Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 259
    • Best 0
    • Groups 0

    dr-angelo

    @dr-angelo

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    259
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dr-angelo Unfollow Follow

    Latest posts made by dr-angelo

    • RE: Nέο Peugeot 508

      Μπορεί στην ευρώπη η αγορά να παίζει σε suv/station, αλλά στην ανατολή (λέγε με κίνα) τα σεντάν πουλάνε. Κι αν σκεφτεί κανείς τα νούμερα πωλήσεων που προσδοκούν οι κατασκευαστές, σε μια τόσο μεγάλη και ανερχόμενη αγορά, εξηγούνται πολλά. Δεν είναι τυχαία η εγκατάσταση μονάδων παραγωγής εκεί από τους μεγάλους κατασκευαστές. Επίσης, σεντάν (ή 5πορτα τέτοιου στυλ) αγοράζουν και τα στελέχη των επιχειρήσεων ως εταιρικά.
      Ο οικογενειάρχης (και δη ο έλληνας των στριμωγμένων οικονομικών) θέλει με ένα αμάξι να κάνει τα πάντα, να χωράει τα μωρά, να πηγαίνει στη δουλειά, να βγαίνει στο ορεινό χωριό, να πηγαίνει και παραλία, να το παρκάρει και η σύζυγος, οπότε οι κλασικές... κούρσες που λέγαμε μικροί (και μεγαλώσαμε μέσα σε αυτές) σιγά σιγά εξαφανίζονται.
      Στο δια ταύτα πάντως, οι αρχικές τιμές ακούγονται τσιμπημένες - στην ίδια τακτική που έπαιξε και το 3008 μου φαίνεται. Όταν έρθουν με το καλό τα αμάξια στις εκθέσεις, και βγούνε και στο δρόμο, θα αρχίσουν τα συγκριτικά κι ελπίζω να στρώσουν λίγο οι τιμές. Γιατί κάποιος που ανεβαίνει σε αυτά τα ποσά, θα δει και suv και θα δει και τις πιο καθιερωμένες προτάσεις της αγοράς.

      Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-angelo
    • RE: Αγορα μεσαιου SUV εως 36000 help please!!!!

      Βασικό ρόλο (και... χώρο) παίζει το σύστημα isofix, όπως είναι τα δικά μου. Έχουν δύο μεταλλικά άγκιστρα που κουμπώνουν επάνω στο κάθισμα με μία κίνηση, κι επειδή έχουν και μπροστινό πόδι δεν χρειάζονται ζώνη ασφαλείας. Λόγω του isofix είναι σχετικά πιο ογκώδη σε διαστάσεις και αφήνουν αρκετό ελεύθερο χώρο στο πλάι, μέχρι την πόρτα. Υπάρχουν και τα μη-isofix, που σταθεροποιούνται με τη ζώνη ασφαλείας (συνήθως πιο φτηνά και πιο μαζεμένα σε όγκο), ανάλογα τι έχει ο καθένας μας.

      Ο φίλος αναφέρει καθισματάκι booster για το μεγαλύτερο παιδί, οπότε μόνο μια πραγματική δοκιμή με όλο τον οικογενειακό εξοπλισμό στα υποψήφια αμάξια θα μας λύσει την απορία (και οι ανάλογες φωτογραφίες, για τους μελλοντικούς τρίτεκνους).

      Προσωπικά, αν δεν είχα αντικειμενικό πρόβλημα χώρου παρκαρίσματος (πχ δεν χωραει στην πυλωτή/γκαράζ) θα κοίταζα τα μεγαλύτερα kodiaq, xtrail, 5008, opel grandland, ή κάποιο υπερυψωμένο station (τυπου audi allroad, octavia scout, κλπ).

      Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-angelo
    • RE: Αγορα μεσαιου SUV εως 36000 help please!!!!

      Χ1 με δύο καθίσματα isofix, ο ελεύθερος χωρος ανάμεσα είναι λίγο μεγαλύτερος από 1 μπουκάλι νερού 1/2 λίτρου. Ίσως με μη-isofix καθίσματα περισσεύει περισσότερος χωρος

      Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-angelo
    • RE: BMW X1 2016

      Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
      Τι να σου πω το ταμπλό που βλέπεις όλη την ώρα μπροστά από ευκολίες πληροφορίες και το αμάξι από συστήματα ασφαλείας είναι μέρα νύχτα από μια καλοεξοπλισμενη έκδοση ενός μη πριμιουμ. Αυτό είναι ξεκάθαρο.

      Από την άλλη το τιμόνι και το στήσιμο πάτημα της Χ1 είναι ίδια είτε δώσεις 37 είτε 57 ( πέρα δλδ από το σπορ τιμόνι που δεν ξέρω αν πέρα από εμφάνιση αλλάζει κάτι στην αίσθηση) οπότε εκεί αρχίζει ο πειρασμός.

      Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      Στο πρώτο θα συμφωνήσω, σε πιο φτηνό αμάξι βάζεις πιο εύκολα ψηφιακό ταμπλώ με περισσότερες πληροφορίες/εφε/κλπ (αν και νομίζω είναι και λίγο θέμα marketing, σαν τα κινητά).
      Στο δεύτερο θα διαφωνήσω, το x1 25d m-pack (231 αλογα, αυτόματο σπορ κιβώτιο) που έκανα test-drive συγκριτικά με το δικό μου 20 d (190 άλογα, μηχανικό, με απλή ανάρτηση), ήταν μέρα με νύχτα. Πολύ πιο ακριβής συμπεριφορά, πιο σφιχτό στο δρόμο, και πιο άνετο σε λακούβες! Με 19αρες και run-flat κοπανούσε λιγότερο στα χαντάκια/λακούβες συγκριτικά με το δικό μου με 18αρες κ run-flat. Αφού όταν κατέβηκα κοιτούσα να δω τι λάστιχα φόραγε... (και διαφορά τιμής κανένα 15-20αρι πάνω, αν μετρήσω ηλιοροφές, λεντ, ναβι, κλπ γούστα...).

      Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-angelo
    • RE: VOLVO FORUM

      Άμα πουλάνε suv με 2 τόνους απόβαρο και 400-500 κιλά ωφέλιμο (4-5 επιβάτες), χρειάζεσαι δυνατό μοτέρ για να πηγαίνεις σχετικά σβέλτα.

      Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-angelo
    • RE: Αγορα μεσαιου SUV εως 36000 help please!!!!

      Ο χρήστης dettol έγραψε:
      Παίρνεις τα καθισματακια παραμασχαλα και πας και δοκιμάζεις. Είναι ο μόνος τρόπος να είσαι πραγματικά σίγουρος.
      Να είσαι επίσης ενήμερος για τα τέλη κυκλοφορίας του κάθε αμαξιού.

      Η μόνη λύση με ασφαλή συμπεράσματα, καθισματάκια στη σειρά και φωτογραφία για να δούμε κι εμείς (πες ό,τι γίνεται κάποιος τρίτεκνος, να τα ξαναγράφουμε από την αρχή?).

      Στα τέλη, συνήθως τα diesel έχουν χαμηλότερα co2.

      Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-angelo
    • RE: Αγορα μεσαιου SUV εως 36000 help please!!!!

      Η λύση ένα μπροστά (ανάποδα, με απενεργοποιημένο αερόσακο) και τα δύο πίσω είναι εφικτή εάν η σύζυγος χωράει να καθίσει πίσω άνετα, για ένα ταξίδι.
      Εμείς το εφαρμόζαμε (ένα μπρος κι ένα πίσω) για μεγάλο διάστημα (διαφορά 1 έτους τα 2 μωρά μας).

      Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-angelo
    • RE: Αγορα μεσαιου SUV εως 36000 help please!!!!

      Αφού θα το πάρει με κόκκινες πινακίδες, θα προσπαθήσει να το κρατήσει για χρόνια, οπότε το μικρό καθημερινό κόστος χρήσης είναι σημαντικό.
      Τα 30.000 τα έχει μαζεμένα (με την ανταλλαγή, με κάποια προκαταβολή, με κάποιες δόσεις), με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τα βρίσκει σήμερα. Αν το φορομπηχτικό μας κράτος τον στριμώξει με 2-λιτρο πχ, θα μπλέξει κι ίσως βγαίνει εκτός προϋπολογισμού για αρκετά χρόνια που θα το έχει 'παντρευτεί'...
      ΠΧ. Ο φόρος πολυτελείας του 2-λιτρου είναι 440 το χρόνο, και τα τέλη στο δικό μου (x1 20d) είναι 152 ευρώ. Με τα 30.000 χλμ το χρόνο κάνω απόσβεση με το πετρέλαιο, με την βενζίνη θα ήταν απαγορευτικό. Επίσης, βάζω 2 καθισματάκια isofix και ανάμεσα δεν χωράει να καθίσει κανονικών διαστάσεων ενήλικος - εάν έχεις καθισματάκια απλά ίσως χωράνε τρία μαζί (εαν το 1 είναι booster ίσως είναι λίγο πιο βολικά τα πράγματα για σένα).

      Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-angelo
    • RE: Nissan X-Trail 2013

      Ο χρήστης leontis333 έγραψε:
      Είμαι τεράστιος και έχω και θέματα με την μέση που με ταλαιπωρούν χρόνια. Ζορίζονται στο μπες βγες στο χαμηλό. Πιστευω θα είναι λίγο πιο άνετη η 'φόρτωση' μου. Συν το γεγονός ότι ο 'στρατηγος' θέλει ψηλό αμάξι.

      Τα πάντα ξεκινούν και τελειώνουν από το 'στρατηγό' (=έτερον ήμισυ, αν σε καταλαβαίνω σωστά).
      Όλα τα άλλα είναι να έχουμε να λέμε και να γράφουμε στα φόρα...
      'Να πάρουμε στέισον υπερυψωμένο, με φουλ εξτρά, βγαίνει και πιο φτηνό'
      'Δεν μ'αρέσουν τα στέισον, θα πάρουμε τζιπ'. Κι εκεί τελείωσε η κουβέντα, μόνο για το χρώμα ξανασυζητήσαμε

      Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-angelo
    • RE: BMW X1 2016

      Μακάρι να μπορούσαμε όλοι να είχαμε 2-3 αμάξια να αλλάζουμε, ένα οικογενειακό, ένα για την πόλη, ένα για το βουνό, κάμπριο για τα ζεστά ανοιξιάτικα βράδυα...

      Το βασικό είναι το όποιο αμάξι έχουμε να κάνει τη δουλειά απροβλημάτιστα και με ασφάλεια, κι ακολουθούν τα προσωπικά γούστα (πολυτέλεια, σπορ, άνεση, μούρη, κλπ, κλπ).

      ΥΓ. Ας όψεται που δεν βολευόμαστε εύκολα οι μακρινοί για τις συναντήσεις, ελέω δουλειάς και οικογένειας... ας είμαστε καλά μήπως μπορέσουμε του χρόνου!

      Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dr-angelo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr