Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 0
    • Groups 0

    vassilis-a

    @vassilis-a

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    vassilis-a Unfollow Follow

    Latest posts made by vassilis-a

    • RE: Toyota Corolla 2019

      Καλημέρα σας.Ενδιαφερομαι για αγορά hybrid corolla sedan , κάτοικος Θεσσαλονίκης.Μπορει να μας απαντήσει κάποιος κάτοχος hybrid την πραγματική κατανάλωση του και κάτι ακόμη.Σε περίπτωση που τον 6 χρόνο του service η απόδοση της μπαταρίας έχει πέσει, λειτουργεί κανονικά, αλλά όχι στο 100%.Δεν μπορούν να στην αλλάξουν γιατί δουλεύει κανονικά.Υπαρχει περίπτωση να μην σου δώσουν την εγγύηση της μπαταρίας για τον επόμενο χρόνο?

      Καλημέρα. Με το Hatchback 1.8 Active+ έχω κάνει 15.000 χλμ μικτή χρήση (κυρίως περιαστική, αυτοκινητοδρόμους με 120 χαω και επαρχιακούς) και έχω μέση κατανάλωση 4,3. Στην πόλη θα δεις νούμερα γύρω στο 3,5-3,8. Στους αυτοκινητοδρόμους με 120 χαω γύρω στα 4,7-5. Στους επαρχιακούς 3,8- 4,3. Το προηγούμενο ΣΚ που ανέβηκα στο Λαιλιά πλακωμένος είχα γύρω στο 5,5. Το στήσιμο και το κράτημα του αυτοκινήτου εντυπωσιακό χωρίς να θυσιάζεται η άνεση. Μόνο το Focus είναι καλύτερο. Για την μπαταρία έχω 11 χρόνια εγγύηση (σου δίνουν έξτρα 5 χρόνια με κουπόνια που συμπληρώνονται στο σέρβις). Κατέληξα στο ΗΒ και όχι στο Sedan για 2 λόγους: Συναρμολόγηση Αγγλία αντί για Τουρκία και μεγαλύτερο ύψος για τους πίσω επιβάτες (έτσι νομίζω τουλάχιστον). Το Sedan πλεονεκτεί σε χώρο αποσκευών και χώρο για τα πόδια πίσω. Νομίζω έχει και αεραγωγούς για τους πίσω στην ίδια έκδοση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vassilis-a
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Εμένα η Κορόλα μου έκανε εξαιρετική εντύπωση σε ποιότητα κύλισης, κράτημα και άνεση. Την έστριψα, την στραμπούληξα και το μόνο αρνητικό είναι το σύστημα μετάδοσης που δεν είναι σχεδιασμένο για τέτοια οδήγηση. Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις είναι στην κορυφή, εγώ δεν το περίμενα! Είναι πραγματικά καλό αυτοκίνητο (για τα δικά μου δεδομένα), ειδικά εαν λάβουμε υπόψιν και την τιμή και τον εξοπλισμό. Το θέμα είναι όποιος την επιλέξει να το κάνει συνειδητά και να την οδηγησει πρώτα αρκετά.

      ΥΓ: Το συγκεκριμένο τεστ το τραβάει από τα μαλλιά (φαίνεται) για να βγεί σώνει και ντε καλύτερο το Γκόλφ.

      Fanis75 θα συμφωνήσω με όλα όσα έχεις αναφέρει. Αν εξαιρέσεις το αλλοπρόσαλο σχήμα του χώρου αποσκευών (με αποδεκτό μεν όγκο), την απουσία θηκών για μικροαντικείμενα και τον θόρυβο στα 90+, το αυτοκίνητο είναι κορυφαία επιλογή.

      Για τον θόρυβο όμως (ο οποίος κυρίως προέρχεται από τους τροχούς) πιστεύω ότι εύκολα η Toyota θα μπορούσε να τον μειώσει αρκετά, βάζοντας καλύτερα λάστιχα και περισσότερη μόνωση, χωρίς να προσθέσει βάρος στο όχημα. Άλλωστε η μόνωση είναι ελαφριά. Σε σύγκριση με το Polo που έχω, αν και είναι αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας, το δεύτερο έχει πολύ καλύτερη μόνωση (και συνολικά καλύτερη ποιότητα κατασκευής). Με το Yaris δεν το συγκρίνω καν, ο θόρυβος που παράγει το μικρό Ιαπωνικό μετά τα 80 είναι τραγικός.

      Αυτό που με εξέπληξε στην Corolla είναι το στήσιμο του αυτοκινήτου. Το βάζω στα ίσια απέναντι στο Focus (που είναι και το κορυφαίο στον τομέα) και θεωρώ ότι είναι καλύτερο από το Golf.

      Όσον αφορά το CVT, το θεωρώ εξαιρετικό για καθημερινή χρήση. Ειδικά για την πόλη είναι κορυφή. Και ναι, το DSG έχει σαφές πλεονέκτημα στις επιταχύνσεις (είναι πραγματικά απίστευτο) αλλά δεν ενδείκνυται για την κίνηση στην πόλη.

      Έχοντας οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα, η Corolla είναι η απόλυτη επιλογή για όσους θέλουν ένα άνετο οικονομικό αυτοκίνητο με εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο για καθημερινή μικτή χρήση και συμβιβάζονται με το να κινούνται με ταχύτητες έως 120-130 χαω.

      Για όποιον κάνει πολλά χλμ σε αυτοκινητόδρομο και θέλει να πηγαίνει 130-180 χαω και να μαζεύει κλήσεις, το Focus Diesel είναι σαφώς κaλύτερη επιλογή και ακολουθεί κοντά το Golf με τον νέο δίλιτρο κινητήρα Diesel. Και τα 2 είναι σαφώς ακριβότερες επιλογές και το Focus δεν έχει και το καλύτερο αυτόματο κιβώτιο (άσε που βασικά δεν το φέρνουν στην Ελλάδα).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vassilis-a
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Το μέγεθος του πορτ-μπαγκαζ των corolla-chr-golf-focus-leon-c4 είναι συγκρίσιμος και απέχουν μέχρι περίπου 20 λίτρα. Για ποιο μοντέλο από αυτά ακούς πως είναι επαρκές μέχρι τρία άτομα;

      Αρκετές φορές προς όφελος του στυλ γραφής θυσιάζεται η ακρίβεια, ενίοτε και η αξιοπιστία. Ξαναλέω, δεν αγόρασα το corolla για τους χώρους του, αλλά δεν δημιουργούν και αξεπέραστα προβλήματα προβλήματα στην τετραμελή μου οικογένεια (πχ. βάζω υπό συγκεκριμένη γωνία την ομπρέλα θαλάσσης). Αλλά τον χαρακτηρισμό του ως τριθέσιου (που έχει διατυπωθεί περισσότερες από μία φορές από περισσότερους από έναν ανθρώπους εδώ) τον θεωρώ υπερβολικό και δεν τεκμηριώνεται από τα αντικειμενικά μεγέθη.

      Θα συμφωνήσω. Σε γενικές γραμμές όλα τα μικρομεσαία το ίδιο μέγεθος έχουν στο χώρο αποσκευών. Ωστόσο μετράει πολύ το σχήμα του. Όχι μόνο το μέγεθος. Επειδή τυχαίνει να έχω και ένα Polo, αν και έχει 10 λίτρα λιγότερα, μου δίνει την εντύπωση ότι έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα και το φορτώνεις και πιο εύκολα. Η γεωμετρία στο χώρο αποσκευών του Corolla είναι λίγο αλλοπρόσαλλη είναι η αλήθεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vassilis-a
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Μάλλον τους περίσσεψαν οι 17αρηδες και προσπαθούν να τις πουλήσουν και καλά ως αναβάθμιση της έκδοσης.

      Μάλλον έτσι πρέπει να είναι. Ναι μεν είναι πιο εφετζίδικο το αυτοκίνητο αλλά χάνει σε άνεση και κόστος αλλαγής ελαστικών, Επίσης δεν νομίζω ότι ταιριάζουν οι 17άρες στο χαρακτήρα του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vassilis-a
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Καλημέρα,

      Εδώ και 20 μέρες είμαι κάτοχος του sedan του 2020, έχω κάνει 1200 χλμ και τα 600 εκ των οποίων για να έρθω Κέρκυρα να δούμε τα πεθερικά τώρα που μας άνοιξαν. Λοιπόν, από χθες το βράδυ το infotainment έχει κολλήσει στο 'Starting...'. Τι άναψα και έσβησα το αυτοκίνητο, τι έκανα soft reboot πατώντας κρατημένο το volume τίποτα, παραμένει στο 'Starting...' και δεν έχω ράδιο, Bluetooth, android Auto και το κυριότερο κάμερα οπισθοπορείας. Απαράδεκτο για αυτοκίνητο του κουτιού. Στο internet βρήκα διάφορα για παλαιότερα μοντέλα αλλά για το δικό μου τίποτα. Τι διάολο, ο πρώτος είμαι;

      Και όχι τίποτε άλλο αλλά μεθαύριο έχω και την επιστροφή στην Αθήνα και 5 ώρες στη μουγκα δεν παλεύονται 😞

      Έχει συμβεί σε κανένα άλλο και αν ναι υπάρχει κάτι που μπορώ να δοκιμάσω πέραν να το πάω στο service? (Που θα το πάω έτσι κι αλλιώς, απλά για να δουλέψει το ρημαδι για το ταξίδι μεθαύριο). Στην Κέρκυρα δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένο service όποτε έχω κάτσει στον άξονα.

      Και μια ερώτηση: το Android auto έχει πολλά applications, στο Corolla με πάει κατευθείαν στο Google maps και αυτό ήταν. Είναι όλα έτσι ή έχουν κάνει χαζομάρα στην αντιπροσωπεία όταν το ρύθμιζαν;

      Καλημέρα,

      Το έχει εμφανίσει και σε εμένα μερικές φορές. Είναι θέμα επικοινωνίας με το κινητό. Για να επανέλθει βγάζω και ξαναβάζω το καλώδιο USB (αν είναι σε σύνδεση Android Auto) ή κάνω restart το bluetooth (όταν το παθαίνει μετά από κλήση WhatsApp, Viber, Messenger).

      Για να δεις μενού με τις άλλες εφαρμογές του Android Auto, πατάς το στρογγυλό εικονικό πλήκτρο κάτω αριστερά στο Google maps. Μην περιμένεις βέβαια πολλά πράγματα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vassilis-a
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Αν και στο παρελθόν είχα αρκετά Γαλλικά όταν ήρθε πλέον η ώρα να επιλέξω ένα ΗΒ για χρήση για τη δουλειά είδα στο τέλος μόνο VW, Ford & Toyota. Και επέλεξα Corolla 1.8 Hybrid αν και πιστεύω ότι τα Golf & Focus είναι εξίσου εξαιρετικές επιλογές. Οι Γάλλοι είναι καλοί σε θέματα πρακτικότητας και σαλονιού αλλά υστερούν σε μηχανολογικά, ηλεκτρολογικά, αξιοπιστία. Τα μοντέλα τους πουλάνε κυρίως λόγω design. Έχω ακόμα ένα 207 που είχα αγοράσει μεταχειρισμένο (αυτό με τον κινητήρα της BMW που καίει άπειρες ποσότητες λαδιού) και το χρησιμοποιώ βασικά για να μάθουν τα παιδιά τώρα που μεγάλωσαν. Αν μάθει κάποιος σε αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων, όλα τα άλλα θα του φαίνονται αστεία. Στο εξής δεν νομίζω να ξανακοιτάξω κάποιο Γαλλικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vassilis-a
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Καλησπέρα σε όλους,

      Κάτοχος auris 1.4d του 2014 και σκέφτομαι leasing corolla hybrid 1.8. Έχω καταλάβει ότι είναι πολύ μεγάλη η οικονομία και η ευκολία εντός πόλης.

      Το βασικό μου ερώτημα είναι για επαρχιακούς δρόμους με στροφες/ανηφόρες και τον αυτοκινητοδρομο: είναι επαρκές το αυτοκίνητο για γρηγορα/ασφαλή προσπεράσματα;

      Τι διαφορές να περιμένω σε σχέση με τον κινητήρα diesel που έχω ήδη;

      Κάτοχος πρόσφατα Corolla Hybrid 1.8 και έχοντας οδηγήσει στο παρελθόν το Auris Diesel, θεωρώ ότι το αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί αρκετά στο πλαίσιο και όσον αφορά τον κινητήρα προτιμώ σίγουρα τον υβριδικό. Έχει πολύ καλή απόδοση, η ροπή του ηλεκτροκινητήρα είναι διαθέσιμη από μηδενικές στροφές και συνδυαστικά δεν υστερεί πουθενά σε σχέση με τον diesel.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vassilis-a
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Πόση παραπάνω κατανάλωση έχετε τώρα με τα κρύα. Είμαι στο +1λτ τουλάχιστον και με χρήση του EV mode στο 52% από το 68% που ήταν.

      Έχω παρατηρήσει σε αρνητικές θερμοκρασίες μία αύξηση στην κατανάλωση που οφείλεται στο ότι ο κινητήρας λειτουργεί στην αρχή αρκετά περισσότερο για να πιάσει τη μέση θερμοκρασία και στη συνέχεια λίγο περισσότερο για να την κρατήσει.  Η αύξηση (για τη διάρκεια αυτή, περίπου 10 λεπτά για -5) είναι όπως γράφεις περίπου +1 λτ. Βέβαια έχεις το πλεονέκτημα ότι ξεκινάς κατευθείαν μόλις βάλεις μπρός και δεν χρειάζεται να κάνεις προθέρμανση όπως στα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα, το οποίο αυξάνει και σε εκείνα την κατανάλωση. Σε γενικές γραμμές, συγκριτικά το ίδιο είναι. Και επιπλέον στα turbo & κυρίως στα diesel πρέπει να κάνεις πολύ καλή προθέρμανση στον κινητήρα.

      Νομίζω ότι και η μπαταρία έχει ελαφρώς μειωμένη απόδοση αλλά και αυτό φυσιολογικό μου φαίνεται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vassilis-a
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Μετά από κάθε διαδρομή στο ταμπλό εμφανίζεται το hybrid σκορ το οποίο παρατηρώ ότι δεν έχει καμία σχέση με το αντίστοιχο σκορ που εμφανίζεται στην εφαρμογή mytoyota. Επίσης, πρόσεξα ότι σήμερα στην εφαρμογή δεν εμφανιζόταν μία διαδρομή.

      Στην εφαρμογή εμφανίζει το σκορ όλης της διαδρομής. Στο ταμπλό εμφανίζει μεν μία τιμή στο τέλος αλλά έχω παρατηρήσει ότι οι τιμές μηδενίζονται όταν σταματάω σε φανάρια.

      Αυτό που χάνει κάποιες διαδρομές το έχω παρατηρήσει και εγώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vassilis-a
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Έχει προσπαθήσει κάποιος να αλλάξει τη ρύθμιση του κλειδώματος από την οθόνη multimedia έτσι ώστε να ξεκλειδώνει μόνο η πόρτα του οδηγού? Επίσης, στο manual δεν είδα κάπου να υπάρχει ρύθμιση όταν το αυτοκίνητο πιάσει κάποια χλμ να κλειδώνουν οι πόρτες.

      Κάποιες ρυθμίσεις γίνονται μόνο από το τιμόνι και όχι από την οθόνη multimedia. Ψάξε μήπως είναι εκεί.

      Για το δεύτερο, το έχω ψάξει και εγώ αλλά δεν βρήκα κάτι. Τη συγκεκριμένη ρύθμιση την έχουν όλα σχεδόν τα ευρωπαικά αλλά δεν την έχω δει σε γιαπωνέζικα.

      Επίσης δεν έχω καταλάβει όταν ανάψει το λαμπάκι χαμηλής πίεσης ελαστικού, γιατί δεν αναφέρει ποιό συγκεκριμένο λάστιχο έχει το πρόβλημα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vassilis-a
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr