Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    OMODA & JAECOO forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. OMODA & JAECOO forum
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 31 / 32
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    58
    621
    16955
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sette last edited by

      Υπάρχει πληροφόρηση στον επιπλέον εξοπλισμό της ακριβής έκδοσης, σε σχέση με τη comfort;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tkin73 last edited by tkin73

        https://acrobat.adobe.com/id/urn:aaid:sc:EU:2adc44cc-b884-430b-b7d2-7a686336bc33

        Έχει τόσα παραπάνω που δεν κοιτάς καθόλου την απλη.
        Ηλιοροφή, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού ,θερμαινόμενα, αεριζόμενα,φιμε, αναδιπλουμενους θερμαινόμενους, ηλεκτρική πόρτα, 18αρες, 8 ηχεία σονυ, ασύρματη φόρτιση, ατμοσφαιρικό φωτισμό, 360 κάμερα, θερμαινόμενο τιμόνι.
        Εκτός κινεζικών αυτά αν υπάρχουν για να τα βάλεις πληρώνεις 7-8Κ.
        Αν το πάρεις αυτό με 25-26Κ σε προσφορά αρχίζεις να τρέχεις μην το μετανιώσουν...
        Αν επαρκή δλδ ο χώρος αποσκευών νομίζω είναι χωρίς αντίπαλο.
        Σε μη κινεζικό τόσο εξοπλισμένο υβριδικό δεν παίζει ή αν παίζει έχει πάνω από 50Κ...

        S 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • ektoras
          ektoras last edited by

          Περίληψη για όσους δεν έχουν χρόνο να το δουν:

          Το συγκεκριμένο βίντεο αναλύει ένα σοβαρό κατασκευαστικό σφάλμα στο υβριδικό σύστημα του Jaecoo J7 (PHEV), το οποίο οδηγεί σε απώλεια ισχύος κατά την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο. Ο δημιουργός εξηγεί ότι το όχημα βασίζεται υπερβολικά στην μπαταρία, με αποτέλεσμα όταν το φορτίο πέσει σε κρίσιμα επίπεδα, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης να αδυνατεί να διατηρήσει την ταχύτητα του αυτοκινήτου, θέτοντάς το σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης (limp mode). Παρά την επάρκεια καυσίμου, η προτεραιότητα του συστήματος στην ηλεκτρική ενέργεια δημιουργεί επικίνδυνες συνθήκες, αναγκάζοντας τον οδηγό να αναζητήσει εξωτερική φόρτιση για να ανακτήσει τον έλεγχο. Σκοπός του βίντεο είναι να ενημερώσει τους ιδιοκτήτες για αυτό το ζήτημα σχεδιασμού και να καταρρίψει την άποψη ότι το πρόβλημα οφείλεται σε λανθασμένες ρυθμίσεις από την πλευρά του χρήστη.

          Youtube Video

          Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            criuser last edited by

            To MG, το σημερινό και όλα αυτά τα κινέζικα, δείχνουν ξεκάθαρα την φιλοσοφία της αρπαχτής και τον πανεριού...

            Πάρε, Πάρε, Πάρε...

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
            Εμαθα...

            T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tkin73 last edited by

              Αυτά που λέει δεν τεκμηριώνονται. Στην Αγγλία που ζει έχουν πουληθεί χιλιάδες τέτοια αμάξια phev . Αν ίσχυαν αυτά που λέει θα υπήρχαν ανακλήσεις!
              Ο ίδιος μέσα στα βίντεο του φασκει και αντιφάσκει, χθες πήγα δεν είχα πρόβλημα, σήμερα πήγα είχα πρόβλημα και γενικά λέει πράγματα χωρίς να υπάρχει καμία τεκμηρίωση...
              Αν ίσχυαν αυτά που λέει θα είχαμε ιδιοκτήτες έξω από τις αντιπροσωπείες με τα κλειδιά στο χέρι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • Caro 0
                Caro 0 last edited by

                Και όλα έχουν το ίδιο φασόν από ότι φαίνεται κινέζικο setup (μοτέρ, ηλεκτρομοτέρ, κτλ.) με 1.5 βενζίνη και συνδυαστική απόδοση 204 άλογα.

                T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tkin73 @criuser last edited by

                  @criuser said in OMODA & JAECOO forum:

                  To MG, το σημερινό και όλα αυτά τα κινέζικα, δείχνουν ξεκάθαρα την φιλοσοφία της αρπαχτής και τον πανεριού...

                  Πάρε, Πάρε, Πάρε...

                  Ενώ οι χιλιάδες ανακλήσεις για σοβαρά μηχανικά θέματα (από πού να τα πρώτο πιάσουμε) των στελαντις δείχνει φιλοσοφία αγοράς που σέβεται τον αγοραστή!

                  D C 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    tkin73 @Caro 0 last edited by tkin73

                    @caro-0 said in OMODA & JAECOO forum:

                    Και όλα έχουν το ίδιο φασόν από ότι φαίνεται κινέζικο setup (μοτέρ, ηλεκτρομοτέρ, κτλ.) με 1.5 βενζίνη και συνδυαστική απόδοση 204 άλογα.

                    Δεν είναι όλα ίδια. Υπάρχουν και υλοποιήσεις με ατμόσφαιρα και με τούρμπο και δεν δινουν ολα τα ίδια άλογα....ενώ η στελαντις με τον ίδιο κινητήρα σε 1.2 σε 6-7 διαφορετικές μάρκες που μας αρμεγει με + 30Κ δεν είναι φασον;

                    Caro 0 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • Caro 0
                      Caro 0 @tkin73 last edited by

                      @tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:

                      @caro-0 said in OMODA & JAECOO forum:

                      Και όλα έχουν το ίδιο φασόν από ότι φαίνεται κινέζικο setup (μοτέρ, ηλεκτρομοτέρ, κτλ.) με 1.5 βενζίνη και συνδυαστική απόδοση 204 άλογα.

                      Δεν είναι όλα ίδια. Υπάρχουν και υλοποιήσεις με ατμόσφαιρα και με τούρμπο και δεν δινουν ολα τα ίδια άλογα....ενώ η στελαντις με τον ίδιο κινητήρα σε 1.2 σε 6-7 διαφορετικές μάρκες που μας αρμεγει με + 30Κ δεν είναι φασον;

                      Απλά στην Stellantis το γνωρίζεις γιατί είναι όλες στο ίδιο group.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dg79 @tkin73 last edited by

                        @tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:

                        @criuser said in OMODA & JAECOO forum:

                        To MG, το σημερινό και όλα αυτά τα κινέζικα, δείχνουν ξεκάθαρα την φιλοσοφία της αρπαχτής και τον πανεριού...

                        Πάρε, Πάρε, Πάρε...

                        Ενώ οι χιλιάδες ανακλήσεις για σοβαρά μηχανικά θέματα (από πού να τα πρώτο πιάσουμε) των στελαντις δείχνει φιλοσοφία αγοράς που σέβεται τον αγοραστή!

                        Αρπαχτες και πανέρια από τον εκπρόσωπο της σταλλαντις 😁
                        Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί

                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • S
                          sette @tkin73 last edited by

                          @tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:

                          https://acrobat.adobe.com/id/urn:aaid:sc:EU:2adc44cc-b884-430b-b7d2-7a686336bc33

                          Έχει τόσα παραπάνω που δεν κοιτάς καθόλου την απλη.
                          Ηλιοροφή, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού ,θερμαινόμενα, αεριζόμενα,φιμε, αναδιπλουμενους θερμαινόμενους, ηλεκτρική πόρτα, 18αρες, 8 ηχεία σονυ, ασύρματη φόρτιση, ατμοσφαιρικό φωτισμό, 360 κάμερα, θερμαινόμενο τιμόνι.
                          Εκτός κινεζικών αυτά αν υπάρχουν για να τα βάλεις πληρώνεις 7-8Κ.
                          Αν το πάρεις αυτό με 25-26Κ σε προσφορά αρχίζεις να τρέχεις μην το μετανιώσουν...
                          Αν επαρκή δλδ ο χώρος αποσκευών νομίζω είναι χωρίς αντίπαλο.
                          Σε μη κινεζικό τόσο εξοπλισμένο υβριδικό δεν παίζει ή αν παίζει έχει πάνω από 50Κ...

                          Δεν αντιλέγω ότι ο επιπλέον εξοπλισμός αξίζει. Απλά, νομίζω με 2500 ευρώ διαφορά, ακόμη και η comfort μια χαρά είναι για κάποιον που είναι με πιο σφιχτό προϋπολογισμό. Προσωπικά, δεν νομίζω να βγαίνει η ακριβή στα 25k με τίποτα. 25k έχει η ακριβή του Tiggo 4... Ακόμη και τα 26k, τα βρίσκω δύσκολα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tkin73 last edited by tkin73

                            Εδώ λέει πάντως για 442 λτ αποσκευές. Και 1621 κιλά κενού.
                            Προφανώς μετρούν και τον χώρο κάτω από το δάπεδο. Το καλό είναι ότι είναι τετράγωνο και δεν έχει το καρούμπαλο που έχει το tiggo 4 καθώς είναι πιο σωστά τοποθετημένη η μπαταρία πιο χαμηλά και κεντραρισμενη.
                            Μειονέκτημα βρίσκω στον χώρο της καμπίνας είδα βίντεο ο άλλος είναι 1.77μ και βλέπω και πίσω που κάθεται είναι μικρό το Πιλάρ και ο χώρος για πόδια κεφάλι αλλά και μπροστά που κάθεται λόγο και ηλιοροφης κατεβαίνει δλδ ένας πάνω από 1.85μ θα νιώθει άβολα νομίζω και στην θέση οδηγού.
                            Και πολύ ακριβότερα στην Ιταλία. 28.5 και 31.5 οι εκδόσεις!

                            https://www.omodajaecooitalia.com/omoda-5-shs-h/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=search_consideration_O5_SHS_mediaxchange&gad_source=1&gad_campaignid=23070639300&gbraid=0AAAAA9_snE861qCM-SR6hAigMdKWuDR1d&gclid=Cj0KCQiAr5nKBhCpARIsACa_NiNbgGpxvjwniihuaDK4WmpxX3sh9XpbzhmRGK79ua366sXdbyD3LYEaAsBVEALw_wcB

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              panormus772 last edited by

                              Οmoda 5 είναι C-suv και Τiggo 4 b-suv.
                              Διαφορετικές κατηγορίες για να γίνει σύγκριση.

                              S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                sette @panormus772 last edited by sette

                                @panormus772 said in OMODA & JAECOO forum:

                                Οmoda 5 είναι C-suv και Τiggo 4 b-suv.
                                Διαφορετικές κατηγορίες για να γίνει σύγκριση.

                                Μόλις το έκανες χειρότερο... Το Omoda ακόμη και αν ήταν στην ίδια κατηγορία με το Tiggo (που στη πράξη δεν απέχουν τόσο), είναι πιο πολυτελές brand σε σχέση με τη Chery. Αναμενόμενο λοιπόν, να έχουν διαφορά στη τιμή, μόνο και μόνο λόγο ονόματος. Από εκεί και πέρα, προφανώς ρόλο παίζει το turbo που έχει το Omoda στον θερμικό και σε έναν βαθμό το που τοποθετούνται τα δύο αυτοκίνητα (B ή C).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tkin73 last edited by

                                  Ίδιο μεταξόνιο έχουν 2.61μ πάντως

                                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    savas89 last edited by

                                    Jaecoo πάντως βλέπω συχνά πυκνά καθώς το λες και ψευδο -defender wannabe

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      sette @tkin73 last edited by sette

                                      @tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:

                                      Ίδιο μεταξόνιο έχουν 2.61μ πάντως

                                      Όλα (και το jaecoo 5/j5), πατούν στην ίδια πλατφόρμα, την T1X. Τώρα, γιατί το Tiggo 4 πλασάρεται ως B-SUV και τα άλλα δύο ως C, παίζει να μη το γνωρίζουν ούτε οι Κινέζοι... Μάλλον κάποιο λάθος email ευθύνεται... Για το τυπικό, το μεταξόνιο του Tiggo είναι 2610 και του Omoda 2630.

                                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser @tkin73 last edited by

                                        @tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:

                                        @criuser said in OMODA & JAECOO forum:

                                        To MG, το σημερινό και όλα αυτά τα κινέζικα, δείχνουν ξεκάθαρα την φιλοσοφία της αρπαχτής και τον πανεριού...

                                        Πάρε, Πάρε, Πάρε...

                                        Ενώ οι χιλιάδες ανακλήσεις για σοβαρά μηχανικά θέματα (από πού να τα πρώτο πιάσουμε) των στελαντις δείχνει φιλοσοφία αγοράς που σέβεται τον αγοραστή!

                                        Προφανώς τον σέβεται έστω και αν ζορίστηκε και δίνει τώρα 8 χρόνια / 150000 εγγύηση.

                                        Αλλά η Στελλάντις ήταν και θα είναι εδώ.

                                        Η Σάρα η Μάρα και το Κακό Συναπάντημα της χωρίς κανόνες εργασίας και της κρατικής επιδότησης θα είναι ?

                                        Οσα θύματα θέλουν θα το δοκιμάσουν.

                                        Οι υπόλοιποι λήζινγκ μόνο.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                        Εμαθα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser @dg79 last edited by

                                          @dg79 said in OMODA & JAECOO forum:

                                          @tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:

                                          @criuser said in OMODA & JAECOO forum:

                                          To MG, το σημερινό και όλα αυτά τα κινέζικα, δείχνουν ξεκάθαρα την φιλοσοφία της αρπαχτής και τον πανεριού...

                                          Πάρε, Πάρε, Πάρε...

                                          Ενώ οι χιλιάδες ανακλήσεις για σοβαρά μηχανικά θέματα (από πού να τα πρώτο πιάσουμε) των στελαντις δείχνει φιλοσοφία αγοράς που σέβεται τον αγοραστή!

                                          Αρπαχτες και πανέρια από τον εκπρόσωπο της σταλλαντις 😁
                                          Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί

                                          Καλά κοιτάξτε που θα κάνετε τον γάμο με τα κινεζόχρεπα που πήρατε, αλλά ρωτήστε και κανένα νομικό μην θεωρηθείτε δίγαμοι...😁

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                          Εμαθα...

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tkin73 @sette last edited by

                                            @sette said in OMODA & JAECOO forum:

                                            @tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:

                                            Ίδιο μεταξόνιο έχουν 2.61μ πάντως

                                            Όλα (και το jaecoo 5/j5), πατούν στην ίδια πλατφόρμα, την T1X. Τώρα, γιατί το Tiggo 4 πλασάρεται ως B-SUV και τα άλλα δύο ως C, παίζει να μη το γνωρίζουν ούτε οι Κινέζοι... Μάλλον κάποιο λάθος email ευθύνεται... Για το τυπικό, το μεταξόνιο του Tiggo είναι 2610 και του Omoda 2630.

                                            Στις προδιαγραφές που ανέβασα πάντως 2.61 αναφέρει

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 31 / 32
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr