-
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
Η vw έχει βάλει τους Γερμανούς δημοσιογράφους αυτοκινήτων να κάνουν εικασίες για το νέο σύστημα hev.
Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία από τα υπάρχοντα hev (την Toyota εννοούν άραγε?) και άρα μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία απ' αυτά. Και πως το κιβώτιο θα είναι 6άρι dsg ή cvt.
Αν βγάλει καμιά μούφα η vw θα φάει τρελό κράξιμο, έτσι που το χειρίζεται το θέμα. Να διαρρέει συγκεχυμένες πληροφορίες και να δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες.
Το θέμα είναι να μπορεί να φορτίζει αυτή η μπαταρία και σε κύκλους που δεν θα της δημιουργούν με τα χρόνια πρόβλημα στη διατήρηση της χωρητικότητας ή προβλήματα με μνήμες κτλ.
Κάπου έχω ακούσει/διαβάσει ότι και οι μπαταρίες των Toyota με δυσκολία φορτίζουν στο 100%.
Τώρα μπορεί να είναι και μούφα όλο αυτό. Δε ξέρω. -
@katafractos17 said in VW T-ROC 2026 HEV:
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
Η vw έχει βάλει τους Γερμανούς δημοσιογράφους αυτοκινήτων να κάνουν εικασίες για το νέο σύστημα hev.
Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία από τα υπάρχοντα hev (την Toyota εννοούν άραγε?) και άρα μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία απ' αυτά. Και πως το κιβώτιο θα είναι 6άρι dsg ή cvt.
Αν βγάλει καμιά μούφα η vw θα φάει τρελό κράξιμο, έτσι που το χειρίζεται το θέμα. Να διαρρέει συγκεχυμένες πληροφορίες και να δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες.
Το θέμα είναι να μπορεί να φορτίζει αυτή η μπαταρία και σε κύκλους που δεν θα της δημιουργούν με τα χρόνια πρόβλημα στη διατήρηση της χωρητικότητας ή προβλήματα με μνήμες κτλ.
Κάπου έχω ακούσει/διαβάσει ότι και οι μπαταρίες των Toyota με δυσκολία φορτίζουν στο 100%.
Τώρα μπορεί να είναι και μούφα όλο αυτό. Δε ξέρω.Λογικά έχει η vw εμπειρία με τις μπαταρίες από τα ηλεκτρικά της. Οι μπαταρίες των id έχουν δοκιμαστεί επιτυχώς για τη μακροζωία τους και τα χλμ. που βγάζουν.
Γενικά πάντως οι μπαταρίες και το κόστος αντικατάστασής τους στα hev, είναι το μεγάλο μειονέκτημα αυτών των αυτοκινήτων, ειδικά για την αξία μεταπώλησης μετά από κάποια χρόνια.
-
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
Γενικά πάντως οι μπαταρίες και το κόστος αντικατάστασής τους στα hev, είναι το μεγάλο μειονέκτημα αυτών των αυτοκινήτων, ειδικά για την αξία μεταπώλησης μετά από κάποια χρόνια.
Δεν θα το έλεγα. Αντέχουν άνετα 15 χρόνια και το κόστος αντικατάστασης ειναι πολύ χαμηλό (περί τις €2.000) που ειναι ασήμαντο, μιλάμε για €150/χρόνο έξτρα κόστος το οποίο το κερδίζεις πολλαπλά από τα καύσιμα και το σέρβις.
-
@fanis75 said in VW T-ROC 2026 HEV:
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
Γενικά πάντως οι μπαταρίες και το κόστος αντικατάστασής τους στα hev, είναι το μεγάλο μειονέκτημα αυτών των αυτοκινήτων, ειδικά για την αξία μεταπώλησης μετά από κάποια χρόνια.
Δεν θα το έλεγα. Αντέχουν άνετα 15 χρόνια και το κόστος αντικατάστασης ειναι πολύ χαμηλό (περί τις €2.000) που ειναι ασήμαντο, μιλάμε για €150/χρόνο έξτρα κόστος το οποίο το κερδίζεις πολλαπλά από τα καύσιμα και το σέρβις.
Αν υπάρχουν σε επίσημους τιμοκαταλόγους των εταιρειών οι τιμές των μπαταριών. Και μπορεί ένας υποψήφιος αγοραστής π.χ. hev 6ετίας να ενημερωθεί για το κόστος πιθανής αντικατάστασης. Και να πάρει την απόφαση του αν τον συμφέρει να προχωρήσει σε αγορά συμφωνώ.
Αλλιώς το τι πιστεύουμε στο forum για το κόστος και τη μακροζωία τους δεν νομίζω ότι αρκεί για να καθησυχάσει τον αγοραστή.
-
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
Αν υπάρχουν σε επίσημους τιμοκαταλόγους των εταιρειών οι τιμές των μπαταριών. Και μπορεί ένας υποψήφιος αγοραστής π.χ. hev 6ετίας να ενημερωθεί για το κόστος πιθανής αντικατάστασης. Και να πάρει την απόφαση του αν τον συμφέρει να προχωρήσει σε αγορά συμφωνώ.
Φυσικά και υπάρχουν, ένα τηλεφώνημα 2' ειναι στα ανταλλακτικά της κάθε εταιρίας.
-
@fanis75 said in VW T-ROC 2026 HEV:
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
Αν υπάρχουν σε επίσημους τιμοκαταλόγους των εταιρειών οι τιμές των μπαταριών. Και μπορεί ένας υποψήφιος αγοραστής π.χ. hev 6ετίας να ενημερωθεί για το κόστος πιθανής αντικατάστασης. Και να πάρει την απόφαση του αν τον συμφέρει να προχωρήσει σε αγορά συμφωνώ.
Φυσικά και υπάρχουν, ένα τηλεφώνημα 2' ειναι στα ανταλλακτικά της κάθε εταιρίας.
Οκ, άρα ο αγοραστής τα βάζει κάτω και υπολογίζει.
Αν πάρει π.χ. ένα hev 5-6ετίας, να αναμένει με συντηρητικούς υπολογισμούς να έχει ακόμα πλήρη υγεία η μπαταρία άλλα 3-4 χρόνια?
Και μετά πιθανότατα να πρέπει να πληρώσει κι άλλα x χιλιάδες € για τη μπαταρία. Τον συμφέρει, κάνει απόσβεση με τη βενζίνη που θα γλυτώσει? Εγώ τουλάχιστον αυτό θα έκανα.Θέλω να πιστεύω πως συμφωνείς ότι κανένας λογικός αγοραστής δεν θα βάλει τα λεφτά του στηριζόμενος στις φήμες ότι π.χ. οι μπαταρίες των Toyota hev κρατάνε 15 χρόνια...
-
Ο χρονος θα δειξει, αν και η τογιοτα με το πριους πρωτης γενιας τα εχει παει εξαιρετικα με τη διαρκεια της μπαταριας τους.
-
@katafractos17 said in VW T-ROC 2026 HEV:
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
Η vw έχει βάλει τους Γερμανούς δημοσιογράφους αυτοκινήτων να κάνουν εικασίες για το νέο σύστημα hev.
Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία από τα υπάρχοντα hev (την Toyota εννοούν άραγε?) και άρα μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία απ' αυτά. Και πως το κιβώτιο θα είναι 6άρι dsg ή cvt.
Αν βγάλει καμιά μούφα η vw θα φάει τρελό κράξιμο, έτσι που το χειρίζεται το θέμα. Να διαρρέει συγκεχυμένες πληροφορίες και να δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες.
Το θέμα είναι να μπορεί να φορτίζει αυτή η μπαταρία και σε κύκλους που δεν θα της δημιουργούν με τα χρόνια πρόβλημα στη διατήρηση της χωρητικότητας ή προβλήματα με μνήμες κτλ.
Κάπου έχω ακούσει/διαβάσει ότι και οι μπαταρίες των Toyota με δυσκολία φορτίζουν στο 100%.
Τώρα μπορεί να είναι και μούφα όλο αυτό. Δε ξέρω.Δεν υπάρχει νόημα στα hybrid να έχεις 100 % την μπαταρία. Και μεγαλύτερη φθορά και μπαταρία που δεν μπορείς να φορτίσεις όταν έχεις απόθεμα ενέργειας , φρενάρισμα κ.τ.λ.
-
Να μη μιλάμε σαν ειδικοί περί αυτοκινήτων. Ούτε να παίρνουμε σαν δεδομένο τον αγοραστή τύπου "αφού είναι Toyota δεν παθαίνει ποτέ τίποτα και το παίρνω με κλειστά μάτια".
Προσπαθώ να φέρω τον εαυτό μου στη θέση ενός μέσου αγοραστή, που συνήθως το μόνο που ξέρει είναι το αυτοκίνητο έχει 4 ρόδες και μια μηχανή για να κινείται. Πως θα σκεφτόταν αυτός πιθανότατα?
Η Toyota π.χ. δίνει εγγύηση 10 χρόνια για τη μπαταρία, αυτοί με τα ηλεκτρικά 8. Οκ θα θεωρήσει συντηρητικά ότι η μπαταρία θα του αντέξει 10 χρόνια, γιατί κανένας δεν έχει λεφτά για πέταμα ούτε είναι διατεθειμένος να τα ρισκάρει σ' ένα αυτοκίνητο.
Και μετά ότι έγραψα στο παραπάνω post.
-
Καμια σχεση η εγυηση με τη συνολικη διαρκεια.
Δηλαδη αυτοκινητο που εχει 4 χρονια ολικη εγγυηση μετα καταστρεφετε?
Στα 6 χρονια δεν το αγοραζει κανενας? -
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
Θέλω να πιστεύω πως συμφωνείς ότι κανένας λογικός αγοραστής δεν θα βάλει τα λεφτά του στηριζόμενος στις φήμες ότι π.χ. οι μπαταρίες των Toyota hev κρατάνε 15 χρόνια...
Για την Τογιότα ειδικά με τα 11 χρόνια μπαταρίας, το άγχος ειναι μικρότερο. Γιατι ένα μτχ 5ετίας έχει άλλα 6 χρόνια εγγύηση. Επίσης, επειδή ειναι στν αγορά 30 χρόνια σχεδόν, η πράξη έχει δείξει ότι η μπαταρία κρατάει 12-15 χρόνια, ανάλογα με το εαν γίνεται σωστή συντήρηση ή όχι.
Συμφωνώ για τα οικονομοτεχνικά.
-
Άλλο το ρίσκο για ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο γενικά μετά την εγγύηση. Εδώ συνήθως αξιολογείται με βάση τα χιλιόμετρα της μηχανής, την συνολική κατάστασή του, το γούστο του καθενός και την άποψή του για τη μάρκα του αυτοκινήτου.
Το hev ή και τα ηλεκτρικά ακόμα αν θέλουμε να γενικεύσουμε είναι ιδιαίτερες περιπτώσεις,. Θα ασχοληθεί ο αγοραστής με το θέμα της μπαταρίας, εκτός πια κι αν είναι τελείως άσχετος και δεν καταλαβαίνει τι αγοράζει.
-
Κλεινοντας, πλεονεκτημα μεταχειρισμενου αυτοκινητου, χαμηλοτερη τιμη αγορας, μικροτερος φορος σε οσα εχουν εξτρα απαιτησεις.
Μειονεκτημα, αυτοκινητο με διαρκεια ζωης μικροτερο οσα τα ετη ή τα χιομετρα που εχει διανυσει, ακριβοτερη συντηρηση, πιθανες επισκευες που θα χρειαστει, ισως οχι ο εξοπλισμος ή το χρωμα επιθυμιας.
Οικονομοτεχνικα, Για οσους μενουν στις μεγαλες πολεις, συγκοινωνια και μονο, καποια 3ημερα ή διακοπες, ενοικιαση. Ουτε κοστος αποκτησης, ουτε κοστος χρησης, συντηρησης, πιθανων βανδαλισμων, πιθανων τροχαιων ατυχηματων. -
Τις μπαταρίες των υβριδικών μην τις φοβάστε.
Σε πρόσφατη ενημέρωση - επίσκεψη στα δυο μαγαζιά της Θεσσαλονίκης ακόμα και μεταχειρισμένο να πάρετε υπάρχει σέρβις της υβριδικής μπαταρίας που εχει την διαδικασία :Αφαίρεση απο το αυτοκίνητο , καθάρισμα απο σκόνες κλπ, αντικατάσταση σε όποια εξαρτήματα παρουσιάζουν οξειδώσεις, καινούργιους αισθητήρες θερμοκρασίας και σε μερικά μοντέλα τοποθέτηση περισσότερων και σε πιο στρατηγικές θέσεις, βαθιά εκφόρτιση στον πάγκο του εργαστηρίου, φόρτιση με συνεχή έλεγχο των κελιών για τυχόν ανισορροπίες στις τάσεις, έλεγχος του λογισμικού και αν χρειαστεί προγραμματισμός πχ να ξεκινάει ο ανεμιστήρας σε χαμηλότερη θερμοκρασία.
Η δουλειά βγαίνει γύρω τα 300€ και αξίζει γιατί ο βιολογικός θα καθαρίσει τις τρίχες του σκύλου στο πίσω κάθισμα του μεταχειρισμένου πχ CHR αλλά τι έχει πάει παραμέσα μόνο με τον παραπάνω τρόπο θα μάθεις.
-
Ετσι οπως προχωραει η τεχνολογια πιο πιθανο ειναι πριν χαλασει η υβριδικη μπαταρια (οχι της vw
)να την εχεις αναβαθμισει με ενα phev συστημα με μια η περισσοτερες μπαταριες που ΤΟΤΕ θα αξιζει
-
Παρακολουθώντας το βίντεο του Τόμας για το ηλεκτρικό t-cross σε αυτό έχουν φυσικούς διακόπτης για τον κλιματισμό και επισήμανε ότι σε όλα τα μελόντικα μοντέλα, ηλεκτρικά ή θερμικά θα επανέλθουν οι φυσική διακοπές. Μου κάνει εντύπωση που στο νέο t roc δεν ακολούθησαν την ίδια φιλοσοφία δοθέντος ότι παρουσιάστηκε ως το νέο benchmark της κατηγορίας
-
Φυσικούς διακόπτες επαναφέρει η vw στο τιμόνι αντί για τα touch buttons, όχι παντού.
Αλήθεια, που το είδες το video για το ηλεκτρικό t-cross? Μάλλον κάτι άλλο εννοείς.
-
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
Φυσικούς διακόπτες επαναφέρει η vw στο τιμόνι αντί για τα touch buttons, όχι παντού.
Αλήθεια, που το είδες το video για το ηλεκτρικό t-cross? Μάλλον κάτι άλλο εννοείς.
-
Τι λες τώρα;;;
Άλλο ενα εξαιρετικό σχέδιο.
Τι έπαθαν εκεί στη vw ????
-
@lap said in VW T-ROC 2026 HEV:
Τι λες τώρα;;;
Άλλο ενα εξαιρετικό σχέδιο.
Τι έπαθαν εκεί στη vw ????
Αυτό είναι πραγματικά εξαιρετικό, μέσα - έξω, σε χώρους, στα κουμπιά, στα πάντα.
VW T-ROC 2026