-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Η Nissan υποσχέθηκε ότι θα φτιάξει ένα ηλεκτρικό που θα φουλάρει βενζίνη. Και το έκανε!παρα πολυ ωραιο αρθρο και περιγραφει τα πλεονεκτηματα του συγκεκριμενου αυτοκινητου. Οταν ειχα δει τα youtube reviews, δεν με ειχε πεισει, διοτι το ειχα αντιμετωπισει ως υβριδικο του οποιο η διαταξη ειναι αποτυχημενο gimmick.
Εσυ εξηγησες οτι εχει ενα ενδιαφερον να εχεις εναν ισχυρο ηλεκτροκινητηρα, ο οποιος ειναι η κινητηρια δυναμη, αλλα του οποιου η μπαταρια δεν αδειαζει ποτε.
Οι ενστασεις μου ειναι σε δυο ζητηματα, στο μεγεθος της μπαταριας και την καταναλωση. Μεγεθος μπαταριας, διοτι οπως πολυ σωστα ειπες, σε κρυο καιρο και σε βαθυ πατημα, μοιαζει να αδειαζει η μπαταρια και κατι ακομα που δεν εθιξες. Τι θα γινει σε 5 χρονια οταν θα εχει degradation και απο 2.1kwh πεσει πχ στο 1.8 ή στο 1.5;Τα συστηματα ασφαλειας και κυριως το one pedal drive το οποιο ποτε λειτουργει και ποτε οχι, με ανησυχησαν,αλλα νομιζω το μεγαλυτερο του προβλημα ειναι η τιμη. Ειλικρινα, δεν ξερω ποιος θα το αγορασει...
-
To Kona (hybrid) και το Niro έχουν πολλαπλούς πίσω, σημαίνει πως είναι καλύτερα αυτοκίνητα από ένα Focus (τωρινό) ή Leon που έχουν ημιάκαμπτο; Δε νομίζω..
Θέλω να πω πως ένα αμάξι δεν αρκεί η τυπολογία της ανάρτησης μόνο για να είναι καλύτερο. Π.χ. ένα Focus είναι στην ολότητά του σχεδιασμένο και κατασκευασμένο για άλλη οδηγική συμπεριφορά από μια CC,ένα Niro ή ένα QQ.Και φυσικά συμφωνώ και το έγραψα κι εγώ πως το QQ e-power είναι ακριβό,παρά τις όποιες μειώσεις τελευταία (υπάρχουν καινούρια που ξεκινούν με λιγότερο από τα επίσημα 39-40,γιατί κι αντιπρόσωποι κάνουν επιπλέον έκπτωση, με τιμές από 37-38.000 ευρώ).Γνώμη μου, θα έπρεπε να ξεκινά από 34-35.
Άλλο αυτό όμως κι άλλο αν είναι καλό,με τεχνολογία και ποιότητα αμάξι. -
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Η Nissan υποσχέθηκε ότι θα φτιάξει ένα ηλεκτρικό που θα φουλάρει βενζίνη. Και το έκανε!Οι τελευταίες δοκιμές είναι πολύ χορταστικές.
Θεωρώ και εγώ ότι στα χαρτιά το σύστημα της Nissan φαίνεται το καλύτερο αυτή τη στιγμή. Αν καταφέρει και μαζέψει και στοιχεία χρήσης και το παραμετροποιήσει καλύτερα, ίσως πιάσει τις καταναλώσεις της Toyota.
-
Πάρε Honda. Το ίδιο σύστημα πιο εξελιγμένο.
-
@super-t said in CarTalk.gr:
Πάρε Honda. Το ίδιο σύστημα πιο εξελιγμένο.
Μόνο που εκεί έχεις 60 άλογα λιγότερα (131 αντί 190).
Για ανάλογη ιπποδύναμη (civic hybrid) πρέπει να πας σε δίλιτρο -που για μένα προσωπικά- στην Ελλάδα είναι προς αποφυγή.. -
@super-t said in CarTalk.gr:
Πάρε Honda. Το ίδιο σύστημα πιο εξελιγμένο.
Πιο εξελιγμένο για ποιο λόγο? Θεωρώ ότι έχει την ίδια λειτουργία, πλην της παράξενης επιλογής να εμπλέκετε το θερμικό μοτέρ σε κάποιο εύρος ταχυτήτων με τους κινητήριους τροχούς.
-
@antonakis said in CarTalk.gr:
@super-t said in CarTalk.gr:
Πάρε Honda. Το ίδιο σύστημα πιο εξελιγμένο.
Πιο εξελιγμένο για ποιο λόγο? Θεωρώ ότι έχει την ίδια λειτουργία, πλην της παράξενης επιλογής να εμπλέκετε το θερμικό μοτέρ σε κάποιο εύρος ταχυτήτων με τους κινητήριους τροχούς.
Ναι , η Honda συνδέει τον κινητήρα στους τροχούς σε ένα εύρος ταχύτητας που η άμεση σύνδεση είναι πιο οικονομική από το κινητηρας-γεννητρια- ηλεκτροκινητήρας.
-
Τα Honda είναι σαφώς πίσω σε οδηγησιμότητα. Έχω δοκιμάσει CR-V, HR-V και Jazz (προ facelift). Καμία σχέση. Ειδικά όταν θες 3.5" για να γκαζώσει τέρμα, από τη στιγμή που κινείσαι ηλεκτρικά και πατάς τέρμα γκάζι.
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια για τα άρθρα, με ένσταση ότι μόνο τα τελευταία είναι χορταστικά. Θεωρώ ότι με εξαίρεση το πρώτο τεστ (ID.3), όλα τα υπόλοιπα στέκονται στο ίδιο υψηλό επίπεδο.
Dettol, από τα 2.1, ένα μικρό ποσοστό μπαταρίας χρησιμοποιείται, κάπου στο 1.4. Οπότε και δεδομένου ότι ποτέ δεν την αφήνει να πέσει κάτω από το 1/4 και ποτέ δεν την φορτίζει πάνω από τα 4/5, μάλλον δεν υπάρχει και τόσο θέμα. Φαντάζομαι ότι έχει επιλεχθεί κατάλληλη μπαταρία, ώστε να αντέχει τα χρόνια ξύλου. Γιατί το να πας Γλυφάδα-Σούνιο, πρέπει να αντιστοιχεί σε 30 κύκλους φόρτισης.
Αλλά και πάλι, η αντικατάστασή της δεν θα είναι πολύ ακριβή. Για 2.1 kWh μιλάμε στο κάτω-κάτω.
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Τα Honda είναι σαφώς πίσω σε οδηγησιμότητα. Έχω δοκιμάσει CR-V, HR-V και Jazz (προ facelift). Καμία σχέση. Ειδικά όταν θες 3.5" για να γκαζώσει τέρμα, από τη στιγμή που κινείσαι ηλεκτρικά και πατάς τέρμα γκάζι.
Στο είχα απαντήσει και τότε που είχες γράψει για το JAZZ, λάθος η εκτίμηση σου.
-
@super-t said in CarTalk.gr:
@antonakis said in CarTalk.gr:
@super-t said in CarTalk.gr:
Πάρε Honda. Το ίδιο σύστημα πιο εξελιγμένο.
Πιο εξελιγμένο για ποιο λόγο? Θεωρώ ότι έχει την ίδια λειτουργία, πλην της παράξενης επιλογής να εμπλέκετε το θερμικό μοτέρ σε κάποιο εύρος ταχυτήτων με τους κινητήριους τροχούς.
Ναι , η Honda συνδέει τον κινητήρα στους τροχούς σε ένα εύρος ταχύτητας που η άμεση σύνδεση είναι πιο οικονομική από το κινητηρας-γεννητρια- ηλεκτροκινητήρας.
Ωραίος!!!!! Σωστή λεπτομέρεια!!!
-
Η Alfa Romeo έχει κάθε λόγο να γιορτάζει. Πέρασαν κιόλας 70 χρόνια για τη θρυλική Giulietta Sprint και 50 για την Alfetta GT.
https://cartalk.gr/alfa-romeo-tima-70-chronia-tis-giulietta-50-tis-alfetta/
-
@panormus772 said in CarTalk.gr:
To Kona (hybrid) και το Niro έχουν πολλαπλούς πίσω, σημαίνει πως είναι καλύτερα αυτοκίνητα από ένα Focus (τωρινό) ή Leon που έχουν ημιάκαμπτο; Δε νομίζω..
Θέλω να πω πως ένα αμάξι δεν αρκεί η τυπολογία της ανάρτησης μόνο για να είναι καλύτερο. Π.χ. ένα Focus είναι στην ολότητά του σχεδιασμένο και κατασκευασμένο για άλλη οδηγική συμπεριφορά από μια CC,ένα Niro ή ένα QQ.Και φυσικά συμφωνώ και το έγραψα κι εγώ πως το QQ e-power είναι ακριβό,παρά τις όποιες μειώσεις τελευταία (υπάρχουν καινούρια που ξεκινούν με λιγότερο από τα επίσημα 39-40,γιατί κι αντιπρόσωποι κάνουν επιπλέον έκπτωση, με τιμές από 37-38.000 ευρώ).Γνώμη μου, θα έπρεπε να ξεκινά από 34-35.
Άλλο αυτό όμως κι άλλο αν είναι καλό,με τεχνολογία και ποιότητα αμάξι.ακριβο και οχι οικονομικο ειναι. ιδια καταναλωση θα ειχε αν ηταν θερμικο μονο με τον ιδιο κινητηρα και θα εκανε και 10 χιλ λιγοτερο. απλα το ολο συστημα ειναι αστοχο.
-
Ντόινγκ
-
@ektoras said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Τα Honda είναι σαφώς πίσω σε οδηγησιμότητα. Έχω δοκιμάσει CR-V, HR-V και Jazz (προ facelift). Καμία σχέση. Ειδικά όταν θες 3.5" για να γκαζώσει τέρμα, από τη στιγμή που κινείσαι ηλεκτρικά και πατάς τέρμα γκάζι.
Στο είχα απαντήσει και τότε που είχες γράψει για το JAZZ, λάθος η εκτίμηση σου.
-
ΣΤΑ ΠΡΑΣΑ
Η υπέροχη BMW M3 Touring κυκλοφορεί ανάμεσά μας. Έστω και με αυτή την ιδιαίτερη "πινακίδα".
-
@wantone said in CarTalk.gr:
@panormus772 said in CarTalk.gr:
To Kona (hybrid) και το Niro έχουν πολλαπλούς πίσω, σημαίνει πως είναι καλύτερα αυτοκίνητα από ένα Focus (τωρινό) ή Leon που έχουν ημιάκαμπτο; Δε νομίζω..
Θέλω να πω πως ένα αμάξι δεν αρκεί η τυπολογία της ανάρτησης μόνο για να είναι καλύτερο. Π.χ. ένα Focus είναι στην ολότητά του σχεδιασμένο και κατασκευασμένο για άλλη οδηγική συμπεριφορά από μια CC,ένα Niro ή ένα QQ.Και φυσικά συμφωνώ και το έγραψα κι εγώ πως το QQ e-power είναι ακριβό,παρά τις όποιες μειώσεις τελευταία (υπάρχουν καινούρια που ξεκινούν με λιγότερο από τα επίσημα 39-40,γιατί κι αντιπρόσωποι κάνουν επιπλέον έκπτωση, με τιμές από 37-38.000 ευρώ).Γνώμη μου, θα έπρεπε να ξεκινά από 34-35.
Άλλο αυτό όμως κι άλλο αν είναι καλό,με τεχνολογία και ποιότητα αμάξι.ακριβο και οχι οικονομικο ειναι. ιδια καταναλωση θα ειχε αν ηταν θερμικο μονο με τον ιδιο κινητηρα και θα εκανε και 10 χιλ λιγοτερο. απλα το ολο συστημα ειναι αστοχο.
Με 190 άλογα και 330Nm ροπή,(χωρίς έστω αυτό τον υβριδισμό που δεν είναι μεν τόσο αποδοτικός όσο toyota ή honda), δε θα κατανάλωνε εντός πόλης 4-5άρια/100km (για να μη πω και κάτω από 4 ορισμένες φορές).
-
Πρεμιέρα για τις νέες Ford Mustang GT3 και GT4 στην Daytona.
https://cartalk.gr/premiera-gia-tis-nees-ford-mustang-gt3-kai-gt4-stin-daytona/
-
@panormus772 said in CarTalk.gr:
@wantone said in CarTalk.gr:
@panormus772 said in CarTalk.gr:
To Kona (hybrid) και το Niro έχουν πολλαπλούς πίσω, σημαίνει πως είναι καλύτερα αυτοκίνητα από ένα Focus (τωρινό) ή Leon που έχουν ημιάκαμπτο; Δε νομίζω..
Θέλω να πω πως ένα αμάξι δεν αρκεί η τυπολογία της ανάρτησης μόνο για να είναι καλύτερο. Π.χ. ένα Focus είναι στην ολότητά του σχεδιασμένο και κατασκευασμένο για άλλη οδηγική συμπεριφορά από μια CC,ένα Niro ή ένα QQ.Και φυσικά συμφωνώ και το έγραψα κι εγώ πως το QQ e-power είναι ακριβό,παρά τις όποιες μειώσεις τελευταία (υπάρχουν καινούρια που ξεκινούν με λιγότερο από τα επίσημα 39-40,γιατί κι αντιπρόσωποι κάνουν επιπλέον έκπτωση, με τιμές από 37-38.000 ευρώ).Γνώμη μου, θα έπρεπε να ξεκινά από 34-35.
Άλλο αυτό όμως κι άλλο αν είναι καλό,με τεχνολογία και ποιότητα αμάξι.ακριβο και οχι οικονομικο ειναι. ιδια καταναλωση θα ειχε αν ηταν θερμικο μονο με τον ιδιο κινητηρα και θα εκανε και 10 χιλ λιγοτερο. απλα το ολο συστημα ειναι αστοχο.
Με 190 άλογα και 330Nm ροπή,(χωρίς έστω αυτό τον υβριδισμό που δεν είναι μεν τόσο αποδοτικός όσο toyota ή honda), δε θα κατανάλωνε εντός πόλης 4-5άρια/100km (για να μη πω και κάτω από 4 ορισμένες φορές).
Γιατι να παρεις Κασκαι για εντος πολης; Ενα σουπερ μινι ειναι το μαξ που θελεις. Επισης τα PHEV καινε 3αρια εντος πολης και συνολικα εχουν 200+ ισχυς.
Μεση καταναλωση θα ηταν καλυτερη αν ειχε μονο τον 1.5 θερμικο.
Τεσπα πρεπει να καταλαβεις για ποιον λογο κανεις αυτο τον συνδυασμο θερμικου σαν γεννητρια και ηλεκτρικου για κινηση. Στα πλοια γινεται για χωροταξικους λογους. Στην συγκεκριμενη διαταξη του κασκαι ειναι τελειως αστοχο. Αν πχ ειχε τετρακινηση να πεις οτι ισως να ηταν ποιο απλο συστημα αντι να εχεις την μεταδοση και το κιβωτιο να ειχες ηλεκτροκινητηρες. Παλι ομως δεν θα γινονταν για την καταναλωση.
-
@wantone said in CarTalk.gr:
@panormus772 said in CarTalk.gr:
@wantone said in CarTalk.gr:
@panormus772 said in CarTalk.gr:
To Kona (hybrid) και το Niro έχουν πολλαπλούς πίσω, σημαίνει πως είναι καλύτερα αυτοκίνητα από ένα Focus (τωρινό) ή Leon που έχουν ημιάκαμπτο; Δε νομίζω..
Θέλω να πω πως ένα αμάξι δεν αρκεί η τυπολογία της ανάρτησης μόνο για να είναι καλύτερο. Π.χ. ένα Focus είναι στην ολότητά του σχεδιασμένο και κατασκευασμένο για άλλη οδηγική συμπεριφορά από μια CC,ένα Niro ή ένα QQ.Και φυσικά συμφωνώ και το έγραψα κι εγώ πως το QQ e-power είναι ακριβό,παρά τις όποιες μειώσεις τελευταία (υπάρχουν καινούρια που ξεκινούν με λιγότερο από τα επίσημα 39-40,γιατί κι αντιπρόσωποι κάνουν επιπλέον έκπτωση, με τιμές από 37-38.000 ευρώ).Γνώμη μου, θα έπρεπε να ξεκινά από 34-35.
Άλλο αυτό όμως κι άλλο αν είναι καλό,με τεχνολογία και ποιότητα αμάξι.ακριβο και οχι οικονομικο ειναι. ιδια καταναλωση θα ειχε αν ηταν θερμικο μονο με τον ιδιο κινητηρα και θα εκανε και 10 χιλ λιγοτερο. απλα το ολο συστημα ειναι αστοχο.
Με 190 άλογα και 330Nm ροπή,(χωρίς έστω αυτό τον υβριδισμό που δεν είναι μεν τόσο αποδοτικός όσο toyota ή honda), δε θα κατανάλωνε εντός πόλης 4-5άρια/100km (για να μη πω και κάτω από 4 ορισμένες φορές).
Γιατι να παρεις Κασκαι για εντος πολης; Ενα σουπερ μινι ειναι το μαξ που θελεις. Επισης τα PHEV καινε 3αρια εντος πολης και συνολικα εχουν 200+ ισχυς.
Μεση καταναλωση θα ηταν καλυτερη αν ειχε μονο τον 1.5 θερμικο.
Τεσπα πρεπει να καταλαβεις για ποιον λογο κανεις αυτο τον συνδυασμο θερμικου σαν γεννητρια και ηλεκτρικου για κινηση. Στα πλοια γινεται για χωροταξικους λογους. Στην συγκεκριμενη διαταξη του κασκαι ειναι τελειως αστοχο. Αν πχ ειχε τετρακινηση να πεις οτι ισως να ηταν ποιο απλο συστημα αντι να εχεις την μεταδοση και το κιβωτιο να ειχες ηλεκτροκινητηρες. Παλι ομως δεν θα γινονταν για την καταναλωση.
Ένας που δε θέλει -ή δεν μπορεί- για διαφορους λόγους να έχει/συντηρεί 2 αμάξια ένα πόλης κι ένα για εκδρομές/ταξίδι,βολεύεται με διαστάσεις τύπου QQ για όλες τις μετακινήσεις του (4.40μ. μήκος,οριακά για πόλη και σχετικά άνετο για ταξίδια). Για PHEV σωστά τα λες,αλλά προϋποθέτει δυνατότητα χώρου φόρτισης,συν το ότι -προς το παρόν- είναι ακόμη πιο ακριβά για αγορά.
-
@wantone said in CarTalk.gr:
@panormus772 said in CarTalk.gr:
@wantone said in CarTalk.gr:
@panormus772 said in CarTalk.gr:
To Kona (hybrid) και το Niro έχουν πολλαπλούς πίσω, σημαίνει πως είναι καλύτερα αυτοκίνητα από ένα Focus (τωρινό) ή Leon που έχουν ημιάκαμπτο; Δε νομίζω..
Θέλω να πω πως ένα αμάξι δεν αρκεί η τυπολογία της ανάρτησης μόνο για να είναι καλύτερο. Π.χ. ένα Focus είναι στην ολότητά του σχεδιασμένο και κατασκευασμένο για άλλη οδηγική συμπεριφορά από μια CC,ένα Niro ή ένα QQ.Και φυσικά συμφωνώ και το έγραψα κι εγώ πως το QQ e-power είναι ακριβό,παρά τις όποιες μειώσεις τελευταία (υπάρχουν καινούρια που ξεκινούν με λιγότερο από τα επίσημα 39-40,γιατί κι αντιπρόσωποι κάνουν επιπλέον έκπτωση, με τιμές από 37-38.000 ευρώ).Γνώμη μου, θα έπρεπε να ξεκινά από 34-35.
Άλλο αυτό όμως κι άλλο αν είναι καλό,με τεχνολογία και ποιότητα αμάξι.ακριβο και οχι οικονομικο ειναι. ιδια καταναλωση θα ειχε αν ηταν θερμικο μονο με τον ιδιο κινητηρα και θα εκανε και 10 χιλ λιγοτερο. απλα το ολο συστημα ειναι αστοχο.
Με 190 άλογα και 330Nm ροπή,(χωρίς έστω αυτό τον υβριδισμό που δεν είναι μεν τόσο αποδοτικός όσο toyota ή honda), δε θα κατανάλωνε εντός πόλης 4-5άρια/100km (για να μη πω και κάτω από 4 ορισμένες φορές).
Γιατι να παρεις Κασκαι για εντος πολης; Ενα σουπερ μινι ειναι το μαξ που θελεις. Επισης τα PHEV καινε 3αρια εντος πολης και συνολικα εχουν 200+ ισχυς.
Μεση καταναλωση θα ηταν καλυτερη αν ειχε μονο τον 1.5 θερμικο.
Τεσπα πρεπει να καταλαβεις για ποιον λογο κανεις αυτο τον συνδυασμο θερμικου σαν γεννητρια και ηλεκτρικου για κινηση. Στα πλοια γινεται για χωροταξικους λογους. Στην συγκεκριμενη διαταξη του κασκαι ειναι τελειως αστοχο. Αν πχ ειχε τετρακινηση να πεις οτι ισως να ηταν ποιο απλο συστημα αντι να εχεις την μεταδοση και το κιβωτιο να ειχες ηλεκτροκινητηρες. Παλι ομως δεν θα γινονταν για την καταναλωση.
Άρα απέτυχε η nissan!!!!
CarTalk.gr