Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    H
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 37
    • Best 3
    • Groups 0

    Best posts made by hammerhead

    • RE: Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap

      Πάντως, και ένα φτηνό Hyundai Getz 20ετίας ακόμα σήμερα συμπεριφέρεται αξιοπρεπώς σε συνθήκες σύγκρουσης. 👍

      "Ο τρόπος που το αμάξωμα του Getz διαχειρίστηκε τις δυνάμεις ικανοποίησε τους Γερμανούς με τα πεντάλ και το τιμόνι να μην εισχωρούν στην καμπίνα, ενώ οι πόρτες του άνοιξαν χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία."

      https://www.carandmotor.gr/nea/dekra-crash-test-hyundai-getz

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      hammerhead
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      @tacos said in Υγραεριοκίνηση!:

      Σε ΚΙΑ proceed 1,4 109 ps του 2008 με175000 χιλ.να βαλω κιτ υγραεριου?Καπου διαβασα οτι το μοτερ δεν το "αντεχει" αληθευει?
      Ο γνωστος εγκαταστατης στη Μεταμορφωση μου ειπε να μην το φοβαμαι και να βαλουμε το STAG.Ποια η γνωμη σας απο την εμπειρια σας?Να κανω πρωτα ελεγχο βαλβιδων και που μπορω εκτος επισημης.Επισης καποιον εγκαταστατη δοκιμασμενο.Ευχαριστω.

      Το μοτέρ σου είναι το G4FA θεωρείται από τα ευχαίσθητα μοτέρ. Στο δικό μου Hyundai i30 (που φοράει το ίδιο μοτέρ) με σύστημα BRC plug & drive και παράλληλο ψεκασμό βενζίνης από τις 3000 στροφές και πάνω (και αποκλειστικά βενζίνη από 4200 και πάνω) μου παρουσίασε σοβαρή υποχώρηση εδρών βαλβίδων μετά από 7 χρόνια χρήσης και 110000 χλμ. Το κόστος επισκευής ήταν 1050 ευρώ με αντικατάσταση εδρών και βαλβίδων με ειδικές για υγραέριο, όπου ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ δεν θα έχω το ίδιο πρόβλημα στο μέλλον.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hammerhead
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Συγκρίνω σε διάφορα site με χαρακτηριστικά, κατανάλωση μεταξύ αυτόματου (5Τ), ημιαυτόματου (5T-σειριακό με paddles) και χειροκίνητου (εξάρι) κιβωτίου σε Mercedes C200 W203 163hp και μου κάνει εντύπωση που οι καταναλώσεις που αναφέρονται είναι λίγο πολύ ίδιες.
      Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό;
      Στην πραγματικότητα, τι αύξηση σε κατανάλωση, και τι μείωση σε επιδόσεις (sec/100km) αναμένεται να έχει το αυτόματο σε σχέση με το χειροκίνητο;
      To ημιαυτόματο, αν το χρησιμοποιεί κάποιος με τον ίδιο ρυθμό που θα άλλαζε ταχύτητες στον λεβιέ-συμπλέκτη, θα έχει και ίδιες επιδόσεις/καταναλώσεις;
      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hammerhead
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr