποσκευών και χώρο για τα πόδια πίσω. Νομίζω έχει και αεραγωγούς για τους πίσω στην ίδια έκδοση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • G
                            gpip last edited by

                            Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.Αλλα θα ξαναρωτήσω.Πηγαινεις στην αντιπροσωπεία τον 6 χρόνο για σέρβις και έλεγχο του υβριδικού συστήματος.Και η απόδοση της μπαταρίας δεν έχει πρόβλημα για αλλαγή, αλλά η απόδοσή της έχει πέσει στο 80%.Θα μου δώσουν την εγγύηση της μπαταρίας για τον 7χρονο?Αν ξέρει κάποιος απαντάει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • georgemit
                              georgemit last edited by

                              Να ρωτήσω τους κατόχους, κινητήρα στα υβριδικά πώς πλένετε;

                              Υπάρχουν κάποιες οδηγίες από ΤΟΥΟΤΑ για τον καθαρισμό του κινητήρα;

                              i30 160 N line!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • B
                                bill_hsd @georgemit last edited by

                                Να ρωτήσω τους κατόχους, κινητήρα στα υβριδικά πώς πλένετε;

                                Υπάρχουν κάποιες οδηγίες από ΤΟΥΟΤΑ για τον καθαρισμό του κινητήρα;

                                Καλημέρα.

                                Παρότι ασχολούμαι ερασιτεχνικά με detailing και κατά καιρούς έχω πλύνει αρκετά μοτέρ, δεν θα ρισκάριζα να ρίξω νερό στον κινητήρα του υβριδικού,αν και κάποιοι στο YouTube το έχουν κάνει.

                                Συνήθως σε κάθε πλύσιμο κάνω ένα ξεσκόνισμα με βρεγμένο πανί και δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω. Ούτως ή άλλως τουλάχιστον στο C-HR μου,το engine bay είναι καλά μονωμένο περιμετρικά με λαστιχο και από κάτω έχει πλαστική πόδια οπότε δεν λερώνεται εύκολα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • babisstinson
                                  babisstinson last edited by

                                  Καλή ερώτηση, ευχαριστούμε για την πληροφόρηση Βασίλη. Αυτό λόγω μπαταρίας, σωστά;

                                  2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                  2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    terryp117 @babisstinson last edited by

                                    Καλή ερώτηση, ευχαριστούμε για την πληροφόρηση Βασίλη. Αυτό λόγω μπαταρίας, σωστά;

                                    ΡΕ   ΠΑΙΔΙΑ, τα μοτέρ τα πλένουν αυτοί που πουλάνε μεταχειρισμένα όταν θέλουν να κρύψουν τις διαρροές λαδιών κ.λ.π..Ανοίγεις το καπώ,βλέπεις το μοτέρ να γυαλίζει,σου λέει πως το είχε πριν και ένας γιατρός ή ένας συνταξιούχος εκπαιδευτικός,βλέπεις και τα πολύ λίγα χλμ.στο κοντέρ και αγοράζεις με χαμόγελο σίγουρος ότι βρήκες κελεπούρι...!!! ΓΙΑΤΙ  ΝΑ  ΠΛΕΝΕΤΕ ένα υβριδικό μοτέρ ειδικά..??

                                    Τι νόημα έχει..??  Αέρας και ένα πανί ελαφρά βρεγμένο είναι αρκετό νομίζω....έτσι το καθάρισα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Δεν κατανοώ τον λόγο πλυσίματος του κινητήρα! Δεν προσφέρει κάτι και ενδέχεται να δημιουργήσει ζημιά ακομα και σε μη υβριδικά σύνολα! Γιατί να το κάνει κάποιος;;;

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • georgemit
                                        georgemit last edited by

                                        Προσωπικά δε μπορω να βλέπω ένα πεντακάθαρο αυτοκίνητο με πενταβρώμικο μοτέρ.

                                        Μία φορά τον χρόνο πλένω μοτέρ. Δε του προσφέρει τίποτα προφανώς, εκτός από ίσως μια μικρή βελτίωση στην απαγωγή της θερμότητας. Κι αυτό ελέγχεται. Ικανοποιώ τον ψυχαναγκασμό μου όμως κι αυτό για μας τους ψυχαναγκαστικούς είναι σημαντικό.

                                        Όταν είχα το corsa, στην οπελ, στα μεγαλα σερβις μου έπλεναν το μοτέρ με πολύ χαμηλή πίεση και ένα ειδικό υγρό.

                                        Ρωτάω από περιέργεια τι παίζει με τα υβριδικά.

                                        i30 160 N line!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • mastoras78
                                          mastoras78 @fanis75 last edited by

                                          Δεν κατανοώ τον λόγο πλυσίματος του κινητήρα! Δεν προσφέρει κάτι και ενδέχεται να δημιουργήσει ζημιά ακομα και σε μη υβριδικά σύνολα! Γιατί να το κάνει κάποιος;;;

                                          Για να το χαλάσει. Ακόμα θυμάμαι τα μπουζί που πήρα μασχάλη άπειρα χρόνια πρίν.. Ως μικρός και άτριχος εμπιστεύτηκα τον τύπο που είχε το πλυντήριο τουτού και 'ήξερε'.

                                          Αέρας-στεγνό-νωπό καθάρισμα ώς εκεί καλά είναι.

                                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                          #tsekourato_ksevrakoma

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Ποτέ δεν έχω πλύνει μοτέρ αυτοκινήτου από το 1993 που οδηγώ και έχω αυτοκίνητο. Στα πολύ ψυχαναγκαστικά μου (τα ξεπέρασα προ πολλού), το σκούπιζα με νωπό πανί μικροϊνών και μέχρι εκεί. Και ποτέ δεν κατάλαβα τον λόγο πλυσίματος ενός κινητήρα, μόνο ζημιά μπορεί να κάνει, τίποτε άλλο.

                                            Τώρα, για να είμαι και εντός θέματος, υβριδικό δεν θα έπλενα ποτέ!! Έχει τόσα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά (και 2 ηελκτρομοτέρ) που δεν θα εμπιστευόμουν κανέναν να το κάνει, 99% κάποια ζημιά (και ακριβή) θα γίνει.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 391
                                            • 392
                                            • 111 / 392
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr