-
Ειστε τυχεροι, εχετε πατεραδες που ειχαν αγαπη στα αυτοκινητα. Εμενα ο πατερας μου ηταν ασχετος με το θεμα . Το θεωρουσε κατι σαν αναγκαιο κακο το αυτοκινητο. Βεβαια ηξερε να οδηγει , αλλά ηταν μετριοτατος οδηγος . Οπότε οτι εμαθα, το εμαθα σχεδον μονος μου . Τουλαχιστον ειχαμε αμαξι για πρακτικη εξασκιση .
Ενα- δυο απο τα αδερφια του , δεν ηξεραν καν να οδηγουν και φυσικα δεν ειχαν ουτε αυτοκινητο..... Παλι καλα να λεω -
@realzeus said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@panormus772: Γιατρέ μου δεν ψάχνουμε πιλότους α/φ ή οδηγούς F1 για να τους κόβουμε για το μπαλονάκι. Που δεν θέλω να μπαίνω στα χωράφια σου, αλλά νομίζω ότι με στεντ, είσαι πλήρως λειτουργικός.
Δεν είναι έτσι απλό,-ιατρικά μιλώντας- το ότι έβαλε κάποιος stent κι επανέρχεται πλήρως στην κανονική ζωή του π.χ. stent μετά από έμφραγμα ή άλλο οξύ ισχαιμικό επεισόδιο του μυοκαρδίου έχει διαφορά.Και σε τι βαθμού καρδιακή ανεπάρκεια άφησε (αν άφησε) και πόσο αρρυθμιογόνο -άρα επικινδυνότητα και για οδήγηση- μπορεί να είναι για έναν στεφανιαίο ασθενή. Για να μη μιλήσουμε για τους διαβητικούς με πιθανά υπογλυκαιμικά ή υπεργλυκαιμικά επεισόδια κατά την οδήγηση ή υπερτασικούς με πιθανές υπερτασικές αιχμές...
Τελοσπάντων,ο νόμος είναι πιο ελαστικός και φυσικά ανέφερα την ηλικία των 50+ ως τη συχνότερη στατιστικά που ξεκινάνε διάφορα σημαντικά προβλήματα υγείας.Εννοείται πως υπάρχουν εξαιρέσεις με 30άρηδες νοσούντες και με 80+ σε πολύ καλή κατάσταση (κι εμένα ο παππούς μου έφυγε 102 ετών και μέχρι τα 100 δεν νοσηλεύτηκε ποτέ και δεν έπαιρνε τίποτα από χάπι,εκτός depon.Eπίσης οδηγούσε ως τα 91 του,χωρίς να προκαλέσει ποτέ ατύχημα,αλλά τότε πέθανε η γιαγιά μου,στεναχωρέθηκε και τα παράτησε).Αλλά αυτές είναι μερικές εξαιρέσεις. -
@panormus772 said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@realzeus said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@panormus772: Γιατρέ μου δεν ψάχνουμε πιλότους α/φ ή οδηγούς F1 για να τους κόβουμε για το μπαλονάκι. Που δεν θέλω να μπαίνω στα χωράφια σου, αλλά νομίζω ότι με στεντ, είσαι πλήρως λειτουργικός.
Δεν είναι έτσι απλό,-ιατρικά μιλώντας- το ότι έβαλε κάποιος stent κι επανέρχεται πλήρως στην κανονική ζωή του π.χ. stent μετά από έμφραγμα ή άλλο οξύ ισχαιμικό επεισόδιο του μυοκαρδίου έχει διαφορά.Και σε τι βαθμού καρδιακή ανεπάρκεια άφησε (αν άφησε) και πόσο αρρυθμιογόνο -άρα επικινδυνότητα και για οδήγηση- μπορεί να είναι για έναν στεφανιαίο ασθενή. Για να μη μιλήσουμε για τους διαβητικούς με πιθανά υπογλυκαιμικά ή υπεργλυκαιμικά επεισόδια κατά την οδήγηση ή υπερτασικούς με πιθανές υπερτασικές αιχμές...
Τελοσπάντων,ο νόμος είναι πιο ελαστικός και φυσικά ανέφερα την ηλικία των 50+ ως τη συχνότερη στατιστικά που ξεκινάνε διάφορα σημαντικά προβλήματα υγείας.Εννοείται πως υπάρχουν εξαιρέσεις με 30άρηδες νοσούντες και με 80+ σε πολύ καλή κατάσταση (κι εμένα ο παππούς μου έφυγε 102 ετών και μέχρι τα 100 δεν νοσηλεύτηκε ποτέ και δεν έπαιρνε τίποτα από χάπι,εκτός depon.Eπίσης οδηγούσε ως τα 91 του,χωρίς να προκαλέσει ποτέ ατύχημα,αλλά τότε πέθανε η γιαγιά μου,στεναχωρέθηκε και τα παράτησε).Αλλά αυτές είναι μερικές εξαιρέσεις.Λίγο off topic τώρα, αλλά επειδή με αφορά οικογενειακά: Κάποιος που έβαλε 2-3 stents, επειδή διαγνώστηκε με φραγμένες αρτηρίες (στεφανιαία νόσο), χωρίς όμως να έχει υποστεί καρδιακό επεισόδιο, θεωρείται ότι είναι επικίνδυνος ως χειριστής μηχανημάτων/οδηγός;
-
@realzeus said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@panormus772 said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@realzeus said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@panormus772: Γιατρέ μου δεν ψάχνουμε πιλότους α/φ ή οδηγούς F1 για να τους κόβουμε για το μπαλονάκι. Που δεν θέλω να μπαίνω στα χωράφια σου, αλλά νομίζω ότι με στεντ, είσαι πλήρως λειτουργικός.
Δεν είναι έτσι απλό,-ιατρικά μιλώντας- το ότι έβαλε κάποιος stent κι επανέρχεται πλήρως στην κανονική ζωή του π.χ. stent μετά από έμφραγμα ή άλλο οξύ ισχαιμικό επεισόδιο του μυοκαρδίου έχει διαφορά.Και σε τι βαθμού καρδιακή ανεπάρκεια άφησε (αν άφησε) και πόσο αρρυθμιογόνο -άρα επικινδυνότητα και για οδήγηση- μπορεί να είναι για έναν στεφανιαίο ασθενή. Για να μη μιλήσουμε για τους διαβητικούς με πιθανά υπογλυκαιμικά ή υπεργλυκαιμικά επεισόδια κατά την οδήγηση ή υπερτασικούς με πιθανές υπερτασικές αιχμές...
Τελοσπάντων,ο νόμος είναι πιο ελαστικός και φυσικά ανέφερα την ηλικία των 50+ ως τη συχνότερη στατιστικά που ξεκινάνε διάφορα σημαντικά προβλήματα υγείας.Εννοείται πως υπάρχουν εξαιρέσεις με 30άρηδες νοσούντες και με 80+ σε πολύ καλή κατάσταση (κι εμένα ο παππούς μου έφυγε 102 ετών και μέχρι τα 100 δεν νοσηλεύτηκε ποτέ και δεν έπαιρνε τίποτα από χάπι,εκτός depon.Eπίσης οδηγούσε ως τα 91 του,χωρίς να προκαλέσει ποτέ ατύχημα,αλλά τότε πέθανε η γιαγιά μου,στεναχωρέθηκε και τα παράτησε).Αλλά αυτές είναι μερικές εξαιρέσεις.Λίγο off topic τώρα, αλλά επειδή με αφορά οικογενειακά: Κάποιος που έβαλε 2-3 stents, επειδή διαγνώστηκε με φραγμένες αρτηρίες (στεφανιαία νόσο), χωρίς όμως να έχει υποστεί καρδιακό επεισόδιο, θεωρείται ότι είναι επικίνδυνος ως χειριστής μηχανημάτων/οδηγός;
Αν τον είδε ο καρδιολόγος του με τις κατάλληλες εξετάσεις και μετά τα stent,θεωρητικά δεν πρέπει να'χει πρόβλημα.
-
@mastoras78 said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@criuser ωραίος τρόπος να μας πεις ότι δεν θες να παραδώσεις το δίπλωμα!
Ηδη τα γαλλικά αμάξια είναι σε επίπεδο αυτόνομης οδήγησης 2.
Σε 20 χρόνια που θα είμαι στο τάργκετ της συζήτησης θα έχουμε φτάσει στο 5.
Βέβαια όσοι δεν τους φέρονται καλά, στην τωρινή φάση, δεν θα τους αφήνουν να ξεκινήσουν και τότε δεν θα τους αφήνουν να μπουν και μέσα.
Ετσι κάποιος φίλος είτε θα οδηγήσει τογιότα, είτε θα έχει οδηγό...
-
@realzeus said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
Δεν είναι λογική αυτή. Και οι εξεταστές τα παίρνουν, άρα να μην δίνουμε και διπλώματα σε 18χρονους, προληπτικά...
ok οτι πεις εγώ απλά λέω την αποψη μου.
Δεν περιμένω να σου αρέσει
μονιμή λύση θα δώσει η τεχνολογία γιατι οταν ανακατευεται το κράτος τίποτα δεν γίνεται σωστά και όπως πρέπει
-
Η τεχνολογία σήμερα δεν μπορεί να δώσει καμία λύση. Το πολύ-πολύ για κανένα emergency braking είναι. Θα με βόλευε απίστευτα ένα αυτόνομο, για όταν βγαίνω για ποτά με τα φιλαράκια...
-
@realzeus said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
Η τεχνολογία σήμερα δεν μπορεί να δώσει καμία λύση. Το πολύ-πολύ για κανένα emergency braking είναι. Θα με βόλευε απίστευτα ένα αυτόνομο, για όταν βγαίνω για ποτά με τα φιλαράκια...
Θα έλεγε κανείς πως θα έπρεπε να έχει δοκιμαστεί, αποδειχθεί πέρα πάσης αμφιβολίας και αδειοδοτηθεί η χρήση τέτοιων συστημάτων σε δημόσιους δρόμους, αλλά αν υπάρχει το χρήμα όλα γίνονται, ακόμη και προϊόντα σε BETA που έχουν τους ανθρώπους για πειραματόζωα.
-
Προσωπικά δεν εμπιστεύομαι κανένα ηλεκτρονικό σύστημα να πάρει αποφάσεις κρίσης, για μένα.
-
@criuser said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
Ηδη τα γαλλικά αμάξια είναι σε επίπεδο αυτόνομης οδήγησης 2.
Έτσι όπως το πάνε τα Γαλλικά θα χρειάζονται και μάχιμο συνοδηγό για να εποπτεύει τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου... θα έλεγε ο @gatoz...
-
@criuser said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@mastoras78 said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@criuser ωραίος τρόπος να μας πεις ότι δεν θες να παραδώσεις το δίπλωμα!
Ηδη τα γαλλικά αμάξια είναι σε επίπεδο αυτόνομης οδήγησης 2.
αχαχαχαχ
πως οριζεται το δυο?
οποτε γουσταρει το ιδιο παιρνει μπροστα το γαλλοχρεπο? -
Καλώς τον...
-
@realzeus said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
Η τεχνολογία σήμερα δεν μπορεί να δώσει καμία λύση. Το πολύ-πολύ για κανένα emergency braking είναι. Θα με βόλευε απίστευτα ένα αυτόνομο, για όταν βγαίνω για ποτά με τα φιλαράκια...
δεν μιλώ για σήμερα!!!
Μιλώ για το μέλλον. Οταν θα είναι να απόφασίσω για μένα όλα τα αμαξια θα είναι αυτοοδηγούμενα!!!!
Απλά λέω ότι το πρόβλημα που έθεσες συντομα (τροπος του λέγειν, σε 20+ χρόνια) θα το επιλύσει η τεχνολογία
-
@gatoz said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@criuser said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@mastoras78 said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@criuser ωραίος τρόπος να μας πεις ότι δεν θες να παραδώσεις το δίπλωμα!
