Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 192
    • 193
    • 194
    • 195
    • 196
    • 490
    • 491
    • 194 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9804
    284925
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis last edited by

      'merica...

      34e61b4e-88c5-42a9-83c0-154ecac4e591-image.png

      Moments before detonation...

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • fanis75
        fanis75 moderator @antonmone last edited by

        @antonmone said in TESLA FORUM:

        Ένα κανάλι στο yt που βλέπω για να χαζεύω αυτοκίνητα που δεν έρχονται Ελλάδα η Ευρώπη έβγαλε compact car of 2023 το … Prius!!!

        Εεε καλά το Prius compact ειναι και στην Ευρώπη, αφού ειναι σαν την Κορόλα.

        @elteo said in TESLA FORUM:

        έχεις οδηγήσει στους δρόμους τους? η λ. Μεσογείων είναι παράδρομος για αυτούς.

        Μόνο Φλώριντα, Καναδά όχι.

        @teo-mak said in TESLA FORUM:

        Αφού ξέρουμε ότι οι Αμερικάνοι τα έχουν όλα στον υπερθετικο βαθμό.

        Σωστά, αλλά αυτοί ειναι Καναδοί, όχι Αμερικάνοι.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by criuser

          Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.

          Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          fanis75 D A 3 Replies Last reply Reply Quote 2
          • fanis75
            fanis75 moderator @criuser last edited by

            @criuser said in TESLA FORUM:

            Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.

            Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.

            Για δουλειά υποθέτω? Γιατί για αναψυχή δεν είναι....για να σου βγει η ψυχή ειναι....χαχαχα!!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dettol @criuser last edited by

              @criuser said in TESLA FORUM:

              Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.

              Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.

              ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.

              A V 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • A
                antonmone @dettol last edited by antonmone

                @dettol said in TESLA FORUM:

                @criuser said in TESLA FORUM:

                Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.

                Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.

                ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.

                Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  antonmone @criuser last edited by antonmone

                  @criuser said in TESLA FORUM:

                  Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.

                  Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.

                  Με νόμιμες ταχύτητες με τίποτα!Με ελαφρώς παράνομες τόσο είναι μεταξύ νας δεν βγαίνει αλλιώς.(αν δεν το πατήσεις λίγο εννοω

                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dettol @antonmone last edited by

                    @antonmone said in TESLA FORUM:

                    @dettol said in TESLA FORUM:

                    @criuser said in TESLA FORUM:

                    Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.

                    Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.

                    ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.

                    Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.

                    ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως 🙂

                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      antonmone @dettol last edited by

                      @dettol said in TESLA FORUM:

                      @antonmone said in TESLA FORUM:

                      @dettol said in TESLA FORUM:

                      @criuser said in TESLA FORUM:

                      Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.

                      Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.

                      ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.

                      Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.

                      ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως 🙂

                      Λόγω κατανάλωσης παραπάνω η για τον δρόμο που είναι μόνος χωρίς διάζωμα;Αν είναι το δεύτερο θα έλεγα ότι δυστυχώς οσο χαλαρά και να θες να πας ,ο επαρχιακός έχει μια ροη παραπάνω (όχι κάτι τραγικό πάντως),που κάποια στιγμή θέλοντας και μη θα αρχίσεις τις προσπεράσεις.Πολλοι προτιμούν για διάφορους λόγους να μην πάνε από τον διπλό στην Σπάρτη.Αποφυγη διοδίων,πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά διαδρομή και εξίσου σημαντικό αν είσαι εξοικειωμένος με την διαδρομή πρακτικά δεν κερδίζεις ούτε σε χρόνο .
                      Αν η ασφάλεια όμως παίζει τον πρώτο και καθοριστικό ρόλο εννοείται ότι πας από τον διπλό!
                      Για των καταναλώσεων φυσικά τα ξέρεις μόνο εσυ,στα θερμικά η διαφορά δεν είναι μεγάλη.

                      P D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panormus772 @antonmone last edited by

                        @antonmone said in TESLA FORUM:

                        @dettol said in TESLA FORUM:

                        @antonmone said in TESLA FORUM:

                        @dettol said in TESLA FORUM:

                        @criuser said in TESLA FORUM:

                        Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.

                        Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.

                        ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.

                        Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.

                        ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως 🙂

                        Λόγω κατανάλωσης παραπάνω η για τον δρόμο που είναι μόνος χωρίς διάζωμα;Αν είναι το δεύτερο θα έλεγα ότι δυστυχώς οσο χαλαρά και να θες να πας ,ο επαρχιακός έχει μια ροη παραπάνω (όχι κάτι τραγικό πάντως),που κάποια στιγμή θέλοντας και μη θα αρχίσεις τις προσπεράσεις.Πολλοι προτιμούν για διάφορους λόγους να μην πάνε από τον διπλό στην Σπάρτη.Αποφυγη διοδίων,πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά διαδρομή και εξίσου σημαντικό αν είσαι εξοικειωμένος με την διαδρομή πρακτικά δεν κερδίζεις ούτε σε χρόνο .
                        Αν η ασφάλεια όμως παίζει τον πρώτο και καθοριστικό ρόλο εννοείται ότι πας από τον διπλό!
                        Για των καταναλώσεων φυσικά τα ξέρεις μόνο εσυ,στα θερμικά η διαφορά δεν είναι μεγάλη.

                        Όντως πολύ ωραία διαδρομή ο επαρχιακός! Την είχα κάνει πριν 8-9 χρόνια με τη Giulietta πηγαίνοντας για το σπήλαιο Διρού.

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          antonmone @panormus772 last edited by

                          @panormus772 said in TESLA FORUM:

                          @antonmone said in TESLA FORUM:

                          @dettol said in TESLA FORUM:

                          @antonmone said in TESLA FORUM:

                          @dettol said in TESLA FORUM:

                          @criuser said in TESLA FORUM:

                          Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.

                          Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.

                          ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.

                          Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.

                          ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως 🙂

                          Λόγω κατανάλωσης παραπάνω η για τον δρόμο που είναι μόνος χωρίς διάζωμα;Αν είναι το δεύτερο θα έλεγα ότι δυστυχώς οσο χαλαρά και να θες να πας ,ο επαρχιακός έχει μια ροη παραπάνω (όχι κάτι τραγικό πάντως),που κάποια στιγμή θέλοντας και μη θα αρχίσεις τις προσπεράσεις.Πολλοι προτιμούν για διάφορους λόγους να μην πάνε από τον διπλό στην Σπάρτη.Αποφυγη διοδίων,πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά διαδρομή και εξίσου σημαντικό αν είσαι εξοικειωμένος με την διαδρομή πρακτικά δεν κερδίζεις ούτε σε χρόνο .
                          Αν η ασφάλεια όμως παίζει τον πρώτο και καθοριστικό ρόλο εννοείται ότι πας από τον διπλό!
                          Για των καταναλώσεων φυσικά τα ξέρεις μόνο εσυ,στα θερμικά η διαφορά δεν είναι μεγάλη.

                          Όντως πολύ ωραία διαδρομή ο επαρχιακός! Την είχα κάνει πριν 8-9 χρόνια με τη Giulietta πηγαίνοντας για το σπήλαιο Διρού.

                          Άλλη μια καταπληκτική διαδρομή είναι Σπάρτη - Καλαματα από τον Ταυγετο.

                          gatoz D 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            criuser @antonmone last edited by

                            @antonmone said in TESLA FORUM:

                            @criuser said in TESLA FORUM:

                            Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.

                            Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.

                            Με νόμιμες ταχύτητες με τίποτα!Με ελαφρώς παράνομες τόσο είναι μεταξύ νας δεν βγαίνει αλλιώς.(αν δεν το πατήσεις λίγο εννοω

                            Ορια + 20 χαω πάω πάντα. Εως εκεί.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dettol @antonmone last edited by

                              @antonmone said in TESLA FORUM:

                              @dettol said in TESLA FORUM:

                              @antonmone said in TESLA FORUM:

                              @dettol said in TESLA FORUM:

                              @criuser said in TESLA FORUM:

                              Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.

                              Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.

                              ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.

                              Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.

                              ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως 🙂

                              Λόγω κατανάλωσης παραπάνω η για τον δρόμο που είναι μόνος χωρίς διάζωμα;Αν είναι το δεύτερο θα έλεγα ότι δυστυχώς οσο χαλαρά και να θες να πας ,ο επαρχιακός έχει μια ροη παραπάνω (όχι κάτι τραγικό πάντως),που κάποια στιγμή θέλοντας και μη θα αρχίσεις τις προσπεράσεις.Πολλοι προτιμούν για διάφορους λόγους να μην πάνε από τον διπλό στην Σπάρτη.Αποφυγη διοδίων,πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά διαδρομή και εξίσου σημαντικό αν είσαι εξοικειωμένος με την διαδρομή πρακτικά δεν κερδίζεις ούτε σε χρόνο .
                              Αν η ασφάλεια όμως παίζει τον πρώτο και καθοριστικό ρόλο εννοείται ότι πας από τον διπλό!
                              Για των καταναλώσεων φυσικά τα ξέρεις μόνο εσυ,στα θερμικά η διαφορά δεν είναι μεγάλη.

                              η καταναλωση ειναι χαμηλοτερη απο τον παλιο δρομο, οποτε συμφερει να πας απο εκει, αλλα στο θεμα ασφαλειας (που ειναι το πρωτευον οταν ειμαι με την οικογενεια μου) υπερτερει ο νεος δρομος. Επισης, ειναι κουραστικες και αγχωτικες οι προσπερασεις σε επαρχιακους δρομους, ακομα και τωρα που η ιπποδυναμη ειναι μεγαλη. Δεν εχω προβλημα να κινηθω σε τετοιους δρομους οταν δεν υπαρχει αλλη επιλογη ή οταν ειναι για συντομο χρονικο διαστημα.

                              Αφου ομως υπαρχει η επιλογη του νεου, θα επιλεξω αυτον.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • gatoz
                                gatoz @antonmone last edited by gatoz

                                @antonmone said in TESLA FORUM:

                                @panormus772 said in TESLA FORUM:

                                @antonmone said in TESLA FORUM:

                                @dettol said in TESLA FORUM:

                                @antonmone said in TESLA FORUM:

                                @dettol said in TESLA FORUM:

                                @criuser said in TESLA FORUM:

                                Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.

                                Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.

                                ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.

                                Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.

                                ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως 🙂

                                Λόγω κατανάλωσης παραπάνω η για τον δρόμο που είναι μόνος χωρίς διάζωμα;Αν είναι το δεύτερο θα έλεγα ότι δυστυχώς οσο χαλαρά και να θες να πας ,ο επαρχιακός έχει μια ροη παραπάνω (όχι κάτι τραγικό πάντως),που κάποια στιγμή θέλοντας και μη θα αρχίσεις τις προσπεράσεις.Πολλοι προτιμούν για διάφορους λόγους να μην πάνε από τον διπλό στην Σπάρτη.Αποφυγη διοδίων,πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά διαδρομή και εξίσου σημαντικό αν είσαι εξοικειωμένος με την διαδρομή πρακτικά δεν κερδίζεις ούτε σε χρόνο .
                                Αν η ασφάλεια όμως παίζει τον πρώτο και καθοριστικό ρόλο εννοείται ότι πας από τον διπλό!
                                Για των καταναλώσεων φυσικά τα ξέρεις μόνο εσυ,στα θερμικά η διαφορά δεν είναι μεγάλη.

                                Όντως πολύ ωραία διαδρομή ο επαρχιακός! Την είχα κάνει πριν 8-9 χρόνια με τη Giulietta πηγαίνοντας για το σπήλαιο Διρού.

                                Άλλη μια καταπληκτική διαδρομή είναι Σπάρτη - Καλαματα από τον Ταυγετο.

                                τρε μπαναλ... εισαι της περιοχης...
                                οποιος αντεχει, εκει κοντα καστανια λακωνιας, προς το μοναστηρι της Γιατρισσας και απο το χωμα να βγεις καστανεα μεσσηνιας....
                                να εχει πραγματι ενδιαφερον και οχι σουβοτουριστες

                                #milf-a-man

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dettol @antonmone last edited by

                                  @antonmone said in TESLA FORUM:

                                  @panormus772 said in TESLA FORUM:

                                  @antonmone said in TESLA FORUM:

                                  @dettol said in TESLA FORUM:

                                  @antonmone said in TESLA FORUM:

                                  @dettol said in TESLA FORUM:

                                  @criuser said in TESLA FORUM:

                                  Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.

                                  Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.

                                  ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.

                                  Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.

                                  ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως 🙂

                                  Λόγω κατανάλωσης παραπάνω η για τον δρόμο που είναι μόνος χωρίς διάζωμα;Αν είναι το δεύτερο θα έλεγα ότι δυστυχώς οσο χαλαρά και να θες να πας ,ο επαρχιακός έχει μια ροη παραπάνω (όχι κάτι τραγικό πάντως),που κάποια στιγμή θέλοντας και μη θα αρχίσεις τις προσπεράσεις.Πολλοι προτιμούν για διάφορους λόγους να μην πάνε από τον διπλό στην Σπάρτη.Αποφυγη διοδίων,πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά διαδρομή και εξίσου σημαντικό αν είσαι εξοικειωμένος με την διαδρομή πρακτικά δεν κερδίζεις ούτε σε χρόνο .
                                  Αν η ασφάλεια όμως παίζει τον πρώτο και καθοριστικό ρόλο εννοείται ότι πας από τον διπλό!
                                  Για των καταναλώσεων φυσικά τα ξέρεις μόνο εσυ,στα θερμικά η διαφορά δεν είναι μεγάλη.

                                  Όντως πολύ ωραία διαδρομή ο επαρχιακός! Την είχα κάνει πριν 8-9 χρόνια με τη Giulietta πηγαίνοντας για το σπήλαιο Διρού.

                                  Άλλη μια καταπληκτική διαδρομή είναι Σπάρτη - Καλαματα από τον Ταυγετο.

                                  αυτο φαινεται ωραιο οντως και εχει ενδιαφερον με τα κοψιματα των βραχων. Φοβαμαι ομως οτι θα με μισησει ο μικρος μου γιος 🙂 (ζαλιζεται στις στροφες) και επειδη το παθαινα και εγω αυτο (ακομα μου συμβαινει οταν δεν οδηγω ο ιδιος) δεν θελω να τον βασανισω. Για 30-45' θα το εκανα, αλλα βλεπω οτι η διαδρομη ειναι κοντα μιαμιση ωρα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Εγώ προτιμάω να πηγαίνω από τον Α/Δ στο κατέβασμα και να κάνω στάση στον περιφερειακό της Σπάρτης, στις 2 ώρες περίπου και μετά άλλη μία ώρα για Γερολιμένα.

                                    Στην επιστροφή γυρίζω από τον παλιό που μέχρι την μισή διαδρομή είναι μια χαρά, πλάτους 11 μ, ήτοι 1,5 λωρίδα, μετά στενεύει και κάνω στάση στον Αρδάμη που είναι στην λωρίδα μου.

                                    Τώρα για τον χρόνο, μένω 1 χλμ από την Α.Ο. στο Χαλάνδρι, οπότε η Ελευσίνα είναι 10 λεπτά με κανονική κίνηση.

                                    Επειδή Σπάρτη και Καλαμάτα, είναι στις 2 ώρες, θα ήθελα να πήγαινα Γερολιμένα από Καλαμάτα, αλλά όλοι μου λένε ότι είναι πολύ μακρύτερη η διαδρομή.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz @criuser last edited by gatoz

                                      @criuser said in TESLA FORUM:

                                      Εγώ προτιμάω να πηγαίνω από τον Α/Δ στο κατέβασμα και να κάνω στάση στον περιφερειακό της Σπάρτης, στις 2 ώρες περίπου και μετά άλλη μία ώρα για Γερολιμένα.

                                      Στην επιστροφή γυρίζω από τον παλιό που μέχρι την μισή διαδρομή είναι μια χαρά, πλάτους 11 μ, ήτοι 1,5 λωρίδα, μετά στενεύει και κάνω στάση στον Αρδάμη που είναι στην λωρίδα μου.

                                      Τώρα για τον χρόνο, μένω 1 χλμ από την Α.Ο. στο Χαλάνδρι, οπότε η Ελευσίνα είναι 10 λεπτά με κανονική κίνηση.

                                      Επειδή Σπάρτη και Καλαμάτα, είναι στις 2 ώρες, θα ήθελα να πήγαινα Γερολιμένα από Καλαμάτα, αλλά όλοι μου λένε ότι είναι πολύ μακρύτερη η διαδρομή.

                                      ειναι ατελειωτη η διαδρομη απο τους βλαχους προς τους λακωνες....
                                      και οδηγικα και οχι μονο

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • A
                                        antonmone @criuser last edited by

                                        @criuser said in TESLA FORUM:

                                        @antonmone said in TESLA FORUM:

                                        @criuser said in TESLA FORUM:

                                        Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.

                                        Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.

                                        Με νόμιμες ταχύτητες με τίποτα!Με ελαφρώς παράνομες τόσο είναι μεταξύ νας δεν βγαίνει αλλιώς.(αν δεν το πατήσεις λίγο εννοω

                                        Ορια + 20 χαω πάω πάντα. Εως εκεί.

                                        Το ίδιο λέμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antonmone @gatoz last edited by

                                          @gatoz said in TESLA FORUM:

                                          @antonmone said in TESLA FORUM:

                                          @panormus772 said in TESLA FORUM:

                                          @antonmone said in TESLA FORUM:

                                          @dettol said in TESLA FORUM:

                                          @antonmone said in TESLA FORUM:

                                          @dettol said in TESLA FORUM:

                                          @criuser said in TESLA FORUM:

                                          Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.

                                          Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.

                                          ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.

                                          Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.

                                          ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως 🙂

                                          Λόγω κατανάλωσης παραπάνω η για τον δρόμο που είναι μόνος χωρίς διάζωμα;Αν είναι το δεύτερο θα έλεγα ότι δυστυχώς οσο χαλαρά και να θες να πας ,ο επαρχιακός έχει μια ροη παραπάνω (όχι κάτι τραγικό πάντως),που κάποια στιγμή θέλοντας και μη θα αρχίσεις τις προσπεράσεις.Πολλοι προτιμούν για διάφορους λόγους να μην πάνε από τον διπλό στην Σπάρτη.Αποφυγη διοδίων,πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά διαδρομή και εξίσου σημαντικό αν είσαι εξοικειωμένος με την διαδρομή πρακτικά δεν κερδίζεις ούτε σε χρόνο .
                                          Αν η ασφάλεια όμως παίζει τον πρώτο και καθοριστικό ρόλο εννοείται ότι πας από τον διπλό!
                                          Για των καταναλώσεων φυσικά τα ξέρεις μόνο εσυ,στα θερμικά η διαφορά δεν είναι μεγάλη.

                                          Όντως πολύ ωραία διαδρομή ο επαρχιακός! Την είχα κάνει πριν 8-9 χρόνια με τη Giulietta πηγαίνοντας για το σπήλαιο Διρού.

                                          Άλλη μια καταπληκτική διαδρομή είναι Σπάρτη - Καλαματα από τον Ταυγετο.

                                          τρε μπαναλ... εισαι της περιοχης...
                                          οποιος αντεχει, εκει κοντα καστανια λακωνιας, προς το μοναστηρι της Γιατρισσας και απο το χωμα να βγεις καστανεα μεσσηνιας....
                                          να εχει πραγματι ενδιαφερον και οχι σουβοτουριστες

                                          Ο dettol είναι αποκλειστικά άσφαλτο ,όπως και εγώ πριν το vit.Αυτα που λες ειχαν ενδιαφέρον τώρα δεν ξέρω μετά τη μεγάλη φωτιά πρόπερσι τι έχει μείνει ,δεν έχω ανεβει από τότε Γιατρισσα ,μέχρι Αρνα ανέβηκα πέρσι.

                                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • gatoz
                                            gatoz @antonmone last edited by

                                            @antonmone said in TESLA FORUM:

                                            @gatoz said in TESLA FORUM:

                                            @antonmone said in TESLA FORUM:

                                            @panormus772 said in TESLA FORUM:

                                            @antonmone said in TESLA FORUM:

                                            @dettol said in TESLA FORUM:

                                            @antonmone said in TESLA FORUM:

                                            @dettol said in TESLA FORUM:

                                            @criuser said in TESLA FORUM:

                                            Πάντως εγώ κάνω Χαλάνδρι Γερολιμένα καθαρή διαδρομή τρεις ώρες κάνω και μία στάση κάπου συνήθως στο παλιό δρόμο από σπάρτη για τρίπολη δεν θυμάμαι τώρα πώς τον λένε που χει ωραία σουβλάκια και λοιπά σε υψόμετρο 900.

                                            Πέρσι το έκανα με επιστροφή αυθημερόν 2 φορές. Την μια με το 3008 την άλλη με το αιρκρος. Άνετα και ντιζελατα.

                                            ο παλιος δρομος σπαρτη-τριπολη τι φαση ειναι; Μια λωριδα σε καθε κατευθυνση χωρις διαχωριστικο στη μεση; Σκεφτηκα να τον χρησιμοποιουσα αλλα μετα ειδα οτι χρονικα δεν εχει διαφορα ο παλιος με τον καινουριο, οποτε το παρατησα. Εχει ομως διαφορα στην ενεργεια που θα δαπανουσα, ενα 5% περιπου παραπανω ο νεος δρομος. Δεν ειναι το θεμα του κοστους, που ειναι της πλακας, αλλα οτι γλυτωνεις 5-10' στον φορτιστη.

                                            Πολύ ωραία διαδρομή,γλιτώνεις κάπου 55 χλμ πήγαινε έλα αλλά θέλει συνεχείς προσπεράσεις για να κινηθείς λίγο γρήγορα και προσοχή τα ΣΚ σε συγκεκριμένα σημεία έχει πάντα μπλοκαΜια λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι.

                                            ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μου κοπηκε η ορεξη παντως 🙂

                                            Λόγω κατανάλωσης παραπάνω η για τον δρόμο που είναι μόνος χωρίς διάζωμα;Αν είναι το δεύτερο θα έλεγα ότι δυστυχώς οσο χαλαρά και να θες να πας ,ο επαρχιακός έχει μια ροη παραπάνω (όχι κάτι τραγικό πάντως),που κάποια στιγμή θέλοντας και μη θα αρχίσεις τις προσπεράσεις.Πολλοι προτιμούν για διάφορους λόγους να μην πάνε από τον διπλό στην Σπάρτη.Αποφυγη διοδίων,πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά διαδρομή και εξίσου σημαντικό αν είσαι εξοικειωμένος με την διαδρομή πρακτικά δεν κερδίζεις ούτε σε χρόνο .
                                            Αν η ασφάλεια όμως παίζει τον πρώτο και καθοριστικό ρόλο εννοείται ότι πας από τον διπλό!
                                            Για των καταναλώσεων φυσικά τα ξέρεις μόνο εσυ,στα θερμικά η διαφορά δεν είναι μεγάλη.

                                            Όντως πολύ ωραία διαδρομή ο επαρχιακός! Την είχα κάνει πριν 8-9 χρόνια με τη Giulietta πηγαίνοντας για το σπήλαιο Διρού.

                                            Άλλη μια καταπληκτική διαδρομή είναι Σπάρτη - Καλαματα από τον Ταυγετο.

                                            τρε μπαναλ... εισαι της περιοχης...
                                            οποιος αντεχει, εκει κοντα καστανια λακωνιας, προς το μοναστηρι της Γιατρισσας και απο το χωμα να βγεις καστανεα μεσσηνιας....
                                            να εχει πραγματι ενδιαφερον και οχι σουβοτουριστες

                                            Ο dettol είναι αποκλειστικά άσφαλτο ,όπως και εγώ πριν το vit.Αυτα που λες ειχαν ενδιαφέρον τώρα δεν ξέρω μετά τη μεγάλη φωτιά πρόπερσι τι έχει μείνει ,δεν έχω ανεβει από τότε Γιατρισσα ,μέχρι Αρνα ανέβηκα πέρσι.

                                            οκ, του εβαλα ασφαλτος στα συνταγες-φαγαδικα, κοντα και αφορτιστα-αβαδιστα-αατο
                                            αρκει
                                            αφου γλυτωνει τοσα λεφτα και γουσταρει βολτες, ειναι καιρος να παρει ενα #mono_vitara
                                            χαχαχαχα

                                            #milf-a-man

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 196
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 194 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr