Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 136
    • 137
    • 138
    • 139
    • 140
    • 140 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    39
    2799
    85565
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hammerhead @Gol last edited by

      @gol said in Περί Αναρτήσεων:

      Για να ειναι χαμηλοτερο το ύψος από το εργοστασιακό πρεπει να αλλαχθουν ελατηρια.
      Ελατηρια τα οποια θεωρούνται σπορ/σκληρα.
      Αν αλλαχθουν τα ελατηρια ομως πρεπει οπωσδήποτε να αλλαθουν και τα αμορτισερ. Αμορτισέρ (αποσβεστήρες) σπορ/σκληρα τα οποια να ταιριαζουν με τα ελατηρια.
      Τα Sachs δεν θεωρουνται σπορ.

      Παρόλα αυτά η Sachs στον online κατάλογο της έχει καμία δεκαριά διαφορετικά μοντέλα για τον μπροστινό άξονα αυτού το αμαξιού, με το κάθε μοντέλο να έχει άλλο ύψος και άλλη διάμετρο σπείρας. Και 2-3 διαφορετικά μοντέλα για τον πίσω άξονα. Για αυτό ψάχνω να βρω το εργοστασιακό ύψος της έκδοσης elegance.

      G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        Gol @hammerhead last edited by

        @hammerhead said in Περί Αναρτήσεων:

        @gol said in Περί Αναρτήσεων:

        Για να ειναι χαμηλοτερο το ύψος από το εργοστασιακό πρεπει να αλλαχθουν ελατηρια.
        Ελατηρια τα οποια θεωρούνται σπορ/σκληρα.
        Αν αλλαχθουν τα ελατηρια ομως πρεπει οπωσδήποτε να αλλαθουν και τα αμορτισερ. Αμορτισέρ (αποσβεστήρες) σπορ/σκληρα τα οποια να ταιριαζουν με τα ελατηρια.
        Τα Sachs δεν θεωρουνται σπορ.

        Παρόλα αυτά η Sachs στον online κατάλογο της έχει καμία δεκαριά διαφορετικά μοντέλα για τον μπροστινό άξονα αυτού το αμαξιού, με το κάθε μοντέλο να έχει άλλο ύψος και άλλη διάμετρο σπείρας. Και 2-3 διαφορετικά μοντέλα για τον πίσω άξονα. Για αυτό ψάχνω να βρω το εργοστασιακό ύψος της έκδοσης elegance.

        Απευθυνσου αν θελεις σε καποια αντιπροσωπεία ή σε καποιο φορουμ που να ειναι για αυτην την μαρκα ή το μοντελο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dragonslayer last edited by

          Σε Polo 9n τι αμορτισέρ να προτιμήσω:

          Zacks ST ή Κayaba Excel-g;

          Τώρα έχει Bilstein B4 και με ενδιαφέρει να έχει καλό κράτημα και μια σχετική άνεση.
          Για τα Monroe OE Spectrum τι γνώμη έχετε;

          G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            Gol @dragonslayer last edited by

            @dragonslayer said in Περί Αναρτήσεων:

            Σε Polo 9n τι αμορτισέρ να προτιμήσω:

            Zacks ST ή Κayaba Excel-g;

            Τώρα έχει Bilstein B4 και με ενδιαφέρει να έχει καλό κράτημα και μια σχετική άνεση.
            Για τα Monroe OE Spectrum τι γνώμη έχετε;

            Χαιρετε.
            Β4, Sachs και Monroe (πλην ελαχιστων - αυτα που σημειώθηκαν δεν ειναι) ειναι για συμβατικη οδήγηση οχι για σπορ.
            Για απλο αμαξι και απλη οδηγηση ολα ενταξει ειναι.
            Τα kayaba ειναι λιγο σκληροτερα από τα αλλα, λιγο λιγο πιο σπορ, ωστοσο και αυτα συμβατικα θεωρουνται.
            Βεβαιως το πως ο καθε οδηγος τα αισθανεται και το πώς στέκονται στο καθε αμαξι αυτο ειναι αλλο ζητημα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thodoris91 last edited by

              Σε vag sachs θα βάλεις απλα πρόσεχε να μην εχει ένδειξη " για οχήματα με σπορ ανάρτηση " εφόσον το θέλεις μαλακό

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dragonslayer @thodoris91 last edited by dragonslayer

                @thodoris91 said in Περί Αναρτήσεων:

                Σε vag sachs θα βάλεις απλα πρόσεχε να μην εχει ένδειξη " για οχήματα με σπορ ανάρτηση " εφόσον το θέλεις μαλακό

                Οπότε θα ενημερώσω τον μάστορα να μην βάλει την ένδειξη για οχήματα με σπορ ανάρτηση.
                Απορία, αν δεν κάνω λάθος σε sachs κυκλοφορούν μόνο τα super turing και ότι έχει καταργηθεί η σπόρ έκδοση ή δεν έχω καταλάβει κάτι σωστά.
                Mάλλον θα εννοείς τα perfomance;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dragonslayer last edited by

                  Ερώτηση, υπάρχει περίπτωση όταν έχουν φθαρεί τα bump stop να προκαλείται θόρυβος και έντονο κοπάνημα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    spi_duster last edited by

                    Ισχύει

                    ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ilias-a last edited by ilias-a

                      Αν τερματιζει η αναρτηση ή αν κοπανανε τα κουκουναρια μεσα στο ελατηριο ναι.
                      Οταν ρωτας γνωμη καλο θα ειναι να αναφερεις μαρκα και μοντελο.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        spi_duster last edited by

                        Μου ειχε συμβει στην Αλφα ρομεο. Τα αλλαζεις με την αντικατασταση των αμορτισερ. Στην πραγματικότητα ειναι απλά ενοχλητικο. Δεν ειναι επικινδυνο ως αποτελεσμα.

                        ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dragonslayer @ilias-a last edited by

                          @ilias-a said in Περί Αναρτήσεων:

                          Αν τερματιζει η αναρτηση ή αν κοπανανε τα κουκουναρια μεσα στο ελατηριο ναι.
                          Οταν ρωτας γνωμη καλο θα ειναι να αναφερεις μαρκα και μοντελο.

                          Vw polo 9n

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ken11
                            ken11 last edited by ken11

                            Όταν είχα κάνει αλλαγή ελαστικών το 22 και έλεγχο αναρτήσεων,ο έλεγχος έβγαλε στο Fiesta 42-45% τα εμπρός αμορτισέρ και 51% τα πίσω.

                            Φέτος που πέρασα έλεγχο ΚΤΕΟ και ρώτησα για την κατάσταση τους,μου είπε ο τεχνικός ότι δεν είδε κάποιο πρόβλημα.

                            Σκέφτομαι όταν κάνω αλλαγή να πάω σε kayaba excel g.

                            M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dragonslayer last edited by

                              Εγώ όταν πέρασα το αυτοκίνητο ΚΤΕΟ πριν δυο χρόνια μου κάνανε προφορική παρατήρηση ότι είναι οριακή η λειτουργία τους, βέβαια δεν είχα φροντίσει να ελέγξω τον αέρα των ελαστικών και όταν το είπα στον μηχανικό μου είπε ότι επηρεάζει τα αποτελέσματα.
                              Βέβαια εδώ και αρκετούς μήνες έχω αρκετό θόρυβο και κραδασμούς στα πίσω αμορτισέρ και απλά περιμένω να ανοίξουν τα συνεργεία για να δω τι θα κάνω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                margm @ken11 last edited by

                                @ken11 said in Περί Αναρτήσεων:

                                Όταν είχα κάνει αλλαγή ελαστικών το 22 και έλεγχο αναρτήσεων,ο έλεγχος έβγαλε στο Fiesta 42-45% τα εμπρός αμορτισέρ και 51% τα πίσω.

                                Φέτος που πέρασα έλεγχο ΚΤΕΟ και ρώτησα για την κατάσταση τους,μου είπε ο τεχνικός ότι δεν είδε κάποιο πρόβλημα.

                                Σκέφτομαι όταν κάνω αλλαγή να πάω σε kayaba excel g.

                                Kayaba Excel G είχα βαλει σε 2 αμάξια . Και τωρα είχε βαλει ο προηγουμενος σε Corsa C .
                                Μου φαινεται κάθονται πολυ γρηγορα και πεφτει η απόδοση τους γρηγορα.
                                Και σε εμενα το αμάξι σπάνια είναι φορτωμένο .
                                Μιλάμε για κανονικές συνθήκες οδήγησης .

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  driver-m @margm last edited by

                                  @margm said in Περί Αναρτήσεων:

                                  @ken11 said in Περί Αναρτήσεων:

                                  Όταν είχα κάνει αλλαγή ελαστικών το 22 και έλεγχο αναρτήσεων,ο έλεγχος έβγαλε στο Fiesta 42-45% τα εμπρός αμορτισέρ και 51% τα πίσω.

                                  Φέτος που πέρασα έλεγχο ΚΤΕΟ και ρώτησα για την κατάσταση τους,μου είπε ο τεχνικός ότι δεν είδε κάποιο πρόβλημα.

                                  Σκέφτομαι όταν κάνω αλλαγή να πάω σε kayaba excel g.

                                  Kayaba Excel G είχα βαλει σε 2 αμάξια . Και τωρα είχε βαλει ο προηγουμενος σε Corsa C .
                                  Μου φαινεται κάθονται πολυ γρηγορα και πεφτει η απόδοση τους γρηγορα.
                                  Και σε εμενα το αμάξι σπάνια είναι φορτωμένο .
                                  Μιλάμε για κανονικές συνθήκες οδήγησης .

                                  Εγω με 50.000 χλμ πανω τους στο 207 μου δεν εχω παρατηρησει καμια πτωση της αποδοσης. Το ΚΤΕΟ μου εβγαλε 72-73% τα μπροστινα και 77% τα πισω. Απλα ειναι πιο σκληρα απ'ο,τι θα ηθελα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, αλλο προβλημα δεν εχω παντως.

                                  T M 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • O
                                    otokomae last edited by

                                    Περισσοτερο λαμβανω υπ οψιν την αισθηση του οδηγου σχετικα με τη φθορα της αναρτησης παρα το τι λενε τα ΚΤΕΟ. Επανειλημενα εχω περασει ελεγχο με κλουβια αμορτισερ. Οποτε μην το αναφέρεται ως τεκμηριο!!

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      driver-m @otokomae last edited by

                                      @otokomae said in Περί Αναρτήσεων:

                                      Περισσοτερο λαμβανω υπ οψιν την αισθηση του οδηγου σχετικα με τη φθορα της αναρτησης παρα το τι λενε τα ΚΤΕΟ. Επανειλημενα εχω περασει ελεγχο με κλουβια αμορτισερ. Οποτε μην το αναφέρεται ως τεκμηριο!!
                                      Οπως εγραψα δεν εχω καταλαβει καποια διαφορα στην αισθηση. Και νομιζω οτι για να καταλαβεις σοβαρη διαφορα θα πρεπει τα αμορτισερ να ειναι αρκετα στα τελευταια τους.

                                      O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thodoris91 @driver-m last edited by

                                        @driver-m said in Περί Αναρτήσεων:

                                        @margm said in Περί Αναρτήσεων:

                                        @ken11 said in Περί Αναρτήσεων:

                                        Όταν είχα κάνει αλλαγή ελαστικών το 22 και έλεγχο αναρτήσεων,ο έλεγχος έβγαλε στο Fiesta 42-45% τα εμπρός αμορτισέρ και 51% τα πίσω.

                                        Φέτος που πέρασα έλεγχο ΚΤΕΟ και ρώτησα για την κατάσταση τους,μου είπε ο τεχνικός ότι δεν είδε κάποιο πρόβλημα.

                                        Σκέφτομαι όταν κάνω αλλαγή να πάω σε kayaba excel g.

                                        Kayaba Excel G είχα βαλει σε 2 αμάξια . Και τωρα είχε βαλει ο προηγουμενος σε Corsa C .
                                        Μου φαινεται κάθονται πολυ γρηγορα και πεφτει η απόδοση τους γρηγορα.
                                        Και σε εμενα το αμάξι σπάνια είναι φορτωμένο .
                                        Μιλάμε για κανονικές συνθήκες οδήγησης .

                                        Εγω με 50.000 χλμ πανω τους στο 207 μου δεν εχω παρατηρησει καμια πτωση της αποδοσης. Το ΚΤΕΟ μου εβγαλε 72-73% τα μπροστινα και 77% τα πισω. Απλα ειναι πιο σκληρα απ'ο,τι θα ηθελα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, αλλο προβλημα δεν εχω παντως.

                                        Τα ίδια ακριβώς και σε renault clio iii

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          margm @driver-m last edited by

                                          @driver-m said in Περί Αναρτήσεων:

                                          @margm said in Περί Αναρτήσεων:

                                          @ken11 said in Περί Αναρτήσεων:

                                          Όταν είχα κάνει αλλαγή ελαστικών το 22 και έλεγχο αναρτήσεων,ο έλεγχος έβγαλε στο Fiesta 42-45% τα εμπρός αμορτισέρ και 51% τα πίσω.

                                          Φέτος που πέρασα έλεγχο ΚΤΕΟ και ρώτησα για την κατάσταση τους,μου είπε ο τεχνικός ότι δεν είδε κάποιο πρόβλημα.

                                          Σκέφτομαι όταν κάνω αλλαγή να πάω σε kayaba excel g.

                                          Kayaba Excel G είχα βαλει σε 2 αμάξια . Και τωρα είχε βαλει ο προηγουμενος σε Corsa C .
                                          Μου φαινεται κάθονται πολυ γρηγορα και πεφτει η απόδοση τους γρηγορα.
                                          Και σε εμενα το αμάξι σπάνια είναι φορτωμένο .
                                          Μιλάμε για κανονικές συνθήκες οδήγησης .

                                          Εγω με 50.000 χλμ πανω τους στο 207 μου δεν εχω παρατηρησει καμια πτωση της αποδοσης. Το ΚΤΕΟ μου εβγαλε 72-73% τα μπροστινα και 77% τα πισω. Απλα ειναι πιο σκληρα απ'ο,τι θα ηθελα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, αλλο προβλημα δεν εχω παντως.

                                          Στα ΚΤΕΟ επειδή μπορεί να τους φυγει κιόλας στο αμορτισερόμετρο , ( μου έχει τυχει με φορτηγό με αερόφρενα και ζήτησα επανέλεγχο , γιατί έλεγαν οτι δεν εχω χειρόφρενο)
                                          εμένα το 2025 τα έβγαλαν καλύτερα απο το 2023 τα αμορτισέρ στο αμάξι . Βεβαια διαφορετικό ΚΤΕΟ , διαφορετικό μηχανημα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            otokomae @driver-m last edited by

                                            @driver-m said in Περί Αναρτήσεων:

                                            @otokomae said in Περί Αναρτήσεων:

                                            Περισσοτερο λαμβανω υπ οψιν την αισθηση του οδηγου σχετικα με τη φθορα της αναρτησης παρα το τι λενε τα ΚΤΕΟ. Επανειλημενα εχω περασει ελεγχο με κλουβια αμορτισερ. Οποτε μην το αναφέρεται ως τεκμηριο!!
                                            Οπως εγραψα δεν εχω καταλαβει καποια διαφορα στην αισθηση. Και νομιζω οτι για να καταλαβεις σοβαρη διαφορα θα πρεπει τα αμορτισερ να ειναι αρκετα στα τελευταια τους.

                                            Περι των ΚΤΕΟ ο λογος!!! Οσο για τα 50000km ειναι ελαχιστα για να υπαρχει αξιοσημειωτη διαφορα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 140 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr