-
Αμάν ρε συ τερρυ.
Το έχεις κανει το θέμα λες και σου ζήτησαν κάτι το φοβερό.
Γράφεις και με κεφαλαία σαν να βρίσκεσαι σε έξαρση.
Οι διαδρομές σου είναι πολύ μικτές διοτι αλλο γράφεις σε ταχύτητες 90 χλμ/ωρα που πας στην Χαλκιδική όπως λες και άλλο όταν ταξιδευεις εθνική και άλλο μετά μέσα στην πόλη όταν μπαίνεις και κινησε ηλεκτρικά.
Εγω ρώτησα ένα απλό σενάριο. Αυτό με ενδιαφέρει. Δεν ρώτησα την μικτη σου καταναλωση και σε άλλες διαδρομές εκτός από αυτήν που ρώτησα.
Τεσπα υπάρχει κάποιος αλλος που έτυχε να ψάξει το απίστευτα ακραίο σενάριο να μηδενίσει το trip computer πριν ξεκινήσει ένα ταξίδι και με κλειδωμένο το Cruise control στα 120-125 χλμ/ωρα να μας πει τι έγραψε το αυτοκινητο;
Κύριε κύριε να πω εγώ;Έχω και φωτογραφία. Με το που μπήκα εγνατία μηδένισα το trip και λίγο πριν βγω έβγαλα τη φώτο στην αρχή το είχα στα 120 αλλά μετά από καποια στιγμή βαρέθηκα και το ανέβασα στο 130.Η διαδρομή είναι Καβάλα-Ξάνθη.
Δυστυχώς στην επιστροφή δεν έκανα το ίδιο γιατί λόγω πείνας το ξέχασα και πήγαινα με 150 εώς 170.Εδώ στιγμιαία έβλεπα 8αρια μέχρι και 10αρια.
Εν τω μεταξύ αυτό το ακραίο σενάριο το έκανα για να το ανεβάσω μετά στο φόρουμ αλλά λέω άντε μωρέ ποιος θα νοιαστεί..
-
Αυτό 2008 δεν είναι;
Ναι αυτό έλεγα,αυτο το ακραίο σενάριο.
Κανένας δεν νοιάζεται....μονο οι παράξενοι.
-
Αυτό 2008 δεν είναι;
Ναι αυτό έλεγα,αυτο το ακραίο σενάριο.
Κανένας δεν νοιάζεται....μονο οι παράξενοι.
Ναι το 2008 είναι βενζίνη με τα 100 άλογα.
-
Αυτό 2008 δεν είναι;
Ναι αυτό έλεγα,αυτο το ακραίο σενάριο.
Κανένας δεν νοιάζεται....μονο οι παράξενοι.
2008, έτσι όπως τη βλέπω τη φάση, κάνα 2 λίτρα κάτω το diesel. Τα αναμενόμενα δηλαδή, αλλά και βενζίνη αρκουντως οικονομική.
-
Εχει τσεκαρει κανεις οδηγηση με τις 15αρες ατσάλινες και τις 16αρες αλουμινίου για να μας πει διαφορά?
-
@alex mix
Υπάρχει αντίστοιχη συγκριτική δοκιμή στο Internet chr hybrid vs turbo, οι συγκριτικές έχουν νόημα εφόσον γίνονται με σωστό τρόπο. Βέβαια πρόσφατη δοκιμή περιοδικού έβγαλε οτι το Corolla έχει αντίστοιχη κατανάλωση με το Golf, μάλλον σε συνθήκες αγώνα, πραγματικά αστεία πράγματα γιατί στην καθημερινή χρήση (εντός πόλης) μικρών 3cyl turbo σε σχέση με hybrid έχω την μισή κατανάλωση, ακριβώς όπως περιγράφεις και εσύ στην δοκιμή με το Hyundai, με επιπλέον τεράστια διαφορά στην ευκολία κίνησης.
-
antidoto wrote:
Η προστασία χρώματος αξίζει αν την βάλεις μόνος σου (120 ευρώ). Διαφορετικά θέλει άλλα τόσα η τοποθέτηση. Άσε που δεν πιστεύω ότι κανείς θα το κάνει σαν και σένα (αν έχεις μεράκι να ασχοληθείς και 3-4 ώρες).
Ωραίο post.. μήπως έχεις την καλοσύνη να εμβαθύνεις στο παραπάνω περί της προστασίας χρώματος?
Κάποιο link/fotos περιγραφής του προιόντος και τη διαδικασία εφαρμογής? Ακόμα και το τι περιέχει το κουτί σε specs/οδηγίες θα ήταν ενδιαφέρον..
Είχα προσπαθήσει να βρώ το σχετικό data sheet αλλά χωρίς επιτυχία
Σε ευχαριστώ
Οι οδηγίες για την εφαρμογή της προστασίας χρώματος είναι εδώ. Έχει και το τι περιέχει το kit.
Η βασική διαδικασία είναι:
κάνεις ένα καλό πλύσιμο --> περνάς το 1o μπουκαλάκι --> περιμένεις --> περνάς το 2ο μπουκαλάκι και είσαι έτοιμος
Είναι έυκολο στην εφαρμογή, απλά θέλει διάβασμα των οδηγιών και υπομονή.
-
Mastoras78 wrote:
antidoto wrote:
Η προστασία χρώματος αξίζει αν την βάλεις μόνος σου (120 ευρώ). Διαφορετικά θέλει άλλα τόσα η τοποθέτηση. Άσε που δεν πιστεύω ότι κανείς θα το κάνει σαν και σένα (αν έχεις μεράκι να ασχοληθείς και 3-4 ώρες).
Ωραίο post.. μήπως έχεις την καλοσύνη να εμβαθύνεις στο παραπάνω περί της προστασίας χρώματος?
Κάποιο link/fotos περιγραφής του προιόντος και τη διαδικασία εφαρμογής? Ακόμα και το τι περιέχει το κουτί σε specs/οδηγίες θα ήταν ενδιαφέρον..
Είχα προσπαθήσει να βρώ το σχετικό data sheet αλλά χωρίς επιτυχία
Σε ευχαριστώ
Οι οδηγίες για την εφαρμογή της προστασίας χρώματος είναι εδώ. Έχει και το τι περιέχει το kit.
Η βασική διαδικασία είναι:
κάνεις ένα καλό πλύσιμο --> περνάς το 1o μπουκαλάκι --> περιμένεις --> περνάς το 2ο μπουκαλάκι και είσαι έτοιμος
Είναι έυκολο στην εφαρμογή, απλά θέλει διάβασμα των οδηγιών και υπομονή.
Σε ευχαριστώ. Τις είχα βρεί τελικά με λίγο ψάξιμο αφού πόσταρες. Πλέον έχουμε μια πολύ καλή ιδέα περί τίνος πρόκειται, που είναι τελικά και το αναμενόμενο. Αυτό με τα δύο μπουκαλάκια με ξενίζει λίγο αλλά οκ.
-
-
Καλημέρα σας.Ενδιαφερομαι για αγορά hybrid corolla sedan , κάτοικος Θεσσαλονίκης.Μπορει να μας απαντήσει κάποιος κάτοχος hybrid την πραγματική κατανάλωση του και κάτι ακόμη.Σε περίπτωση που τον 6 χρόνο του service η απόδοση της μπαταρίας έχει πέσει, λειτουργεί κανονικά, αλλά όχι στο 100%.Δεν μπορούν να στην αλλάξουν γιατί δουλεύει κανονικά.Υπαρχει περίπτωση να μην σου δώσουν την εγγύηση της μπαταρίας για τον επόμενο χρόνο?
-
Καλημέρα σας.Ενδιαφερομαι για αγορά hybrid corolla sedan , κάτοικος Θεσσαλονίκης.Μπορει να μας απαντήσει κάποιος κάτοχος hybrid την πραγματική κατανάλωση του και κάτι ακόμη.Σε περίπτωση που τον 6 χρόνο του service η απόδοση της μπαταρίας έχει πέσει, λειτουργεί κανονικά, αλλά όχι στο 100%.Δεν μπορούν να στην αλλάξουν γιατί δουλεύει κανονικά.Υπαρχει περίπτωση να μην σου δώσουν την εγγύηση της μπαταρίας για τον επόμενο χρόνο?
Καλημέρα. Με το Hatchback 1.8 Active+ έχω κάνει 15.000 χλμ μικτή χρήση (κυρίως περιαστική, αυτοκινητοδρόμους με 120 χαω και επαρχιακούς) και έχω μέση κατανάλωση 4,3. Στην πόλη θα δεις νούμερα γύρω στο 3,5-3,8. Στους αυτοκινητοδρόμους με 120 χαω γύρω στα 4,7-5. Στους επαρχιακούς 3,8- 4,3. Το προηγούμενο ΣΚ που ανέβηκα στο Λαιλιά πλακωμένος είχα γύρω στο 5,5. Το στήσιμο και το κράτημα του αυτοκινήτου εντυπωσιακό χωρίς να θυσιάζεται η άνεση. Μόνο το Focus είναι καλύτερο. Για την μπαταρία έχω 11 χρόνια εγγύηση (σου δίνουν έξτρα 5 χρόνια με κουπόνια που συμπληρώνονται στο σέρβις). Κατέληξα στο ΗΒ και όχι στο Sedan για 2 λόγους: Συναρμολόγηση Αγγλία αντί για Τουρκία και μεγαλύτερο ύψος για τους πίσω επιβάτες (έτσι νομίζω τουλάχιστον). Το Sedan πλεονεκτεί σε χώρο αποσκευών και χώρο για τα πόδια πίσω. Νομίζω έχει και αεραγωγούς για τους πίσω στην ίδια έκδοση.
-
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.Αλλα θα ξαναρωτήσω.Πηγαινεις στην αντιπροσωπεία τον 6 χρόνο για σέρβις και έλεγχο του υβριδικού συστήματος.Και η απόδοση της μπαταρίας δεν έχει πρόβλημα για αλλαγή, αλλά η απόδοσή της έχει πέσει στο 80%.Θα μου δώσουν την εγγύηση της μπαταρίας για τον 7χρονο?Αν ξέρει κάποιος απαντάει
-
Να ρωτήσω τους κατόχους, κινητήρα στα υβριδικά πώς πλένετε;
Υπάρχουν κάποιες οδηγίες από ΤΟΥΟΤΑ για τον καθαρισμό του κινητήρα;
-
Να ρωτήσω τους κατόχους, κινητήρα στα υβριδικά πώς πλένετε;
Υπάρχουν κάποιες οδηγίες από ΤΟΥΟΤΑ για τον καθαρισμό του κινητήρα;
Καλημέρα.
Παρότι ασχολούμαι ερασιτεχνικά με detailing και κατά καιρούς έχω πλύνει αρκετά μοτέρ, δεν θα ρισκάριζα να ρίξω νερό στον κινητήρα του υβριδικού,αν και κάποιοι στο YouTube το έχουν κάνει.
Συνήθως σε κάθε πλύσιμο κάνω ένα ξεσκόνισμα με βρεγμένο πανί και δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω. Ούτως ή άλλως τουλάχιστον στο C-HR μου,το engine bay είναι καλά μονωμένο περιμετρικά με λαστιχο και από κάτω έχει πλαστική πόδια οπότε δεν λερώνεται εύκολα.
-
Καλή ερώτηση, ευχαριστούμε για την πληροφόρηση Βασίλη. Αυτό λόγω μπαταρίας, σωστά;
-
Καλή ερώτηση, ευχαριστούμε για την πληροφόρηση Βασίλη. Αυτό λόγω μπαταρίας, σωστά;
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, τα μοτέρ τα πλένουν αυτοί που πουλάνε μεταχειρισμένα όταν θέλουν να κρύψουν τις διαρροές λαδιών κ.λ.π..Ανοίγεις το καπώ,βλέπεις το μοτέρ να γυαλίζει,σου λέει πως το είχε πριν και ένας γιατρός ή ένας συνταξιούχος εκπαιδευτικός,βλέπεις και τα πολύ λίγα χλμ.στο κοντέρ και αγοράζεις με χαμόγελο σίγουρος ότι βρήκες κελεπούρι...!!! ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΕΝΕΤΕ ένα υβριδικό μοτέρ ειδικά..??
Τι νόημα έχει..?? Αέρας και ένα πανί ελαφρά βρεγμένο είναι αρκετό νομίζω....έτσι το καθάρισα.
-
Δεν κατανοώ τον λόγο πλυσίματος του κινητήρα! Δεν προσφέρει κάτι και ενδέχεται να δημιουργήσει ζημιά ακομα και σε μη υβριδικά σύνολα! Γιατί να το κάνει κάποιος;;;
-
Προσωπικά δε μπορω να βλέπω ένα πεντακάθαρο αυτοκίνητο με πενταβρώμικο μοτέρ.
Μία φορά τον χρόνο πλένω μοτέρ. Δε του προσφέρει τίποτα προφανώς, εκτός από ίσως μια μικρή βελτίωση στην απαγωγή της θερμότητας. Κι αυτό ελέγχεται. Ικανοποιώ τον ψυχαναγκασμό μου όμως κι αυτό για μας τους ψυχαναγκαστικούς είναι σημαντικό.
Όταν είχα το corsa, στην οπελ, στα μεγαλα σερβις μου έπλεναν το μοτέρ με πολύ χαμηλή πίεση και ένα ειδικό υγρό.
Ρωτάω από περιέργεια τι παίζει με τα υβριδικά.
-
Δεν κατανοώ τον λόγο πλυσίματος του κινητήρα! Δεν προσφέρει κάτι και ενδέχεται να δημιουργήσει ζημιά ακομα και σε μη υβριδικά σύνολα! Γιατί να το κάνει κάποιος;;;
Για να το χαλάσει. Ακόμα θυμάμαι τα μπουζί που πήρα μασχάλη άπειρα χρόνια πρίν.. Ως μικρός και άτριχος εμπιστεύτηκα τον τύπο που είχε το πλυντήριο τουτού και 'ήξερε'.
Αέρας-στεγνό-νωπό καθάρισμα ώς εκεί καλά είναι.
-
Ποτέ δεν έχω πλύνει μοτέρ αυτοκινήτου από το 1993 που οδηγώ και έχω αυτοκίνητο. Στα πολύ ψυχαναγκαστικά μου (τα ξεπέρασα προ πολλού), το σκούπιζα με νωπό πανί μικροϊνών και μέχρι εκεί. Και ποτέ δεν κατάλαβα τον λόγο πλυσίματος ενός κινητήρα, μόνο ζημιά μπορεί να κάνει, τίποτε άλλο.
Τώρα, για να είμαι και εντός θέματος, υβριδικό δεν θα έπλενα ποτέ!! Έχει τόσα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά (και 2 ηελκτρομοτέρ) που δεν θα εμπιστευόμουν κανέναν να το κάνει, 99% κάποια ζημιά (και ακριβή) θα γίνει.
Toyota Corolla 2019