-
@fanis75 said in TOYOTA AYGO X:
Ως συμπέρασμα η γνώμη μου είναι ότι είναι ανέλπιστα καλό αυτοκινητάκι που αδικείται από το μοτέρ του και κυρίως από την τιμή του. Εάν είχα την οικονομική άνεση, θα το αγόραζα για χαμάλη πόλης, είναι πολύ ευκολοδήγητο και διασκεδαστικό για κίνηση εντός Αττικής. Φυσικά εάν είχε το υβριδικό σύνολο θα κανιβάλιζε το Γιάρις και μάλλον δεν υπάρχει περιθώριο κόστους να εξελιχθεί ένα μικρότερο υβριδικό σύνολο. Και η τιμή στα €18.500 για την έκδοση που οδήγησα είναι πολλά χρήματα για αμάξι πόλης.
Με πρακτικά ανύπαρκτους χώρους για πίσω επιβάτες. Ίσως με εξαιρετική δυσκολία παιδικό κάθισμα
-
@pgp737ng said in TOYOTA AYGO X:
Κάτοχος ενός μαυροκόκκινο pulse εδώ και λιγο καιρό.
Οικονομικότατο, ευκολοδήγητο μέσα στην πόλη, το αυτόματο ξεκούραστο, και η γυναίκα χαρούμενη.
Όλα μια χαρά!Τι διαδρομή μέσα στην πόλη ; Ποσο καις ;
Ομαλό το αυτόματο; -
@iceman7 said in TOYOTA AYGO X:
@pgp737ng said in TOYOTA AYGO X:
Κάτοχος ενός μαυροκόκκινο pulse εδώ και λιγο καιρό.
Οικονομικότατο, ευκολοδήγητο μέσα στην πόλη, το αυτόματο ξεκούραστο, και η γυναίκα χαρούμενη.
Όλα μια χαρά!Τι διαδρομή μέσα στην πόλη ; Ποσο καις ;
Ομαλό το αυτόματο;CVT, μια χαρά.
-
@pgp737ng said in TOYOTA AYGO X:
Κάτοχος ενός μαυροκόκκινο pulse εδώ και λιγο καιρό.
Οικονομικότατο, ευκολοδήγητο μέσα στην πόλη, το αυτόματο ξεκούραστο, και η γυναίκα χαρούμενη.
Όλα μια χαρά!Καλοτάξιδο!
Tο έχεις συνδέσει στο MyT app;
Τι μέση κατανάλωση σου δείχνει μέχρι στιγμής; -
Καλησπέρα.
Κάτοχος κι εγώ ενός κοκκινόμαυρου αυτόματου x-Envy.
Προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στη πόλη με ζητούμενο την ευελιξία, χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις σε χώρους.
Μετά από 3.500 km μεγάλη εντύπωση μου έχει κάνει η ευελιξία (το τιμόνι "κόβει" απίστευτα) και η ποιότητα κύλισης για τη κατηγορία (παρά τις 18άρες ζάντες).
Μέση πραγματική κατανάλωση έως σήμερα 6lt/100km.
Το αυτόματο S-CVT πολύ ομαλό και απροβλημάτιστο σε συνθήκες πόλης (υπάρχουν και paddles για "χειροκίνητες" αλλαγές).
Αυτό που ενοχλεί είναι η είσοδος-έξοδος στις πίσω θέσεις.
Γενικώς πολύ καλές εντυπώσεις από το αυτοκίνητο.
Δυστυχώς όμως δε θα έλεγα το ίδιο και για την εμπειρία παράδοσης. Το αυτοκίνητο παραδόθηκε με χρωματικές σκιές σε όλο το καπό, με γρατζουνιά στο πίσω πλαστικό προστατευτικό του φτερού, με γρατζουνιά γύρω από την είσοδο του κλειδιού (πίσω από το τιμόνι), με πρόβλημα στο σκιάδιο συνοδηγού (έκανε θόρυβο στο κατέβασμα σα να έχει σπάσει ο μηχανισμός) και πρόσφατα βγήκε το εμπρός ελατήριο από τη βάση του (Top mount) με αποτέλεσμα να ακούγονται πολύ έντονοι θόρυβοι από την ανάρτηση (για να μη πω για την επικυνδυνότητα).
Το καπό ξαναβάφτηκε στην αντιπροσωπεία (εγγύηση), το σκιάδιο αλλάχθηκε επίσης μέσω εγγύησης, και το ελατήριο αντικαταστάθηκε (εγγύηση επίσης).
Για τις γρατσουνιές δεν έγινε κάτι.
Αυτά προς το παρόν. Θα επανέλθω με νεότερα. -
@alf1 said in TOYOTA AYGO X:
Καλησπέρα.
Κάτοχος κι εγώ ενός κοκκινόμαυρου αυτόματου x-Envy.
Προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στη πόλη με ζητούμενο την ευελιξία, χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις σε χώρους.
Μετά από 3.500 km μεγάλη εντύπωση μου έχει κάνει η ευελιξία (το τιμόνι "κόβει" απίστευτα) και η ποιότητα κύλισης για τη κατηγορία (παρά τις 18άρες ζάντες).
Μέση πραγματική κατανάλωση έως σήμερα 6lt/100km.
Το αυτόματο S-CVT πολύ ομαλό και απροβλημάτιστο σε συνθήκες πόλης (υπάρχουν και paddles για "χειροκίνητες" αλλαγές).
Αυτό που ενοχλεί είναι η είσοδος-έξοδος στις πίσω θέσεις.
Γενικώς πολύ καλές εντυπώσεις από το αυτοκίνητο.
Δυστυχώς όμως δε θα έλεγα το ίδιο και για την εμπειρία παράδοσης. Το αυτοκίνητο παραδόθηκε με χρωματικές σκιές σε όλο το καπό, με γρατζουνιά στο πίσω πλαστικό προστατευτικό του φτερού, με γρατζουνιά γύρω από την είσοδο του κλειδιού (πίσω από το τιμόνι), με πρόβλημα στο σκιάδιο συνοδηγού (έκανε θόρυβο στο κατέβασμα σα να έχει σπάσει ο μηχανισμός) και πρόσφατα βγήκε το εμπρός ελατήριο από τη βάση του (Top mount) με αποτέλεσμα να ακούγονται πολύ έντονοι θόρυβοι από την ανάρτηση (για να μη πω για την επικυνδυνότητα).
Το καπό ξαναβάφτηκε στην αντιπροσωπεία (εγγύηση), το σκιάδιο αλλάχθηκε επίσης μέσω εγγύησης, και το ελατήριο αντικαταστάθηκε (εγγύηση επίσης).
Για τις γρατσουνιές δεν έγινε κάτι.
Αυτά προς το παρόν. Θα επανέλθω με νεότερα.Καλοτάξιδο επίσης!
Αυτόματο, άστρωτο, με αποκλειστικά αστικη χρηση και 18αρες ζάντες, η κατανάλωση είναι πολύ καλή. -
Έμεναν με ενδιαφερει να μάθω για το cvt. Τι συντήρηση αναφέρει το βιβλιαράκι των service;
-
Μάθετε αν μπορείτε αν θέλει και αλλαγή συμπλεκτη διότι έχει και συμπλέκτη αυτό το cvt
-
Και δεν σκόρπισε ;
-
@pgp737ng said in TOYOTA AYGO X:
Και φαντάσου ότι η Toyota ανακοινώνει για το Aygo X CVT τελική ταχύτητα μόλις 151km/h.
Ακόμη και με το σφάλμα ταχυμέτρου, πρέπει να είχες πιάσει τουλάχιστον 165 km/h (με ουσιαστικά άστρωτο κινητήρα). -
Έλα πες την αλήθεια. Photoshop είναι έτσι? Ή γύρισες το δείκτη με κατσαβίδι?
-
@pgp737ng said in TOYOTA AYGO X:
@iceman7 said in TOYOTA AYGO X:
Και δεν σκόρπισε ;
Οχι ρε .... σταθερότατο...
θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά με το manualΓιατί θυμάμαι με το 108 με ίδιο κινητήρα και πραγματικά μετά τα 130 δάγκωνες ταυτότητα
-
@iceman7 said in TOYOTA AYGO X:
Γιατί θυμάμαι με το 108 με ίδιο κινητήρα και πραγματικά μετά τα 130 δάγκωνες ταυτότητα
Δεν έχουν καμία σχέση!! Πολύ καλύτερη η νέα γενιά σε πλαίσο και αναρτήσεις.....θυμίζει πολύ Γιάρις!
-
Παιδιά ρεαλιστικά τώρα, δεν παίζει τέτοια ταχύτητα για το αυγό. Με το audi με 190 κι αν συναντήσω μικρούλα στροφούλα δαγκώνω ταυτότητα.
Μάλλον είναι υπεραισιόδοξο το κοντέρ, αλλιώς να πάρω κι εγώ ένα aygo -
@andya3 said in TOYOTA AYGO X:
Παιδιά ρεαλιστικά τώρα, δεν παίζει τέτοια ταχύτητα για το αυγό. Με το audi με 190 κι αν συναντήσω μικρούλα στροφούλα δαγκώνω ταυτότητα.
Μάλλον είναι υπεραισιόδοξο το κοντέρ, αλλιώς να πάρω κι εγώ ένα aygoΠροφανώς θα μιλάμε για καμία μεγάλη ευθεία στυλ Θήβας όπου έχω σπάσει και εγώ κάμποσα ρεκόρ μου.
Αλλά οκ να δεχθώ το θέμα του πλαισίου που γράφει ο Φανης, αλλά ο κινητήρας είναι ψόφιος.
Το αμάξι επίσης έχει μεγαλώσει υπερβολικά για το ρόλο του. -
Θα έπαιζε και κατηφορίτσα...
-
1KR-FE το μοτέρ ... . Το είχα στο iQ αν τερματίσεις τον κόφτη θα δεις ότι έχει βάθος και ωραίο ήχο ...καθαρίζουν και τα ελατήρια στα έμβολα και δεν καίει λάδια!
Το χαντάκωναν οι μακριές σχέσεις 145 η 3η , 150 η 4η , 150 η 5η !... αν δεν το πούλαγα είχα σκοπό να του βάλω ελαστικά με διάσταση 165/60 /15 - από το 175/65/15 που φόραγε- να κοντύνει η τελική σχέση μετάδοσης και να ξυπνήσει λίγο...
-
@pgp737ng said in TOYOTA AYGO X:
Ελαφρια κατηφόρα ήταν. Δεν θα το κρύψω.
Στο gps έδειξε 169 χιλιομετρα πραγματικά.
Χαλαρα ήμουν μεσα με την γυναίκα μου και συζητούσαμε.Και είχε και ούριο άνεμο να υποθέσω.
-
Μη ξεχάσεις να ρωτήσεις στο service για το cvt αν ο συμπλέκτης που έχει για την εκκίνηση θέλει ποτε αλλαγή και αν προβλέπεται η φθορά του.
-
Γιατί δεν τους βάζεις βενζίνη;
Βάλτο υπενθύμιση κάπου. Είναι σημαντικό διότι είναι ολοκαίνουργια τεχνολογια και κανείς δεν την γνωρίζει ακόμα καλά.
TOYOTA AYGO X