Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    H
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 37
    • Best 3
    • Groups 0

    hammerhead

    @hammerhead

    5
    Reputation
    5
    Profile views
    37
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    hammerhead Unfollow Follow

    Best posts made by hammerhead

    • RE: Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap

      Πάντως, και ένα φτηνό Hyundai Getz 20ετίας ακόμα σήμερα συμπεριφέρεται αξιοπρεπώς σε συνθήκες σύγκρουσης. 👍

      "Ο τρόπος που το αμάξωμα του Getz διαχειρίστηκε τις δυνάμεις ικανοποίησε τους Γερμανούς με τα πεντάλ και το τιμόνι να μην εισχωρούν στην καμπίνα, ενώ οι πόρτες του άνοιξαν χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία."

      https://www.carandmotor.gr/nea/dekra-crash-test-hyundai-getz

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      hammerhead
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      @tacos said in Υγραεριοκίνηση!:

      Σε ΚΙΑ proceed 1,4 109 ps του 2008 με175000 χιλ.να βαλω κιτ υγραεριου?Καπου διαβασα οτι το μοτερ δεν το "αντεχει" αληθευει?
      Ο γνωστος εγκαταστατης στη Μεταμορφωση μου ειπε να μην το φοβαμαι και να βαλουμε το STAG.Ποια η γνωμη σας απο την εμπειρια σας?Να κανω πρωτα ελεγχο βαλβιδων και που μπορω εκτος επισημης.Επισης καποιον εγκαταστατη δοκιμασμενο.Ευχαριστω.

      Το μοτέρ σου είναι το G4FA θεωρείται από τα ευχαίσθητα μοτέρ. Στο δικό μου Hyundai i30 (που φοράει το ίδιο μοτέρ) με σύστημα BRC plug & drive και παράλληλο ψεκασμό βενζίνης από τις 3000 στροφές και πάνω (και αποκλειστικά βενζίνη από 4200 και πάνω) μου παρουσίασε σοβαρή υποχώρηση εδρών βαλβίδων μετά από 7 χρόνια χρήσης και 110000 χλμ. Το κόστος επισκευής ήταν 1050 ευρώ με αντικατάσταση εδρών και βαλβίδων με ειδικές για υγραέριο, όπου ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ δεν θα έχω το ίδιο πρόβλημα στο μέλλον.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hammerhead
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Συγκρίνω σε διάφορα site με χαρακτηριστικά, κατανάλωση μεταξύ αυτόματου (5Τ), ημιαυτόματου (5T-σειριακό με paddles) και χειροκίνητου (εξάρι) κιβωτίου σε Mercedes C200 W203 163hp και μου κάνει εντύπωση που οι καταναλώσεις που αναφέρονται είναι λίγο πολύ ίδιες.
      Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό;
      Στην πραγματικότητα, τι αύξηση σε κατανάλωση, και τι μείωση σε επιδόσεις (sec/100km) αναμένεται να έχει το αυτόματο σε σχέση με το χειροκίνητο;
      To ημιαυτόματο, αν το χρησιμοποιεί κάποιος με τον ίδιο ρυθμό που θα άλλαζε ταχύτητες στον λεβιέ-συμπλέκτη, θα έχει και ίδιες επιδόσεις/καταναλώσεις;
      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hammerhead

    Latest posts made by hammerhead

    • RE: Περί Αναρτήσεων

      @gol said in Περί Αναρτήσεων:

      Για να ειναι χαμηλοτερο το ύψος από το εργοστασιακό πρεπει να αλλαχθουν ελατηρια.
      Ελατηρια τα οποια θεωρούνται σπορ/σκληρα.
      Αν αλλαχθουν τα ελατηρια ομως πρεπει οπωσδήποτε να αλλαθουν και τα αμορτισερ. Αμορτισέρ (αποσβεστήρες) σπορ/σκληρα τα οποια να ταιριαζουν με τα ελατηρια.
      Τα Sachs δεν θεωρουνται σπορ.

      Παρόλα αυτά η Sachs στον online κατάλογο της έχει καμία δεκαριά διαφορετικά μοντέλα για τον μπροστινό άξονα αυτού το αμαξιού, με το κάθε μοντέλο να έχει άλλο ύψος και άλλη διάμετρο σπείρας. Και 2-3 διαφορετικά μοντέλα για τον πίσω άξονα. Για αυτό ψάχνω να βρω το εργοστασιακό ύψος της έκδοσης elegance.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hammerhead
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Καλησπέρα σε όλους
      Γνωρίζει κανείς ποιο είναι το μανίσιο ύψος ελατηρίων της Mercedes CLK Mark-2 έκδοση Elegance (δηλ. πολύ μαλακή);
      Θέλω να αγοράσω αμορτισερ και ελατήρια Sachs αλλά θέλω να χαμηλώσει max 3 εκατοστά, όχι παραπάνω.
      H Sachs στον κατάλογο της αναφέρει απόλυτο ύψος, όχι διαφορά με το εργοστασιακό.
      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hammerhead
    • RE: Kia ceed 2010 πρόβλημα στο τιμονι

      Αν πας σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο (πχ στο γνωστό της Νέας Χαλκηδόνας) θα σε χρεώσει περίπου 120 ευρώ για 2 ώρες εργασίας + 5 ευρώ το ανταλλακτικό, αν και εφόσον το πρόβλημα είναι αυτό και όχι πχ ο σταυρός της κολώνας. Σε αντιπροσωπεία υπολόγιζε 2 με 2,5 φορές πάνω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hammerhead
    • RE: Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap

      Πάντως, και ένα φτηνό Hyundai Getz 20ετίας ακόμα σήμερα συμπεριφέρεται αξιοπρεπώς σε συνθήκες σύγκρουσης. 👍

      "Ο τρόπος που το αμάξωμα του Getz διαχειρίστηκε τις δυνάμεις ικανοποίησε τους Γερμανούς με τα πεντάλ και το τιμόνι να μην εισχωρούν στην καμπίνα, ενώ οι πόρτες του άνοιξαν χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία."

      https://www.carandmotor.gr/nea/dekra-crash-test-hyundai-getz

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      hammerhead
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      C230 w202 ή w203 ? Όπλα και τα δύο με ανάλογο σετ απ . Ψάξε καλά και με υπομονή ,οι ιδιώτες νομίζουν ότι και τα δύο αυτά μερκ έχουν κάπου χρυσόσκονη αν κρίνω από τις αγγελίες.

      W203. Το οποίο C230-W203 το χτυπάνε κανονικά και με το νομο στην τιμή, μάλλον λόγω σπανιότητας σε σχέση με το απλό C200K

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hammerhead
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις διαφωτιστικές απαντήσεις σας.
      Ομολογώ ότι δεν είχα ιδέα ότι το αυτόματο με τα paddles λειτουργεί έτσι! Μαλλον θα πάω σε καμμιά μάντρα για test drive για να δω αν με βολεύει.
      Εντάξει, όσων αφορά το χειροκίνητο κιβώτιο, αν προέρχεσαι από συμβατικά (μη premium-μη sport) αμάξια δηλαδή Hyundai, Toyota, Skoda, τότε σου φαίνεται super, όπως μου φαίνεται κι εμένα όταν οδηγώ την C230 193hp του συγχωρεμένου του πατέρα μου. Βασικά ο λόγος που ψάχνω για C-Class W203 (με σχετικά λιγα χλμ) είναι ότι το γνωρίζω το αμάξι και θεωρώ ότι δεν θα βρεθώ προ εκπλήξεως.
      Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας 😊

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hammerhead
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Συγκρίνω σε διάφορα site με χαρακτηριστικά, κατανάλωση μεταξύ αυτόματου (5Τ), ημιαυτόματου (5T-σειριακό με paddles) και χειροκίνητου (εξάρι) κιβωτίου σε Mercedes C200 W203 163hp και μου κάνει εντύπωση που οι καταναλώσεις που αναφέρονται είναι λίγο πολύ ίδιες.
      Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό;
      Στην πραγματικότητα, τι αύξηση σε κατανάλωση, και τι μείωση σε επιδόσεις (sec/100km) αναμένεται να έχει το αυτόματο σε σχέση με το χειροκίνητο;
      To ημιαυτόματο, αν το χρησιμοποιεί κάποιος με τον ίδιο ρυθμό που θα άλλαζε ταχύτητες στον λεβιέ-συμπλέκτη, θα έχει και ίδιες επιδόσεις/καταναλώσεις;
      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hammerhead
    • RE: MERCEDES-BENZ FORUM

      Καλημέρα σε όλα τα μέλη
      Ενδιαφέρομαι να πουλήσω το Hyundai i30 2009 1,4 που έχει 200K χλμ και LPG, και να πάρω μια Mercedes CLK, περίπου 2007-2008 1.8 Kompressor, στο οποίο (αν όλα πάνε καλά και αποδειχτεί ότι είναι γερό μηχανικά) μετά τους πρώτους μήνες θα μπει και εκεί υγραέριο.
      Τα λεφτά που μπορώ να δώσω για τη MB είναι μέχρι 8-9 χιλιάδες ευρώ. Ο λόγος που θέλω να κάνω μια τέτοια κίνηση είναι ότι απλά... βαρέθηκα το Hyundai και ψάχνω για ένα αμάξι με πιο δυναμικά χαρακτηριστικά που να μπρορεί όμως να εξυπηρετήσει ως μοναδικό αυτοκίνητο, ανάγκες χωρισμένου γονέα με δύο παιδιά 7 και 8 ετών.
      Σχετικά με τη συμπεριφορά των MB έχω θετικότατη εμπειρία από την C230 Kompressor 2004 του πατέρα μου το οποίο θεωρώ κυριολεκτικά αμαξάρα, και δεν έχει ζητήσει και τίποτα τόσα χρόνια πέρα από τα σέρβις του.
      Υπάρχει κάτι τραγικά λάθος στον παραπάνω συλλογισμό μου; Πρέπει να προσέξω κάτι ιδιέταιρα; Κάτι έχω διαβάσει για απαραίτητη εγκατάσταση "λαδοπαγίδων" στη μηχανή των MB εκείνης της περιόδου.
      Σας ευχαριστώ προκαταβολικά, να είστε καλά!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hammerhead
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      @tacos said in Υγραεριοκίνηση!:

      Σε ΚΙΑ proceed 1,4 109 ps του 2008 με175000 χιλ.να βαλω κιτ υγραεριου?Καπου διαβασα οτι το μοτερ δεν το "αντεχει" αληθευει?
      Ο γνωστος εγκαταστατης στη Μεταμορφωση μου ειπε να μην το φοβαμαι και να βαλουμε το STAG.Ποια η γνωμη σας απο την εμπειρια σας?Να κανω πρωτα ελεγχο βαλβιδων και που μπορω εκτος επισημης.Επισης καποιον εγκαταστατη δοκιμασμενο.Ευχαριστω.

      Το μοτέρ σου είναι το G4FA θεωρείται από τα ευχαίσθητα μοτέρ. Στο δικό μου Hyundai i30 (που φοράει το ίδιο μοτέρ) με σύστημα BRC plug & drive και παράλληλο ψεκασμό βενζίνης από τις 3000 στροφές και πάνω (και αποκλειστικά βενζίνη από 4200 και πάνω) μου παρουσίασε σοβαρή υποχώρηση εδρών βαλβίδων μετά από 7 χρόνια χρήσης και 110000 χλμ. Το κόστος επισκευής ήταν 1050 ευρώ με αντικατάσταση εδρών και βαλβίδων με ειδικές για υγραέριο, όπου ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ δεν θα έχω το ίδιο πρόβλημα στο μέλλον.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hammerhead
    • RE: Kia ceed 2010

      Κι εγώ πάντως, με Hyundai i30 1.4, εβγαλα 115000 χλμ (175000 συνολικά) πριν κάνω αντικατάσταση εδρών βαλβιδών χωρίς ενδιάμεσες ρυθμίσεις με καπελώτα.
      Τον Nascar1 τον παρακολουθώ στα σχετικά forum από τις ημέρες που έκανε τη δική του εγκατάσταση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hammerhead
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr