-
σωστό! να μη φθείρονται και τα λάστιχα απ' την πολύ ροπή έ; να βγάλουν μια δεκαετία τουλάχιστον...
και να προσέξει μην του φορτώσουν και τίποτα φώτα ημέρας, και καταπονεί τη μπαταρία του κι αλλάζει λαμπάκια κάθε λίγο και λιγάκι... χίλια διακόσια κυβικά ατμοσφαιρικός κινητήρας σε ψηλό αμάξωμα είναι η καλή και φθηνή λύση το 2020 για τους έξυπνους! όχι τούρμπο που παίρνουν τα κορόιδα...
κλαιω ρε φίλε από τα γέλια...... να είσαι καλά και συ αλλά κυρίως αυτός ο πετας με τα μαργαριτάρια του
-
Τι γνώμη έχετε για αυτό ? Κάνει για 4μελη οικογένεια ? Για καθημερινή χρήση για πόλη κ ταξίδια
Είναι λίγο μικρό, να το κοιτάξεις αν σας χωράει άνετα.
Πολύ καλό μοντέλο και πουλάει σαν τρελό, αλλά υπάρχουν μεγαλύτερα B suv, ή παρόμοια με καλύτερους χώρους (Crossland/Aircross/Bayon).
Επίσης δεν είναι και πολύ suv, crossover περισσότερο. Για κάποιους είναι καλό αυτό, για κάποιους άλλους όχι.
-
Όμορφο αξιόπιστο αμάξι είναι με μακροχρόνια εγγύηση τουλάχιστον όταν το κοιτούσα. Τα επίπεδα εξοπλισμού λίγο φτωχά, όσον αφορά κάμερες κλπ. το μόνο αρνητικό ο λίγο μικρός για την κατηγορία χώρος αποσκευών. Εννοείται το τούρμπο για να είναι απροβλημάτιστες οι επιδόσεις. Κι αν μιλάμε για τις τιμές που βλέπω, εκδόσεις ψευτοϋβριδικες ή DCT (αυτόματο διπλού συμπλέκτη) στα 18-19 χιλιάρικα, μιλάμε για συμφέρουσα αγορά.
-
Τριήμερη ενοικίαση για μικρή χρήση στην πόλη και ένα ταξίδι αυθημερόν στην Πελοπόννησο.
Θυμίζω ενημερωτικά ότι τον Μάϊο είχα νοικιάσει για ίδιο διάστημα ένα Ford Puma 1.0 125 hp. Είχα γράψει σεντονάτες εντυπώσεις στο αντίστοιχο νήμα.
Τώρα οδήγησα το Stonic στην έκδοση Optima 1.0 100 hp αυτόματο (DCT).
Επειδή οδηγώ Grand Vitara 1.6 του 2005 (με τα κοντά), τελικά ότι σύγχρονο και να οδηγήσω, μου φαίνεται η νύχτα με τη μέρα. Όσον αφορά στην άσφαλτο εννοείται γιατί στο χώμα δεν νοείται καν σύγκριση.
Το αμάξωμα αισθητικά μου άρεσε (σχήμα, ακμές κλπ.)
Θέση οδήγησης καλή, βολεύτηκα γρήγορα. Το κάθισμα του οδηγού έχει 3 ρυθμίσεις ενώ του συνοδηγού δεν ρυθμίζεται καθ' ύψος.
Εικόνα εσωτερικού καλή χωρίς κάτι εξαιρετικό. Φυσικά χειριστήρια κλιματισμού και ηχοσυστήματος. Δεν υπήρχε πλοήγηση.
Ξεκινάω από την έκπληξη της ιπποδύναμης. Όταν μου είπαν ότι είναι διαθέσιμη η έκδοση με τα 100 άλογα, λίγο απογοητεύτηκα. Όμως η δύναμη που ένοιωθα στις επιταχύνσεις ήταν απρόσμενη. Το κιβώτιο άλλαζε ομαλότατα ταχύτητες και μάλιστα έβλεπα στο καντράν ποια ταχύτητα έπαιζε. Σε απότομα βυθίσματα του γκαζιού, η πλάτη μου κόλλαγε στο κάθισμα. Η επιτάχυνση και ο αντίστοιχος θόρυβος ήταν στα αντίστοιχα επίπεδα του Puma, σε σημείο να αναρωτιέμαι αν τελικά η -όποτε- επόμενη αγορά πρέπει σε επίπεδο ίππων να είναι 130-140 όπως υπολόγιζα ή πλέον να κοιτάω και χαμηλότερα.
Το αυτόματο κιβώτιο επίσης με ικανοποίησε και γενικότερα το αμάξι δεν κρέμασε πουθενά. Η ανηφόρα από κόμβο Στέρνας μέχρι σήραγγα Αρτεμισίου βγήκε ιδιαίτερα άνετα.
Εκεί που το Puma υπερείχε ήταν το πάτημα του αυτοκινήτου και η αίσθηση που σου άφηνε στο δρόμο και στις στροφές, έχοντας και καλύτερη απόκριση στο τιμόνι.
Το μοντέλο που οδήγησα δεν ήταν υβριδικό και η κατανάλωση ήταν στα 8 λίτρα ανά 100 χλμ ενώ το υβριδικό Puma στις ίδιες διαδρομές και ταχύτητες έκαψε 6,2 λίτρα ανά 100 χλμ.
Σταματάω το σεντόνι μήπως χαθεί το post και θα επανέλθω αν θυμηθώ κάποια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια. -
Εντυπώσεων Stonic συνέχεια.
Μου άρεσε η λειτουργία που -νομίζω- λέγεται cornering lights. Όταν έστριβα και όσο κρατούσε η στροφή, άναβε βοηθητικά και το αντίστοιχο προβολάκι.
Δεν μου άρεσαν τα φώτα. Φτωχή υλοποίηση που αναδεικνύει την πλήρη υπεροχή των led προβολέων. Το βράδυ ανεπαρκής μεσαία σκάλα, χρειαζόμουν οπωσδήποτε τα μεγάλα.
Επίσης δεν μου άρεσε η απόσβεση της ανάρτησης. Εκεί που το Puma πέρναγε με χαρακτηριστική άνεση, το Stonic κοπάναγε σε βαθμό έως και ενοχλητικό.
Θα το εξέταζα ως πιθανή αγορά?
Ναι αλλά σε ποιο εξοπλισμένη έκδοση, με ποιο καλά φώτα, ποιο πλούσιο σε συστήματα ασφαλείας και ποιο λειτουργικό infotainment. Η τελευταία πρόταση αφιερωμένη στον cirus (και όχι μόνο).
Ήδη έχω για ένα τριήμερο Suzuki Swift στην πιο απλή έκδοση (Lap ακούει?) και θα έχω νέες εντυπώσεις. -
@antoniokon πολυ ωραίο review!! Συμπέρασμα σε σχέση με το Puma εάν λάβουμε υπόψιν και την τεράστια διαφορά σε κατανάλωση το stonic έρχεται 2ο και με αρκετή απόσταση τουλάχιστον σύμφωνα με τα δικά μου γούστα!!!
-
Τεράστια διαφορά κατανάλωσης δεν θα έλεγα . Ισως πιο εύκολα πατάμε το ξένο αμάξι , παρά το δικό μας . Ακόμα δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το στόνικ είναι αρκετά φτηνότερο.
-
Μην ξεχνάμε ότι το ένα ήταν χειροκίνητο και το άλλο αυτόματο, οπότε εξ' ορισμού είναι λάθος σύγκριση.
-
@fanis75 said in Kia Stonic:
Μην ξεχνάμε ότι το ένα ήταν χειροκίνητο και το άλλο αυτόματο, οπότε εξ' ορισμού είναι λάθος σύγκριση.
Φάνη να σε ρωτήσω...
Εάν δεν κάνω λάθος, το αυτόματο του Stonic είναι διπλού συμπλέκτη ενώ του Vitara που έχω οδηγήσει είναι το άσπαστο (κατά gatoz) aisin με μετατροπέα ροπής.
Σε πολλές αναρτήσεις σου, επιμένεις για την ανωτερότητα του δεύτερου έναντι του πρώτου.
Ως απλός χρήστης, χωρίς ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις, μπορώ να πω ότι και τα δύο με ικανοποίησαν το ίδιο με την αμεσότητα των αλλαγών και γενικότερα με τη λειτουργία τους.
Μπορείς επιγραμματικά να αναφέρεις γιατί κάποιος να προτιμήσει το ένα έναντι του άλλου και αν για σένα θα ήταν λόγος αποκλεισμού ενός αυτοκινήτου?
Δηλαδή για 2 αυτόματα μοντέλα στα ίδια χρήματα θα επέλεγες αυτό με τον μετατροπέα ροπής? -
@antoniokon said in Kia Stonic:
Φάνη να σε ρωτήσω...
Εάν δεν κάνω λάθος, το αυτόματο του Stonic είναι διπλού συμπλέκτη ενώ του Vitara που έχω οδηγήσει είναι το άσπαστο (κατά gatoz) aisin με μετατροπέα ροπής.
Σε πολλές αναρτήσεις σου, επιμένεις για την ανωτερότητα του δεύτερου έναντι του πρώτου.
Ως απλός χρήστης, χωρίς ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις, μπορώ να πω ότι και τα δύο με ικανοποίησαν το ίδιο με την αμεσότητα των αλλαγών και γενικότερα με τη λειτουργία τους.
Μπορείς επιγραμματικά να αναφέρεις γιατί κάποιος να προτιμήσει το ένα έναντι του άλλου και αν για σένα θα ήταν λόγος αποκλεισμού ενός αυτοκινήτου?
Δηλαδή για 2 αυτόματα μοντέλα στα ίδια χρήματα θα επέλεγες αυτό με τον μετατροπέα ροπής?Εαν ήταν Vitara βενζίνης, τότε ναι Aisin, εαν ήταν diesel, τόσε διπλοσύμπλεκτο της Φίατ.
Τα έχω γράψει κατά καιρούς, αλλά δεν πρόβλημα να τα ξαναπώ επιγραμματικά και είναι καθαρά προσωπική μου άποψη:
- Τα διπλοσύμπλεκτα είναι πιο απότομα και ειδικά στην πόλη και στην κίνηση είναι πιο κουραστικά. Επίσης ζεσταίνοται σε συνεχή κίνηση και φθείρονται πιο γρήγορα.
- Ο συμπλέκτης που έχουν φθείρεται και θέλει αλλαγή.
- Είναι πιο επιρρεπή σε βλάβες και ζημιές.
- Δεν μου αρέσει η λειτουργία τους, δεν έχουν την ομαλότητα ενός πλανητικού με μετατροπέα ροπής.
Και ναι, για εμένα το κιβώτιο είναι σημαντικός λόγος επιλογής (ή απόρριψης) ενός αυτοκινήτου και κάποια αυτοκίνητα που μου άρεσαν και κοίταζα να τα αγοράσω τα απέρριψα λόγω διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου.
-
Τα διπλού συμπλέκτη έχουν δύο συμπλέκτες τριβής, έναν για τον άξονα από τα γρανάζια από τις "μονες" κι ένα για τις "ζυγές" ταχύτητες, που τους εμπλέκει-απεμπλεκει ηλεκτρουδραυλικος μηχανισμός πολύ γρήγορα. Στον ανοικτό δρόμο γίνονται άμεσες πολύ γρήγορες αλλαγές.
Τα "κλασικά" κιβώτια με πλανητικα γρανάζια ταχυτήτων, δεν έχουν συμπλέκτη μεταξύ κινητήρα και κιβωτίου, αλλά ένα ζεύγος "αντλίας-τουρμπινας" σε κοινό θάλαμο, με υδραυλικό λάδι μεταξύ τους που μεταδίδει την κίνηση, λεγόμενος Μετατροπέας ροπής. Κάνει πολύ ομαλες και μερικά milliseconds πιο αργές αλλαγές. Εφόσον όμως δεν υπάρχουν υλικά τριβής, στο συνεχες σταμάτα ξεκίνα της πόλης, στις δύσκολες όπισθεν, σε λακκούβες και χωματόδρομους κλπ. δεν υπάρχει υπερθέρμανση. Οι πολύ γρήγορες αλλαγές (μιλάμε πάντα για διαφορές κλασματων του δευτερολεπτου) μέσω δίσκων τριβής, υπερθερμαινουν και φθειρουν αυτούς τους δίσκους, με αποτέλεσμα πολύ χειρότερη αξιοπιστία μακροχρόνια και "τρανταγματα" στη σύμπλεξη της 1ης.
Γι αυτό κάποιοι προτιμάμε τον Μετατροπέα ροπής που σε καλές υλοποιήσεις δεν παθαίνει "ποτέ" τίποτα.
-
Τα πάντα μπορούν να χαλάσουν. Να δείτε ζημιές σε πλανητικά με μετατροπέα ακριβών Mercedes...
-
@realzeus said in Kia Stonic:
Τα πάντα μπορούν να χαλάσουν. Να δείτε ζημιές σε πλανητικά με μετατροπέα ακριβών Mercedes...
τα διπλου συμπλεκτη ομως χαλανε ολα. μα ολα. ειναι μονο θεμα χρονου.
-
Υπερβάλλεις γάτε. Εκτός αν θεωρείς την αλλαγή συμπλεκτών ως βλάβη. Δεν είναι βλάβη, είναι αναλώσιμα, όπως ο συμπλέκτης στα χειροκίνητα.
-
Τα πάντα που είναι γερμανικά μπορούν να χαλάσουν, αν θέλουμε να κάνουμε λίγο χιούμορ.
Στα διπλοσυμπλεκτα οι ζημιές που ακούω συνήθως αφορούν στο ηλεκτρομηχανικο μέρος τους κι όχι στα υλικά τριβής.
Φαίνεται πως οι στιγμιαίες δυνάμεις, κραδασμοι, γενική μηχανικη καταπόνηση που έχει η στιγμιαία μηχανικη σύμπλεξη, δεν είναι τόσο εύκολα διαχειρισιμες απ το ηλεκτροϋδραυλικο σύστημα, και οποιοσδήποτε "τζόγος" δημιουργείται, που στα χειροκίνητα αντισταθμίζεται με τον καιρό απ τις κινήσεις-χειρισμους του οδηγού, στα DCT/DSG επιταχύνει κι άλλο τη φθορά. Έτσι το καταλαβαίνω.Όλα τα μηχανήματα μπορεί να χαλάσουν, αλλά θεωρώ είναι πολύ πιο εύκολο κι αποτελεσματικό να διαχειριστουν πίεση υδραυλικού λαδιού στον μετατροπέα τα πλανητικα αυτόματα με όλα τα γρανάζια των σχέσεων σε συνεχή επαφή, παρά συνεχείς συμπλεξεις-αποσυμπλέξεις υλικών τριβής για κάθε αλλαγή σχέσης.
Έστω πως ένα διπλοσυμπλεκτο θέλει αντικατάσταση δίσκων, είναι αντίστοιχης δυσκολίας και κόστους επέμβαση, όπως στα χειροκίνητα; Ή ταξιδεύει κι ανοίγεται ολόκληρο το κιβώτιο;
-
Όλα τα αυτόματα ειναι του διαβόλου και ο Θεος σας τιμωρεί με το να χαλάνε που τα θέλετε όλα στο πιάτο χωρίς να κάνετε τίποτα. Τιποτα ε??? πλερωνε ζημιές
Να πάρετε μηχανικά που είναι πιο φτηνα, πιο ελαφριά , χαλάνε πιο δύσκολα και αν χαλάσουν φτιάχνονται φτηνα
-
Πόσα 6/8 ταχύτητες Aisin έχει ακούσει κάποιος να χαλάσουν;
Πόσα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ;
Πας το αμάξι για ανακύκλωση και κρατάς το κιβώτιο να του βάλεις τζάμι επάνω να το κάνεις τραπεζάκι για το σαλόνι προς επίδειξη, πλήρως λειτουργικό...Δεν είναι αυγολέμονο η βενζινη, να την ανακατεύεις συνέχεια προσεκτικά, μην κόψει...
-
Υπερβολές...
-
@cirus said in Kia Stonic:
σωστό! να μη φθείρονται και τα λάστιχα απ' την πολύ ροπή έ; να βγάλουν μια δεκαετία τουλάχιστον...
και να προσέξει μην του φορτώσουν και τίποτα φώτα ημέρας, και καταπονεί τη μπαταρία του κι αλλάζει λαμπάκια κάθε λίγο και λιγάκι... χίλια διακόσια κυβικά ατμοσφαιρικός κινητήρας σε ψηλό αμάξωμα είναι η καλή και φθηνή λύση το 2020 για τους έξυπνους! όχι τούρμπο που παίρνουν τα κορόιδα...
κλαιω ρε φίλε από τα γέλια...... να είσαι καλά και συ αλλά κυρίως αυτός ο πετας με τα μαργαριτάρια του
Αγαπητοί με KIA STONIC 1.2 DPI OPTIMUM ταξίδεψα μέχρι το Βόρειο Ακρωτήριο Νορβηγία! Εξαιρετικό αυτοκίνητο!
-
Ώρε ! τεστ ντραιβ.....Τελικά θα το αγοράσεις;
Kia Stonic