Μπορεί στην ευρώπη η αγορά να παίζει σε suv/station, αλλά στην ανατολή (λέγε με κίνα) τα σεντάν πουλάνε. Κι αν σκεφτεί κανείς τα νούμερα πωλήσεων που προσδοκούν οι κατασκευαστές, σε μια τόσο μεγάλη και ανερχόμενη αγορά, εξηγούνται πολλά. Δεν είναι τυχαία η εγκατάσταση μονάδων παραγωγής εκεί από τους μεγάλους κατασκευαστές. Επίσης, σεντάν (ή 5πορτα τέτοιου στυλ) αγοράζουν και τα στελέχη των επιχειρήσεων ως εταιρικά.
Ο οικογενειάρχης (και δη ο έλληνας των στριμωγμένων οικονομικών) θέλει με ένα αμάξι να κάνει τα πάντα, να χωράει τα μωρά, να πηγαίνει στη δουλειά, να βγαίνει στο ορεινό χωριό, να πηγαίνει και παραλία, να το παρκάρει και η σύζυγος, οπότε οι κλασικές... κούρσες που λέγαμε μικροί (και μεγαλώσαμε μέσα σε αυτές) σιγά σιγά εξαφανίζονται.
Στο δια ταύτα πάντως, οι αρχικές τιμές ακούγονται τσιμπημένες - στην ίδια τακτική που έπαιξε και το 3008 μου φαίνεται. Όταν έρθουν με το καλό τα αμάξια στις εκθέσεις, και βγούνε και στο δρόμο, θα αρχίσουν τα συγκριτικά κι ελπίζω να στρώσουν λίγο οι τιμές. Γιατί κάποιος που ανεβαίνει σε αυτά τα ποσά, θα δει και suv και θα δει και τις πιο καθιερωμένες προτάσεις της αγοράς.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk