-
@gatoz said in VW Golf MK 8:
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@gatoz said in VW Golf MK 8:
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@ad276 said in VW Golf MK 8:
Όταν όμως έβαλαν στο Γκολφ πολλαπλούς συνδέσμους πίσω οι άλλοι δεν ήξεραν καν τι ήταν. Στο λέω γιατί είχα το πενταρι Γκολφ.
Ποιοτικά ήταν μάπα αλλά είχε ωραίο στήσιμο στο δρόμο. Με τα δεδομένα της κατηγορίας του πάντα.Πολλαπλών ειχε και το Focus που ηταν και το καλύτερο οδηγικα στην κατηγορία.
Το Golf 5 με τον TSI ήταν μακράν το πιο ολοκληρωμένο με την καλύτερη ποιότητα (διαφωνώ που λες ότι ήταν μάπα ποιοτικά) και με παρα πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά.Γενικα τοτε η VW ειχε φτιάξει ένα αμάξι που ειχε βγει μπροστά από τον ανταγωνισμό και έγινε σημείο αναφοράς.το ποιο? τι ηταν? τι ποιοτητα ειχε?
ουτε χρονο δεν το κρατησα. χαχαχ
χαρακτηριστικος ο αναστεναγμος απο το πλαισιο οταν ανεβαινες ραμπα καθως επαιρνε το σχημα της, χαρακτηριστικες οι φουσκαλες στο χρωμα του καπω και να μην μιλησω για τους συμπλεχτες τουρμπο και κομπρεσσορα που αλλαζανε με ρυθμους πακετου τσιγαρων.
ειχα τσιμπησει ομως με τα 140 απο 1.4Ναι μωρέ μάπα πλαίσιο τι λες τώρα καθολου στιβαρό...δεν ήταν καλό αμαξι το 5αρι...οτι να ναι....
τι να κανουμε, αυτο που ειχα εγω ειχε προβλημα στιβαροτητας. επι δυο, καθως ηταν 2 τα ομοια αυτοκινητα. απο τα πρωτα που κυκλοφορησαν με τσι. ή ισως και τα πρωτα. αλλα ισως δεν ειχαν. και?
κρατησε τα νευρακια σου για εσενα και τους χαρακτηρισμους.Σιγα μην νευριασω ρε γατε για τα αυτοκίνητα,
Με την πλήρη απαξίωση και ισοπέδωση γελάω -
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@ataim said in VW Golf MK 8:
@arma13 said in VW Golf MK 8:
Αδιαμφισβητητα το VAG Group είναι νο 1 και δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανένας.
Πάντα είναι ένα βήμα μπροστά από όλους, είτε έχει να κάνει με τεχνολογία, είτε με κινητήρες, είτε με αυτόματα κιβώτια.Γενικα οδηγεί τις εξελίξεις και οι αλλοι ακολουθούν.
Μόνο οποιος εχει κόμπλεξ δεν μπορει να το δει αυτό.Εγώ νομίζω δεν έχω κομπλεξ και δεν το βλέπω, νο1 σε τι; σε τεχνολογίες; σε πωλήσεις;
Σε ΟΛΑ οδηγεί τις εξελίξεις, είτε αυτόματα κιβωτια διπλού συμπλέκτη που οι αλλοι είχαν cvt, είτε μικρούς σε χωρητικότητα κινητηρες με μεγάλη απόδοση, είτε σε οθόνες κοντέρ, είτε είτε είτε..
Αλλο αν δεν χωνεύεται μερικοί μερικές μάρκες για δικούς σας λόγους και αλλο η αλήθεια.
εκει ειναι η διαφωνια μας. οκ, ειναι και στο 13 που εχεις στο νικ.
κανει εξελιξη οπως ομως κανουν εξελιξη και οι αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες.
ειναι τυφλο να λες οτι η συγκεκριμενη ειναι Η πρωτοπορος. ειναι απλα μια ακομη. -
@cirus said in VW Golf MK 8:
xaxxaxaaxaxax o θεματοφύλακας της αλήθειας
Οκ, για πες λοιπόν εσυ ποιο κατά την γνώμη σου σχημα οδηγεί τις εξελίξεις?
-
@arma13 said in VW Golf MK 8:
Σε ΟΛΑ οδηγεί τις εξελίξεις, είτε αυτόματα κιβωτια διπλού συμπλέκτη που οι αλλοι είχαν cvt, είτε μικρούς σε χωρητικότητα κινητηρες με μεγάλη απόδοση, είτε σε οθόνες κοντέρ, είτε είτε είτε..
Αλλο αν δεν χωνεύεται μερικοί μερικές μάρκες για δικούς σας λόγους και αλλο η αλήθεια.
εε τωρα! στα λόγια μου έρχεσαι, σου έχουν επιβάλει κάποιες προσεγγίσεις ως τεχνολογικές λύσεις. Το οτι το a4 είχε cvt το ξεχάσαμε; τότε ήταν καλά τα cvt μάλλον. Τα dc κιβώτια τα φτιάξαν ή τα αγόρασαν από την borg? και όπως και να έχει ξέρουμε τώρα ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές τα κάνουν άκρη ακόμα και στις σπορ εφαρμογές. Το οτι η Toyota και η Mazda δεν έχουν ούτε ένα dct λες να φταίει οτι δεν έχουν λεφτά να το αγοράσουν από την Luk ή δεν το θεωρούν καλή ιδέα;
Τα ίδια με τα παραπάνω ισχύουν για όλα όσα μας έχουν επιβάλει ως πανάκεια από τα direct injection μέχρι τα turbo, τα 3cyl και το downsizing, τα diesel και ένα σωρό καινοτομίες μέσα από τo μαρκετινκ. Την αλήθεια τελικά ο καθένας την αντιλαμβάνεται διαφορετικά.
-
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@cirus said in VW Golf MK 8:
xaxxaxaaxaxax o θεματοφύλακας της αλήθειας
Οκ, για πες λοιπόν εσυ ποιο κατά την γνώμη σου σχημα οδηγεί τις εξελίξεις?
Πολλά δεν είναι ένα μόνο. Ολοι προσφέρουν σε τεχνολογίες και εξελίξεις. Βάζω και το VAG group μέσα
Είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΕΛΟΙΟ να ισχυριστεί κάποιος ότι μόνο ένα σχημα οδηγεί τις εξελίξεις.
-
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@cirus said in VW Golf MK 8:
xaxxaxaaxaxax o θεματοφύλακας της αλήθειας
Οκ, για πες λοιπόν εσυ ποιο κατά την γνώμη σου σχημα οδηγεί τις εξελίξεις?
αν βάζεις τα συστήματα μετάδοσης (δες dct) ως κριτήριο κάτσε μέτρα πόσα έχει εξελίξει inhouse η Honda και τα ξαναλέμε. Μόνο dct έχουν 9αρι, 8αρι, 7αρι, και 6αρι, τα οποία συνδυάζει με ηλεκτρικές μεταδόσεις και με tc. αα βγάζουν και cvt μην ξεχνιόμαστε.
-
@cirus said in VW Golf MK 8:
@arma13 said in VW Golf MK 8:
Αδιαμφισβητητα το VAG Group είναι νο 1 και δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανένας.
Πάντα είναι ένα βήμα μπροστά από όλους, είτε έχει να κάνει με τεχνολογία, είτε με κινητήρες, είτε με αυτόματα κιβώτια.Γενικα οδηγεί τις εξελίξεις και οι αλλοι ακολουθούν.
Μόνο οποιος εχει κόμπλεξ δεν μπορει να το δει αυτό.Καλά αυτό απλά ΔΕΝ ισχύει απλά είναι η δική σου άποψη, το αμφισβητούμε πάρα πολλοί. Και δεν είναι ωραίο να νομίζεις ότι όλοι οι άλλοι είναι άσχετοι και έχουν άλλη άποψη και κόμπλεξ και μόνο εσύ είσαι ο ακομπλεξάριστος και γνωρίζεις. Είναι βεβαια ενας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αλλά νούμερο ένα για καθε έναν είναι διαφορετικός. Και φυσιολογικό και υγειές είναι να έχει ο καθένας διαφορετικές απόψεις.
Ο κομπλεξικός είναι αυτός που νομίζει ότι μόνο εκείνος "ΞΕΡΕΙ" την αλήθεια και αδιαμφισβήτητα η δική του άποψη είναι "νόμος"
και απλά σου ξαναποστάρω την απάντηση μου σε σένα που νομίζεις ότι το VAG group είναι το νούμερο 1 για να μην τα ξαναγράφω
-
@cirus said in VW Golf MK 8:
Είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΕΛΟΙΟ να ισχυριστεί κάποιος ότι μόνο ένα σχημα οδηγεί τις εξελίξεις.
Πολιτικά ναι. Ο,τι μπορεί να κάνει καλά το group, βγαίνει νόρμα από την Ε.Ε...
-
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@gatoz said in VW Golf MK 8:
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@gatoz said in VW Golf MK 8:
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@ad276 said in VW Golf MK 8:
Όταν όμως έβαλαν στο Γκολφ πολλαπλούς συνδέσμους πίσω οι άλλοι δεν ήξεραν καν τι ήταν. Στο λέω γιατί είχα το πενταρι Γκολφ.
Ποιοτικά ήταν μάπα αλλά είχε ωραίο στήσιμο στο δρόμο. Με τα δεδομένα της κατηγορίας του πάντα.Πολλαπλών ειχε και το Focus που ηταν και το καλύτερο οδηγικα στην κατηγορία.
Το Golf 5 με τον TSI ήταν μακράν το πιο ολοκληρωμένο με την καλύτερη ποιότητα (διαφωνώ που λες ότι ήταν μάπα ποιοτικά) και με παρα πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά.Γενικα τοτε η VW ειχε φτιάξει ένα αμάξι που ειχε βγει μπροστά από τον ανταγωνισμό και έγινε σημείο αναφοράς.το ποιο? τι ηταν? τι ποιοτητα ειχε?
ουτε χρονο δεν το κρατησα. χαχαχ
χαρακτηριστικος ο αναστεναγμος απο το πλαισιο οταν ανεβαινες ραμπα καθως επαιρνε το σχημα της, χαρακτηριστικες οι φουσκαλες στο χρωμα του καπω και να μην μιλησω για τους συμπλεχτες τουρμπο και κομπρεσσορα που αλλαζανε με ρυθμους πακετου τσιγαρων.
ειχα τσιμπησει ομως με τα 140 απο 1.4Ναι μωρέ μάπα πλαίσιο τι λες τώρα καθολου στιβαρό...δεν ήταν καλό αμαξι το 5αρι...οτι να ναι....
τι να κανουμε, αυτο που ειχα εγω ειχε προβλημα στιβαροτητας. επι δυο, καθως ηταν 2 τα ομοια αυτοκινητα. απο τα πρωτα που κυκλοφορησαν με τσι. ή ισως και τα πρωτα. αλλα ισως δεν ειχαν. και?
κρατησε τα νευρακια σου για εσενα και τους χαρακτηρισμους.Σιγα μην νευριασω ρε γατε για τα αυτοκίνητα,
Με την πλήρη απαξίωση και ισοπέδωση γελάωκαι μεις για τον ίδιο λόγο γελάμε με τα post σου. με την πλήρη απαξίωση απο μέρους σου όλων των άλλων κατασκευαστών πλην VAG. Επίσης γελάω πολύ και με το γεγονός ότι μόνο εσυ ξέρεις την αλήθεια
-
@ataim said in VW Golf MK 8:
εε τωρα! στα λόγια μου έρχεσαι, σου έχουν επιβάλει κάποιες προσεγγίσεις ως τεχνολογικές λύσεις.
Τα ίδια με τα παραπάνω ισχύουν για όλα όσα μας έχουν επιβάλει ως πανάκεια από τα direct injection μέχρι τα turbo, τα 3cyl και το downsizing, τα diesel και ένα σωρό καινοτομίες μέσα από τo μαρκετινκ. Την αλήθεια τελικά ο καθένας την αντιλαμβάνεται διαφορετικά.Ακριβώς!! +1.000...αυτά λέω! Επιβάλανε μ@λακίες και τις λουζόμαστε από άλλους κατασκευαστές, εκεί πάει η "καταστροφή" (με μια μικρή υπερβολή) της αυτοκίνησης. Και τις επιβάλανε λόγω μάρκετινγκ, γιατί η BMW πχ ηταν ΠΟΛΥΥΥ πιο μπροστά, αλλά βλέπεις τα 6κύλινδρα στοιχίζουν....
Το ίδιο και με τις αναρτήσεις...και μετά φυσικά ώς πανέξυπνοι το γύρισαν και έμεινα οι Γάλλοι με το αγγούρι στον πωπό!! -
@cirus said in VW Golf MK 8: και μεις για τον ίδιο λόγο γελάμε με τα post σου. με την πλήρη απαξίωση απο μέρους σου όλων των άλλων κατασκευαστών πλην VAG. Επίσης γελάω πολύ και με το γεγονός ότι μόνο εσυ ξέρεις την αλήθεια
Αφού το γυρίζεις σε προσωπικούς χατακτηρισμους σε forum για αυτοκίνητα καλύτερα γελα με τον ειρωνικό εαυτό σου.
