-
Επιβεβαιώνω για το συνφορουμίτη που ρώταγε, πως η ρεζέρβα ανάγκης έχει διάσταση 135/90 16"
-
Ευχαριστώ πολύ.
-
@pgp737ng said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν ακριβώς σαν του γάτου! Ένα NV 1.4 S με τα 140 αλογάκια, αυτόματο και πέρλα.
Έχω την εντύπωση ότι του γάτου ΔΕΝ ήταν αυτόματο...
-
Manual ήταν το S του νιάου PiGiPi
-
@pgp737ng said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@antoniokon said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@pgp737ng said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν ακριβώς σαν του γάτου! Ένα NV 1.4 S με τα 140 αλογάκια, αυτόματο και πέρλα.
Έχω την εντύπωση ότι του γάτου ΔΕΝ ήταν αυτόματο...
Ηταν!!! Κλασικό Aisin!
ουχι
δεν υπηρχε ωρε αυτοματο οταν το πηρα!
το πρωτο πουσκασε στο δρομο ητανε, τελος νοε του 15
αυτοματα βγηκανε ενα χρονο μεταομως
σημερα κυκλοφοραω με ενα πουχει αισιν
δικουνα του 17
βενζινα ατμο 120αντικατασταση ενος αλλου 3008, μαζουτ και αισιν και αυτο. με 6500k. δια τους εγνωστους λογους.
σκισμενο με 165k αν ειδα καλα
που ειναι σαν τη πρωτη μερα
καθε πλαστικο και καθε υφαζμα
στον οδηγο του 3008 του ειχα πριν βιτ. και του ξαναδωσαν μεχρι να φτιαχτει το χρεπι. και το τσιμπησα. αλλα εριξε και αυτος κλαμα. θυμηθηκε πως ειναι να οδηγας και να γουσταρεις αράουντ και οχι οθονες. και να κλεινεις κινητο με ενα κουμπι. μονο.
άιντε με τις τογιοτες πουναι σαν χαλασμενη φετα και τα αποδελοιπα τα πριμια που θα σκορπισουν 3 μερες στα χερια μου.... -
Άλλαξα σήμερα τις λάμπες αλογόνου με led τα παρακάτω.
Αρχικά κουμπωσαν κανονικά χωρίς πρόβλημα παρότι είχαν ανεμιστήρα. Το αποτέλεσμα για την ώρα πολύ καλό θέλω να δω φυσικά σε ταξίδι βράδυ χωρίς φωτισμό για πλήρη εικόνα. -
#off_roading
εχει και σκρος
https://forum.4troxoi.gr/post/11000079543 -
Καλημέρα σε όλους. Θα ήθελα να παραθέσω κάτι το οποίο κατάλαβα/ανακάλυψα παίζοντας με το ΑCC του Scross στο ταξίδι Αθήνα - Ερμιόνη (παρεπιπτόντως το έκανα σε 3.40 ώρες, είχε πολλή κίνηση μέχρι πριν την Επίδαυρο, έκανα 4.9 λ/χλμ).
Όταν λοιπόν βάζεις set up στα χιλιόμετρα που είσαι εκείνη την στιγμή π.χ. 90χμλμ, και πας σύμφωνα με τον μπροστινό, όταν πατήσεις γκάζι δεν επηρεάζεται και μόλις φτάσει τα 90 πάλι συνεχίζει στο set up του. Μόλις πατήσεις φρένο όμως για οποιοδήποτε λόγο όμως, κάνει στην ουσία στιγμιαία απενεργοποίηση που όμως συνεχίζεις και βλέπεις το set up στο πάνω μέρος των οργάνων.
Για να ξαναγυρίσει στο ενεργοποιημένο set up, δεν χρειάζεται να ξαναπάς στο cruise, απλά πατάς το βελάκι πάνω του cruise (αυτό που αυξάνει την ταχύτητα στο cruise ). Με αυτόν τον τρόπο ενεργοποιεί εκ νέου το ΑCC στην προεπιλογή των χλμ. Επίσης αν θέλετε να ενεργοποιηθεί το ACC στα τρέχοντα χλμ, πατάμε το κάτω βελάκι και με αυτόν τον τρόπο ενεργοποιεί το ACC αυτόματα στα χλμ που τρέχουμε εκείνη την ώρα.Υ.γ. Τα παραθέτω τα παραπάνω για την περίπτωση που κάποιος δεν τα έχει ανακαλύψει ακόμη.
-
H κατανάλωση αφορά όλα τα χλμ. του trip A. Aπό αυτά τα 120-130 έγιναν καθημερινές εντός πόλης και σε πολυσύχναστους κεντρικούς δρόμους (τους αναφέρω σ'ένα άλλο topic) και σήμερα τα υπόλοιπα ~100 xλμ., μισά στην Εθνική Αθηνών-Λαμίας και τ'άλλα μισά σε επαρχιακό με ανωφέρεια και κατωφέρεια.
Πριν τα σημερινά 100χλμ., είχα μέση ταχυτητα 36km/h.
Αllgrip 1.4 140hp -sport mode
-
@pgp737ng said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
H κατανάλωση αφορά όλα τα χλμ. του trip A. Aπό αυτά τα 120-130 έγιναν καθημερινές εντός πόλης και σε πολυσύχναστους κεντρικούς δρόμους (τους αναφέρω σ'ένα άλλο topic) και σήμερα τα υπόλοιπα ~100 xλμ., μισά στην Εθνική Αθηνών-Λαμίας και τ'άλλα μισά σε επαρχιακό με ανωφέρεια και κατωφέρεια.
Πριν τα σημερινά 100χλμ., είχα μέση ταχυτητα 36km/h.
Αllgrip 1.4 140hp -sport modeΤο προηγούμενο μοντέλο είναι? μέχρι 2021?
Ναι.
Το καινούριο δε βγήκε ποτέ με τους 140hp. -
Έτσι όπως την κόβω την φάση με Corolla Cross είσαι για 3.6!
Εγώ θα το έκανα..
-
Είναι καλό νούμερο το 6,6 λ/100χλμ. Για τέτοιο αμάξι.
-
Τι λάστιχα είχε πριν;
-
-
-
Διαβάζω και στο φόρουμ του βιτάρα πως μερικοί αλλάζουν τον ιμάντα χρονισμού ( στα diesels) και ΔΕΝ αλλάζουν την αντλία νερού επειδή, δήθεν,έχει ακόμα ψωμί!.
Προσωπική εμπειρία άλλαξα δεύτερη φορά ιμάντα στις 105,000 και η αντλία νερού είχε κάποια "κενά" στην κίνησή της, οπότε η αλλαγή της κρίθηκε επιβεβλημένη.
Πάντα πάντα με αλλαγή ιμάντα χρονισμού αλλάζουμε και την αντλία νερού.Μην κάνετε γυφτιές για 50-60 ευρώ.
Το παρακάτω βίντεο αποδεικνύει το παραπάνω αληθές γεγονός.
-
Σε όλα τα αυτοκίνητα. Πάντα μα πάντα αλλαγή αντλίας νερού. Μη πω και νωρίτερα της αλλαγής ιμάντα.
-
@japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Διαβάζω και στο φόρουμ του βιτάρα πως μερικοί αλλάζουν τον ιμάντα χρονισμού ( στα diesels) και ΔΕΝ αλλάζουν την αντλία νερού επειδή, δήθεν,έχει ακόμα ψωμί!.
Προσωπική εμπειρία άλλαξα δεύτερη φορά ιμάντα στις 105,000 και η αντλία νερού είχε κάποια "κενά" στην κίνησή της, οπότε η αλλαγή της κρίθηκε επιβεβλημένη.
Πάντα πάντα με αλλαγή ιμάντα χρονισμού αλλάζουμε και την αντλία νερού.Μην κάνετε γυφτιές για 50-60 ευρώ.
Το παρακάτω βίντεο αποδεικνύει το παραπάνω αληθές γεγονός.
Νομίζω ότι όλοι στο forum των βιτ αλλάζουν και την αντλία νερού και μάλιστα με μεταλλική.
Αν θες γράψε και που έκανες την αλλαγή και πόσο σου κόστισε, πλησιάζει η ώρα και για το δικό μου. Η αντιπροσωπία ζήτησε 840 γιούρα
-
ελα τωρα, κλαψιαρικη αντιμετωπιση αλλα τελικα ολοι αλλαζουν αντλια
σε φιατ συνεργειο καπου στα 300-350 ολα μαζι
σγα μην πας σουζ μετα την εγγυηση να σου τον πιασουν για ενα φιατ εξαρτημα -
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
ελα τωρα, κλαψιαρικη αντιμετωπιση αλλα τελικα ολοι αλλαζουν αντλια
σε φιατ συνεργειο καπου στα 300-350 ολα μαζι
σγα μην πας σουζ μετα την εγγυηση να σου τον πιασουν για ενα φιατ εξαρτημαΝαι μπρο τα έχουμε πει.. Κάτσε να μας πει και ο άνθρωπας απο πάνω που έχει αλλάξει δύο φορές που και πως το έκανε να καταθέσει εμπειρία..
SUZUKI SX4 SCROSS