-
Δίνουν 5 κιλά ροπής στις 1000 Σαλ. Αυτός είναι ο ρόλος τους.
-
@civil357 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εντωμεταξύ ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόνο τα tesla. Τα οποία φαντάζομαι ότι είναι άριστο δείγμα ηλεκτροκίνησης. Σήμερα ηλεκτροκίνηση είναι και οι προτάσεις της Stellantis με μέτρια , τουλάχιστον , αυτονομία , οι προτάσεις της Mazda και της Honda , με απαράδεκτη αυτονομία και οι προτάσεις του γκρουπ ( δε ξέρω τι αυτονομία έχουν) .
Καλά οι προτάσεις της Στελάντις είναι μέτριες γενικά ανεξαρτήτως καυσίμου...αχαχαχα!! Χόντα και Μάζντα είναι τραγικά ως υλοποιήσεις, ειδικά για την τιμή τους και με την αστεία αυτονομία που έχουν!!
@civil357 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Στο εύρος των 20-30.000 €, τι προσφέρει η ηλεκτροκίνση, στο οποίο φαντάζομαι αγοράζει η πλειοψηφία;
Τίποτα είναι η απάντηση. Στις 20-30.000 είναι αστεία, λόγω νέας τεχνολογίας και κόστους απόσβεσης. Δηλαδή τα 35.000 του Φιατ 500 ειναι αστεία (όπως και τα 40 του Χόντα), όταν με 40-45.000 παίρνεις κορυφαίο Κορεάτικο (είναι μπροστά πως να το κάνουμε) ή μετά στα 50-60.000 αγοράζεις Τέσλα με τα όποια προβλήματα ή το κορυφαίο ηλεκτρικό (για εμένα) σε αυτά τα λεφτά, την Mustang Mach E. Και φυσικά στα πολλά λεφτά καραδοκεί η Taycan.
Απλά συνέχεια λέω για τα ακριβά, γιατί εκεί οι διαφορές ειναι τρομακτικές. Δηλαδή ένα 208 θερμικό με 130 άλογα σε σχέση με το ηλεκτρικό των 150 δεν υστερεί και πολύ και το ηλεκτρικό έχει μικρή αυτονομία. Αλλά μια Mach E σε σχέση με την αντίστοιχη BMW (σε χρήματα) έχει χαοτική διαφορά!
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
και μπορείς να φορτίζεις σε 5-10 λεπτά να το ξανασκεφτούμε.
Μα....σε τόσο φορτίζεις και σήμερα!
-
Ακόμα και το πιο καημένο mild, 2 kW τα δίνει, με τα δυνατά να φτάνουν 15-20 kW.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Με λίγα λόγια στρέβλωση της ελεύθερης αγοράς για να πάει εκεί που θέλουν οι χαρτογιακάδες των Βρυξελλών. Υπο κανονικές συνθήκες δλδ ποτέ.
Μα αυτό συμβαίνει πάντα, οι χαρτογιακάδες αποφασίζουν για καταλύτες, κατάργηση πολλών κυβικών, ντήζελ κλπ. Δεν είναι κάτι νέο αυτό με τα ηλεκτρικά, πάντα υπήρχε στρέβωση της αγοράς και πάντα θα υπάρχει.
-
Α τώρα μας φταίνε και οι καταλύτες.
-
Εγώ πάντως απέχθεια δεν έχω στα ηλεκτροκίνητα και νομίζω κάθε λογικός άνθρωπος ανεξάρτητα από το τι του αρέσει. Απέχθεια έχω στο κάθε λογής χρεπι που κυκλοφορεί και στο κάθε γίδι που με μια ευκολία πετάει τον καταλύτη για 5 άλογα η το dpf που έχει πετάξει ο μισος ταριφοκοσμος και όχι μόνο. Τι αναπνέουν τα παιδιά μας θα έπρεπε να συζητάμε.
-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver : Συγχαρητήρια, νίκησες! Φαντάζομαι ότι πάντα νικάς, ε; Πάντα ανίκητος, εύχομαι!
Υ.Γ.: Αφού με εγκάλεσες, για την έλλειψη ουσίας στα ποστ μου, φαντάζομαι ότι οι δικές σου απόψεις επί των Tesla, χωρίς να έχεις οδηγήσει, έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από τις δικές μου, που έχω οδηγήσει. Γιατί βεβαίως εσύ είσαι driver! Και ανίκητος, μην ξεχνιόμαστε...
Τα οσα αναφερω για τα τεσλα και τα αντιστοιχα ηλεκτροκινητα ειναι γενικα, δεν ανεφερα κατι για την οδικη τους συμπεριφορα και μαλιστα το δηλωσα κι επανειλημμενα οτι δεν μπορω να εκφερω ξεκαθαρη γι'αυτο το ζητημα. Aπλα ευλογα αναρωτηθηκα πως γινεται μια εταιρεια με 10 χρονια ιστορια κι αν να ξεπερνα σε αισθηση μια αντιστοιχη bmw. Παραλογο πολυ ε?
Αλλα τα οσα ανεφερα σχετικα με αυτονομια, τιμη, χαρακτηρα του αυτοκινητου (μεσαιο σενταν που ως σκοπο θα επρεπε να εχει την υπεραστικη μετακινηση) κλπ προφανως και δεν σχετιζονται με το αν τα εχω οδηγησει ή οχι.Απλα επειδη δεν εχεις τι να γραψεις επι της ουσιας αναφερεις ακυρα ψευτοεπιχειρηματα. Μαλλον πρεπει να γινουμε κι οδηγοι φορμουλα 1 για να εχουμε εμπεριστατωμενη αποψη για την αυτοκινηση (λες και εισαι εσυ δηλαδη αλλα τελος παντων).
Συνεχισε λοιπον τις παπατζες και την προσωπικη επιθεση χωρις το παραμικρο ουσιαστικο επιχειρημα, εσυ γελοιοποιεισαι. -
Α - Ν - Ι - Κ - Η - Τ - Ο - Σ !
-
Στους καυγάδες το 10% είναι λόγω διαφωνίας και το 90% στον ανεβασμένο τόνο φωνής.
-
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Aπλα ευλογα αναρωτηθηκα πως γινεται μια εταιρεια με 10 χρονια ιστορια κι αν να ξεπερνα σε αισθηση μια αντιστοιχη bmw.
Δεν ξεπερνά την αντίστοιχη BMW, αλλά την BMW που κοστίζει τα ίδια χρήματα....γιατί η αντίστοιχη BMW εχει περίπου τα διπλά. Φυσικά υπάρχει και η i4, με πολύ κοντινή τιμή στο Τέλσα που είναι σαφώς ανώτερη από το Τέσλα....δεν το συζητάω!! Το Τέσλα είναι ένα παράδειγμα, όχι το μόνο και όχι το καλύτερο. Μια i4 ή μια Mach E είναι σαφώς καλύτερα αυτοκίνητα με μικρή διαφορά στο κόστος κτήσης.
-
Πρέπει να είμαι ο μόνος που του αρέσει αισθητικά το model 3. Σωστά;
-
Φυσικά, πιο αηδιαστικά generic σχέδιο δεν έχει ξαναβγει. Εχει προφυλακτήρες επειδή απαιτείται να έχει από τους κανονισμούς, φώτα για τον ίδιο λόγο κτλ. Δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ χαρακτήρα και κανένα σχέδιο, ούτε μια ψευτομάσκα ωστε να καλύψει αυτό το κενό. Θυμίζει λιωμένο τούρκικο λουκούμι πασπαλισμένο με άχνη, τουλάχιστον σε λευκό που το βλέπω συχνά στο ΑΒ.
Για εσωτερικό δεν το συζητώ καν, τα Duster πιο ωραία είναι. Δε θυμάμαι να έχω δει ειδικά σε αυτά τα χρήματα χειρότερο σαλόνι.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Πρέπει να είμαι ο μόνος που του αρέσει αισθητικά το model 3. Σωστά;
Οι γενικές αναλογίες του δεν είναι καθόλου άσχημες. Ειδικά από πλάι είναι μια χαρά, κατά την άποψή μου. Απλώς ακόμη ξενίζει η έλλειψη μάσκας μπροστά και δεν μπορείς να το θεωρήσεις όμορφο.
-
Με ένα 50 ευρώ το λύνουμε το πρόβλημα.
https://www.amazon.com/Black-grille-bumper-Decal-sticker/dp/B08N1L1W6H
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Aπλα ευλογα αναρωτηθηκα πως γινεται μια εταιρεια με 10 χρονια ιστορια κι αν να ξεπερνα σε αισθηση μια αντιστοιχη bmw.
Δεν ξεπερνά την αντίστοιχη BMW, αλλά την BMW που κοστίζει τα ίδια χρήματα....γιατί η αντίστοιχη BMW εχει περίπου τα διπλά. Φυσικά υπάρχει και η i4, με πολύ κοντινή τιμή στο Τέλσα που είναι σαφώς ανώτερη από το Τέσλα....δεν το συζητάω!! Το Τέσλα είναι ένα παράδειγμα, όχι το μόνο και όχι το καλύτερο. Μια i4 ή μια Mach E είναι σαφώς καλύτερα αυτοκίνητα με μικρή διαφορά στο κόστος κτήσης.
Οκ εχεις δικιο, την αντιστοιχη τιμολογιακα bmw εννοουσα.
Αλλα απ'ο,τι φαινεται δεν την ξεπερνα ουτε εκει. Απλα επειδη ειναι υποκειμενικο κομματι σε μεγαλο βαθμο, εσυ θεωρεις ως πολυ ανωτερη αισθηση τις ρεπριζ και το πως αποδιδεται αυτη η δυναμη με ευκολια, αλλα σε θεμα τιμονιου δεν πιστευω οτι το τεσλα ειναι ανωτερο. Και δεν ειδα πουθενα να γραφουν διθυραμβικα σχολια στο κομματι αυτο. Εγω αυτο εννοω ως οδικη αισθηση, αλλα οκ ειναι ξαναλεω σε καποιο βαθμο υποκειμενικος τομεας.
Εσυ δινεις εμφαση στη δυναμη, εγω στην αισθηση του τιμονιου και τη γενικοτερη, που κακα τα ψεματα οταν δεν υπαρχει καν ηχος κινητηρα δεν μπορει να συναγωνιστει ευκολα ενα καλο βενζινοκινητο, ιδιως πολλων κυκλινδρων.
Oπως και να'χει, εμπεριστατωμενη αποψη. Σε αντιθεση με κραυγες αλλων.Oσο για την εμφανιση, εκει κι αν ειναι υποκειμενικο το ζητημα.
Εμενα εξωτερικα το τεσλα 3 μου φαινεται σαν μια εντελως basic κι απλοικη παναμερα πρωτης γενιας στο πιο μικρο.
Το εσωτερικο παλι ειναι εντελως για γελια. Προκειται απλα για ενα τιμονι κι ενα ταμπλετ. Οσο υποκειμενικο κι αν ειναι το γουστο, μονο σε κακογουστο γινεται να αρεσει το εσωτερικο αυτο. -
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Φυσικά, πιο αηδιαστικά generic σχέδιο δεν έχει ξαναβγει. Εχει προφυλακτήρες επειδή απαιτείται να έχει από τους κανονισμούς, φώτα για τον ίδιο λόγο κτλ. Δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ χαρακτήρα και κανένα σχέδιο, ούτε μια ψευτομάσκα ωστε να καλύψει αυτό το κενό. Θυμίζει λιωμένο τούρκικο λουκούμι πασπαλισμένο με άχνη, τουλάχιστον σε λευκό που το βλέπω συχνά στο ΑΒ.
Για εσωτερικό δεν το συζητώ καν, τα Duster πιο ωραία είναι. Δε θυμάμαι να έχω δει ειδικά σε αυτά τα χρήματα χειρότερο σαλόνι.
Για το εξωτερικό διαφωνούμε.
Για το εσωτερικό θα πω ότι πρέπει να είναι κάποιος πολύ extreme στα γούστα (οπαδός ίσως του πιο extreme σκανδιναβικού και αφαιρετικού design) για να του αρέσει. Πάντως όχι εμένα. Και σε απτή ποιότητα, πολύ λίγο για τα λεφτά του. Επίσης εργονομικά είναι ο απόλυτος εφιάλτης για οποίον δεν το έχει οδηγήσει ξανά. Το μοναδικό αυτοκίνητο το οποίο δεν έχω καταφέρει ούτε καν να ξεκινήσω χωρίς τη συνδρομή του manual ή του ιδιοκτήτη του. Από την άλλη, από εξοπλισμό έχει τα πάντα, σε βαθμό που βάζεις τα γέλια διαβάζοντας τους καταλόγους των έξτρα των premium ανταγωνιστών.
-
Εσωτερικά μου αρέσει πολύ. Απλό και απέραντο. Ιδιαίτερα με το φιλέτο ξύλου μπροστά να διατρέχει όλο το ταμπλό και τα λευκά καθίσματα είναι δεκαετίες μπροστά σχεδιαστικά.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εσωτερικά μου αρέσει πολύ. Απλό και απέραντο. Ιδιαίτερα με το φιλέτο ξύλου μπροστά να διατρέχει όλο το ταμπλό και τα λευκά καθίσματα είναι δεκαετίες μπροστά σχεδιαστικά.
!!!???
-
Τι; όχι;
-
https://m.youtube.com/watch?v=L0hNJFi94Ic&feature=emb_title
Ορίστε με 1000 ευρώ έχεις ωραίο πίνακα οργάνων για τους παππούδες
Οπότε με 1050 ευρώ μαζί και τη μάσκα μπροστά το διορθώσαμε το model3
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση