-
Η επιλογή του 1.0 αντί του 1.2 ήταν απολύτως συνειδητή με βάση τη χρήση που προορίζεται (20 χλμ την ημέρα, πάνω κάτω την Κηφισίας).
-
Το βάζω εδώ γιατί αφορά το KIA soul EV, πρώτο με διαφορά τον Απρίλιο στην Γερμανία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Shocking Electric Car Takes #1 In Germany’s April 2018 Electric Car Sales Ranking
https://cleantechnica.com/2018/05/19/sh ... s-ranking/
Γενικότερα πάντως αποτελεί ένδειξη του προς τα πού πάει η αγορά με την μεγάλη πτώση των πωλήσεων των Diesel.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Μάλιστα. Δηλαδή κατακρημνίστηκαν οι πωλήσεις πετρελαίου (-150.000 μονάδες κάτω από πέρισυ) και η αγορά πήγε στα ηλεκτρικά που πούλησαν όλα μαζί περί τα 5.000 κομμάτια.
Όχι, δεν πήγαν στα σκέτα βενζινοκίνητα (+20%), ούτε στα φ.α. (...+500%), ούτε στα υβρίδια, ούτε στα υγραέρια. Στα ηλεκτρικά πήγαν όλοι αυτοί ως επί το πλείστον. -
Τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του ντίζελ έχουν πολλάκις αναφερθεί. Επειδή για χρόνια πολλά είχα βενζίνη και ακόμη έχω... ενώ στο ντίζελ είμαι νέος, θα πω ένα και μόνο. Τα ντίζελ όντως δεν είναι καλά οχήματα. Στα 117000 χλμ που έχει κάνει το δικό μου πέρα από λαδόξιδα δεν έχει χρειαστεί κάτι άλλο. Δεν θυμάμαι κανένα άλλο όχημα που είχα να έχει επιδείξει τόσο αξιοθαύμαστη οικονομία στην κατανάλωση και παράλληλα τόσες ελάχιστες φθορές ώστε μετά τόσα χλμ να συμπεριφέρεται σαν καινούργιο. Βέβαια σε όλο αυτό υπάρχει ένα μεγάλο κακό. Τι θα γίνουν τόσα συνεργεία με τόσα ντίζελ να κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα και απρόσκοπτα?
Τα ηλεκτρικά έχουν άλλα θετικά και αρνητικά όπως και η θρυλική βενζίνη ή το υγραέριο και το φυσικό αέριο. Δεν το αρνούμαι αλλά ως καταναλωτής χρήστης με το ντίζελ έχω βρει την ησυχία μου. Το ντίζελ με ήπια οδήγηση μπορεί να είναι το αυτοκίνητο για μια ολοκληρη ζωή για τον μέσο οδηγό. Τα υπόλοιπα με την καμία. Παλαιότερα ο πατέρας μου δεν αποχωρίζονταν το hrv με τπτ. Εδώ και μερικά χρόνια με τις τόσες φορομπηχτικές πολιτικές - αυξήσεις κλπ μόνο το vw canddy χρησιμοποιεί το οποίο αισίως έχει φτάσει τα 650000 σχεδόν χλμ με σκληρή χρίση. Τι να λέμε τώρα; -
Στα μισα χρηματα
Το οτι θα επαιζε στα ισια ενα κια μια πορσε στην πιστα και θα κερδιζε μια μπεμπα μ σπορτ, δυσκολα θα το φανταζοταν κανεις πριν πεντε ετη.
Ειναι εμφανες πλεον πως ο ομιλος μπορει να παιξει πρωτη εθνικη καθως ακομα και το i30 N δειχνει παρα πολυ καλο για τα χρηματα του.
-
Kia sportage facelift με τον νέο diesel κινητήρα 1.6
https://www.autoblog.gr/2018/05/23/epih ... -kinhthra/
-
Παρέλαβα το Picanto την Παρασκευή και έχω κάνει ήδη 350 χλμ σε βόλτες εντός Αττικής. Οι πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές. Κατανάλωση μέχρι στιγμής 5,5 σύμφωνα με το trip computer. Πολύ εντυπωσιακό το infotainment, το android auto τα σπάει!
-
Ο χρήστης manasta έγραψε:
Παρέλαβα το Picanto την Παρασκευή και έχω κάνει ήδη 350 χλμ σε βόλτες εντός Αττικής. Οι πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές. Κατανάλωση μέχρι στιγμής 5,5 σύμφωνα με το trip computer. Πολύ εντυπωσιακό το infotainment, το android auto τα σπάει!Καλοταξιδο και απροβληματιστο να είναι!
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Kia sportage facelift με τον νέο diesel κινητήρα 1.6https://www.autoblog.gr/2018/05/23/epih ... -kinhthra/
Πολύ ενδιαφέρον! Επιτέλους έφυγαν από τον Δράκουλα τον 1.7 και περνάμε σε εναν πολύ πιο αποδοτικό και οικονομικό euro 6d κινητήρα ντίζελ με υβριδικο σύστημα μάλιστα. Η κια δείχνει να πιστεύει το ντίζελ και να το εξελίσσει.
Με αυτόν τον κινητήρα και αυτές τις τιμές το σπορτατζ παίζει πολύ δυνατά!Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Παρέλαβα το Picanto την Παρασκευή και έχω κάνει ήδη 350 χλμ σε βόλτες εντός Αττικής. Οι πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές. Κατανάλωση μέχρι στιγμής 5,5 σύμφωνα με το trip computer. Πολύ εντυπωσιακό το infotainment, το android auto τα σπάει!
Καλοταξιδο και απροβληματιστο να είναι!
Σε ευχαριστώ πολύ!
-
Ο χρήστης manasta έγραψε:
Παρέλαβα το Picanto την Παρασκευή και έχω κάνει ήδη 350 χλμ σε βόλτες εντός Αττικής. Οι πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές. Κατανάλωση μέχρι στιγμής 5,5 σύμφωνα με το trip computer. Πολύ εντυπωσιακό το infotainment, το android auto τα σπάει!Καλοτάξιδο και να το χαρείς με Υγεία!!
Αναμένουμε αναλυτικές εντυπώσεις όταν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα. Να μας πείς εάν είναι τόσο καλό αυτοκίνητο πόλης, όσο διαβάζουμε στον ειδικό τύπο.
-
Σε ευχαριστώ πολύ! Φυσικά θα γράψω αναλυτικά όταν συμπληρώσω κάποια χιλιόμετρα. Προς το παρόν, δηλώνω ενθουσιασμένος...
-
Ο χρήστης manasta έγραψε:
Σε ευχαριστώ πολύ! Φυσικά θα γράψω αναλυτικά όταν συμπληρώσω κάποια χιλιόμετρα. Προς το παρόν, δηλώνω ενθουσιασμένος...Καλοτάξιδο να είναι! Όταν μπορέσεις ανέβασε μερικές φωτογραφίες μέσα-έξω.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εαν κάποιος αγοράσει καινούριο Kia και βάλει aftermarket 2DIN android στη θέση του εργοστασιακού , χάνει ή όχι την 7ετή εγγύηση;
-
Το RIO με 1.0 120hp,αλλα μονο 172nm ροπη?,170 εχει το 100αρη ecoboost.
-
170 Nm έχει και το 125αρη ecoboost.
172 Nm έχει και το Rio με τον 1,0 100 HP.
-
Με overboost που παει στα 200nm,του rio εχει overboost? O TSI 115 εχει 200nm,γιαυτο μου φαινεται καπως περιορισμενη η ροπη του για 120 αλογακια(και στα 100 ειναι ιδια η ροπη).
-
Ναι αλλα το rio σου εγγυαται 7 χρονια εγγυηση, το fiesta 8, και το το tsi 2 μονο.
Μεταξυ 30nm και 5 ετων εγγυησης, εσυ παρε τα nm τι θελεις να μας πεις δηλαδη οτι ειναι καλυτερος ο tsi? Ναι φαινεται καλυτερος στα χαρτια οριστε.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Για ποιο λόγο σου φαίνεται περίεργο φίλε Κen11?
Είναι ανάλογα το τι έχει επιλέξει η κάθε εταιρία να βγάζει ο κινητήρας της (ο 1000αρης πχ). Θα ήταν παράλογο να ήταν όλοι οι κινητήρες ίδιοι σε χαρακτηριστικά και λειτουργία.. να έχουν την ίδια κατανάλωση, την ίδια συμπεριφορά, την ίδια ροπή, και και και...
Πχ μιας και αναφέρθηκε ο tsi βγάζει 200nm στις 2000-3500 νομιζω, ενώ ο 100αρης ecoboost 170nm στις 1500-4000.
Πρέπει να οδηγήσεις τον κάθε κινητήρα για να τον καταλάβεις.... μπορεί να σου φαίνεται χειρότερος στα χαρτια αλλά στην ουσία να είναι καλύτερος στην λειτουργια και πως συμπεριφερεται.... -
Άντε πάλι με την ροπή... Ο ρόλος της είναι μικρότερος από ότι νομίζετε!!!
KIA Forum