-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
To σημαντικό είναι ο καθένας πριν πάρει την απόφαση, να τσεκάρει πρωτίστως τις συνήθεις διαδρομές του και πως και εάν αυτές καλύπτονται. Τα ξαφνικά, ανοργάνωτα κτλ πες πάει στο καλό. Οι περισσότεροι είτε έχουμε είτε μπορούμε να βρούμε ένα θερμικό εάν χρειαστεί τελευταία στιγμή ταξίδι άνω των 350-400χλμ.
Ενα κλασικό ΣΚ στο εξοχικό πχ θέλει 400χλμ άρα πιθανότατα βγαίνει (ελπίζω και εύχομαι) και χωρίς ενδιάμεση φόρτιση.
Το πρόβλημα δεν είναι ποτε το να φτάσεις. Ούτε καν φοβερό σχεδιασμό θέλει.
Αυτό που χρειάζεται να εξασφαλίσεις είναι φορτιση στον προορισμό. Είτε στο κατάλυμα είτε να δεις που έχει φορτιστή κοντά. -
@dettol said in TESLA FORUM:
Ο Φανής τα λέει με χιουμοριστική διάθεση αλλά η πραγματικότητα ειναι ότι αυτά που λέει είναι η συμπεριφορά της πλειοψηφίας
Μικρή δόση χιούμορ και μεγάλη δόση αλήθειας. Τουλάχιστον για όσους είμαστε στην κατάσταση με μικρά παιδιά. Ναι όταν ήμου ελεύθερος και 30αρης πήγαινα με την Ζ4 και το Μίνι για καφέ Βυτίνα και μετά προβατίνα. Τώρα - εαν μπορέσω να φύγω με τις παιδικές υποχρεώσεις κάθε ΣΚ - βαριέμαι να οδηγήσω πάνω από 2 ώρες για μονοήμερο, δεν έχω την αντοχή και δεν έχω και το ενδιαφέρον. Μαρέσει να φύγω για 3-4 μέρες να ξεσκάσω, τα μονοήμερα δεν μου λένε τίποτα, παρά μόνο κούραση.
Διαβάζω π.χ. τον γάτο και αναρωτιέμαι: γιατί να πάω στου διαόλου το κέρατο να φάω τυρόπιτα? μου θυμίζει την παροιμία "δουλειά δεν είχε ο διάλος, μαμούσε τα παιδιά του"....εεε εγώ έχω πολλές δουλειές κάθε ΣΚ, ανάσα δεν παίρνω. Αυτό το Σάββατο πήγα Χαλκίδα για μνημόσυνο, δεν είχα χρόνο καν να κάτσω να φάω μεσημέρι, έπρεπε να ειμαι πίσω στις 13:00.
ΥΓ: Βέβαια ειναι τι αρέσει στον καθένα, γιατί για παράδειγμα εαν μου πεις να κάνω τέτοια μονοήμερα με σκάφος είμαι μέσα με τα 1000, να ξυπνήσω και στις 6 το πρωί και να κάνω τα πάντα, δεν με νοιάζει. Αλλά το σκάφος για εμένα ειναι αναψυχή, το αυτοκίνητο ειναι ανάγκη/αγγαρεία.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Ο Φανής τα λέει με χιουμοριστική διάθεση αλλά η πραγματικότητα ειναι ότι αυτά που λέει είναι η συμπεριφορά της πλειοψηφίας
Μικρή δόση χιούμορ και μεγάλη δόση αλήθειας. Τουλάχιστον για όσους είμαστε στην κατάσταση με μικρά παιδιά. Ναι όταν ήμου ελεύθερος και 30αρης πήγαινα με την Ζ4 και το Μίνι για καφέ Βυτίνα και μετά προβατίνα. Τώρα - εαν μπορέσω να φύγω με τις παιδικές υποχρεώσεις κάθε ΣΚ - βαριέμαι να οδηγήσω πάνω από 2 ώρες για μονοήμερο, δεν έχω την αντοχή και δεν έχω και το ενδιαφέρον. Μαρέσει να φύγω για 3-4 μέρες να ξεσκάσω, τα μονοήμερα δεν μου λένε τίποτα, παρά μόνο κούραση.
Διαβάζω π.χ. τον γάτο και αναρωτιέμαι: γιατί να πάω στου διαόλου το κέρατο να φάω τυρόπιτα? μου θυμίζει την παροιμία "δουλειά δεν είχε ο διάλος, μαμούσε τα παιδιά του"....εεε εγώ έχω πολλές δουλειές κάθε ΣΚ, ανάσα δεν παίρνω. Αυτό το Σάββατο πήγα Χαλκίδα για μνημόσυνο, δεν είχα χρόνο καν να κάτσω να φάω μεσημέρι, έπρεπε να ειμαι πίσω στις 13:00.
ΥΓ: Βέβαια ειναι τι αρέσει στον καθένα, γιατί για παράδειγμα εαν μου πεις να κάνω τέτοια μονοήμερα με σκάφος είμαι μέσα με τα 1000, να ξυπνήσω και στις 6 το πρωί και να κάνω τα πάντα, δεν με νοιάζει. Αλλά το σκάφος για εμένα ειναι αναψυχή, το αυτοκίνητο ειναι ανάγκη/αγγαρεία.
Απολαμβάνω την οδήγηση αλλά στον ανοιχτό δρόμο. Όχι μέσα στην πόλη, στην κίνηση και στους ανεγκέφαλους που ψάχνουν συνεχώς τρόπους να σκοτώσουν και να σκοτωθούν.
-
@dettol said in [TESLA FORUM]
Το πρόβλημα δεν είναι ποτε το να φτάσεις. Ούτε καν φοβερό σχεδιασμό θέλει.
Αυτό που χρειάζεται να εξασφαλίσεις είναι φορτιση στον προορισμό. Είτε στο κατάλυμα είτε να δεις που έχει φορτιστή κοντά.Προσωπικά σε τέτοιες μετακινήσεις ρουτίνας έχω θέμα και με το χρόνο που θα κάνω και ιδανικά θα ήθελα να είμαι αποδεσμευμενος και από την ταλαιπα της φόρτισης παρολο που θα βαλω φορτιστη. Καλά για στάση σε τέτοια διαδρομή της πλάκας ούτε λόγος. Καλύτερα να πάω με τα πόδια.
Θεωρούσα τη φόρτιση μπελά και δεν έχει αλλάξει η άποψη μου και με το plug in. Οπότε ιδανικά θα ήθελα να φεύγω τέρμα φορτισμένος Παρασκευή απόγευμα και να επιστρέφω Κυριακή βράδυ έστω και με 5%.
Άσχετο/σχετικό, τις τελευταίες 2 εβδομάδες που παρακολουθώ καθημερινά το inventory της Tesla, παρατηρώ στασιμότητα. Είχα την αίσθηση ότι ανανεώνεται συνεχώς εκτός κι αν λόγω καθυστέρησης του ΚΗ3 δεν πουλάνε τίποτα και άρα δεν ανανεώνεται και το στοκ.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
To σημαντικό είναι ο καθένας πριν πάρει την απόφαση, να τσεκάρει πρωτίστως τις συνήθεις διαδρομές του και πως και εάν αυτές καλύπτονται. Τα ξαφνικά, ανοργάνωτα κτλ πες πάει στο καλό. Οι περισσότεροι είτε έχουμε είτε μπορούμε να βρούμε ένα θερμικό εάν χρειαστεί τελευταία στιγμή ταξίδι άνω των 350-400χλμ.
Ενα κλασικό ΣΚ στο εξοχικό πχ θέλει 400χλμ άρα πιθανότατα βγαίνει (ελπίζω και εύχομαι) και χωρίς ενδιάμεση φόρτιση.
Το πρόβλημα δεν είναι ποτε το να φτάσεις. Ούτε καν φοβερό σχεδιασμό θέλει.
Αυτό που χρειάζεται να εξασφαλίσεις είναι φορτιση στον προορισμό. Είτε στο κατάλυμα είτε να δεις που έχει φορτιστή κοντά.Κι εδώ θα υπάρξει ένα σχετικό προβληματάκι
Ο Βόλος με το Πήλιο, είναι ωραίο μέρος για Σ/Κ ή 3ημερο
Και οι φορτιστές δεν είναι λίγοι πλέον, σε σύγκριση με τα υπάρχοντα εδώ ηλεκτρικά.
Σχεδόν όλα τα Μάρκετ με πάρκινγκ έχουν φορτιστές (πάνω από δύο θέσεις κάποια) και αρκετά βενζινάδικα έχουν, ίσωςκαι κάτι λίγους και μικρούς σε ξενοδοχεία.
Μόνο που η πλειοψηφία τους, βρίσκεται πίσω από πόρτες, μπάρες και αλυσίδες, που ανοίγουν μόνο στις ώρες καταστημάτων και Σάββατο 8μμ κλειδώνονται, μέχρι το πρωί της επόμενης εργάσιμης -
Δεν είναι λύση τα μάρκετ και πραγματικά απορώ ποιος λαμπρός νους έστρεψε όλους τους παρόχους προς τα εκεί. Χαραμίζονται άδικα άπειρα εν δυνάμει kw. Στην Ευρώπη μλκς είναι που τους έχουν στο δρόμο τους φορτιστές?
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Αλλά το σκάφος για εμένα ειναι αναψυχή, το αυτοκίνητο ειναι ανάγκη/αγγαρεία.
To εχουμε καταλαβει , απο τις προσφατες επιλογες σου και τις προτιμησεις σου
-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@dettol said in [TESLA FORUM]
Το πρόβλημα δεν είναι ποτε το να φτάσεις. Ούτε καν φοβερό σχεδιασμό θέλει.
Αυτό που χρειάζεται να εξασφαλίσεις είναι φορτιση στον προορισμό. Είτε στο κατάλυμα είτε να δεις που έχει φορτιστή κοντά.Προσωπικά σε τέτοιες μετακινήσεις ρουτίνας έχω θέμα και με το χρόνο που θα κάνω και ιδανικά θα ήθελα να είμαι αποδεσμευμενος και από την ταλαιπα της φόρτισης παρολο που θα βαλω φορτιστη. Καλά για στάση σε τέτοια διαδρομή της πλάκας ούτε λόγος. Καλύτερα να πάω με τα πόδια.
Θεωρούσα τη φόρτιση μπελά και δεν έχει αλλάξει η άποψη μου και με το plug in. Οπότε ιδανικά θα ήθελα να φεύγω τέρμα φορτισμένος Παρασκευή απόγευμα και να επιστρέφω Κυριακή βράδυ έστω και με 5%.
Άσχετο/σχετικό, τις τελευταίες 2 εβδομάδες που παρακολουθώ καθημερινά το inventory της Tesla, παρατηρώ στασιμότητα. Είχα την αίσθηση ότι ανανεώνεται συνεχώς εκτός κι αν λόγω καθυστέρησης του ΚΗ3 δεν πουλάνε τίποτα και άρα δεν ανανεώνεται και το στοκ.
για πηγαινε ελα στο εξοχικο σου, δεν τιθεται κανενα θεμα. Αλλα ακομα και να το αφησεις ενα βραδυ κουμπωμενο να φορτισει, τι εγινε;
Λογικο ειναι να μην αγοραζει κανενας τιποτα, αλλα γενικα δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα απο το Inventory, διοτι απο οτι θυμαμαι, ειναι αυτο σε πανευρωπαικο επιπεδο. Επισης, βλεπεις προδιαμορφωμενα αμαξια, αλλα δεν ξερεις ποσα απο καθε διαμορφωση εχουν διαθεσιμα.
Παντως ειναι λογικο να μην αγοραζει κανενας πριν δουν ακριβως πως θα ειναι το ΚΗ3. Ουτε εγω θα αγοραζα τωρα, αν και εχει ειπωθει οτι θα καλυφθουν ολοι οσοι αγορασαν απο 1/5 και μετα.
-
Εγω το καλοκαίρι πηγαίνω σχεδόν κάθε ΣΚ Ηγουμενίτσα.
Με θερμικό είναι 4:30 ξεκούραστα , εαν το κάνω 5:00 με το ηλεκτρικό θα είμαι οκ δεν είναι σημαντική παραχώρηση.
Για γίνει 5:00 όμως θέλει δυο γρήγορους ανεφοδιασμούς και ο μεν Ψαθόπυργος είναι οκ, από εκεί όμως θα κάνεις αναγκαστικά τον δεύτερο σε αργό 50 DC.
Eαν μπει ένας 120 DC στο ΣΕΑ Αμβρακίας έχει λήξει η ιστορία αλλα για την ώρα υπάρχει μόνο ένας 50αρης DC ενώ το ΣΕΑ Αμφιλοχίας έχει 3 Dual 200 KW.
;Έαν ήταν μια φορά στο τόσο δεν έτρεχε τίποτα να κάνεις 30 χλμ παραπάνω . Για ρουτίνας τάξιδι είναι.
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
Εγω το καλοκαίρι πηγαίνω σχεδόν κάθε ΣΚ Ηγουμενίτσα.
Με θερμικό είναι 4:30 ξεκούραστα , εαν το κάνω 5:00 με το ηλεκτρικό θα είμαι οκ δεν είναι σημαντική παραχώρηση.
Για γίνει 5:00 όμως θέλει δυο γρήγορους ανεφοδιασμούς και ο μεν Ψαθόπυργος είναι οκ, από εκεί όμως θα κάνεις αναγκαστικά τον δεύτερο σε αργό 50 DC.
Eαν μπει ένας 120 DC στο ΣΕΑ Αμβρακίας έχει λήξει η ιστορία αλλα για την ώρα υπάρχει μόνο ένας 50αρης DC ενώ το ΣΕΑ Αμφιλοχίας έχει 3 Dual 200 KW.
;Έαν ήταν μια φορά στο τόσο δεν έτρεχε τίποτα να κάνεις 30 χλμ παραπάνω . Για ρουτίνας τάξιδι είναι.
και εαν ο αλλος μπροστα?
ε?
ο σκανιδαναβος που εχει ερθει να αραξει?
ή ο ιταλος που πηρε την επιδοτηση νουμερο 3? -
@george1977 said in TESLA FORUM:
Εγω το καλοκαίρι πηγαίνω σχεδόν κάθε ΣΚ Ηγουμενίτσα.
Με θερμικό είναι 4:30 ξεκούραστα , εαν το κάνω 5:00 με το ηλεκτρικό θα είμαι οκ δεν είναι σημαντική παραχώρηση.
Για γίνει 5:00 όμως θέλει δυο γρήγορους ανεφοδιασμούς και ο μεν Ψαθόπυργος είναι οκ, από εκεί όμως θα κάνεις αναγκαστικά τον δεύτερο σε αργό 50 DC.
Eαν μπει ένας 120 DC στο ΣΕΑ Αμβρακίας έχει λήξει η ιστορία αλλα για την ώρα υπάρχει μόνο ένας 50αρης DC ενώ το ΣΕΑ Αμφιλοχίας έχει 3 Dual 200 KW.
;Έαν ήταν μια φορά στο τόσο δεν έτρεχε τίποτα να κάνεις 30 χλμ παραπάνω . Για ρουτίνας τάξιδι είναι.
https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=dca1eecb-4d43-42f9-9b48-44fb56d3101f
παιξε μονος σου και φτιαξε διαδρομη. Υποψιν οτι ειναι ρυθμισμενο για το δικο μου αυτοκινητο (MYLR) και με μεγιστη ταχυτητα το 110% των νομιμων οριων.
Θυμαμαι οτι ειχες πει οτι δεν σου αρεσει αυτη η διαδρομη και ακολουθεις αλλη. Παιξε με τις διαδρομες να δεις τι σου λεει το εργαλειο. Ειναι αρκετα αξιοπιστο και προς το συντηρητικο στα αποτελεσματα του.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Εγω το καλοκαίρι πηγαίνω σχεδόν κάθε ΣΚ Ηγουμενίτσα.
Με θερμικό είναι 4:30 ξεκούραστα , εαν το κάνω 5:00 με το ηλεκτρικό θα είμαι οκ δεν είναι σημαντική παραχώρηση.
Για γίνει 5:00 όμως θέλει δυο γρήγορους ανεφοδιασμούς και ο μεν Ψαθόπυργος είναι οκ, από εκεί όμως θα κάνεις αναγκαστικά τον δεύτερο σε αργό 50 DC.
Eαν μπει ένας 120 DC στο ΣΕΑ Αμβρακίας έχει λήξει η ιστορία αλλα για την ώρα υπάρχει μόνο ένας 50αρης DC ενώ το ΣΕΑ Αμφιλοχίας έχει 3 Dual 200 KW.
;Έαν ήταν μια φορά στο τόσο δεν έτρεχε τίποτα να κάνεις 30 χλμ παραπάνω . Για ρουτίνας τάξιδι είναι.
https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=dca1eecb-4d43-42f9-9b48-44fb56d3101f
παιξε μονος σου και φτιαξε διαδρομη. Υποψιν οτι ειναι ρυθμισμενο για το δικο μου αυτοκινητο (MYLR) και με μεγιστη ταχυτητα το 110% των νομιμων οριων.
Θυμαμαι οτι ειχες πει οτι δεν σου αρεσει αυτη η διαδρομη και ακολουθεις αλλη. Παιξε με τις διαδρομες να δεις τι σου λεει το εργαλειο. Ειναι αρκετα αξιοπιστο και προς το συντηρητικο στα αποτελεσματα του.
Η σωστη διαδρομη ειναι αυτη.
https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=aa6d8303-b785-4c67-a631-d4439d1fdcbe
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Εγω το καλοκαίρι πηγαίνω σχεδόν κάθε ΣΚ Ηγουμενίτσα.
Με θερμικό είναι 4:30 ξεκούραστα , εαν το κάνω 5:00 με το ηλεκτρικό θα είμαι οκ δεν είναι σημαντική παραχώρηση.
Για γίνει 5:00 όμως θέλει δυο γρήγορους ανεφοδιασμούς και ο μεν Ψαθόπυργος είναι οκ, από εκεί όμως θα κάνεις αναγκαστικά τον δεύτερο σε αργό 50 DC.
Eαν μπει ένας 120 DC στο ΣΕΑ Αμβρακίας έχει λήξει η ιστορία αλλα για την ώρα υπάρχει μόνο ένας 50αρης DC ενώ το ΣΕΑ Αμφιλοχίας έχει 3 Dual 200 KW.
;Έαν ήταν μια φορά στο τόσο δεν έτρεχε τίποτα να κάνεις 30 χλμ παραπάνω . Για ρουτίνας τάξιδι είναι.
https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=dca1eecb-4d43-42f9-9b48-44fb56d3101f
παιξε μονος σου και φτιαξε διαδρομη. Υποψιν οτι ειναι ρυθμισμενο για το δικο μου αυτοκινητο (MYLR) και με μεγιστη ταχυτητα το 110% των νομιμων οριων.
Θυμαμαι οτι ειχες πει οτι δεν σου αρεσει αυτη η διαδρομη και ακολουθεις αλλη. Παιξε με τις διαδρομες να δεις τι σου λεει το εργαλειο. Ειναι αρκετα αξιοπιστο και προς το συντηρητικο στα αποτελεσματα του.
Η σωστη διαδρομη ειναι αυτη.
https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=aa6d8303-b785-4c67-a631-d4439d1fdcbe
μια χαρα. παλι σε βγαζει με μια φορτιση και χωρις καν να φτασεις τις 5 ωρες συνολικα
-
@gatoz said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Εγω το καλοκαίρι πηγαίνω σχεδόν κάθε ΣΚ Ηγουμενίτσα.
Με θερμικό είναι 4:30 ξεκούραστα , εαν το κάνω 5:00 με το ηλεκτρικό θα είμαι οκ δεν είναι σημαντική παραχώρηση.
Για γίνει 5:00 όμως θέλει δυο γρήγορους ανεφοδιασμούς και ο μεν Ψαθόπυργος είναι οκ, από εκεί όμως θα κάνεις αναγκαστικά τον δεύτερο σε αργό 50 DC.
Eαν μπει ένας 120 DC στο ΣΕΑ Αμβρακίας έχει λήξει η ιστορία αλλα για την ώρα υπάρχει μόνο ένας 50αρης DC ενώ το ΣΕΑ Αμφιλοχίας έχει 3 Dual 200 KW.
;Έαν ήταν μια φορά στο τόσο δεν έτρεχε τίποτα να κάνεις 30 χλμ παραπάνω . Για ρουτίνας τάξιδι είναι.
και εαν ο αλλος μπροστα?
ε?
ο σκανιδαναβος που εχει ερθει να αραξει?
ή ο ιταλος που πηρε την επιδοτηση νουμερο 3?Βαζουμε ποικιλία στην ζωή με τα ζευγάρια που γνωρίζουμε. Παίζει αρκετή Ιταλία, λίγη Κεντρική Ευρώπη και αρκετή Βόρεια Μακεδόνια
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Εγω το καλοκαίρι πηγαίνω σχεδόν κάθε ΣΚ Ηγουμενίτσα.
Με θερμικό είναι 4:30 ξεκούραστα , εαν το κάνω 5:00 με το ηλεκτρικό θα είμαι οκ δεν είναι σημαντική παραχώρηση.
Για γίνει 5:00 όμως θέλει δυο γρήγορους ανεφοδιασμούς και ο μεν Ψαθόπυργος είναι οκ, από εκεί όμως θα κάνεις αναγκαστικά τον δεύτερο σε αργό 50 DC.
Eαν μπει ένας 120 DC στο ΣΕΑ Αμβρακίας έχει λήξει η ιστορία αλλα για την ώρα υπάρχει μόνο ένας 50αρης DC ενώ το ΣΕΑ Αμφιλοχίας έχει 3 Dual 200 KW.
;Έαν ήταν μια φορά στο τόσο δεν έτρεχε τίποτα να κάνεις 30 χλμ παραπάνω . Για ρουτίνας τάξιδι είναι.
και εαν ο αλλος μπροστα?
ε?
ο σκανιδαναβος που εχει ερθει να αραξει?
ή ο ιταλος που πηρε την επιδοτηση νουμερο 3?Βαζουμε ποικιλία στην ζωή με τα ζευγάρια που γνωρίζουμε. Παίζει αρκετή Ιταλία, λίγη Κεντρικής Ευρώπη και αρκετή Βόρεια Μακεδόνια
μετα τις τροφαντες κυριες στις λασπες της αταλαντης, τωρα εχουμε swinging μεταξυ αμφιλοχιας και αμβρακιας. Ρε μπας και για αυτο πανε τοσο καλα οι πωλησεις των ηλεκτρικων;
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Εγω το καλοκαίρι πηγαίνω σχεδόν κάθε ΣΚ Ηγουμενίτσα.
Με θερμικό είναι 4:30 ξεκούραστα , εαν το κάνω 5:00 με το ηλεκτρικό θα είμαι οκ δεν είναι σημαντική παραχώρηση.
Για γίνει 5:00 όμως θέλει δυο γρήγορους ανεφοδιασμούς και ο μεν Ψαθόπυργος είναι οκ, από εκεί όμως θα κάνεις αναγκαστικά τον δεύτερο σε αργό 50 DC.
Eαν μπει ένας 120 DC στο ΣΕΑ Αμβρακίας έχει λήξει η ιστορία αλλα για την ώρα υπάρχει μόνο ένας 50αρης DC ενώ το ΣΕΑ Αμφιλοχίας έχει 3 Dual 200 KW.
;Έαν ήταν μια φορά στο τόσο δεν έτρεχε τίποτα να κάνεις 30 χλμ παραπάνω . Για ρουτίνας τάξιδι είναι.
και εαν ο αλλος μπροστα?
ε?
ο σκανιδαναβος που εχει ερθει να αραξει?
ή ο ιταλος που πηρε την επιδοτηση νουμερο 3?Βαζουμε ποικιλία στην ζωή με τα ζευγάρια που γνωρίζουμε. Παίζει αρκετή Ιταλία, λίγη Κεντρικής Ευρώπη και αρκετή Βόρεια Μακεδόνια
μετα τις τροφαντες κυριες στις λασπες της αταλαντης, τωρα εχουμε swinging μεταξυ αμφιλοχιας και αμβρακιας. Ρε μπας και για αυτο πανε τοσο καλα οι πωλησεις των ηλεκτρικων;
Για να περάσει η ώρα
Η παροχή υπηρεσιών θα γνωρίσει μεγάλες δόξες στα σημεία φόρτισης. -
@george1977 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Εγω το καλοκαίρι πηγαίνω σχεδόν κάθε ΣΚ Ηγουμενίτσα.
Με θερμικό είναι 4:30 ξεκούραστα , εαν το κάνω 5:00 με το ηλεκτρικό θα είμαι οκ δεν είναι σημαντική παραχώρηση.
Για γίνει 5:00 όμως θέλει δυο γρήγορους ανεφοδιασμούς και ο μεν Ψαθόπυργος είναι οκ, από εκεί όμως θα κάνεις αναγκαστικά τον δεύτερο σε αργό 50 DC.
Eαν μπει ένας 120 DC στο ΣΕΑ Αμβρακίας έχει λήξει η ιστορία αλλα για την ώρα υπάρχει μόνο ένας 50αρης DC ενώ το ΣΕΑ Αμφιλοχίας έχει 3 Dual 200 KW.
;Έαν ήταν μια φορά στο τόσο δεν έτρεχε τίποτα να κάνεις 30 χλμ παραπάνω . Για ρουτίνας τάξιδι είναι.
και εαν ο αλλος μπροστα?
ε?
ο σκανιδαναβος που εχει ερθει να αραξει?
ή ο ιταλος που πηρε την επιδοτηση νουμερο 3?Βαζουμε ποικιλία στην ζωή με τα ζευγάρια που γνωρίζουμε. Παίζει αρκετή Ιταλία, λίγη Κεντρικής Ευρώπη και αρκετή Βόρεια Μακεδόνια
μετα τις τροφαντες κυριες στις λασπες της αταλαντης, τωρα εχουμε swinging μεταξυ αμφιλοχιας και αμβρακιας. Ρε μπας και για αυτο πανε τοσο καλα οι πωλησεις των ηλεκτρικων;
Για να περάσει η ώρα
Η παροχή υπηρεσιών θα γνωρίσει μεγάλες δόξες στα σημεία φόρτισης.να προσεχετε ομως οι τεσλακηδες γιατι υπαρχουν οι περιμετρικες καμερες ΚΑΙ το cabin camera που γραφει
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Εγω το καλοκαίρι πηγαίνω σχεδόν κάθε ΣΚ Ηγουμενίτσα.
Με θερμικό είναι 4:30 ξεκούραστα , εαν το κάνω 5:00 με το ηλεκτρικό θα είμαι οκ δεν είναι σημαντική παραχώρηση.
Για γίνει 5:00 όμως θέλει δυο γρήγορους ανεφοδιασμούς και ο μεν Ψαθόπυργος είναι οκ, από εκεί όμως θα κάνεις αναγκαστικά τον δεύτερο σε αργό 50 DC.
Eαν μπει ένας 120 DC στο ΣΕΑ Αμβρακίας έχει λήξει η ιστορία αλλα για την ώρα υπάρχει μόνο ένας 50αρης DC ενώ το ΣΕΑ Αμφιλοχίας έχει 3 Dual 200 KW.
;Έαν ήταν μια φορά στο τόσο δεν έτρεχε τίποτα να κάνεις 30 χλμ παραπάνω . Για ρουτίνας τάξιδι είναι.
και εαν ο αλλος μπροστα?
ε?
ο σκανιδαναβος που εχει ερθει να αραξει?
ή ο ιταλος που πηρε την επιδοτηση νουμερο 3?Βαζουμε ποικιλία στην ζωή με τα ζευγάρια που γνωρίζουμε. Παίζει αρκετή Ιταλία, λίγη Κεντρικής Ευρώπη και αρκετή Βόρεια Μακεδόνια
μετα τις τροφαντες κυριες στις λασπες της αταλαντης, τωρα εχουμε swinging μεταξυ αμφιλοχιας και αμβρακιας. Ρε μπας και για αυτο πανε τοσο καλα οι πωλησεις των ηλεκτρικων;
Για να περάσει η ώρα
Η παροχή υπηρεσιών θα γνωρίσει μεγάλες δόξες στα σημεία φόρτισης.να προσεχετε ομως οι τεσλακηδες γιατι υπαρχουν οι περιμετρικες καμερες ΚΑΙ το cabin camera που γραφει
Και γιατί να ειναι μειονέκτημα αυτό υλικό για την επόμενη φόρτιση.
-
Πήρα προσφορά για κεραμικές lumar σε όλο το αυτοκίνητο στα 500€ .
Εντυπώσεις από Σάββατο . -
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Πήρα προσφορά για κεραμικές lumar σε όλο το αυτοκίνητο στα 500€ .
Εντυπώσεις από Σάββατο .Υπάρχουν πολλά παράπονα στο γκρουπ του fb, ρίξε μια μάτια
TESLA FORUM