-
Δεν ξέρω πόσο κοστίζουν. Ακόμα δεν ήρθαν. Κάτσε να δούμε και την έρευνα της Ευρώπης και αν τελικά μπει δασμός.
Περιμένω την απάντηση της vw. Από ότι φαίνεται η vw είναι η μόνη από την Ευρώπη που μπορεί να σηκώσει ανάστημα στα ηλεκτρικά.
Ευτυχώς είχε ξεκίνησε με το id3 που το χλεαυαζαν και πλέον προχωρά στην επόμενη φάση μείωσης του κόστους
Γενικά στην Ευρώπη θεωρούμε ότι για κάποιον λόγο κάπως θα σωθούμε και δεν κινούμαστε στρατηγικά. Εκεί πάσχει η Ευρώπη. Χάνουμε έτη συζητώντας και προσπαθώντας να πείσουμε ηλιθιους διότι οι ηλίθιοι έχουν δύναμη.
-
@piliourits said in Περί Ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Περί Ηλεκτροκίνησης:
Δεν ξέρω αν θα το φέρουν. Αν θυμάμαι καλά ένα της BYD ήταν. Απλό, καθημερινό με τελική 130 χλμ/ ώρα ( ηλεκτρονικος κόφτης) και τιμή στο χωμα
Ας δει πρώτα η Ευρώπη τι από αυτά οι χρησιμοποιεί είναι made in China όμως ...
-
@lap said in Περί Ηλεκτροκίνησης:
Περιμένω την απάντηση της vw. Από ότι φαίνεται η vw είναι η μόνη από την Ευρώπη που μπορεί να σηκώσει ανάστημα στα ηλεκτρικά.
Ευτυχώς είχε ξεκίνησε με το id3 που το χελςαυαζαν και πλέον προχωρά στην επόμενη φάση μείωσης του κόστους
Μην περιμένεις...ξέχασε την. Η VW καθώς και όλες οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αναγνωρίσει ότι έχασαν το καράβι, για αυτό και η vw ως απέλπιδα προσπάθεια αγόρασε το το 5% της Xpeng – Δύο νέα deal ενισχύουν την παρουσία της στην Κίνα. Θα συρικνωθού πάρα πολυ οι πωλήσεις των ευρωπαικών και δη γερμανικών ακριβοσυντήρητων οχημάτων, χάθηκε το πλοίο εδώ και πολλά χρόνια όταν κοιτούσαν υπεροπτικά, τώρα απλά τρέχουν πίσω από ένα τρένο που είναι αδύνατο να πιάσουν. Θα παραμείνουν κάποιες luxury μάρκες με πορτοφολάτους υποστηριτκές που γουστάρουν το σήμα της Merceda κτλ.
-
Η περίπλοκη εσωτερική ισχύς της βαλτώνει τις αλλαγές, ενώ η αλαζονεία της έχει τροφοδοτηθεί από δεκαετίες επιτυχίας
-
Αν όντως οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες επιδοτούνται από το κράτος για να βγαίνουν με τόσο χαμηλές τιμές στην αγορά αδιαφορώντας για τα μη κέρδη ή ακόμη και για τις ζημιές, τότε δεν ξέρω τι θα μπορέσουν να κάνουν οι ευρωπαϊκές εταιρείες για να σπάσουν τον ανταγωνισμό στις τιμές.
Βέβαια εγώ θεωρώ ότι κερδοσκοπούν και πιθανόν έχουν περιθώρια να ρίξουν τις τιμές, αλλά είναι μια καφενειακή θεωρία δικιά μου και δεν έχω ούτε στοιχεία, ούτε νούμερα για να την στηρίξω. Οπότε μπορεί να είμαι και λάθος. -
@katafractos17 said in Περί Ηλεκτροκίνησης:
Αν όντως οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες επιδοτούνται από το κράτος για να βγαίνουν με τόσο χαμηλές τιμές στην αγορά αδιαφορώντας για τα μη κέρδη ή ακόμη και για τις ζημιές, τότε δεν ξέρω τι θα μπορέσουν να κάνουν οι ευρωπαϊκές εταιρείες για να σπάσουν τον ανταγωνισμό στις τιμές.
Δασμό αντινταμπινγκ
-
Θυμάστε που το είχα προβλέψει αυτό πριν κάνα έτος. Είχα γράψει κάπου σε συζήτηση με τον @panormus772 πως η Ευρώπη θα ζήσει τις εποχές που έζησε η Ελλάδα το 80 με το άνοιγμα των συνόρων στις εισαγωγές ευρωπαϊκών προϊόντων αλλά σε μεγάλη κλίμακα.
Είχα γράψει πως θα ζητούν οι Ευρωπαίοι μέτρα προστασίας όπως ζητούσε τότε το ΠΑΣΟΚ.
Χαχαχα
Λαπ σπικινγκ.
-
Το BYD seagull που έχει 10κ και είναι ιδανικό λόγο μεγέθους για μετακίνηση εντός πόλης αν ερχόταν Ευρώπη θα έβγαζε off όλα τα μικρά θερμικά από το aygo και το i10 μέχρι το swift και το yaris.
-
-
@bekiaris said in Περί Ηλεκτροκίνησης:
Η περίπλοκη εσωτερική ισχύς της βαλτώνει τις αλλαγές, ενώ η αλαζονεία της έχει τροφοδοτηθεί από δεκαετίες επιτυχίας
Να κλείσει να ησυχάσουμε!!
-
@ataim said in Περί Ηλεκτροκίνησης:
Το BYD seagull που έχει 10κ και είναι ιδανικό λόγο μεγέθους για μετακίνηση εντός πόλης αν ερχόταν Ευρώπη θα έβγαζε off όλα τα μικρά θερμικά από το aygo και το i10 μέχρι το swift και το yaris.
Οπως κι ολα τα μικρα ηλεκτρικα που κανουν 30+ χιλιαρικα.
-
-
4 παράγραφοι για να πει το ίδιο πράγμα.
-
-
@lap said in Περί Ηλεκτροκίνησης:
Πριν 5 έτη δες τι μπαταρίες αγόραζες και δες σήμερα.
Καμία σχέση τα ev 5 ετιας με τα σημερινά.
Τι μπαταρίες αγοράζουμε τώρα, που δεν είχαμε πριν 5 χρόνια;
-
Μαγικές.
-
@lap said in Περί Ηλεκτροκίνησης:
Θυμάστε που το είχα προβλέψει αυτό πριν κάνα έτος. Είχα γράψει κάπου σε συζήτηση με τον @panormus772 πως η Ευρώπη θα ζήσει τις εποχές που έζησε η Ελλάδα το 80 με το άνοιγμα των συνόρων στις εισαγωγές ευρωπαϊκών προϊόντων αλλά σε μεγάλη κλίμακα.
Κάτσε, τι ζούσαμε τότενες;
Τότε υπήρχε π.χ 36% ΦΠΑ σε ηλεκτρονικές συσκευές-απωθημένων όλων (έγχρωμη tv και video!) και έπρεπε να δώσεις 2 και 3 μισθούς σε δόσεις. -
Όχι 55% ήταν το ΦΠΑ.
-
@lap said in Περί Ηλεκτροκίνησης:
Μαγικές.
Μην το γ@μ@ς το θέμα.
Δεν βλέπω καμία εξέλιξη σε μπαταρίες, τουλάχιστον αυτές που αγοράζουμε στο εμπόριο. -
Στα ev είναι τεράστια η εξέλιξη.
Περί Ηλεκτροκίνησης