-
Μόνον εμένα μου φαίνεται περίεργο να δίνει κάποιος 30-40 χιλιάρικα για αυτοκίνητο και να ζορίζεται στα 1-2-3-4 λίτρα βενζίνης; στα 100 χλμ;
-
Μόνον εμένα μου φαίνεται περίεργο να δίνει κάποιος 30-40 χιλιάρικα για αυτοκίνητο και να ζορίζεται στα 1-2-3-4 λίτρα βενζίνης; στα 100 χλμ;
Και εμένα μου φαίνεται περίεργο, αλλά τελικά ειναι αρκετοί. Καταλήγω ότι δεν είναι τόσο θέμα ζορίσματος, αλλά ιδέας/ιδεολογίας. Ειναι και τρόπος σκέψης, π.χ. όταν πήρα το δικό μου, δεν κοίταγα κατανάλωση, τα ζητούμενά μου ήταν ανάρτηση και αυτόματο κιβώτιο. Αλλά όταν βρήκα τα 3-4 που μου έκαναν, η κατανάλωση μέτρησε ως μπόνους "γιατί να μην πάρω ένα αμάξι που μου κάνει ακριβώς όσο και τα άλλα και καίει 50% λιγότερο?"
-
Δεκτό αυτό που λες Φάνη, αλλά αν ένα αυτοκίνητο κάνει κλικ σε όλα τα άλλα και κάποιος κολλάει στην κατανάλωση, ε απλά κάτι υπολόγισε λάθος. Οτιδήποτε κάτω από 10 λίτρα για μένα είναι μια χαρά.
-
Δεκτό αυτό που λες Φάνη, αλλά αν ένα αυτοκίνητο κάνει κλικ σε όλα τα άλλα και κάποιος κολλάει στην κατανάλωση, ε απλά κάτι υπολόγισε λάθος. Οτιδήποτε κάτω απο 10 λίτρα για μένα είναι μια χαρά.
Δεν διαφωνώ σε αυτό! Και έχει μεγάλη σημασία και η χρήση, κλπ. Και εγώ Φόκους θα έπαιρνα και ας έκαιγε τα διπλά, αλλά ήταν εκτός μπάτζετ.
-
Ε ρε που είναι τα χρόνια που κάναμε διαγωνισμό για το ποιος θα βγάλει την μεγαλύτερη κατανάλωση. Πάντα κέρδιζα με το Land Rover! 17+ λίτρα μέσα στην πόλη!
-
-
Με την δική μου 330i βαρούσα 30αρια μόνο σε γκάζωμα, όχι μέσα στην πόλη.
Εδώ χαλαρά 33,5 στιγμιαία και σε εκείνο το ταξιδάκι έβγαλα 25 μέση, περίπου.
ΥΓ: Δυστυχώς λίγο μετά με έπιασε ο κόφτης τελικής, στα 260 κοντέρ.
-
Α, σε πιάσαμε. Με 25 μέση, σταματούσες για φουλάρισμα. Γιατί υπήρχε η υπόνοια ότι το πας σερί!
-
Ε ρε που είναι τα χρόνια που κάναμε διαγωνισμό για το ποιος θα βγάλει την μεγαλύτερη κατανάλωση. Πάντα κέρδιζα με το Land Rover! 17+ λίτρα μέσα στην πόλη!
Σιγά την κατανάλωση.
23 λίτρα χαλαρά μέσα στην πόλη το 4λιτρο Γκράντ Τσερόκι και λίγο παραπάνω είχαν τα 8κύλινδρα.
17 λίτρα το ήρεμο ταξίδι, που έπεφτε στα 15,6 σε ταχύτητες Τέσλα.
Το ΜΛ μέσα στην πόλη 17-19 λίτρα, στο ταξίδι 13,5 - 15.
Η στιγμιαία στο Γκράντ χτύπαγε και 60άρια σε γρήγορο ξεκίνημα...
-
-
Καλά που είμαστε στο νήμα του lbx και τις έχετε βγάλει και τις μετράτε…
-
Φιλικό μέτρημα βρε Κώστα...
-
Μόνον εμένα μου φαίνεται περίεργο να δίνει κάποιος 30-40 χιλιάρικα για αυτοκίνητο και να ζορίζεται στα 1-2-3-4 λίτρα βενζίνης; στα 100 χλμ;
Γουστα ειναι αυτα..ο καθενας κανει αυτο που θεωρει σωστο..πριν 10-15 χρονια πιθανον να γελαγαμε με καποιον που θα χε αυτο το σκεπτικο
εγω ανηκω σ αυτην την κατηγορια που περιγραφεις..θα δωσω 42 χιλ για το lexus αλλα δεν θελω να πληρωνω βενζινες ουτε στο κρατος σηματα..ουτε φορο πολυτελειας..αυτο που θα πληρωσεις δεν χανετε..ειναι σαν μια επενδυση..εξηγω..1)Με τα σημερινα δεδομενα και τη βενζινη στο 1,8 αν κανεις 15000 χλμ/ετος μεσα στη πολη και καις 3l/100 ενω αντιστοιχα το αλλο αυτοκινητο που ειχες εγω δεν θα πω οτι εκαιγε 10-12 λιτρα μεσα στη πολη..θα σου πω οτι εκαιγε 7l/100..
Στην πρωτη περιπτωση θα χαλαγες 800ευρω/χρονο ενω στη δευτερη περιπου 1900/χρονο..1100 διαφορα εγω θα σου πω 1000 χρονο ×10 χρονια =10000
2)Αν προσθεσουμε και τελη κυκλοφοριας
κανα 150αρι το χρονο αλλα 1500 οποτε παμε ηδη στα 12 χιλιαρικα κερδος
3)οταν παμε να το πουλησουμε στην 10ετια που τ αμαξι ειναι καινουργιο σχετικα(παρεπιπτοντως το λεξους ισως εχει ακομα εγγυηση..6χρ μηχανικα-11 χρονια το υβριδικο συστημα ακουγετε οτι θα γινει 11 στα μηχανικα -15 αντιστοιχα στη μπαταρια με επεκταση οπως και στα toyota)..οταν παμε να το πουλησουμε ενα αμαξι που δεν καιει κραταει πολυ καλυτερα την τιμη του απο ενα αμαξι που καιει..θα πουληθει αρκετα πιο ευκολα γτ ο επομενος ιδιοκτητης θα επενδυσει πανω στα ιδια..δυστυχως η ευτυχως το σκεπτικο στην εποχη μας ειναι αυτο και τα επομενα χρονια θα γινει ο κανονας..πριν 15 χρονια και γω γελαγα..Οποτε φτανουμε απ τα 1,2,3 να χεις ενα 15αρι κερδος στη 10ετια..αν μη τι αλλο σεβαστο ποσο..παλια αγοραζες αμαξι μ αυτα τα χρηματα
Μόνον εμένα μου φαίνεται περίεργο να δίνει κάποιος 30-40 χιλιάρικα για αυτοκίνητο και να ζορίζεται στα 1-2-3-4 λίτρα βενζίνης; στα 100 χλμ;
-
ΟΚ, καταλαβαίνω την οικονομοτεχνική ανάλυση. Δεν την συμμερίζομαι, αλλά την καταλαβαίνω.
Εγώ για παράδειγμα δεν πουλάω ποτέ αυτοκίνητα. Απλά τα αφήνω στην αυλή και παίρνω άλλο.
-
Δεκτό αυτό που λες Φάνη, αλλά αν ένα αυτοκίνητο κάνει κλικ σε όλα τα άλλα και κάποιος κολλάει στην κατανάλωση, ε απλά κάτι υπολόγισε λάθος. Οτιδήποτε κάτω από 10 λίτρα για μένα είναι μια χαρά.
Συμφωνω, οπως καποιοι φιλοι κανουν ταξιδι 300 χιλιομετρων σε ταχυτητα που τους προσμερνουν τα κτελ για το φοβο μην καψουν αλλα 5-6 λιτρα βενζινης.
-
Συμφωνώ απόλυτα, πλέον μπορείς να οδηγείς αυτοκίνητα με 150-200 και πλέον άλογα λόγω υβριδικού συστήματος και να καίει σαν παπάκι στην πόλη. Είναι τελείως εκτός κλίματος και σπατάλη χρημάτων να αγοράσεις αμιγώς θερμικό -μη υβριδικό ή ηλεκτρικό εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις. Σε βάθος δεκαετίας έχεις γλυτώσεις 10-15Κ σε βενζίνες και τέλη κυκλοφορίας, εφόσον τα περισσότερα χλμ. σου είναι σε αστική χρήση. Πλέον τα full hybrid λογω ακαριαίας ροπής προερχόμενης από το ηλεκτρομοτέρ υπερέχουν σε αστική χρήση των θερμικών.
-
Το μέσα στην πόλη, που λέτε για να καίτε τόσο λίγο, σημαίνει μποτιλιάρισμα.
Οντως αυτό είναι πλεονέκτημα.
Αν είσαι μέσα στην πόλη, αλλά όχι με 18 χαω, αλλά με 24 μωτ, τότε αλλάζουν τα δεδομένα.
Στα ταξίδια δε αλλάζουν πολύ. Εννοείται ότι θα συγκρίνουμε ΚΤΕΛ με ΚΤΕΛ και ΙΧ με ΙΧ.
ΙΧ που κινούνται σαν ΚΤΕΛ, είναι αδιάφορα.
Και βέβαια η σύγκριση με το ντίζελ.
Από την άλλη βλέπουμε να αλλάζουν τα δεδομένα και στα μεβ. Από μούφα υβριδικά, αρχίζουν και βελτιώνονται και μειώνουν την διαφορά κατανάλωσης από τα πλήρως υβριδικά. Και αν έχουν και φτηνότερη τιμή αγοράς, αλλάζουν όλα.
Αν πάλι έχουμε φτηνά ηλεκτρικά και κάνουμε 15000 χλμ μέσα στην πόλη, τότε αλλάζουν πάλι τα πράγματα.
Γενικά ζούμε σε μεταβατική περίοδο και οι προβλέψεις είναι επίφοβες.
-
Οποιος κανει 15Κ τον χρονο στην πολη ειναι ηρωας. Εγω θα ειχα αρχισει τα ναρκωτικα... Βεβαια σε αυτες τις συνθηκες το φουλ υβριδικο ειναι η σωστη λυση.
Βεβαια οταν ημουν Ζυριχη το πασχα και κατεβαινα απο ενα προαστιο μεσα στο κεντρο με το Mazda εβλεπα κατι 5αρια μεση καταναλωση γιατι η κινηση ειχε ροη. Δεν ηταν Κηφισος/Κηφισιας/Μεσογειων που καθεσαι σε ατελειωτες ουρες...
-
Οποιος κανει 15Κ τον χρονο στην πολη ειναι ηρωας. Εγω θα ειχα αρχισει τα ναρκωτικα... Βεβαια σε αυτες τις συνθηκες το φουλ υβριδικο ειναι η σωστη λυση.
Βεβαια οταν ημουν Ζυριχη το πασχα και κατεβαινα απο ενα προαστιο μεσα στο κεντρο με το Mazda εβλεπα κατι 5αρια μεση καταναλωση γιατι η κινηση ειχε ροη. Δεν ηταν Κηφισος/Κηφισιας/Μεσογειων που καθεσαι σε ατελειωτες ουρες...
Για πλάκα 15Κ τον χρόνο εντός πόλης. Από το σπίτι μέχρι τη δουλειά είναι 23χλμ. Χ2 ημερησίως, σε συνθήκες απόλυτης κίνησης, όλη η Ποσειδώνος, Συγγρού, Αμαλίας, Πανεπιστημίου και συνεχίζεται... και αντίστροφα. Έχω το cc από τον Ιανουάριο του 2023. Το έχω λιώσει στα χλμ., πλέον παίρνω μόνο αυτό για δουλειά, δραστηριότητες παιδιών κλπ. Υπολογίζω γύρω στα 1,5Κ εξοικονόμηση χρημάτων για βενζίνη σε ένα χρόνο σε σύγκριση με ένα αμιγώς θερμικό.
-
Το μέσα στην πόλη, που λέτε για να καίτε τόσο λίγο, σημαίνει μποτιλιάρισμα.
Στα ταξίδια δε αλλάζουν πολύ. Εννοείται ότι θα συγκρίνουμε ΚΤΕΛ με ΚΤΕΛ και ΙΧ με ΙΧ.Μέσα στην πόλη το μποτιλιάρισμα ειναι στάνταρ, εκτος εαν έχεις την πολυτελεια να κινείσαι ώρες εκτός αιχμής. Αλλά το 95% του κόσμου που πάει και γυρνάει συγκεκριμένες ώρες από την δουλειά του, πέφτει σε μποτιλιάρισμα.
Σε ταξίδι είναι μια η άλλη με το ντήζελ, οπότε έχει σημασία η αναλογία ταξιδιών/πόλης. Δεν κάνουν όλα για όλους και για όλες τις συνθήκες.
LEXUS LBX