-
Εαν δεν είχε το λοχιόσημα, εύκολα κάποιος θα ορκιζόταν ότι ειναι το νέο VW T Cross, ειναι 99% ίδιο σε σχεδίαση. Και έχει δίκιο για το σήμα, ειναι χάλια το νέο σήμα.
@panormus772 said in Citroen e-C3 2024:
Υ.Γ. έχει και quality test καλύτερο από το YC..
Criu vs. toyotaκηδες, fight!Κάποιος που κοιτάει να αγοράσει Τογιότα, ποτέ δεν θα κοίταγε ένα Σιτροέν και το ανάποδο. Είναι αυτοκίνητα εντιδιαμετρικά αντίθετης φιλοσοφίας.
-
Έτσι είναι.
Όταν έφτιαχναν το μπλου σταρ Ιθάκη στην Κορέα, τώρα έχει πουληθεί στο Καναδά, οι δικοί μας ναυπηγοί έλεγαν ότι το πιο δύσκολο στην συνεργασία ήταν που έπρεπε να μιλήσουν με ανθρώπους που τρώνε στο πάτωμα με τα χέρια και ξυλάκια και κοιμούνται σε στρώματα στο πάτωμα να φτιάξουν ξενοδοχειακό για ανθρώπους που τρώνε με μαχαιροπίρουνα σε τραπέζια και κοιμούνται σε κρεβάτια. -
@fanis75 said in Citroen e-C3 2024:
Εαν δεν είχε το λοχιόσημα, εύκολα κάποιος θα ορκιζόταν ότι ειναι το νέο VW T Cross, ειναι 99% ίδιο σε σχεδίαση. Και έχει δίκιο για το σήμα, ειναι χάλια το νέο σήμα.
@panormus772 said in Citroen e-C3 2024:
Υ.Γ. έχει και quality test καλύτερο από το YC..
Criu vs. toyotaκηδες, fight!Είναι αυτοκίνητα εντιδιαμετρικά αντίθετης φιλοσοφίας.
Οταν μιλάμε για ηλεκτρικες version αυτό παύει να ισχύει απλά η toyota δεν εχει βγάλει κάτι αντιστοιχο ακόμα
το eC3 το θεωρώ αξιολογη προσπάθεια
αλλα αν βαλεις απέναντι του το Dolfin που είναι φτηνότερο και ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ τους τομεις βασικά δεν υπάρχει κανενας λόγος να διαλέξεις το C3 περαν του 1) να είσαι μέτοχος, 2) να χρειαζεσαι οπωςδήπωτε μικρότερο σε μέγεθος ή 3)να έχεις τρομερη ανασφάλεια στα κινέζικα
-
Ανάποδα βάλε τα. 3-2-1.
-
Πάντως, Ο Άγγλος το εκθειάζει σε πολλούς σημαντικούς τομείς (ποιότητα κύλισης,άνεση,χώροι) και στο τέλος είναι από τα λίγα του review που σαν συμπέρασμα λέει Buy it.
-
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
Έτσι είναι.
Όταν έφτιαχναν το μπλου σταρ Ιθάκη στην Κορέα, τώρα έχει πουληθεί στο Καναδά, οι δικοί μας ναυπηγοί έλεγαν ότι το πιο δύσκολο στην συνεργασία ήταν που έπρεπε να μιλήσουν με ανθρώπους που τρώνε στο πάτωμα με τα χέρια και ξυλάκια και κοιμούνται σε στρώματα στο πάτωμα να φτιάξουν ξενοδοχειακό για ανθρώπους που τρώνε με μαχαιροπίρουνα σε τραπέζια και κοιμούνται σε κρεβάτια.Μόνο που Τογιότα = Ιαπωνία. που σημαίνει ότι όταν έτρωγαν με μαχαιροπήρουνα και είχαν πολιτισμό οι Ιάπωνες, οι Ευρωπαίαι ήταν στα δέντρα, εκτός των Ελλήνων! οι Γάλλοι δεν υπήρχαν καν...χαχα!
-
@panormus772 said in Citroen e-C3 2024:
Πάντως, Ο Άγγλος το εκθειάζει σε πολλούς σημαντικούς τομείς (ποιότητα κύλισης,άνεση,χώροι) και στο τέλος είναι από τα λίγα του review που σαν συμπέρασμα λέει Buy it.
Ναι γιατι ειναι φτηνό αλλά και φτηνιάρικο ταυτόχρονα. Αλλά άλλο 22Κ στην Αγγλία (ούτε βασικός μισθός δεν είναι!) και άλλο στην Ελλάδα. Και εδώ εαν είχε €10.000, ΟΛΟΙ θα το αγόραζαν, αλλά εδώ τοσο έχει το πατίνι Αμι.
-
@panormus772 said in Citroen e-C3 2024:
Πάντως, Ο Άγγλος το εκθειάζει σε πολλούς σημαντικούς τομείς (ποιότητα κύλισης,άνεση,χώροι) και στο τέλος είναι από τα λίγα του review που σαν συμπέρασμα λέει Buy it.
Οντως λεει καλα σχολια (ο μετοχος οταν το δει, ελπιζω να βρισκεται κοντα σε τουαλετα γιατι βλεπω να μην κρατιεται απο την χαρα του ), αλλα το μετρο συγκρισης ειναι το dacia spring, το οποιο προφανως ειναι πολυ χειροτερο αυτοκινητο.
-
Έχει ήδη πάρει το βραβείο αυτοκίνητο της χρονιάς από το αγγλικό οτο εξπρές.
-
Νομίζω και ο Ότο Ρεχάγκελ του έδωσε ένα ακόμη βραβείο.
-
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
Ανάποδα βάλε τα. 3-2-1.
Δεν τα έβαλα με βαση προτιμησης, απλά δεν υπάρχουν αλλοι λόγοι
Αντιθέτως υπάρχουν πολλοί πολλοί περισσότεροι να διαλέξεις το dolfin εναντι του eC3
-
Ηρθε λοιπόν και είναι καιρός να το βάλουμε στο Κατασκευαστές και Μοντέλα.
Οπότε το οδήγησα.
Χτες το βράδυ σε μικρή αστική διαδρομή, για να το δω και νύχτα και σήμερα σε μεγαλύτερη διαδρομή της μισής ώρας περίπου σε λίγο πιο ανοικτό δρόμο.
Ας το δούμε αναλυτικά.
Επειδή ξεκίνησαν και τα τέστ των ΜΜΕ δεν θα σταθώ σε θέματα του αυτοκινήτου, εμφάνιση κλπ, αλλά πως το βλέπω εγώ με τα δικά μου κριτήρια και βέβαια με τον δικό μου σωματότυπο
.Αρχικά το αυτοκίνητο είναι ένα Σουβ, όχι χάτς, όπως τα προηγούμενα.
Μεγάλο εσωτερικό ύψος, επιτρέπει άνετη πρόσβαση στην θέση του οδηγού που ρυθμίζεται και στο ύψος και ικανοποιητική πρόσβαση, καλύτερη από του 2008 και των χατς για τον συνοδηγό που δεν ρυθμίζεται το κάθισμα καθ΄ ύψος.
Πίσω χώρους δεν κοιτάω γενικά, γιατί δύσκολα θα κάτσω.
Φωτεινό αυτοκίνητο, ύψος από το έδαφος 20 εκ, θερμικό χειροκίνητο με 100 άλογα.
Εχοντας οδηγήσει πριν χρόνια όταν παρουσιάστηκε το C4, αλλά και το Κάκτους και το 5 αιρκρος που είχαν την ανάρτηση με τα διπλά αμορτισέρ, είχα μια περιέργεια και αναμονή πως θα ήταν στο νέο 3.
Στο Κάκτους ήταν η πρώτη εφαρμογή και ήταν μέτρια με πολύ χαλαρή απόσβεση, στο 5 αιρκρός πριν το φεισλίφτ κάτι απροσδιόριστο, δεν το έχω οδηγήσει πρόσφατα, αλλά στο 4 ήταν πολύ καλή η υλοποίηση. Μου θύμιζε την υδροπνευματική που είχα στην C5, χωρίς να την φτάνει βέβαια.
Το 3 αιρκρος αυτόματο πετρέλαιο, που οδηγώ τώρα έχει σχετικά σφικτή ανάρτηση και τις ανωμαλίες, κυρίως λακκούβες και κοψίματα στον δρόμο, τα νοιώθεις λίγο, όχι ενοχλητικά, αλλά δεν είσαι σε στρώμα αφρού, όπως με την υδροπνευματική, αν και στο ταξίδι είναι αρκετά άνετο.
Στο νέο 3 τα διπλά αμορτισέρ δεν τα ένοιωσα. Το αυτοκίνητο ήταν σκληρό για Σιτροέν, με καλή απόσβεση. Αρα η άνεση που λένε δεν υπάρχει. Δεν ξέρω αν φταίει το ότι είναι μικρό αμάξι και έχει μικρό σχετικά μεταξόνιο.
Προφανώς δεν ενοχλεί αν το συγκρίνεις με άλλες σχολές της κατηγορίας του, εκεί θα το πουν ίσως και άνετο, αλλά για τα στάνταρ της Σιτροέν, δεν είναι.
Κάτι ανάλογο θα έλεγα και για τα καθίσματα αφρού.
Θέλεις χρόνο να τα συνηθίσεις και να αισθανθείς κάτι διαφορετικό, δεν τον είχα.
Η κεντρική κονσόλα έχει ένα σχήμα που φαρδαίνει όσο ανεβαίνει προς τα πάνω, με αποτέλσμα εγώ που οδηγώ με ανοικτά γόνατα και ακούμπαγα εκεί την γάμπα να με ενοχλεί λίγο. Το συνηθίζεις όμως σχετικά γρήγορα.
Τέλος το αυτοκίνητο είναι χαμηλής τιμής για τον όγκο του και τον εξοπλισμό του και προφανώς έχουν γίνει οικονομίες.
Αυτό φαίνεται στις πλευρικές ταπετσαρίες , στα υφάσματα στο ταμπλώ και στα σκληρά πλαστικά.
Δεν είναι ενοχλητικά, αλλά πρέπει να ξέρουμε τι αγοράζουμε.
Τελευταίο που ίσως δεν απασχολεί πολλούς, ο μεσαίος καθρέπτης είναι σε σημείο που μου κόβει την ορατότητα του πάνω μέρους του τζαμιού πίσω από αυτόν, δηλαδή είναι χαμηλότερα από το αιρκρός.
Ενα κοντύτερο άτομο, μπορεί να μην έχει τέτοιο πρόβλημα.
Οι πόρτες κλείνουν καλά, αλλά μου φάνηκε σκληρό το άνοιγμα στις χειρολαβές.
Θεωρώ ότι το αμάξι είναι πιθανό να έχει και κάποια προβλήματα νεότητας.
Πάμε τώρα στα υπόλοιπα. Οι χώροι του για το μέγεθος του είναι εξαιρετικοί. Μία κατηγορία πάνω τουλάχιστον από το Γιάρις Κρος που είναι ο ανταγωνιστής του, ενώ μάλλον έχει καλύτερους και από το Τ-κρος.
Η οθόνη που είναι το head up display, είναι πολύ καλή και την ημέρα και την νύχτα. Το 60 % της οθόνης όπως κοιτάμε από αριστερά, έχει τον δείκτη της βενζίνης και το ψηφιακό ταχύμετρο και κάποια λαμπάκια και δείκτες και το υπόλοιπο προς τα δεξιά είναι ουσιαστικά 5 επιλογές, που αλλάζουν από το κουμπί στον μοχλό των καθαριστήρων και δείχνουν από θερμοκρασία νερού, μέχρι χιλιομετρητές και υπολογιστές ταξιδιου και καταναλώσεις.
Εύκολα και ευανάγνωστα.
Η μεσαία οθόνη των 10,25 ιντσών είναι επίσης πολύ καλή.
Με το που ζήτησα να βρει το κινητό μου, το βρήκε αμέσως και συνδέθηκα με ασύρματο android auto καί είχα όλες τις παροχές και ασύρματη φόρτιση.Ο ήχος του ραδιοφώνου είναι καλός, πολύ καλύτερος από του αιρκρος, όπως και η πίσω κάμερα που έχει πολύ καλή ανάλυση.
Το μοτεράκι του, κινεί άνετα το αυτοκίνητο και το κιβώτιο είναι μαλακό. Εγώ έτσι και αλλιώς δεν είχα ποτέ θέμα με τα γαλλικά κιβώτια, μια χαρά μου φαίνονταν.
Χρειάστηκε να πατήσω απότομο φρένο σε ένα κιτρίνισμα φαναριού και παρ΄ ότι έχει η βενζίνη ταμπούρα πίσω, το αυτοκίνητο είχε πολύ καλό φρενάρισμα, ανάλογο ενός Σιτροέν.
Στον δρόμο κινείσαι με άνεση το τιμονάκι πολύ βολικό σαν σχήμα και εύχρηστο, δεν νομίζω ότι θα προβληματίσει κανένα σε κάποιο ταξίδι.
Στους δρόμους της πόλης δεν μπορείς να δεις ταξίδεμα, οπότε έχω τον ενδοιασμό της ανάρτησης και των καθισμάτων, ενώ και η ηχομόνωση δεν ήταν ιδιαίτερη, όταν ανέβηκαν οι ταχύτητες.
Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο που έχουν γίνει οικονομίες σε κάποια σημεία, όπως σε σημεία της ταπετσαρίας, στην ηχομόνωση, ενώ τα δύο πλεονεκτήματα που λέει για την άνεση με τα διπλά αμορτισέρ και τα καθίσματα, κρίνοντας πάντα με την παράδοση της Σιτροέν, όχι ενός φόλκς, δεν τα διαπίστωσα.
Από την άλλη έχει πολύ καλό εξοπλισμό, πολύ καλούς χώρους, καλό κινητήρα και κιβώτιο και στα λεφτά του των 19990 που κάνει μπορεί να είναι μία καλή επιλογή.
Αν τελικά σε ένα ταξίδι βρώ τα στοιχεία άνεσης που πρέπει να έχει ένα Σιτροέν, θα είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.
Περιμένω να δω και το νέο Αιρκρος από κοντά.
Εδώ θεωρώ ότι η τοποθέτηση του αυτοκινήτου στην αγορά έχει κάποια λάθη.
Στην Γαλλία το θερμικό κάνει 14990 η βασική YOU, αν και σήμερα που μπήκα, δεν την είδα να υπάρχει. Η PLUS 17500 και η MAX 19200. Σε εμάς έχουμε με την έκπτωση 16800 - 18900 και 19900 με αποτέλεσμα όλοι οι έμποροι να έχουν παραγγείλει την ΜΑΧ, αφού για 1000 ευρώ δεν θα αγόραζε κανείς την μεσαία.
Το υβριδικό έχει στην Γαλλία 20200 και 21900, σε εμάς 21900 και 22900.
Αντίθετα στο 3 αιρκρος οι τιμές Γαλλίας για το θερμικό που βγαίνει σε βασική και μεσαία, είναι 19400 και 21500, εδώ με την έκπτωση 18900 και 21400, στα υβριδικά που βγαίνουν σε μεσαία και πλούσια, είναι εκεί 25500 και 27600 και εδώ με την έκπτωση 24600 και 26900.
Με τις τιμές αυτές το Αιρκρος θα έχει προβάδισμα προτίμησης σε σχέση με το 3, γιατί διαφορές της τάξης των 2-2500, ίσως να μην είναι πολύ σημαντικές για πολλούς
Αν τελικά καταργηθεί η βασική στο 3, θεωρώ ότι μία μείωση της τιμής κατά 1000 ευρώ στις υπόλοιπες εκδόσεις, θα είναι απαραίτητη και τότε θα είναι το όλο πακέτο εξαιρετική επιλογή.
Η πλούσια έκδοση που έχουν όλοι και έχει και στάνταρ διχρωμία, ξεκινάει σε άσπρο με μαύρη οροφή, τελική τιμή με το κλειδί στα 20100. Στα 19100 θα ήταν τέλειο.
-
Πολύ καλή αναφορά κρουζερ και περισσότερο αντικειμενική από οσο περίμενα!! Εύγε!
Για εμένα το βασικότερο αρνητικό από όσα αναφέρεις είναι η ανάρτηση, όλα τα άλλα ειναι αναμενόμενα, δεδομένου και της τιμής του.
-
Ας γράψω κι εγώ μια προσωπική άποψη περισσότερο στη λογική θετικών σημείων και σημείων που θα ήθελα κάτι καλύτερο. Βέβαια λαμβάνω υπόψη ότι είναι οικονομικό οπότε δεν μπορώ να το συγκρίνω με αυτόκινητα που κάνουν 10Κ παραπάνω:
Στα θετικά θα έβαζα
*το μικρό τιμόνι που κόβει και γενικά το γεγονός ότι είναι ένα ευέλικτο μικρό αμαξάκι
*Τον κινητήρα που είναι επαρκής,
*Την ποιότητα στο εσωτερικό που δεν με χάλασε καθόλου, για την τιμή του μου φάνηκε value for money
*Το ηχοσύστημα το οποίο είναι καλό-όπως και ότι έχω δοκιμάσει σε στελάντις,
*Την ηχομόνωση σε χαμηλές ταχύτητες που δεν με προβλημάτισε δεν με ενόχλησε κάτι (δεν ξέρω πώς είναι σε υψηλότερη ταχύτητα)Σημεία στα οποία θα ήθελα να είναι καλύτερο:
*Ποιότητα κύλισης- το προηγούμενο που άρεσε περισσότερο
*Κιβώτιο ταχυτήτων-μου φάνηκε ασαφές στο κούμπωμα των ταχυτήτων
*Τα καθίσματα δεν με κέρδισαν, κάτι πιο σκληρό και εργονομικό με στήριξη μέσης θα μου ήταν πιο ευχάριστο-ωστόσο σε αυτό παίζει ρόλο και η ποιότητα κύλισης-ανάρτηση
*Οι χώροι για τον οδηγό λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθός του είναι καλοί. Ωστόσο πάσχει από την εμμονή του στελάντις να αφήνει το ίδιο σχετικά μικρό για ψηλούς legroom για όλα τα μοντέλα-για αυτό και η κριτική εδώ που δεν αφορά το συγκεκριμένο αλλά γενικά τα αμάξια του ομίλου.
*Η overall αίσθηση οδήγησης δεν ήταν όσο διασκεδαστική και 'feel good' ήταν στο προηγούμενο μοντέλο. -
@jamesd said in Citroen e-C3 2024:
*Κιβώτιο ταχυτήτων-μου φάνηκε ασαφές στο κούμπωμα των ταχυτήτων
ΟΛΑ τα Γαλλικά το ίδιο άθλια ειναι. Μόνο για να ανακατεύεις φασόλια κάνουν - αυτόματο και μόνο σε Γαλλικό, το χειροκίνητο ειναι καταδίκη!
-
Το 3 το οδήγησα χτες που άφησα το αικρος για το μεγάλο σέρβις.
Το πήρα σήμερα και τελικά αυτό το αμαξάκι με έχει βολέψει πάρα πολύ.
Θεωρώ ότι με τις υπάρχουσες τιμές το νέο αιρκρος θα έχει προβάδισμα στις πωλήσεις σε σχέση με το 3, τουλάχιστον για τους ιδιώτες.
Στο λήζινγκ θα δούμε τι θα παίξει, αν και εκεί η τιμή του θερμικού δεν είναι τόσο ελκυστική.
Να δούμε του ηλεκτρικού.
-
Κλασική στρατηγική της Citroen να λανσάρει ένα ανταγωνιστικό του καλύτερου αυτοκινήτου που είναι το ΥC σε χαμηλότερη τιμή και να πάρει πωλήσεις. Δεν κατάλαβα τι υβριδικό σύστημα έχει από τις αναφορές που διάβασα.
-
mild hybrid 48V με τον ηλεκτροκινητήρα (28 hp) μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων.
-
Ενα βασικό πράγμα που θα πρέπει να πούμε σε σχέση με τον ανταγωνισμό, είναι ότι το 3 δίνει όλες τις επιλογές σε μικρό εύρος τιμών.
Θα μιλήσω πάντα για την ακριβότερη έκδοση.
Εχουμε λοιπόν θερμικό χειροκίνητο στα 20000.
Υβριδικό αυτόματο στα 23000
Ηλεκτρικό αυτόματο στα 22000 μετά την επιδότηση.Ουσιαστικά αν εξαιρέσεις τα 500 αυτοκίνητα του ντόλφιν, δεν έχει ανταγωνισμό, παρά μόνο από το αιρκρος...
Και έρχεται και το Γκράντε Πάντα, που σύμφωνα με τις πληροφορίες θα είναι μόνο υβριδικό και ηλεκτρικό και θα είναι 1000 ευρώ φτηνότερο.
-
@super-t said in Citroen e-C3 2024:
mild hybrid 48V με τον ηλεκτροκινητήρα (28 hp) μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Ευχαριστώ για την πληροφόρηση. Οπότε είναι αυτόματο DSG?
Citroen e-C3 2024