Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla 2019
    • 1
    • 2
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 391
    • 392
    • 88 / 392
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    203
    7822
    391024
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pituser last edited by

      Σαφώς και δεν χρειάζεται μικτή για παρμπρίζ και κρύσταλλα, υπάρχει και στην απλή. Αντε και είμαστε οι super οδηγοί και δεν δημιουργούμε ατυχήματα ούτε θα έρθει κάποιος να πέσει απάνω μας. Εάν το βρω  όμως τρακαρισμένο, και το φανάρι είναι εύκολο θύμα για αυτό και το ανεφερα σαν κόστος. Για καινούργιο chr των 25000 γνωστος μου δίνει 480 € σε επαρχία και 330 του έβγαινε η απλή με όλες τις καλύψεις. Πιστεύω αξίζει η μικτη

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sabas_thess last edited by

        Οι τιμές που λέτε για μεικτή πχ για όχημα καινούργιο των 25.000€ εκτός Αττικής 480€ το εξάμηνο;

        "I am what you made me", D.V.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Όχι το 6μηνο, για έτος λένε εαν κατάλαβα σωστά. Η Corolla Active+ Hybrid με την anytime (από τις πιο φτηνές) βγαίνει €280 ε όλα εκτός μικτής και €515 με μικτή, πάντα για ετήσιες τιμές μιλάω.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kyr80 last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • yem
              yem @fanis75 last edited by

              Όχι το 6μηνο, για έτος λένε εαν κατάλαβα σωστά. Η Corolla Active+ Hybrid με την anytime (από τις πιο φτηνές) βγαίνει €280 ε όλα εκτός μικτής και €515 με μικτή, πάντα για ετήσιες τιμές μιλάω.

              Σωστά , για έτος και Αττική (εγώ) 435ε μαζί με οδική βοήθεια , αντικατάσταση οχήματος (εάν μείνει πάνω από 2 μέρες συνεργείο) Μαξ ποσό 20,740ε ( όσο και η απόδειξη αγοράς) και εγγυημένο το 'κεφάλαιο' για 2 χρόνια και απαλλαγή από 350ε

              Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                coroneus @sabas_thess last edited by

                Μόνο προσοχή στον πρώην εξουσιοδοτημένο στα όρια Σταυρούπολης Νεαπόλεως κάτω από το γνωστό 'μωβ' γυμναστήριο γιατί δεν ακούω τα καλύτερα....

                Δεν έχω την ίδια άποψη μέχρι στιγμής τουλάχιστον. Αγόρασα το αμάξι μου από την αντιπροσωπεία Θεσ/νικης δυτικά και πήγα σε αυτόν που λες για την αναβάθμιση με car play kai android auto. Μαζί με την αναβάθμιση τους ζήτησα να αντικαταστήσουν και τις λάμπες μπροστά με εκείνες τις και καλά αναβαθμισμένες της Toyota. Όταν πήρα το αμάξι δεν ενθουσιάστηκα με τη διαφορά στην φωτεινότητα και προσφέρθηκαν από μόνοι τους να τις βγάλουν και να αφήσουν τις παλιές. Επειδή είπα δεν πειράζει θα τις πάρω, μου έκαναν έκπτωση 20% στην τιμή τους. Μετά από λίγο καιρό ξαναπήγα, γιατί είχε νερό εσωτερικά η πόρτα του συνοδηγού! Πήραν  το αυτοκίνητο και του έριξαν νερό για να δουν τι φταίει και τελικά ανακαλύψαμε ότι είχαν βουλώσει οι τρύπες στη βάση της, γιατί η Toyota στα καινούργια βάζει κατι πλαστικές τάπες χαμηλά στις τρύπες οι οποίες όμως είναι πιο στενές και βρωμίζουν εύκολα. Εξυπηρετικότατοι μέχρι στιγμής..

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  sabas_thess last edited by

                  Μακάρι να είναι έτσι γιατί μένω σχετικά κοντά και θα με βόλευε πολύ αν αγόραζα Toyota. Δεν έχω ιδία εμπειρία είπα εξαρχής ότι μεταφέρω πληροφορία αλλού.

                  "I am what you made me", D.V.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pvs7 last edited by

                    Μετά από κάθε διαδρομή στο ταμπλό εμφανίζεται το hybrid σκορ το οποίο παρατηρώ ότι δεν έχει καμία σχέση με το αντίστοιχο σκορ που εμφανίζεται στην εφαρμογή mytoyota. Επίσης, πρόσεξα ότι σήμερα στην εφαρμογή δεν εμφανιζόταν μία διαδρομή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vassilis-a @pvs7 last edited by

                      Έχει προσπαθήσει κάποιος να αλλάξει τη ρύθμιση του κλειδώματος από την οθόνη multimedia έτσι ώστε να ξεκλειδώνει μόνο η πόρτα του οδηγού? Επίσης, στο manual δεν είδα κάπου να υπάρχει ρύθμιση όταν το αυτοκίνητο πιάσει κάποια χλμ να κλειδώνουν οι πόρτες.

                      Κάποιες ρυθμίσεις γίνονται μόνο από το τιμόνι και όχι από την οθόνη multimedia. Ψάξε μήπως είναι εκεί.

                      Για το δεύτερο, το έχω ψάξει και εγώ αλλά δεν βρήκα κάτι. Τη συγκεκριμένη ρύθμιση την έχουν όλα σχεδόν τα ευρωπαικά αλλά δεν την έχω δει σε γιαπωνέζικα.

                      Επίσης δεν έχω καταλάβει όταν ανάψει το λαμπάκι χαμηλής πίεσης ελαστικού, γιατί δεν αναφέρει ποιό συγκεκριμένο λάστιχο έχει το πρόβλημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vassilis-a @pvs7 last edited by

                        Μετά από κάθε διαδρομή στο ταμπλό εμφανίζεται το hybrid σκορ το οποίο παρατηρώ ότι δεν έχει καμία σχέση με το αντίστοιχο σκορ που εμφανίζεται στην εφαρμογή mytoyota. Επίσης, πρόσεξα ότι σήμερα στην εφαρμογή δεν εμφανιζόταν μία διαδρομή.

                        Στην εφαρμογή εμφανίζει το σκορ όλης της διαδρομής. Στο ταμπλό εμφανίζει μεν μία τιμή στο τέλος αλλά έχω παρατηρήσει ότι οι τιμές μηδενίζονται όταν σταματάω σε φανάρια.

                        Αυτό που χάνει κάποιες διαδρομές το έχω παρατηρήσει και εγώ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pvs7 @vassilis-a last edited by

                          Σε ότι αφορά την πόρτα η ρύθμιση ήταν μέσα από την οθόνη. Σε ότι αφορά το δεύτερο, θέλει obd μηχανισμό και αλλαγή ρυθμίσεων μέσω λογισμικού αλλά θέλει και 50€ οπότε καλά είναι και έτσι
                          Youtube Video

                          pvs7 wrote:

                          Έχει προσπαθήσει κάποιος να αλλάξει τη ρύθμιση του κλειδώματος από την οθόνη multimedia έτσι ώστε να ξεκλειδώνει μόνο η πόρτα του οδηγού? Επίσης, στο manual δεν είδα κάπου να υπάρχει ρύθμιση όταν το αυτοκίνητο πιάσει κάποια χλμ να κλειδώνουν οι πόρτες.

                          Κάποιες ρυθμίσεις γίνονται μόνο από το τιμόνι και όχι από την οθόνη multimedia. Ψάξε μήπως είναι εκεί.

                          Για το δεύτερο, το έχω ψάξει και εγώ αλλά δεν βρήκα κάτι. Τη συγκεκριμένη ρύθμιση την έχουν όλα σχεδόν τα ευρωπαικά αλλά δεν την έχω δει σε γιαπωνέζικα.

                          Επίσης δεν έχω καταλάβει όταν ανάψει το λαμπάκι χαμηλής πίεσης ελαστικού, γιατί δεν αναφέρει ποιό συγκεκριμένο λάστιχο έχει το πρόβλημα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kyr80 last edited by

                            Ωραία μαγκιά αυτό το carly

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              terryp117 @pvs7 last edited by

                              Σε ότι αφορά την πόρτα η ρύθμιση ήταν μέσα από την οθόνη. Σε ότι αφορά το δεύτερο, θέλει obd μηχανισμό και αλλαγή ρυθμίσεων μέσω λογισμικού αλλά θέλει και 50€ οπότε καλά είναι και έτσι
                              Youtube Video

                              Vassilis A wrote:

                              Κάποιες ρυθμίσεις γίνονται μόνο από το τιμόνι και όχι από την οθόνη multimedia. Ψάξε μήπως είναι εκεί.

                              Για το δεύτερο, το έχω ψάξει και εγώ αλλά δεν βρήκα κάτι. Τη συγκεκριμένη ρύθμιση την έχουν όλα σχεδόν τα ευρωπαικά αλλά δεν την έχω δει σε γιαπωνέζικα.

                              Επίσης δεν έχω καταλάβει όταν ανάψει το λαμπάκι χαμηλής πίεσης ελαστικού, γιατί δεν αναφέρει ποιό συγκεκριμένο λάστιχο έχει το πρόβλημα.

                              ΔΥΣΤΥΧΩΣ ,σε ότι αφορά τα λάστιχα,ούτε ποιο έχει πρόβλημα δείχνει ,ούτε και τις πιέσεις.Κυκλοφορούν στο εμπόριο με λίγα χρήματα, κάτω από 100 ευρώ, αρκετά ασύρματα συστήματα όπου απλά τοποθετείς ένα άλλο καπάκι  βαλβίδας ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ στά λάστιχα και έχεις ασύρματα και με καλή ακρίβεια την πίεση των ελαστικών σου σε μια οθονίτσα στο αυτοκίνητο σου χωρίς καλώδια..!!!.Επειδή  ΕΠΑΘΑ ήδη λάστιχο χωρίς στην αρχή να δώσω σημασία,απλά το είδα και είπα από το κρύο θα είναι και την ακινησία καιτην επόμενη φορά το βρήκα  πλάκα,πιστεύω ότι είναι μια καλή περίπτωση,την οθόνη τη βάζεις όπου θέλεις και στο ντουλαπάκι αν δεν θέλεις να την βλέπεις.Συνήθως αυτές γεμίζουν με πάνελ από το φως ,αλλά παίρνουν και μπαταρίες....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kyr80 last edited by

                                Πόση παραπάνω κατανάλωση έχετε τώρα με τα κρύα. Είμαι στο +1λτ τουλάχιστον και με χρήση του EV mode στο 52% από το 68% που ήταν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pvs7 @kyr80 last edited by

                                  και εγώ παρατηρώ ανάλογη αύξηση της κατανάλωσης καθώς η μπαταρία ξεφορτίζεται πιο γρήγορα.

                                  Πόση παραπάνω κατανάλωση έχετε τώρα με τα κρύα. Είμαι στο +1λτ τουλάχιστον και με χρήση του EV mode στο 52% από το 68% που ήταν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    agpr last edited by

                                    Και εγώ βλέπω αύξηση, αλλά μικρότερη. Βρίσκομαι, όμως, πολύ νοτιότερα και η θερμοκρασία είναι υψηλότερη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vassilis-a @kyr80 last edited by

                                      Πόση παραπάνω κατανάλωση έχετε τώρα με τα κρύα. Είμαι στο +1λτ τουλάχιστον και με χρήση του EV mode στο 52% από το 68% που ήταν.

                                      Έχω παρατηρήσει σε αρνητικές θερμοκρασίες μία αύξηση στην κατανάλωση που οφείλεται στο ότι ο κινητήρας λειτουργεί στην αρχή αρκετά περισσότερο για να πιάσει τη μέση θερμοκρασία και στη συνέχεια λίγο περισσότερο για να την κρατήσει.  Η αύξηση (για τη διάρκεια αυτή, περίπου 10 λεπτά για -5) είναι όπως γράφεις περίπου +1 λτ. Βέβαια έχεις το πλεονέκτημα ότι ξεκινάς κατευθείαν μόλις βάλεις μπρός και δεν χρειάζεται να κάνεις προθέρμανση όπως στα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα, το οποίο αυξάνει και σε εκείνα την κατανάλωση. Σε γενικές γραμμές, συγκριτικά το ίδιο είναι. Και επιπλέον στα turbo & κυρίως στα diesel πρέπει να κάνεις πολύ καλή προθέρμανση στον κινητήρα.

                                      Νομίζω ότι και η μπαταρία έχει ελαφρώς μειωμένη απόδοση αλλά και αυτό φυσιολογικό μου φαίνεται.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kyr80 last edited by

                                        diesel + κρύο= κλάμα...

                                        Προχθές ανέβηκα Χορτιάτη να παίξουμε με τα χιόνια. Ξεκίνησα με -2 βαθμούς και ανέβασε φυσιολογική θερμοκρασία μετά από 20 λεπτά διαδρομή ανηφόρας. Δεν ζεσταινόταν με τίποτα. Όταν φτάσαμε στο βουνό, δεν το έσβησα για να μείνει το αυτοκίνητο ζεστό για τα παιδιά. Μετά από μισή περίπου ώρα στο -6. το αμάξι ήταν περίπου στο 1/3 της θερμοκρασίας λειτουργείας. Δηλαδή με τον κινητήτα ανοιχτό, και έχανε θερμοκρασία.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • monman2
                                          monman2 last edited by

                                          Corsa cdti σε καύσωνα στην Λάρισα 38+ το άφησα παρκαρισμένο με το a/c να δουλεύει κανα 20λεπτο , το αμάξι έχει όργανο θερμοκρασίας  ,  η θερμοκρασία του κινητήρα είχε πέσει χαρακτηριστικά γύρω στους 50 βαθμούς , έτσι είναι τα ντίζελ ...

                                          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • piliourits
                                            piliourits last edited by

                                            Έχω την εντύπωση πως αυτό που παρατηρείτε είναι η θερμοκρασία του νερού, όχι της καύσης του κινητήρα. Και επειδή ένας κινητήρας ντίζελ αναπτύσσει μεγάλες θερμοκρασίες λόγω αυτανάφλεξης, ίσως είναι εφοδιασμένος με πιο αποδοτικό σύστημα ψύξης, ώστε να ψύχεται σωστά και σε πολύ θερμό περιβάλλον υπό πλήρες φορτίο. Έτσι όταν το περιβάλλον είναι πολύ ψυχρό και ο κινητήρας υπό χαμηλό φορτίο, η θερμοκρασία του νερού/παραφλού αργεί περισσότερο να ανέβει... σωστά τα λέω ή όχι;

                                            Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 391
                                            • 392
                                            • 88 / 392
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr