-
Υπάρχει πληροφόρηση στον επιπλέον εξοπλισμό της ακριβής έκδοσης, σε σχέση με τη comfort;
-
https://acrobat.adobe.com/id/urn:aaid:sc:EU:2adc44cc-b884-430b-b7d2-7a686336bc33
Έχει τόσα παραπάνω που δεν κοιτάς καθόλου την απλη.
Ηλιοροφή, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού ,θερμαινόμενα, αεριζόμενα,φιμε, αναδιπλουμενους θερμαινόμενους, ηλεκτρική πόρτα, 18αρες, 8 ηχεία σονυ, ασύρματη φόρτιση, ατμοσφαιρικό φωτισμό, 360 κάμερα, θερμαινόμενο τιμόνι.
Εκτός κινεζικών αυτά αν υπάρχουν για να τα βάλεις πληρώνεις 7-8Κ.
Αν το πάρεις αυτό με 25-26Κ σε προσφορά αρχίζεις να τρέχεις μην το μετανιώσουν...
Αν επαρκή δλδ ο χώρος αποσκευών νομίζω είναι χωρίς αντίπαλο.
Σε μη κινεζικό τόσο εξοπλισμένο υβριδικό δεν παίζει ή αν παίζει έχει πάνω από 50Κ... -
Περίληψη για όσους δεν έχουν χρόνο να το δουν:
Το συγκεκριμένο βίντεο αναλύει ένα σοβαρό κατασκευαστικό σφάλμα στο υβριδικό σύστημα του Jaecoo J7 (PHEV), το οποίο οδηγεί σε απώλεια ισχύος κατά την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο. Ο δημιουργός εξηγεί ότι το όχημα βασίζεται υπερβολικά στην μπαταρία, με αποτέλεσμα όταν το φορτίο πέσει σε κρίσιμα επίπεδα, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης να αδυνατεί να διατηρήσει την ταχύτητα του αυτοκινήτου, θέτοντάς το σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης (limp mode). Παρά την επάρκεια καυσίμου, η προτεραιότητα του συστήματος στην ηλεκτρική ενέργεια δημιουργεί επικίνδυνες συνθήκες, αναγκάζοντας τον οδηγό να αναζητήσει εξωτερική φόρτιση για να ανακτήσει τον έλεγχο. Σκοπός του βίντεο είναι να ενημερώσει τους ιδιοκτήτες για αυτό το ζήτημα σχεδιασμού και να καταρρίψει την άποψη ότι το πρόβλημα οφείλεται σε λανθασμένες ρυθμίσεις από την πλευρά του χρήστη.
-
To MG, το σημερινό και όλα αυτά τα κινέζικα, δείχνουν ξεκάθαρα την φιλοσοφία της αρπαχτής και τον πανεριού...
Πάρε, Πάρε, Πάρε...
-
Αυτά που λέει δεν τεκμηριώνονται. Στην Αγγλία που ζει έχουν πουληθεί χιλιάδες τέτοια αμάξια phev . Αν ίσχυαν αυτά που λέει θα υπήρχαν ανακλήσεις!
Ο ίδιος μέσα στα βίντεο του φασκει και αντιφάσκει, χθες πήγα δεν είχα πρόβλημα, σήμερα πήγα είχα πρόβλημα και γενικά λέει πράγματα χωρίς να υπάρχει καμία τεκμηρίωση...
Αν ίσχυαν αυτά που λέει θα είχαμε ιδιοκτήτες έξω από τις αντιπροσωπείες με τα κλειδιά στο χέρι... -
Και όλα έχουν το ίδιο φασόν από ότι φαίνεται κινέζικο setup (μοτέρ, ηλεκτρομοτέρ, κτλ.) με 1.5 βενζίνη και συνδυαστική απόδοση 204 άλογα.
-
@criuser said in OMODA & JAECOO forum:
To MG, το σημερινό και όλα αυτά τα κινέζικα, δείχνουν ξεκάθαρα την φιλοσοφία της αρπαχτής και τον πανεριού...
Πάρε, Πάρε, Πάρε...
Ενώ οι χιλιάδες ανακλήσεις για σοβαρά μηχανικά θέματα (από πού να τα πρώτο πιάσουμε) των στελαντις δείχνει φιλοσοφία αγοράς που σέβεται τον αγοραστή!
-
@caro-0 said in OMODA & JAECOO forum:
Και όλα έχουν το ίδιο φασόν από ότι φαίνεται κινέζικο setup (μοτέρ, ηλεκτρομοτέρ, κτλ.) με 1.5 βενζίνη και συνδυαστική απόδοση 204 άλογα.
Δεν είναι όλα ίδια. Υπάρχουν και υλοποιήσεις με ατμόσφαιρα και με τούρμπο και δεν δινουν ολα τα ίδια άλογα....ενώ η στελαντις με τον ίδιο κινητήρα σε 1.2 σε 6-7 διαφορετικές μάρκες που μας αρμεγει με + 30Κ δεν είναι φασον;
-
@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
@caro-0 said in OMODA & JAECOO forum:
Και όλα έχουν το ίδιο φασόν από ότι φαίνεται κινέζικο setup (μοτέρ, ηλεκτρομοτέρ, κτλ.) με 1.5 βενζίνη και συνδυαστική απόδοση 204 άλογα.
Δεν είναι όλα ίδια. Υπάρχουν και υλοποιήσεις με ατμόσφαιρα και με τούρμπο και δεν δινουν ολα τα ίδια άλογα....ενώ η στελαντις με τον ίδιο κινητήρα σε 1.2 σε 6-7 διαφορετικές μάρκες που μας αρμεγει με + 30Κ δεν είναι φασον;
Απλά στην Stellantis το γνωρίζεις γιατί είναι όλες στο ίδιο group.
-
@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
@criuser said in OMODA & JAECOO forum:
To MG, το σημερινό και όλα αυτά τα κινέζικα, δείχνουν ξεκάθαρα την φιλοσοφία της αρπαχτής και τον πανεριού...
Πάρε, Πάρε, Πάρε...
Ενώ οι χιλιάδες ανακλήσεις για σοβαρά μηχανικά θέματα (από πού να τα πρώτο πιάσουμε) των στελαντις δείχνει φιλοσοφία αγοράς που σέβεται τον αγοραστή!
Αρπαχτες και πανέρια από τον εκπρόσωπο της σταλλαντις

Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί -
@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
https://acrobat.adobe.com/id/urn:aaid:sc:EU:2adc44cc-b884-430b-b7d2-7a686336bc33
Έχει τόσα παραπάνω που δεν κοιτάς καθόλου την απλη.
Ηλιοροφή, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού ,θερμαινόμενα, αεριζόμενα,φιμε, αναδιπλουμενους θερμαινόμενους, ηλεκτρική πόρτα, 18αρες, 8 ηχεία σονυ, ασύρματη φόρτιση, ατμοσφαιρικό φωτισμό, 360 κάμερα, θερμαινόμενο τιμόνι.
Εκτός κινεζικών αυτά αν υπάρχουν για να τα βάλεις πληρώνεις 7-8Κ.
Αν το πάρεις αυτό με 25-26Κ σε προσφορά αρχίζεις να τρέχεις μην το μετανιώσουν...
Αν επαρκή δλδ ο χώρος αποσκευών νομίζω είναι χωρίς αντίπαλο.
Σε μη κινεζικό τόσο εξοπλισμένο υβριδικό δεν παίζει ή αν παίζει έχει πάνω από 50Κ...Δεν αντιλέγω ότι ο επιπλέον εξοπλισμός αξίζει. Απλά, νομίζω με 2500 ευρώ διαφορά, ακόμη και η comfort μια χαρά είναι για κάποιον που είναι με πιο σφιχτό προϋπολογισμό. Προσωπικά, δεν νομίζω να βγαίνει η ακριβή στα 25k με τίποτα. 25k έχει η ακριβή του Tiggo 4... Ακόμη και τα 26k, τα βρίσκω δύσκολα...
-
Εδώ λέει πάντως για 442 λτ αποσκευές. Και 1621 κιλά κενού.
Προφανώς μετρούν και τον χώρο κάτω από το δάπεδο. Το καλό είναι ότι είναι τετράγωνο και δεν έχει το καρούμπαλο που έχει το tiggo 4 καθώς είναι πιο σωστά τοποθετημένη η μπαταρία πιο χαμηλά και κεντραρισμενη.
Μειονέκτημα βρίσκω στον χώρο της καμπίνας είδα βίντεο ο άλλος είναι 1.77μ και βλέπω και πίσω που κάθεται είναι μικρό το Πιλάρ και ο χώρος για πόδια κεφάλι αλλά και μπροστά που κάθεται λόγο και ηλιοροφης κατεβαίνει δλδ ένας πάνω από 1.85μ θα νιώθει άβολα νομίζω και στην θέση οδηγού.
Και πολύ ακριβότερα στην Ιταλία. 28.5 και 31.5 οι εκδόσεις! -
Οmoda 5 είναι C-suv και Τiggo 4 b-suv.
Διαφορετικές κατηγορίες για να γίνει σύγκριση. -
@panormus772 said in OMODA & JAECOO forum:
Οmoda 5 είναι C-suv και Τiggo 4 b-suv.
Διαφορετικές κατηγορίες για να γίνει σύγκριση.Μόλις το έκανες χειρότερο... Το Omoda ακόμη και αν ήταν στην ίδια κατηγορία με το Tiggo (που στη πράξη δεν απέχουν τόσο), είναι πιο πολυτελές brand σε σχέση με τη Chery. Αναμενόμενο λοιπόν, να έχουν διαφορά στη τιμή, μόνο και μόνο λόγο ονόματος. Από εκεί και πέρα, προφανώς ρόλο παίζει το turbo που έχει το Omoda στον θερμικό και σε έναν βαθμό το που τοποθετούνται τα δύο αυτοκίνητα (B ή C).
-
Ίδιο μεταξόνιο έχουν 2.61μ πάντως
-
Jaecoo πάντως βλέπω συχνά πυκνά καθώς το λες και ψευδο -defender wannabe
-
@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
Ίδιο μεταξόνιο έχουν 2.61μ πάντως
Όλα (και το jaecoo 5/j5), πατούν στην ίδια πλατφόρμα, την T1X. Τώρα, γιατί το Tiggo 4 πλασάρεται ως B-SUV και τα άλλα δύο ως C, παίζει να μη το γνωρίζουν ούτε οι Κινέζοι... Μάλλον κάποιο λάθος email ευθύνεται... Για το τυπικό, το μεταξόνιο του Tiggo είναι 2610 και του Omoda 2630.
-
@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
@criuser said in OMODA & JAECOO forum:
To MG, το σημερινό και όλα αυτά τα κινέζικα, δείχνουν ξεκάθαρα την φιλοσοφία της αρπαχτής και τον πανεριού...
Πάρε, Πάρε, Πάρε...
Ενώ οι χιλιάδες ανακλήσεις για σοβαρά μηχανικά θέματα (από πού να τα πρώτο πιάσουμε) των στελαντις δείχνει φιλοσοφία αγοράς που σέβεται τον αγοραστή!
Προφανώς τον σέβεται έστω και αν ζορίστηκε και δίνει τώρα 8 χρόνια / 150000 εγγύηση.
Αλλά η Στελλάντις ήταν και θα είναι εδώ.
Η Σάρα η Μάρα και το Κακό Συναπάντημα της χωρίς κανόνες εργασίας και της κρατικής επιδότησης θα είναι ?
Οσα θύματα θέλουν θα το δοκιμάσουν.
Οι υπόλοιποι λήζινγκ μόνο.
-
@dg79 said in OMODA & JAECOO forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
@criuser said in OMODA & JAECOO forum:
To MG, το σημερινό και όλα αυτά τα κινέζικα, δείχνουν ξεκάθαρα την φιλοσοφία της αρπαχτής και τον πανεριού...
Πάρε, Πάρε, Πάρε...
Ενώ οι χιλιάδες ανακλήσεις για σοβαρά μηχανικά θέματα (από πού να τα πρώτο πιάσουμε) των στελαντις δείχνει φιλοσοφία αγοράς που σέβεται τον αγοραστή!
Αρπαχτες και πανέρια από τον εκπρόσωπο της σταλλαντις

Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινίΚαλά κοιτάξτε που θα κάνετε τον γάμο με τα κινεζόχρεπα που πήρατε, αλλά ρωτήστε και κανένα νομικό μην θεωρηθείτε δίγαμοι...

-
@sette said in OMODA & JAECOO forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
Ίδιο μεταξόνιο έχουν 2.61μ πάντως
Όλα (και το jaecoo 5/j5), πατούν στην ίδια πλατφόρμα, την T1X. Τώρα, γιατί το Tiggo 4 πλασάρεται ως B-SUV και τα άλλα δύο ως C, παίζει να μη το γνωρίζουν ούτε οι Κινέζοι... Μάλλον κάποιο λάθος email ευθύνεται... Για το τυπικό, το μεταξόνιο του Tiggo είναι 2610 και του Omoda 2630.
Στις προδιαγραφές που ανέβασα πάντως 2.61 αναφέρει
OMODA & JAECOO forum