Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 683
    • 684
    • 685
    • 686
    • 687
    • 686 / 687
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    13725
    174751
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sabas_thess last edited by

      Πάντως το δικό μου αγοράστηκε 12/2019 και δεν βγάζει ούτε στο ελληνικό ούτε στο αγγλικό recall με το vin.

      Η απορία μου έγκειται στο εξής. Τόσα χρόνια μετά ανακάλυψαν ότι υφίσταται το συγκεκριμένο θέμα;

      "I am what you made me", D.V.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Προφανώς τώρα θα εμφανίστηκαν οι βλάβες σε κάποιο αριθμό αυτοκινήτων που θα συνιστούσαν ανάκληση για έλεγχο ή και για επισκευή.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • panos2171
          panos2171 last edited by

          Εμένα που είναι μέσα 18 βγάζει μόνο για λογισμικό κινητήρα

          Λογισμικό κινητήρα
          Στα αυτοκίνητα που αποτελούν αντικείμενο αυτής της καμπάνιας, υπάρχει πιθανότητα να εμφανιστεί χαμηλή θερμοκρασία στην εξάτμιση, ειδικά όταν αυτή είναι γηρασμένη. Η ενέργεια συνίσταται στο να πραγματοποιηθεί τηλεφόρτωση νέου λογισμικού του εγκεφάλου κινητήρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • katafractos17
            katafractos17 last edited by katafractos17

            Πω πω, τι εργαλείο ήταν αυτό!

            Αυτό το Peugeot κοστίζει όσο μια Ferrari

            alt text

            alt text

            T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • gatoz
              gatoz last edited by

              επισημως τριμπουρδελα

              https://www.largus.fr/guide-achat-occasion/peugeot/3008/avis-fiabilite-peugeot-3008-ii-30039638.html

              ριξτε μια μεταφρασουλα, ειναι τα γνωστα σε bulletin προβληματα των 3008
              ανα κινητηρα και μετα τα γενικα, ασχετως κινητηρα, και μετα οι ανακλησεις

              οταν λεμε για πεταμα....

              #milf-a-man

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                teo-mak @katafractos17 last edited by A d P

                @katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:

                Πω πω, τι εργαλείο ήταν αυτό!

                Αυτό το Peugeot κοστίζει όσο μια Ferrari

                edit

                Αυτο το σκαρι ηταν σε ολες του τις εκδοσεις ομορφο.
                Και σαν rallye και σαν gti

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • V
                  vdx last edited by vdx

                  Ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τον κινητήρα 1.5 BlueHDi.
                  Η οδηγία ανάκλησης αναφέρει ότι «λόγω ανθρακοποίησης του λαδιού και της υψηλής πίεσης επαφής, μπορεί να μειωθεί η αντοχή της καδένας εκκεντροφόρου των 7 χιλιοστών». Αναρωτιέμαι αν η νέα καδένα των 8 χιλιοστών είναι αρκετά πιο ανθεκτική ώστε να αντέξει για 10 χρόνια, δηλαδή μπορεί πραγματικά το +1 χιλιοστό να κάνει τόσο μεγάλη διαφορά; Ξέρω ότι η αντοχή σε τέτοιες περιπτώσεις δεν αυξάνεται γραμμικά αλλά εκθετικά, άρα ίσως η ενίσχυση είναι ουσιαστική.

                  Επίσης, σε σχέση με το δοχείο AdBlue, έχει πλέον λυθεί το ζήτημα της κρυστάλλωσης ή εξακολουθεί να απαιτείται η προσθήκη ειδικού υγρού ώστε να αποφευχθεί το πρόβλημα;

                  babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • babisstinson
                    babisstinson @vdx last edited by

                    @vdx said in PEUGEOT FORUM:

                    Ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τον κινητήρα 1.5 BlueHDi.
                    Η οδηγία ανάκλησης αναφέρει ότι «λόγω ανθρακοποίησης του λαδιού και της υψηλής πίεσης επαφής, μπορεί να μειωθεί η αντοχή της καδένας εκκεντροφόρου των 7 χιλιοστών». Αναρωτιέμαι αν η νέα καδένα των 8 χιλιοστών είναι αρκετά πιο ανθεκτική ώστε να αντέξει για 10 χρόνια, δηλαδή μπορεί πραγματικά το +1 χιλιοστό να κάνει τόσο μεγάλη διαφορά; Ξέρω ότι η αντοχή σε τέτοιες περιπτώσεις δεν αυξάνεται γραμμικά αλλά εκθετικά, άρα ίσως η ενίσχυση είναι ουσιαστική.

                    Επίσης, σε σχέση με το δοχείο AdBlue, έχει πλέον λυθεί το ζήτημα της κρυστάλλωσης ή εξακολουθεί να απαιτείται η προσθήκη ειδικού υγρού ώστε να αποφευχθεί το πρόβλημα;

                    Το ζήτημα της κρυστάλλωσης δεν έχει επιλυθεί, απλά προτείνεται να βάζεις AdBlue της Total, το "καλό".
                    Για το αν η καδένα θα αντέξει 10 χρόνια δεν μπορεί να στο πει κανείς. Τώρα την έβαλαν, θα δούμε σε 3-4 χρόνια πόσα θα έχουν σκάσει πάλι, στατιστικά.

                    2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                    2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                    V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • V
                      vdx @babisstinson last edited by

                      @babisstinson said in PEUGEOT FORUM:

                      @vdx said in PEUGEOT FORUM:

                      Ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τον κινητήρα 1.5 BlueHDi.
                      Η οδηγία ανάκλησης αναφέρει ότι «λόγω ανθρακοποίησης του λαδιού και της υψηλής πίεσης επαφής, μπορεί να μειωθεί η αντοχή της καδένας εκκεντροφόρου των 7 χιλιοστών». Αναρωτιέμαι αν η νέα καδένα των 8 χιλιοστών είναι αρκετά πιο ανθεκτική ώστε να αντέξει για 10 χρόνια, δηλαδή μπορεί πραγματικά το +1 χιλιοστό να κάνει τόσο μεγάλη διαφορά; Ξέρω ότι η αντοχή σε τέτοιες περιπτώσεις δεν αυξάνεται γραμμικά αλλά εκθετικά, άρα ίσως η ενίσχυση είναι ουσιαστική.

                      Επίσης, σε σχέση με το δοχείο AdBlue, έχει πλέον λυθεί το ζήτημα της κρυστάλλωσης ή εξακολουθεί να απαιτείται η προσθήκη ειδικού υγρού ώστε να αποφευχθεί το πρόβλημα;

                      Το ζήτημα της κρυστάλλωσης δεν έχει επιλυθεί, απλά προτείνεται να βάζεις AdBlue της Total, το "καλό".
                      Για το αν η καδένα θα αντέξει 10 χρόνια δεν μπορεί να στο πει κανείς. Τώρα την έβαλαν, θα δούμε σε 3-4 χρόνια πόσα θα έχουν σκάσει πάλι, στατιστικά.

                      Κατάλαβα… Το 10 δεν το έγραψα τυχαία αλλά με γνώμονα ότι το ίδιο ισχύει και στον 1.6 που έχω τώρα. Κάθε 10 έτη ή 150κ θέλει αλλαγή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Η αλλαγή πάχους είναι σημαντική, γιατί τα 7 χιλ είχαν θέμα μετά από αρκετές 10αδες χιλιάδες χιλιόμετρα.

                        Κάπου στα 70-80000 άρχιζαν να εμφανίζονται τα πρώτα θέματα με την 7άρα.

                        Προφανώς με την 8άρα θα είναι πολύ λιγότερα τα προβλήματα αν υπάρχουν.

                        Για το δοχείο αντμπλού, όπως είπα εμένα το άλλαξαν στα 27000 χλμ και τώρα στα 82000 χλμ συνεχίζει κανονικά.

                        Βέβαια βάζω πάντα στην αντιπροσωπεία αντμπλού, ενώ δυστυχώς οι περισσότεροι βάζουν την μάρκα otinanai...😊

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • gatoz
                          gatoz last edited by

                          Η καδενα κόβεται από τη 1η μέρα, τυχαίος ο αριθμός χιλιομέτρων. Και φυσικά δεν λέει πουθενά η στελαντι ότι η 8αρα λύνει το πρόβλημα, ισως, κανεις δεν ξέρει, να το αναστέλλει ή και όχι, πότε μάθανε μηχανολογία στο μπάσταρδο οργανισμό γαλλοιταλικωνε

                          #milf-a-man

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dimitrioskosmas @gatoz last edited by

                            @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

                            Η καδενα κόβεται από τη 1η μέρα, τυχαίος ο αριθμός χιλιομέτρων. Και φυσικά δεν λέει πουθενά η στελαντι ότι η 8αρα λύνει το πρόβλημα, ισως, κανεις δεν ξέρει, να το αναστέλλει ή και όχι, πότε μάθανε μηχανολογία στο μπάσταρδο οργανισμό γαλλοιταλικωνε

                            Μαθαίνουν εμπειρικά
                            Πρώτα βάζουν 8αρα κι αν δεν πάει καλά πάμε σε 9αρα και βλέπουμε γιατί μέχρι τότε θα σκάσει και κάτι άλλο
                            #Stou kasidi to kefali

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              criuser last edited by

                              Ανοησίες χέητερς...😊

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • katafractos17
                                katafractos17 last edited by

                                Νέοι κινητήρες από τη Stellantis

                                V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Α! βγήκε το σίκουελ

                                  https://www.imdb.com/title/tt0072933/

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vdx @katafractos17 last edited by

                                    @katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:

                                    Νέοι κινητήρες από τη Stellantis

                                    Αυτός είναι ο τωρινός κινητήρας της Gulia ?
                                    Πέραν αυτού, οι μηχανικοί της Stellantis εξελίσσουν και θα αναβαθμίσουν και τον δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που τοποθετείται στις Alfa Romeo και Maserati.
                                    Η νέα γενιά αυτού, η οποία έχει την κωδική ονομασία «GME-T4 Evo», θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα και θα ενσωματώνει τόσο υβριδική όσο και Plug-in υβριδική τεχνολογία, ανάλογα με το εκάστοτε μοντέλο και την αγορά στην οποία θα πωλείται.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      civil357 last edited by

                                      Ο δίλιτρος των τζούλια - στέλβιο , αποδείχθηκε πολύ καλός και από άποψη αξιοπιστίας , επίσης αν ως "νέο" 1.600αρη , εννοούν τη βελτίωση - προσθήκη υβριδικότητας στο γνωστό σημερινό 1.600αρη τότε και εδώ έχουν να κάνουν με κινητήρα που έχει λύσει τα παλιά του προβλήματα.
                                      Η λογική λέει ότι θα βελτιώσουν αυτούς του δύο κινητήρες και δε θα σχεδιάσουν από το μηδέν.
                                      Θέλει "προσπάθεια" για να αποτύχουν από άποψη αξιοπιστίας και με τους δύο πλέον.

                                      V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Αν είδατε τα plug in θα έχουν άλλο κιβώτιο στα πρότυπα των Κινέζων.

                                        Μια σχέση μετάδοσης, πλανητικό σύστημα, ένας ή δύο συμπλέκτες υγρού τύπου για συμπλέκτη θερμικού. Και βου α λα

                                        Πάνε τα διπλοσυμπλεκτα, τα aisin με μετατροπέα ροπής κτλ

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • V
                                          vdx @civil357 last edited by

                                          @civil357 said in PEUGEOT FORUM:

                                          Ο δίλιτρος των τζούλια - στέλβιο , αποδείχθηκε πολύ καλός και από άποψη αξιοπιστίας , επίσης αν ως "νέο" 1.600αρη , εννοούν τη βελτίωση - προσθήκη υβριδικότητας στο γνωστό σημερινό 1.600αρη τότε και εδώ έχουν να κάνουν με κινητήρα που έχει λύσει τα παλιά του προβλήματα.
                                          Η λογική λέει ότι θα βελτιώσουν αυτούς του δύο κινητήρες και δε θα σχεδιάσουν από το μηδέν.
                                          Θέλει "προσπάθεια" για να αποτύχουν από άποψη αξιοπιστίας και με τους δύο πλέον.

                                          Μπορούμε να συμπεράνουμε ότι:
                                          1. Οι Γάλλοι «έλυσαν» τα προβλήματα των PureTech και BlueHDi τερματίζοντας την παραγωγή τους.
                                          2. Οι κατασκευαστές εγκαταλείπουν τις αυταπάτες για πλήρη ηλεκτροκίνηση και στρέφονται στην εξέλιξη θερμικών κινητήρων, σε συνδυασμό με mild - full hybrid και plug-in hybrid συστήματα.

                                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • L
                                            lap @vdx last edited by

                                            @vdx said in PEUGEOT FORUM:

                                            @civil357 said in PEUGEOT FORUM:

                                            Ο δίλιτρος των τζούλια - στέλβιο , αποδείχθηκε πολύ καλός και από άποψη αξιοπιστίας , επίσης αν ως "νέο" 1.600αρη , εννοούν τη βελτίωση - προσθήκη υβριδικότητας στο γνωστό σημερινό 1.600αρη τότε και εδώ έχουν να κάνουν με κινητήρα που έχει λύσει τα παλιά του προβλήματα.
                                            Η λογική λέει ότι θα βελτιώσουν αυτούς του δύο κινητήρες και δε θα σχεδιάσουν από το μηδέν.
                                            Θέλει "προσπάθεια" για να αποτύχουν από άποψη αξιοπιστίας και με τους δύο πλέον.

                                            Μπορούμε να συμπεράνουμε ότι:

                                            1. Οι Γάλλοι «έλυσαν» τα προβλήματα των PureTech και BlueHDi τερματίζοντας την παραγωγή τους.
                                            2. Οι κατασκευαστές εγκαταλείπουν τις αυταπάτες για πλήρη ηλεκτροκίνηση και στρέφονται στην εξέλιξη θερμικών κινητήρων, σε συνδυασμό με mild - full hybrid και plug-in hybrid συστήματα.

                                            😁 😁 😁 😁

                                            Το μυστικό της επιτυχίας….

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 683
                                            • 684
                                            • 685
                                            • 686
                                            • 687
                                            • 686 / 687
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr