-
Πάντως το δικό μου αγοράστηκε 12/2019 και δεν βγάζει ούτε στο ελληνικό ούτε στο αγγλικό recall με το vin.
Η απορία μου έγκειται στο εξής. Τόσα χρόνια μετά ανακάλυψαν ότι υφίσταται το συγκεκριμένο θέμα;
-
Προφανώς τώρα θα εμφανίστηκαν οι βλάβες σε κάποιο αριθμό αυτοκινήτων που θα συνιστούσαν ανάκληση για έλεγχο ή και για επισκευή.
-
Εμένα που είναι μέσα 18 βγάζει μόνο για λογισμικό κινητήρα
Λογισμικό κινητήρα
Στα αυτοκίνητα που αποτελούν αντικείμενο αυτής της καμπάνιας, υπάρχει πιθανότητα να εμφανιστεί χαμηλή θερμοκρασία στην εξάτμιση, ειδικά όταν αυτή είναι γηρασμένη. Η ενέργεια συνίσταται στο να πραγματοποιηθεί τηλεφόρτωση νέου λογισμικού του εγκεφάλου κινητήρα. -
-
επισημως τριμπουρδελα
https://www.largus.fr/guide-achat-occasion/peugeot/3008/avis-fiabilite-peugeot-3008-ii-30039638.html
ριξτε μια μεταφρασουλα, ειναι τα γνωστα σε bulletin προβληματα των 3008
ανα κινητηρα και μετα τα γενικα, ασχετως κινητηρα, και μετα οι ανακλησειςοταν λεμε για πεταμα....
-
@katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:
Πω πω, τι εργαλείο ήταν αυτό!
Αυτό το Peugeot κοστίζει όσο μια Ferrari
edit
Αυτο το σκαρι ηταν σε ολες του τις εκδοσεις ομορφο.
Και σαν rallye και σαν gti -
Ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τον κινητήρα 1.5 BlueHDi.
Η οδηγία ανάκλησης αναφέρει ότι «λόγω ανθρακοποίησης του λαδιού και της υψηλής πίεσης επαφής, μπορεί να μειωθεί η αντοχή της καδένας εκκεντροφόρου των 7 χιλιοστών». Αναρωτιέμαι αν η νέα καδένα των 8 χιλιοστών είναι αρκετά πιο ανθεκτική ώστε να αντέξει για 10 χρόνια, δηλαδή μπορεί πραγματικά το +1 χιλιοστό να κάνει τόσο μεγάλη διαφορά; Ξέρω ότι η αντοχή σε τέτοιες περιπτώσεις δεν αυξάνεται γραμμικά αλλά εκθετικά, άρα ίσως η ενίσχυση είναι ουσιαστική.Επίσης, σε σχέση με το δοχείο AdBlue, έχει πλέον λυθεί το ζήτημα της κρυστάλλωσης ή εξακολουθεί να απαιτείται η προσθήκη ειδικού υγρού ώστε να αποφευχθεί το πρόβλημα;
-
@vdx said in PEUGEOT FORUM:
Ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τον κινητήρα 1.5 BlueHDi.
Η οδηγία ανάκλησης αναφέρει ότι «λόγω ανθρακοποίησης του λαδιού και της υψηλής πίεσης επαφής, μπορεί να μειωθεί η αντοχή της καδένας εκκεντροφόρου των 7 χιλιοστών». Αναρωτιέμαι αν η νέα καδένα των 8 χιλιοστών είναι αρκετά πιο ανθεκτική ώστε να αντέξει για 10 χρόνια, δηλαδή μπορεί πραγματικά το +1 χιλιοστό να κάνει τόσο μεγάλη διαφορά; Ξέρω ότι η αντοχή σε τέτοιες περιπτώσεις δεν αυξάνεται γραμμικά αλλά εκθετικά, άρα ίσως η ενίσχυση είναι ουσιαστική.Επίσης, σε σχέση με το δοχείο AdBlue, έχει πλέον λυθεί το ζήτημα της κρυστάλλωσης ή εξακολουθεί να απαιτείται η προσθήκη ειδικού υγρού ώστε να αποφευχθεί το πρόβλημα;
Το ζήτημα της κρυστάλλωσης δεν έχει επιλυθεί, απλά προτείνεται να βάζεις AdBlue της Total, το "καλό".
Για το αν η καδένα θα αντέξει 10 χρόνια δεν μπορεί να στο πει κανείς. Τώρα την έβαλαν, θα δούμε σε 3-4 χρόνια πόσα θα έχουν σκάσει πάλι, στατιστικά. -
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
@vdx said in PEUGEOT FORUM:
Ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τον κινητήρα 1.5 BlueHDi.
Η οδηγία ανάκλησης αναφέρει ότι «λόγω ανθρακοποίησης του λαδιού και της υψηλής πίεσης επαφής, μπορεί να μειωθεί η αντοχή της καδένας εκκεντροφόρου των 7 χιλιοστών». Αναρωτιέμαι αν η νέα καδένα των 8 χιλιοστών είναι αρκετά πιο ανθεκτική ώστε να αντέξει για 10 χρόνια, δηλαδή μπορεί πραγματικά το +1 χιλιοστό να κάνει τόσο μεγάλη διαφορά; Ξέρω ότι η αντοχή σε τέτοιες περιπτώσεις δεν αυξάνεται γραμμικά αλλά εκθετικά, άρα ίσως η ενίσχυση είναι ουσιαστική.Επίσης, σε σχέση με το δοχείο AdBlue, έχει πλέον λυθεί το ζήτημα της κρυστάλλωσης ή εξακολουθεί να απαιτείται η προσθήκη ειδικού υγρού ώστε να αποφευχθεί το πρόβλημα;
Το ζήτημα της κρυστάλλωσης δεν έχει επιλυθεί, απλά προτείνεται να βάζεις AdBlue της Total, το "καλό".
Για το αν η καδένα θα αντέξει 10 χρόνια δεν μπορεί να στο πει κανείς. Τώρα την έβαλαν, θα δούμε σε 3-4 χρόνια πόσα θα έχουν σκάσει πάλι, στατιστικά.Κατάλαβα… Το 10 δεν το έγραψα τυχαία αλλά με γνώμονα ότι το ίδιο ισχύει και στον 1.6 που έχω τώρα. Κάθε 10 έτη ή 150κ θέλει αλλαγή.
-
Η αλλαγή πάχους είναι σημαντική, γιατί τα 7 χιλ είχαν θέμα μετά από αρκετές 10αδες χιλιάδες χιλιόμετρα.
Κάπου στα 70-80000 άρχιζαν να εμφανίζονται τα πρώτα θέματα με την 7άρα.
Προφανώς με την 8άρα θα είναι πολύ λιγότερα τα προβλήματα αν υπάρχουν.
Για το δοχείο αντμπλού, όπως είπα εμένα το άλλαξαν στα 27000 χλμ και τώρα στα 82000 χλμ συνεχίζει κανονικά.
Βέβαια βάζω πάντα στην αντιπροσωπεία αντμπλού, ενώ δυστυχώς οι περισσότεροι βάζουν την μάρκα otinanai...
-
Η καδενα κόβεται από τη 1η μέρα, τυχαίος ο αριθμός χιλιομέτρων. Και φυσικά δεν λέει πουθενά η στελαντι ότι η 8αρα λύνει το πρόβλημα, ισως, κανεις δεν ξέρει, να το αναστέλλει ή και όχι, πότε μάθανε μηχανολογία στο μπάσταρδο οργανισμό γαλλοιταλικωνε
-
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
Η καδενα κόβεται από τη 1η μέρα, τυχαίος ο αριθμός χιλιομέτρων. Και φυσικά δεν λέει πουθενά η στελαντι ότι η 8αρα λύνει το πρόβλημα, ισως, κανεις δεν ξέρει, να το αναστέλλει ή και όχι, πότε μάθανε μηχανολογία στο μπάσταρδο οργανισμό γαλλοιταλικωνε
Μαθαίνουν εμπειρικά
Πρώτα βάζουν 8αρα κι αν δεν πάει καλά πάμε σε 9αρα και βλέπουμε γιατί μέχρι τότε θα σκάσει και κάτι άλλο
#Stou kasidi to kefali -
Ανοησίες χέητερς...
-
-
Α! βγήκε το σίκουελ
-
@katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:
Αυτός είναι ο τωρινός κινητήρας της Gulia ?
Πέραν αυτού, οι μηχανικοί της Stellantis εξελίσσουν και θα αναβαθμίσουν και τον δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που τοποθετείται στις Alfa Romeo και Maserati.
Η νέα γενιά αυτού, η οποία έχει την κωδική ονομασία «GME-T4 Evo», θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα και θα ενσωματώνει τόσο υβριδική όσο και Plug-in υβριδική τεχνολογία, ανάλογα με το εκάστοτε μοντέλο και την αγορά στην οποία θα πωλείται. -
Ο δίλιτρος των τζούλια - στέλβιο , αποδείχθηκε πολύ καλός και από άποψη αξιοπιστίας , επίσης αν ως "νέο" 1.600αρη , εννοούν τη βελτίωση - προσθήκη υβριδικότητας στο γνωστό σημερινό 1.600αρη τότε και εδώ έχουν να κάνουν με κινητήρα που έχει λύσει τα παλιά του προβλήματα.
Η λογική λέει ότι θα βελτιώσουν αυτούς του δύο κινητήρες και δε θα σχεδιάσουν από το μηδέν.
Θέλει "προσπάθεια" για να αποτύχουν από άποψη αξιοπιστίας και με τους δύο πλέον. -
Αν είδατε τα plug in θα έχουν άλλο κιβώτιο στα πρότυπα των Κινέζων.
Μια σχέση μετάδοσης, πλανητικό σύστημα, ένας ή δύο συμπλέκτες υγρού τύπου για συμπλέκτη θερμικού. Και βου α λα
Πάνε τα διπλοσυμπλεκτα, τα aisin με μετατροπέα ροπής κτλ
-
@civil357 said in PEUGEOT FORUM:
Ο δίλιτρος των τζούλια - στέλβιο , αποδείχθηκε πολύ καλός και από άποψη αξιοπιστίας , επίσης αν ως "νέο" 1.600αρη , εννοούν τη βελτίωση - προσθήκη υβριδικότητας στο γνωστό σημερινό 1.600αρη τότε και εδώ έχουν να κάνουν με κινητήρα που έχει λύσει τα παλιά του προβλήματα.
Η λογική λέει ότι θα βελτιώσουν αυτούς του δύο κινητήρες και δε θα σχεδιάσουν από το μηδέν.
Θέλει "προσπάθεια" για να αποτύχουν από άποψη αξιοπιστίας και με τους δύο πλέον.Μπορούμε να συμπεράνουμε ότι:
1. Οι Γάλλοι «έλυσαν» τα προβλήματα των PureTech και BlueHDi τερματίζοντας την παραγωγή τους.
2. Οι κατασκευαστές εγκαταλείπουν τις αυταπάτες για πλήρη ηλεκτροκίνηση και στρέφονται στην εξέλιξη θερμικών κινητήρων, σε συνδυασμό με mild - full hybrid και plug-in hybrid συστήματα. -
@vdx said in PEUGEOT FORUM:
@civil357 said in PEUGEOT FORUM:
Ο δίλιτρος των τζούλια - στέλβιο , αποδείχθηκε πολύ καλός και από άποψη αξιοπιστίας , επίσης αν ως "νέο" 1.600αρη , εννοούν τη βελτίωση - προσθήκη υβριδικότητας στο γνωστό σημερινό 1.600αρη τότε και εδώ έχουν να κάνουν με κινητήρα που έχει λύσει τα παλιά του προβλήματα.
Η λογική λέει ότι θα βελτιώσουν αυτούς του δύο κινητήρες και δε θα σχεδιάσουν από το μηδέν.
Θέλει "προσπάθεια" για να αποτύχουν από άποψη αξιοπιστίας και με τους δύο πλέον.Μπορούμε να συμπεράνουμε ότι:
- Οι Γάλλοι «έλυσαν» τα προβλήματα των PureTech και BlueHDi τερματίζοντας την παραγωγή τους.
- Οι κατασκευαστές εγκαταλείπουν τις αυταπάτες για πλήρη ηλεκτροκίνηση και στρέφονται στην εξέλιξη θερμικών κινητήρων, σε συνδυασμό με mild - full hybrid και plug-in hybrid συστήματα.
Το μυστικό της επιτυχίας….
PEUGEOT FORUM