-
@gol said in Περί Αναρτήσεων:
Για να ειναι χαμηλοτερο το ύψος από το εργοστασιακό πρεπει να αλλαχθουν ελατηρια.
Ελατηρια τα οποια θεωρούνται σπορ/σκληρα.
Αν αλλαχθουν τα ελατηρια ομως πρεπει οπωσδήποτε να αλλαθουν και τα αμορτισερ. Αμορτισέρ (αποσβεστήρες) σπορ/σκληρα τα οποια να ταιριαζουν με τα ελατηρια.
Τα Sachs δεν θεωρουνται σπορ.Παρόλα αυτά η Sachs στον online κατάλογο της έχει καμία δεκαριά διαφορετικά μοντέλα για τον μπροστινό άξονα αυτού το αμαξιού, με το κάθε μοντέλο να έχει άλλο ύψος και άλλη διάμετρο σπείρας. Και 2-3 διαφορετικά μοντέλα για τον πίσω άξονα. Για αυτό ψάχνω να βρω το εργοστασιακό ύψος της έκδοσης elegance.
-
@hammerhead said in Περί Αναρτήσεων:
@gol said in Περί Αναρτήσεων:
Για να ειναι χαμηλοτερο το ύψος από το εργοστασιακό πρεπει να αλλαχθουν ελατηρια.
Ελατηρια τα οποια θεωρούνται σπορ/σκληρα.
Αν αλλαχθουν τα ελατηρια ομως πρεπει οπωσδήποτε να αλλαθουν και τα αμορτισερ. Αμορτισέρ (αποσβεστήρες) σπορ/σκληρα τα οποια να ταιριαζουν με τα ελατηρια.
Τα Sachs δεν θεωρουνται σπορ.Παρόλα αυτά η Sachs στον online κατάλογο της έχει καμία δεκαριά διαφορετικά μοντέλα για τον μπροστινό άξονα αυτού το αμαξιού, με το κάθε μοντέλο να έχει άλλο ύψος και άλλη διάμετρο σπείρας. Και 2-3 διαφορετικά μοντέλα για τον πίσω άξονα. Για αυτό ψάχνω να βρω το εργοστασιακό ύψος της έκδοσης elegance.
Απευθυνσου αν θελεις σε καποια αντιπροσωπεία ή σε καποιο φορουμ που να ειναι για αυτην την μαρκα ή το μοντελο.
-
Σε Polo 9n τι αμορτισέρ να προτιμήσω:
Zacks ST ή Κayaba Excel-g;
Τώρα έχει Bilstein B4 και με ενδιαφέρει να έχει καλό κράτημα και μια σχετική άνεση.
Για τα Monroe OE Spectrum τι γνώμη έχετε; -
@dragonslayer said in Περί Αναρτήσεων:
Σε Polo 9n τι αμορτισέρ να προτιμήσω:
Zacks ST ή Κayaba Excel-g;
Τώρα έχει Bilstein B4 και με ενδιαφέρει να έχει καλό κράτημα και μια σχετική άνεση.
Για τα Monroe OE Spectrum τι γνώμη έχετε;Χαιρετε.
Β4, Sachs και Monroe (πλην ελαχιστων - αυτα που σημειώθηκαν δεν ειναι) ειναι για συμβατικη οδήγηση οχι για σπορ.
Για απλο αμαξι και απλη οδηγηση ολα ενταξει ειναι.
Τα kayaba ειναι λιγο σκληροτερα από τα αλλα, λιγο λιγο πιο σπορ, ωστοσο και αυτα συμβατικα θεωρουνται.
Βεβαιως το πως ο καθε οδηγος τα αισθανεται και το πώς στέκονται στο καθε αμαξι αυτο ειναι αλλο ζητημα. -
Σε vag sachs θα βάλεις απλα πρόσεχε να μην εχει ένδειξη " για οχήματα με σπορ ανάρτηση " εφόσον το θέλεις μαλακό
-
@thodoris91 said in Περί Αναρτήσεων:
Σε vag sachs θα βάλεις απλα πρόσεχε να μην εχει ένδειξη " για οχήματα με σπορ ανάρτηση " εφόσον το θέλεις μαλακό
Οπότε θα ενημερώσω τον μάστορα να μην βάλει την ένδειξη για οχήματα με σπορ ανάρτηση.
Απορία, αν δεν κάνω λάθος σε sachs κυκλοφορούν μόνο τα super turing και ότι έχει καταργηθεί η σπόρ έκδοση ή δεν έχω καταλάβει κάτι σωστά.
Mάλλον θα εννοείς τα perfomance; -
Ερώτηση, υπάρχει περίπτωση όταν έχουν φθαρεί τα bump stop να προκαλείται θόρυβος και έντονο κοπάνημα;
-
Ισχύει
-
Αν τερματιζει η αναρτηση ή αν κοπανανε τα κουκουναρια μεσα στο ελατηριο ναι.
Οταν ρωτας γνωμη καλο θα ειναι να αναφερεις μαρκα και μοντελο. -
Μου ειχε συμβει στην Αλφα ρομεο. Τα αλλαζεις με την αντικατασταση των αμορτισερ. Στην πραγματικότητα ειναι απλά ενοχλητικο. Δεν ειναι επικινδυνο ως αποτελεσμα.
-
@ilias-a said in Περί Αναρτήσεων:
Αν τερματιζει η αναρτηση ή αν κοπανανε τα κουκουναρια μεσα στο ελατηριο ναι.
Οταν ρωτας γνωμη καλο θα ειναι να αναφερεις μαρκα και μοντελο.Vw polo 9n
-
Όταν είχα κάνει αλλαγή ελαστικών το 22 και έλεγχο αναρτήσεων,ο έλεγχος έβγαλε στο Fiesta 42-45% τα εμπρός αμορτισέρ και 51% τα πίσω.
Φέτος που πέρασα έλεγχο ΚΤΕΟ και ρώτησα για την κατάσταση τους,μου είπε ο τεχνικός ότι δεν είδε κάποιο πρόβλημα.
Σκέφτομαι όταν κάνω αλλαγή να πάω σε kayaba excel g.
-
Εγώ όταν πέρασα το αυτοκίνητο ΚΤΕΟ πριν δυο χρόνια μου κάνανε προφορική παρατήρηση ότι είναι οριακή η λειτουργία τους, βέβαια δεν είχα φροντίσει να ελέγξω τον αέρα των ελαστικών και όταν το είπα στον μηχανικό μου είπε ότι επηρεάζει τα αποτελέσματα.
Βέβαια εδώ και αρκετούς μήνες έχω αρκετό θόρυβο και κραδασμούς στα πίσω αμορτισέρ και απλά περιμένω να ανοίξουν τα συνεργεία για να δω τι θα κάνω. -
@ken11 said in Περί Αναρτήσεων:
Όταν είχα κάνει αλλαγή ελαστικών το 22 και έλεγχο αναρτήσεων,ο έλεγχος έβγαλε στο Fiesta 42-45% τα εμπρός αμορτισέρ και 51% τα πίσω.
Φέτος που πέρασα έλεγχο ΚΤΕΟ και ρώτησα για την κατάσταση τους,μου είπε ο τεχνικός ότι δεν είδε κάποιο πρόβλημα.
Σκέφτομαι όταν κάνω αλλαγή να πάω σε kayaba excel g.
Kayaba Excel G είχα βαλει σε 2 αμάξια . Και τωρα είχε βαλει ο προηγουμενος σε Corsa C .
Μου φαινεται κάθονται πολυ γρηγορα και πεφτει η απόδοση τους γρηγορα.
Και σε εμενα το αμάξι σπάνια είναι φορτωμένο .
Μιλάμε για κανονικές συνθήκες οδήγησης . -
@margm said in Περί Αναρτήσεων:
@ken11 said in Περί Αναρτήσεων:
Όταν είχα κάνει αλλαγή ελαστικών το 22 και έλεγχο αναρτήσεων,ο έλεγχος έβγαλε στο Fiesta 42-45% τα εμπρός αμορτισέρ και 51% τα πίσω.
Φέτος που πέρασα έλεγχο ΚΤΕΟ και ρώτησα για την κατάσταση τους,μου είπε ο τεχνικός ότι δεν είδε κάποιο πρόβλημα.
Σκέφτομαι όταν κάνω αλλαγή να πάω σε kayaba excel g.
Kayaba Excel G είχα βαλει σε 2 αμάξια . Και τωρα είχε βαλει ο προηγουμενος σε Corsa C .
Μου φαινεται κάθονται πολυ γρηγορα και πεφτει η απόδοση τους γρηγορα.
Και σε εμενα το αμάξι σπάνια είναι φορτωμένο .
Μιλάμε για κανονικές συνθήκες οδήγησης .Εγω με 50.000 χλμ πανω τους στο 207 μου δεν εχω παρατηρησει καμια πτωση της αποδοσης. Το ΚΤΕΟ μου εβγαλε 72-73% τα μπροστινα και 77% τα πισω. Απλα ειναι πιο σκληρα απ'ο,τι θα ηθελα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, αλλο προβλημα δεν εχω παντως.
-
Περισσοτερο λαμβανω υπ οψιν την αισθηση του οδηγου σχετικα με τη φθορα της αναρτησης παρα το τι λενε τα ΚΤΕΟ. Επανειλημενα εχω περασει ελεγχο με κλουβια αμορτισερ. Οποτε μην το αναφέρεται ως τεκμηριο!!
-
@otokomae said in Περί Αναρτήσεων:
Περισσοτερο λαμβανω υπ οψιν την αισθηση του οδηγου σχετικα με τη φθορα της αναρτησης παρα το τι λενε τα ΚΤΕΟ. Επανειλημενα εχω περασει ελεγχο με κλουβια αμορτισερ. Οποτε μην το αναφέρεται ως τεκμηριο!!
