-
'merica...
-
@antonmone said in TESLA FORUM:
Ένα κανάλι στο yt που βλέπω για να χαζεύω αυτοκίνητα που δεν έρχονται Ελλάδα η Ευρώπη έβγαλε compact car of 2023 το … Prius!!!
Εεε καλά το Prius compact ειναι και στην Ευρώπη, αφού ειναι σαν την Κορόλα.
@elteo said in TESLA FORUM:
έχεις οδηγήσει στους δρόμους τους? η λ. Μεσογείων είναι παράδρομος για αυτούς.
Μόνο Φλώριντα, Καναδά όχι.
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Αφού ξέρουμε ότι οι Αμερικάνοι τα έχουν όλα στον υπερθετικο βαθμό.
Σωστά, αλλά αυτοί ειναι Καναδοί, όχι Αμερικάνοι.
-
Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.
Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.
Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.
Για δουλειά υποθέτω? Γιατί για αναψυχή δεν είναι....για να σου βγει η ψυχή ειναι....χαχαχα!!
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.
Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.
ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.
Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.
ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.
Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.
Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.
Με νόμιμες ταχύτητες με τίποτα!Με ελαφρώς παράνομες τόσο είναι μεταξύ νας δεν βγαίνει αλλιώς.(αν δεν το πατήσεις λίγο εννοω
-
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.
Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.
ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.
Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.
ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.
Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.
ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.
Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.
ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως
Λόγω κατανάλωσης παραπάνω η για τον δρόμο που είναι μόνος χωρίς διάζωμα;Αν είναι το δεύτερο θα έλεγα ότι δυστυχώς οσο χαλαρά και να θες να πας ,ο επαρχιακός έχει μια ροη παραπάνω (όχι κάτι τραγικό πάντως),που κάποια στιγμή θέλοντας και μη θα αρχίσεις τις προσπεράσεις.Πολλοι προτιμούν για διάφορους λόγους να μην πάνε από τον διπλό στην Σπάρτη.Αποφυγη διοδίων,πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά διαδρομή και εξίσου σημαντικό αν είσαι εξοικειωμένος με την διαδρομή πρακτικά δεν κερδίζεις ούτε σε χρόνο .
Αν η ασφάλεια όμως παίζει τον πρώτο και καθοριστικό ρόλο εννοείται ότι πας από τον διπλό!
Για των καταναλώσεων φυσικά τα ξέρεις μόνο εσυ,στα θερμικά η διαφορά δεν είναι μεγάλη. -
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.
Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.
ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.
Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.
ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως
Λόγω κατανάλωσης παραπάνω η για τον δρόμο που είναι μόνος χωρίς διάζωμα;Αν είναι το δεύτερο θα έλεγα ότι δυστυχώς οσο χαλαρά και να θες να πας ,ο επαρχιακός έχει μια ροη παραπάνω (όχι κάτι τραγικό πάντως),που κάποια στιγμή θέλοντας και μη θα αρχίσεις τις προσπεράσεις.Πολλοι προτιμούν για διάφορους λόγους να μην πάνε από τον διπλό στην Σπάρτη.Αποφυγη διοδίων,πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά διαδρομή και εξίσου σημαντικό αν είσαι εξοικειωμένος με την διαδρομή πρακτικά δεν κερδίζεις ούτε σε χρόνο .
Αν η ασφάλεια όμως παίζει τον πρώτο και καθοριστικό ρόλο εννοείται ότι πας από τον διπλό!
Για των καταναλώσεων φυσικά τα ξέρεις μόνο εσυ,στα θερμικά η διαφορά δεν είναι μεγάλη.Όντως πολύ ωραία διαδρομή ο επαρχιακός! Την είχα κάνει πριν 8-9 χρόνια με τη Giulietta πηγαίνοντας για το σπήλαιο Διρού.
-
@panormus772 said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.
Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.
ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.
Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.
ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως
Λόγω κατανάλωσης παραπάνω η για τον δρόμο που είναι μόνος χωρίς διάζωμα;Αν είναι το δεύτερο θα έλεγα ότι δυστυχώς οσο χαλαρά και να θες να πας ,ο επαρχιακός έχει μια ροη παραπάνω (όχι κάτι τραγικό πάντως),που κάποια στιγμή θέλοντας και μη θα αρχίσεις τις προσπεράσεις.Πολλοι προτιμούν για διάφορους λόγους να μην πάνε από τον διπλό στην Σπάρτη.Αποφυγη διοδίων,πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά διαδρομή και εξίσου σημαντικό αν είσαι εξοικειωμένος με την διαδρομή πρακτικά δεν κερδίζεις ούτε σε χρόνο .
Αν η ασφάλεια όμως παίζει τον πρώτο και καθοριστικό ρόλο εννοείται ότι πας από τον διπλό!
Για των καταναλώσεων φυσικά τα ξέρεις μόνο εσυ,στα θερμικά η διαφορά δεν είναι μεγάλη.Όντως πολύ ωραία διαδρομή ο επαρχιακός! Την είχα κάνει πριν 8-9 χρόνια με τη Giulietta πηγαίνοντας για το σπήλαιο Διρού.
Άλλη μια καταπληκτική διαδρομή είναι Σπάρτη - Καλαματα από τον Ταυγετο.
-
@antonmone said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.
Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.
Με νόμιμες ταχύτητες με τίποτα!Με ελαφρώς παράνομες τόσο είναι μεταξύ νας δεν βγαίνει αλλιώς.(αν δεν το πατήσεις λίγο εννοω
Ορια + 20 χαω πάω πάντα. Εως εκεί.
-
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.
Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.
ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.
Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.
ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως
Λόγω κατανάλωσης παραπάνω η για τον δρόμο που είναι μόνος χωρίς διάζωμα;Αν είναι το δεύτερο θα έλεγα ότι δυστυχώς οσο χαλαρά και να θες να πας ,ο επαρχιακός έχει μια ροη παραπάνω (όχι κάτι τραγικό πάντως),που κάποια στιγμή θέλοντας και μη θα αρχίσεις τις προσπεράσεις.Πολλοι προτιμούν για διάφορους λόγους να μην πάνε από τον διπλό στην Σπάρτη.Αποφυγη διοδίων,πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά διαδρομή και εξίσου σημαντικό αν είσαι εξοικειωμένος με την διαδρομή πρακτικά δεν κερδίζεις ούτε σε χρόνο .
Αν η ασφάλεια όμως παίζει τον πρώτο και καθοριστικό ρόλο εννοείται ότι πας από τον διπλό!
Για των καταναλώσεων φυσικά τα ξέρεις μόνο εσυ,στα θερμικά η διαφορά δεν είναι μεγάλη.η καταναλωση ειναι χαμηλοτερη απο τον παλιο δρομο, οποτε συμφερει να πας απο εκει, αλλα στο θεμα ασφαλειας (που ειναι το πρωτευον οταν ειμαι με την οικογενεια μου) υπερτερει ο νεος δρομος. Επισης, ειναι κουραστικες και αγχωτικες οι προσπερασεις σε επαρχιακους δρομους, ακομα και τωρα που η ιπποδυναμη ειναι μεγαλη. Δεν εχω προβλημα να κινηθω σε τετοιους δρομους οταν δεν υπαρχει αλλη επιλογη ή οταν ειναι για συντομο χρονικο διαστημα.
Αφου ομως υπαρχει η επιλογη του νεου, θα επιλεξω αυτον.
-
@antonmone said in TESLA FORUM:
@panormus772 said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.
Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.
ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.
Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.
ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως
Λόγω κατανάλωσης παραπάνω η για τον δρόμο που είναι μόνος χωρίς διάζωμα;Αν είναι το δεύτερο θα έλεγα ότι δυστυχώς οσο χαλαρά και να θες να πας ,ο επαρχιακός έχει μια ροη παραπάνω (όχι κάτι τραγικό πάντως),που κάποια στιγμή θέλοντας και μη θα αρχίσεις τις προσπεράσεις.Πολλοι προτιμούν για διάφορους λόγους να μην πάνε από τον διπλό στην Σπάρτη.Αποφυγη διοδίων,πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά διαδρομή και εξίσου σημαντικό αν είσαι εξοικειωμένος με την διαδρομή πρακτικά δεν κερδίζεις ούτε σε χρόνο .
Αν η ασφάλεια όμως παίζει τον πρώτο και καθοριστικό ρόλο εννοείται ότι πας από τον διπλό!
Για των καταναλώσεων φυσικά τα ξέρεις μόνο εσυ,στα θερμικά η διαφορά δεν είναι μεγάλη.Όντως πολύ ωραία διαδρομή ο επαρχιακός! Την είχα κάνει πριν 8-9 χρόνια με τη Giulietta πηγαίνοντας για το σπήλαιο Διρού.
Άλλη μια καταπληκτική διαδρομή είναι Σπάρτη - Καλαματα από τον Ταυγετο.
τρε μπαναλ... εισαι της περιοχης...
οποιος αντεχει, εκει κοντα καστανια λακωνιας, προς το μοναστηρι της Γιατρισσας και απο το χωμα να βγεις καστανεα μεσσηνιας....
να εχει πραγματι ενδιαφερον και οχι σουβοτουριστες -
@antonmone said in TESLA FORUM:
@panormus772 said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.
Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.
ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.
Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.
ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως
Λόγω κατανάλωσης παραπάνω η για τον δρόμο που είναι μόνος χωρίς διάζωμα;Αν είναι το δεύτερο θα έλεγα ότι δυστυχώς οσο χαλαρά και να θες να πας ,ο επαρχιακός έχει μια ροη παραπάνω (όχι κάτι τραγικό πάντως),που κάποια στιγμή θέλοντας και μη θα αρχίσεις τις προσπεράσεις.Πολλοι προτιμούν για διάφορους λόγους να μην πάνε από τον διπλό στην Σπάρτη.Αποφυγη διοδίων,πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά διαδρομή και εξίσου σημαντικό αν είσαι εξοικειωμένος με την διαδρομή πρακτικά δεν κερδίζεις ούτε σε χρόνο .
Αν η ασφάλεια όμως παίζει τον πρώτο και καθοριστικό ρόλο εννοείται ότι πας από τον διπλό!
Για των καταναλώσεων φυσικά τα ξέρεις μόνο εσυ,στα θερμικά η διαφορά δεν είναι μεγάλη.Όντως πολύ ωραία διαδρομή ο επαρχιακός! Την είχα κάνει πριν 8-9 χρόνια με τη Giulietta πηγαίνοντας για το σπήλαιο Διρού.
Άλλη μια καταπληκτική διαδρομή είναι Σπάρτη - Καλαματα από τον Ταυγετο.
αυτο φαινεται ωραιο οντως και εχει ενδιαφερον με τα κοψιματα των βραχων. Φοβαμαι ομως οτι θα με μισησει ο μικρος μου γιος (ζαλιζεται στις στροφες) και επειδη το παθαινα και εγω αυτο (ακομα μου συμβαινει οταν δεν οδηγω ο ιδιος) δεν θελω να τον βασανισω. Για 30-45' θα το εκανα, αλλα βλεπω οτι η διαδρομη ειναι κοντα μιαμιση ωρα
-
Εγώ προτιμάω να πηγαίνω από τον Α/Δ στο κατέβασμα και να κάνω στάση στον περιφερειακό της Σπάρτης, στις 2 ώρες περίπου και μετά άλλη μία ώρα για Γερολιμένα.
Στην επιστροφή γυρίζω από τον παλιό που μέχρι την μισή διαδρομή είναι μια χαρά, πλάτους 11 μ, ήτοι 1,5 λωρίδα, μετά στενεύει και κάνω στάση στον Αρδάμη που είναι στην λωρίδα μου.
Τώρα για τον χρόνο, μένω 1 χλμ από την Α.Ο. στο Χαλάνδρι, οπότε η Ελευσίνα είναι 10 λεπτά με κανονική κίνηση.
Επειδή Σπάρτη και Καλαμάτα, είναι στις 2 ώρες, θα ήθελα να πήγαινα Γερολιμένα από Καλαμάτα, αλλά όλοι μου λένε ότι είναι πολύ μακρύτερη η διαδρομή.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Εγώ προτιμάω να πηγαίνω από τον Α/Δ στο κατέβασμα και να κάνω στάση στον περιφερειακό της Σπάρτης, στις 2 ώρες περίπου και μετά άλλη μία ώρα για Γερολιμένα.
Στην επιστροφή γυρίζω από τον παλιό που μέχρι την μισή διαδρομή είναι μια χαρά, πλάτους 11 μ, ήτοι 1,5 λωρίδα, μετά στενεύει και κάνω στάση στον Αρδάμη που είναι στην λωρίδα μου.
Τώρα για τον χρόνο, μένω 1 χλμ από την Α.Ο. στο Χαλάνδρι, οπότε η Ελευσίνα είναι 10 λεπτά με κανονική κίνηση.
Επειδή Σπάρτη και Καλαμάτα, είναι στις 2 ώρες, θα ήθελα να πήγαινα Γερολιμένα από Καλαμάτα, αλλά όλοι μου λένε ότι είναι πολύ μακρύτερη η διαδρομή.
ειναι ατελειωτη η διαδρομη απο τους βλαχους προς τους λακωνες....
και οδηγικα και οχι μονο -
@criuser said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.
Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.
Με νόμιμες ταχύτητες με τίποτα!Με ελαφρώς παράνομες τόσο είναι μεταξύ νας δεν βγαίνει αλλιώς.(αν δεν το πατήσεις λίγο εννοω
Ορια + 20 χαω πάω πάντα. Εως εκεί.
Το ίδιο λέμε.
-
@gatoz said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@panormus772 said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.
Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.
ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.
Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.
ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως
Λόγω κατανάλωσης παραπάνω η για τον δρόμο που είναι μόνος χωρίς διάζωμα;Αν είναι το δεύτερο θα έλεγα ότι δυστυχώς οσο χαλαρά και να θες να πας ,ο επαρχιακός έχει μια ροη παραπάνω (όχι κάτι τραγικό πάντως),που κάποια στιγμή θέλοντας και μη θα αρχίσεις τις προσπεράσεις.Πολλοι προτιμούν για διάφορους λόγους να μην πάνε από τον διπλό στην Σπάρτη.Αποφυγη διοδίων,πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά διαδρομή και εξίσου σημαντικό αν είσαι εξοικειωμένος με την διαδρομή πρακτικά δεν κερδίζεις ούτε σε χρόνο .
Αν η ασφάλεια όμως παίζει τον πρώτο και καθοριστικό ρόλο εννοείται ότι πας από τον διπλό!
Για των καταναλώσεων φυσικά τα ξέρεις μόνο εσυ,στα θερμικά η διαφορά δεν είναι μεγάλη.Όντως πολύ ωραία διαδρομή ο επαρχιακός! Την είχα κάνει πριν 8-9 χρόνια με τη Giulietta πηγαίνοντας για το σπήλαιο Διρού.
Άλλη μια καταπληκτική διαδρομή είναι Σπάρτη - Καλαματα από τον Ταυγετο.
τρε μπαναλ... εισαι της περιοχης...
οποιος αντεχει, εκει κοντα καστανια λακωνιας, προς το μοναστηρι της Γιατρισσας και απο το χωμα να βγεις καστανεα μεσσηνιας....
να εχει πραγματι ενδιαφερον και οχι σουβοτουριστεςΟ dettol είναι αποκλειστικά άσφαλτο ,όπως και εγώ πριν το vit.Αυτα που λες ειχαν ενδιαφέρον τώρα δεν ξέρω μετά τη μεγάλη φωτιά πρόπερσι τι έχει μείνει ,δεν έχω ανεβει από τότε Γιατρισσα ,μέχρι Αρνα ανέβηκα πέρσι.
-
@antonmone said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@panormus772 said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.
Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.
ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.
Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.
ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως
Λόγω κατανάλωσης παραπάνω η για τον δρόμο που είναι μόνος χωρίς διάζωμα;Αν είναι το δεύτερο θα έλεγα ότι δυστυχώς οσο χαλαρά και να θες να πας ,ο επαρχιακός έχει μια ροη παραπάνω (όχι κάτι τραγικό πάντως),που κάποια στιγμή θέλοντας και μη θα αρχίσεις τις προσπεράσεις.Πολλοι προτιμούν για διάφορους λόγους να μην πάνε από τον διπλό στην Σπάρτη.Αποφυγη διοδίων,πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά διαδρομή και εξίσου σημαντικό αν είσαι εξοικειωμένος με την διαδρομή πρακτικά δεν κερδίζεις ούτε σε χρόνο .
Αν η ασφάλεια όμως παίζει τον πρώτο και καθοριστικό ρόλο εννοείται ότι πας από τον διπλό!
Για των καταναλώσεων φυσικά τα ξέρεις μόνο εσυ,στα θερμικά η διαφορά δεν είναι μεγάλη.Όντως πολύ ωραία διαδρομή ο επαρχιακός! Την είχα κάνει πριν 8-9 χρόνια με τη Giulietta πηγαίνοντας για το σπήλαιο Διρού.
Άλλη μια καταπληκτική διαδρομή είναι Σπάρτη - Καλαματα από τον Ταυγετο.
τρε μπαναλ... εισαι της περιοχης...
οποιος αντεχει, εκει κοντα καστανια λακωνιας, προς το μοναστηρι της Γιατρισσας και απο το χωμα να βγεις καστανεα μεσσηνιας....
να εχει πραγματι ενδιαφερον και οχι σουβοτουριστεςΟ dettol είναι αποκλειστικά άσφαλτο ,όπως και εγώ πριν το vit.Αυτα που λες ειχαν ενδιαφέρον τώρα δεν ξέρω μετά τη μεγάλη φωτιά πρόπερσι τι έχει μείνει ,δεν έχω ανεβει από τότε Γιατρισσα ,μέχρι Αρνα ανέβηκα πέρσι.
οκ, του εβαλα ασφαλτος στα συνταγες-φαγαδικα, κοντα και αφορτιστα-αβαδιστα-αατο
αρκει
αφου γλυτωνει τοσα λεφτα και γουσταρει βολτες, ειναι καιρος να παρει ενα #mono_vitara
χαχαχαχα
TESLA FORUM