-
Το βλέπετε πιστεύω όλοι λανθασμενα. Το κεντρικό αφήγημα δεν είναι οι δοκιμαστές, αλλά η δυνατότητα να μην επηρεαστούν από τους εισαγωγείς
Το ποιος δοκιμαστής/δημοσιογράφος είναι αντικειμενικός θα έρθει σε μια δεύτερη φάση στον ανταγωνισμό μεταξύ τους.
-
Είναι αλληλένδετα νομίζω. Ισχύει ότι ακριβώς και με τους δικαστές - οι δημοσιογράφοι είναι το ίδιο διαβλητοί με αυτούς εάν είναι πεινασμένοι, δοξομανείς, φιλάργυροι ή φοβισμένοι. Ένα μινιμουμ οικονομικών παροχών και αναγνώρισης είναι αναγκαίος όρος για να είναι δίκαιοι αλλά όχι επαρκής - αφού, όπως και στους δικαστές, το επίδικο μπορεί να έχει αξία 100δες φορές υψηλότερη από τον, ακόμα και υψηλό, μισθό τους συνεπώς αν είναι φιλάργυροι και αήθεις ο οβολός του αναγνώστη δεν αρκεί ώστε να λειτουργήσει αποτρεπτικά.
-
@a-d-p said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
@argyn said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
@lap said in TESLA FORUM:
Η λύση είναι συνδικαλισμός. Ένα κοινό 'ταμριο' όπου αυτό θα παίρνει τα οχήματα για δοκιμή και θα τα μοιράζει στα μέλη του να γράφουν ανεξάρτητα. Εάν δεν αρέσει σε κάποιον γιαπη υπεύθυνο απλώς δεν θα δοκιμάζεται το αυτοκίνητο από κανέναν, θα είναι άγνωστο
Θα το μαθαίνει η μαμά εταιρία με επιστολές του ταμείου προς το εργοστάσιο, θα παίρνει πόδι ο γιαπης να πάει στο σπιτάκι τουΗ λύση λαπ είναι ο πραγματικός εργοδότης των δημοσιογράφων να είναι ο αναγνώστης και όχι η διαφημιζόμενοι και οι διαπλοκές του εργοδότη-ομίλου. Όμως αυτό προϋποθέτει ότι θα τους τα σκάμε όλοι εμείς ως συνδρομητές ώστε εκείνοι έχοντας προβλέψιμες χρηματοροές να κάνουν τα κουμάντα τους. Κάτι που καμία από τις δύο πλευρές δεν είναι πρόθυμη να κάνει. Ούτε οι βολεμένοι στην γκρίζα διαφήμιση και παροχές δημοσιογράφοι ούτε οι τσαμπατζίδες αναγνώστες τους.
Ως ένα σημείο γίνεται αυτό στο YouTube,
λογικά είναι πιο ανεξάρτητες οι χρηματοροές, γιατί είναι ευρύτερο το αντικείμενο της διαφήμισηςΣτον τομέα τον φωτογραφικού εξοπλισμού που λόγω χόμπι κάπως παρακολουθώ έχουν γίνει τέρατα πάντως από unboxing δωράκια και φρι ταξιδάκια εδώ και εκεί σε επώνυμους γιουτούμπερς μεγαλοκαναλάρχες.
Η μόνη έγκυρη πηγή πληροφόρησης πλέον πιστεύω πως είναι μικρομεσαία κανάλια από πραγματικούς χομπίστες που νογάνε και που το κύριο εισόδημα τους δεν είναι οι δοκιμές και τα ριβιούς.
Γενικώς το πράγμα έχει σκατέψει παντού - ο συνδυασμός τερτιπιών γιουτουμπικού/γκουγκλ αλγορίθμου με τον εθισμό όλων εμάς των αναγνωστών και τηλεθεατών στο, φαινομενικά, τσάμπα έχει κάνει τεράστια ζημιά.
-
Πάντως πλησιάζει η πρώτη Κυριακή του τρέχοντος μήνα, και δεν βλέπω ενδείξεις ότι θα κυκλοφορήσει το περιοδικό 4Τ. Έστω με την Καθημερινή. Όπως τον Απρίλιο του 2013...
-
@mariosmx5 said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
Πάντως πλησιάζει η πρώτη Κυριακή του τρέχοντος μήνα, και δεν βλέπω ενδείξεις ότι θα κυκλοφορήσει το περιοδικό 4Τ. Έστω με την Καθημερινή. Όπως τον Απρίλιο του 2013...
Δυστυχώς δεν θα κυκλοφορήσει για πρώτη φορά από το 1970. Το αντικαθιστά το βιβλίο του Καββαθά που διαφημίζουν
-
Νομίζω ότι είναι δεύτερη φορά που δε θα κυκλοφορήσει το περιοδικό, πρώτη ήταν τον Μάιο 2013, ίσως και Ιούνιο
-
Δεν πειράζει.
Το λες και φόρο τιμής στον ΚΚ, αφού πλέον επισήμως δεν υπήρξε διαδοχή.
-
Απίστευτη καφρίλα για το γεγονός στο ΦουΜπού. Αν δεν έβγαζαν κάτι τιμητικό, θα τους έκραζαν. Τώρα, πάλι τους κράζουν. Τι θέλουν πια;
-
Πένθος.
-
Το Θέμα εκκαθαρίστηκε από προσωπικές και συντεχνιακές έριδες που δεν αφορούν το Περιοδικό και το Forum. Οποιαδήποτε συνέχεια θα επιφέρει ποινές. {Admin}
-
-
Εκείνο το επετειακό αφιέρωμα στον ΚΚ τι έγινε;
Τον καημένο τον ξέχασαν όλοι.
Περιοδικά Αυτοκινήτου