Δεν πρόκειται να κανω διάλογο ουτε να απαντήσω κατι άλλο σε εσενα. -
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@cirus said in VW Golf MK 8: και μεις για τον ίδιο λόγο γελάμε με τα post σου. με την πλήρη απαξίωση απο μέρους σου όλων των άλλων κατασκευαστών πλην VAG. Επίσης γελάω πολύ και με το γεγονός ότι μόνο εσυ ξέρεις την αλήθεια
Αφού το γυρίζεις σε προσωπικούς χατακτηρισμους σε forum για αυτοκίνητα καλύτερα γελα με τον ειρωνικό εαυτό σου.
Δεν πρόκειται να κανω διάλογο ουτε να απαντήσω κατι άλλο σε εσενα.δεν σε χαρακτήρισα.
Οπως είπες εσύ ΠΡΩΤΟΣ ότι γελάς με εμάς σου εξήγησα και γιατί οι υπόλοιποι γελάμε με τα ποστ σου.
Όταν έγραψες εσύ οτι γελάς μαζί μας δεν σε ενοχλούσε βεβαια μόνο όταν σου επιστρέψε πίσω.
μην κάνεις διάλογο, καλύτερα για σένα είναι. δεν χρειάζονται και άλλα μαργαριτάρια.
-
@cirus said in VW Golf MK 8:
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@cirus said in VW Golf MK 8: και μεις για τον ίδιο λόγο γελάμε με τα post σου. με την πλήρη απαξίωση απο μέρους σου όλων των άλλων κατασκευαστών πλην VAG. Επίσης γελάω πολύ και με το γεγονός ότι μόνο εσυ ξέρεις την αλήθεια
Αφού το γυρίζεις σε προσωπικούς χατακτηρισμους σε forum για αυτοκίνητα καλύτερα γελα με τον ειρωνικό εαυτό σου.
Δεν πρόκειται να κανω διάλογο ουτε να απαντήσω κατι άλλο σε εσενα.δεν σε χαρακτήρισα.
Οπως είπες εσύ ΠΡΩΤΟΣ ότι γελάς με εμάς σου εξήγησα και γιατί οι υπόλοιποι γελάμε με τα ποστ σου.
Όταν έγραψες εσύ οτι γελάς μαζί μας δεν σε ενοχλούσε βεβαια μόνο όταν σου επιστρέψε πίσω.
μην κάνεις διάλογο, καλύτερα για σένα είναι. δεν χρειάζονται και άλλα μαργαριτάρια.
Σου προτείνω να διαβάζεις πιο προσεκτικά τα μηνύματα, σε κανένα δεν χαρακτήρισα κανένα μέλος.
Τι να κάνουμε ο καθένας είναι μέχρι εκεί που φτάνει το μυαλό του. -
Η αλήθεια είναι ότι και εγώ επέλεξα ατμοσφαιρικό πέρα του ότι ήταν πιο φθηνό και εύκολο για την αγορά του, και για την βλακεία με τον Τουρμπατο άμεσο ψεκασμό στα 1.0 κυβικα και την κατακαθηση άνθρακα, κάτι που πέρα από κόστος καθάρισματος, μέχρι να το κάνεις χάνεις σε ποιότητα λειτουργίας και αυτό συνεπάγεται και για τα υπόλοιπα μέρη.
Είχα και στο παρελθον με άμεσο ψεκασμό και εγώ και το περιβάλλον μου. Μπούρδα ήταν ως τρόπος ψεκασμού.Όντως, χάνω σε ρεπριζ με 5η σχέση και αναγκάζομαι να κατεβάσω αλλά Κλάιν κερδίζω σε τράβηγμα από χαμηλά μέσα στην πόλη.
Ένας εξαιρετικός άμεσου ψεκασμού χώρις ομως τούρμπο ήταν της psa. Φοβερό μοτέρ σε αίσθηση αλλά μόνο 1.2 κυβικά
-
(mod): Παρακαλώ να πέσουν οι τόνοι και να μην γίνεται προσωπικό το θέμα καθώς και να αποφεύγονται οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί
-
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@cirus said in VW Golf MK 8:
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@cirus said in VW Golf MK 8: και μεις για τον ίδιο λόγο γελάμε με τα post σου. με την πλήρη απαξίωση απο μέρους σου όλων των άλλων κατασκευαστών πλην VAG. Επίσης γελάω πολύ και με το γεγονός ότι μόνο εσυ ξέρεις την αλήθεια
Αφού το γυρίζεις σε προσωπικούς χατακτηρισμους σε forum για αυτοκίνητα καλύτερα γελα με τον ειρωνικό εαυτό σου.
Δεν πρόκειται να κανω διάλογο ουτε να απαντήσω κατι άλλο σε εσενα.δεν σε χαρακτήρισα.
Οπως είπες εσύ ΠΡΩΤΟΣ ότι γελάς με εμάς σου εξήγησα και γιατί οι υπόλοιποι γελάμε με τα ποστ σου.
Όταν έγραψες εσύ οτι γελάς μαζί μας δεν σε ενοχλούσε βεβαια μόνο όταν σου επιστρέψε πίσω.
μην κάνεις διάλογο, καλύτερα για σένα είναι. δεν χρειάζονται και άλλα μαργαριτάρια.
Σου προτείνω να διαβάζεις πιο προσεκτικά τα μηνύματα, σε κανένα δεν χαρακτήρισα κανένα μέλος.
Τι να κάνουμε ο καθένας είναι μέχρι εκεί που φτάνει το μυαλό του.συμφωνώ απόλυτα. θα προσθέσω ενα: ΑΝ φτανει.
-
@fanis75 said in VW Golf MK 8:
(mod): Παρακαλώ να πέσουν οι τόνοι και να μην γίνεται προσωπικό το θέμα καθώς και να αποφεύγονται οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί
Σταματάω
-
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@cirus said in VW Golf MK 8:
xaxxaxaaxaxax o θεματοφύλακας της αλήθειας
Οκ, για πες λοιπόν εσυ ποιο κατά την γνώμη σου σχημα οδηγεί τις εξελίξεις?
H SPanopoulos με το Chaos!
-
@arma13 said in VW Golf MK 8:
Αδιαμφισβητητα το VAG Group είναι νο 1 και δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανένας.
Πάντα είναι ένα βήμα μπροστά από όλους, είτε έχει να κάνει με τεχνολογία, είτε με κινητήρες, είτε με αυτόματα κιβώτια.Γενικα οδηγεί τις εξελίξεις και οι αλλοι ακολουθούν.
Μόνο οποιος εχει κόμπλεξ δεν μπορει να το δει αυτό.Πρέπει να είναι πολύ καλό αυτό που πίνεις !!!!!
-
@kkostask said in VW Golf MK 8:
Guess what…
Εντάξει γελάω με το απύθμενο μένος του Autotriti για τη Volvo!!
Πόσο καιρό κλείνει αυτό το έργο , έχει καταντήσει εντελώς αστείο και στο συγκεκριμένο υποβαθμίζει και την εικόνα για την ποιότητα της ερευνας που έχει κάνει.Στα του VAG η συνεισφορά του στην αυτοκίνηση ήταν κάποια πολύ θετικά που απαριθμηθικαν από άλλους αλλά και πολλά αρνητικά και
τερατώδη σκάνδαλα (ως γνήσιοι Γερμανοί γάρ) που άφησαν κατά την άποψη μου το ισοζύγιο ελλειμματικό τελικώς.
Τα φώτα έχουν τώρα πέσει στους Γάλλους της PSA που και σωστό μάρκετινγκ εφαρμόζουν αλλά και αυτοκίνητα με σχεδίαση μέσα έξω που λατρεύουν οι Ευρωπαίοι δίνουν , και όλοι οι λάτρεις της αυτοκίνησης είμαστε κρεμασμένοι από τα χείλη τους για να δούμε τι θα μας επιφυλάξει με τις νέες Alfa , Fiat , Lancia.
Από την άλλη έχουμε την επέλαση των Κορεατών με αξιόπιστα αυτοκίνητα , πολύ καλά σε όλους τους τομείς , την δική τους σχεδιαστική φιλοσοφία , και ηλεκτρικες προτάσεις που κατά την άποψη μου είναι οι πιο ενδιαφέρουσες overall μετά αυτές της Tesla.
Και τέλος ο Γίγαντας Toyota που έχει καθιερώσει την τεχνολογία Hybrid , τα τελευταία της αυτοκίνητα είναι στα κορυφαία 4-5 οδηγικά κάθε κατηγορίας και προσωπικά ελπίζω να οδηγήσει με κάποια νέα τεχνολογία που να βασίζεται στα Hybrid τις εξελίξεις την επόμενη δεκαετία καθως τον πλήρη εξηλεκτρισμό τον θεωρώ ανέφικτο και ανεδαφικό.
Οπότε who gives a fuck για την VW , μόλις καταφέρει να ξεβρωμισει το όνομα της και να ξεχρεωσει τα πρόστιμα , ας έρθει να μας εκπλήξει ας πούμε με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του λαού ( λέω εγώ τώρα) η κάτι παρόμοιο και τα ξαναλέμε.
VW Golf MK 8