Ηδη τα γαλλικά αμάξια είναι σε επίπεδο αυτόνομης οδήγησης 2.
αχαχαχαχ
πως οριζεται το δυο?
οποτε γουσταρει το ιδιο παιρνει μπροστα το γαλλοχρεπο?Μα με τα δύο πόδια φυσικά.
-
@cirus said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@realzeus said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
Η τεχνολογία σήμερα δεν μπορεί να δώσει καμία λύση. Το πολύ-πολύ για κανένα emergency braking είναι. Θα με βόλευε απίστευτα ένα αυτόνομο, για όταν βγαίνω για ποτά με τα φιλαράκια...
δεν μιλώ για σήμερα!!!
Μιλώ για το μέλλον. Οταν θα είναι να απόφασίσω για μένα όλα τα αμαξια θα είναι αυτοοδηγούμενα!!!!
Απλά λέω ότι το πρόβλημα που έθεσες συντομα (τροπος του λέγειν, σε 20+ χρόνια) θα το επιλύσει η τεχνολογία
Πολλοί ειδικοί λένε ότι ποτέ δεν θα φτάσουμε σε πλήρως αυτόνομη οδήγηση.
-
@gatoz said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@criuser said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@mastoras78 said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@criuser ωραίος τρόπος να μας πεις ότι δεν θες να παραδώσεις το δίπλωμα!
Ηδη τα γαλλικά αμάξια είναι σε επίπεδο αυτόνομης οδήγησης 2.
αχαχαχαχ
πως οριζεται το δυο?
οποτε γουσταρει το ιδιο παιρνει μπροστα το γαλλοχρεπο?Εσένα σε έχει πάει στο τρία με το μεσαίο δάχτυλο λυγισμένο...
-
@storm said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@criuser said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
Ηδη τα γαλλικά αμάξια είναι σε επίπεδο αυτόνομης οδήγησης 2.
Έτσι όπως το πάνε τα Γαλλικά θα χρειάζονται και μάχιμο συνοδηγό για να εποπτεύει τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου... θα έλεγε ο @gatoz...
Ακριβώς, τα γαλλικά θέλουν εποπτεία, το κατάλαβα όταν το start & stop με άφησε από φρένα στην εκκίνηση σε κατηφόρα γιατί δεν άναψε κινητήρα.
-
ουπς, βαρύ αυτό.
Έχω όμως ερώτηση. Αν δεν άναψε κινητήρα το τιμόνι δεν βάρυνε εντελώς; -
@realzeus said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@cirus said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
@realzeus said in Τρίτη ηλικία και οδήγηση:
Η τεχνολογία σήμερα δεν μπορεί να δώσει καμία λύση. Το πολύ-πολύ για κανένα emergency braking είναι. Θα με βόλευε απίστευτα ένα αυτόνομο, για όταν βγαίνω για ποτά με τα φιλαράκια...
δεν μιλώ για σήμερα!!!
Μιλώ για το μέλλον. Οταν θα είναι να απόφασίσω για μένα όλα τα αμαξια θα είναι αυτοοδηγούμενα!!!!
Απλά λέω ότι το πρόβλημα που έθεσες συντομα (τροπος του λέγειν, σε 20+ χρόνια) θα το επιλύσει η τεχνολογία
Πολλοί ειδικοί λένε ότι ποτέ δεν θα φτάσουμε σε πλήρως αυτόνομη οδήγηση.
ναι και πολλοί "ειδικοί" έλεγαν τα ίδια για πολλά πράγματα στο παρελθόν οτι δεν θα γίνουν.
Ειναι απλά θέμα χρόνου , τιποτα παραπάνω
-
Μην είσαι τόσο σίγουρος. Σε πολύ πιο προηγμένες εφαρμογές (αεροδιαστημική), εκεί που έχουν απείρως λιγότερους αστάθμητους παράγοντες σε σχέση με έναν δρόμο με χιλιάδες χρήστες, και πάλι μερικά πράγματα γίνονται με το χέρι.
Τρίτη ηλικία και οδήγηση