Οπως εγραψα δεν εχω καταλαβει καποια διαφορα στην αισθηση. Και νομιζω οτι για να καταλαβεις σοβαρη διαφορα θα πρεπει τα αμορτισερ να ειναι αρκετα στα τελευταια τους. -
@driver-m said in Περί Αναρτήσεων:
@margm said in Περί Αναρτήσεων:
@ken11 said in Περί Αναρτήσεων:
Όταν είχα κάνει αλλαγή ελαστικών το 22 και έλεγχο αναρτήσεων,ο έλεγχος έβγαλε στο Fiesta 42-45% τα εμπρός αμορτισέρ και 51% τα πίσω.
Φέτος που πέρασα έλεγχο ΚΤΕΟ και ρώτησα για την κατάσταση τους,μου είπε ο τεχνικός ότι δεν είδε κάποιο πρόβλημα.
Σκέφτομαι όταν κάνω αλλαγή να πάω σε kayaba excel g.
Kayaba Excel G είχα βαλει σε 2 αμάξια . Και τωρα είχε βαλει ο προηγουμενος σε Corsa C .
Μου φαινεται κάθονται πολυ γρηγορα και πεφτει η απόδοση τους γρηγορα.
Και σε εμενα το αμάξι σπάνια είναι φορτωμένο .
Μιλάμε για κανονικές συνθήκες οδήγησης .Εγω με 50.000 χλμ πανω τους στο 207 μου δεν εχω παρατηρησει καμια πτωση της αποδοσης. Το ΚΤΕΟ μου εβγαλε 72-73% τα μπροστινα και 77% τα πισω. Απλα ειναι πιο σκληρα απ'ο,τι θα ηθελα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, αλλο προβλημα δεν εχω παντως.
Τα ίδια ακριβώς και σε renault clio iii
-
@driver-m said in Περί Αναρτήσεων:
@margm said in Περί Αναρτήσεων:
@ken11 said in Περί Αναρτήσεων:
Όταν είχα κάνει αλλαγή ελαστικών το 22 και έλεγχο αναρτήσεων,ο έλεγχος έβγαλε στο Fiesta 42-45% τα εμπρός αμορτισέρ και 51% τα πίσω.
Φέτος που πέρασα έλεγχο ΚΤΕΟ και ρώτησα για την κατάσταση τους,μου είπε ο τεχνικός ότι δεν είδε κάποιο πρόβλημα.
Σκέφτομαι όταν κάνω αλλαγή να πάω σε kayaba excel g.
Kayaba Excel G είχα βαλει σε 2 αμάξια . Και τωρα είχε βαλει ο προηγουμενος σε Corsa C .
Μου φαινεται κάθονται πολυ γρηγορα και πεφτει η απόδοση τους γρηγορα.
Και σε εμενα το αμάξι σπάνια είναι φορτωμένο .
Μιλάμε για κανονικές συνθήκες οδήγησης .Εγω με 50.000 χλμ πανω τους στο 207 μου δεν εχω παρατηρησει καμια πτωση της αποδοσης. Το ΚΤΕΟ μου εβγαλε 72-73% τα μπροστινα και 77% τα πισω. Απλα ειναι πιο σκληρα απ'ο,τι θα ηθελα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, αλλο προβλημα δεν εχω παντως.
Στα ΚΤΕΟ επειδή μπορεί να τους φυγει κιόλας στο αμορτισερόμετρο , ( μου έχει τυχει με φορτηγό με αερόφρενα και ζήτησα επανέλεγχο , γιατί έλεγαν οτι δεν εχω χειρόφρενο)
εμένα το 2025 τα έβγαλαν καλύτερα απο το 2023 τα αμορτισέρ στο αμάξι . Βεβαια διαφορετικό ΚΤΕΟ , διαφορετικό μηχανημα. -
@driver-m said in Περί Αναρτήσεων:
@otokomae said in Περί Αναρτήσεων:
Περισσοτερο λαμβανω υπ οψιν την αισθηση του οδηγου σχετικα με τη φθορα της αναρτησης παρα το τι λενε τα ΚΤΕΟ. Επανειλημενα εχω περασει ελεγχο με κλουβια αμορτισερ. Οποτε μην το αναφέρεται ως τεκμηριο!!
Οπως εγραψα δεν εχω καταλαβει καποια διαφορα στην αισθηση. Και νομιζω οτι για να καταλαβεις σοβαρη διαφορα θα πρεπει τα αμορτισερ να ειναι αρκετα στα τελευταια τους.Περι των ΚΤΕΟ ο λογος!!! Οσο για τα 50000km ειναι ελαχιστα για να υπαρχει αξιοσημειωτη διαφορα!
Περί Αναρτήσεων