-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Εγώ πάντως είδα αυτό πρόσφατα και μου έπεσε το σαγόνι]Tokyo είδα αρκετά. Δε το περίμενα αλλά είδα τουλάχιστον 4-5.
Σε λιμουζίνες η Λεξους όντως έχει την ΛΣ αλλά δε νομίζω να έχουν έκδοση αντιστοιχη της Σ της Αουντι. Ολα τα ΛΣ ήταν με οδηγό, κανένα δε το οδηγούσε ο ιδιοκτήτης (σε όλα τα καθίσματα συνοδηγού ήταν τερμα μπροστά και πεσμένα τα προσκέφαλα). Το συγκεκριμένο καφέ ήταν πολύ ιδιαίτερο χρώμα
Την Μερσεντες Σ την έχει ο πεθερός μου, και τη θεωρώ, εσωτερικά ότι πιο ταμτακικο έχει υπάρξε στην αυτοκίνηση. Μιλάμε για κλαρίνα με πολύ πόνο. Φάση 'Ηλία ρίχτοοοοοοο'.
Προσωπικά, από όλα την 7αρα θα έπαιρνα. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
τότε γιατί δεν βλέπουμε S8 στους δρόμους (τους ελληνικούς)?Δεν βλέπουμε γιατί είναι γνωστά ελαττωματικά με πολλά προβλήματα, αλλιώς θα ήταν γεμάτοι οι δρόμοι μας.
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Δεν βλέπουμε γιατί είναι γνωστά ελαττωματικά με πολλά προβλήματα, αλλιώς θα ήταν γεμάτοι οι δρόμοι μας.....
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Με τη δική μου λογική ο ανταγωνισμός θα πρέπει επίσης να έχει 4 πόρτες. Κι αν δεχτούμε ότι ο ανταγωνισμός είναι κορυφαίες 7αρες και S τότε γιατί δεν βλέπουμε S8 στους δρόμους (τους ελληνικούς)?Βλέπεις δηλαδή 750, 760 ή S55, S66, S63;
-
Στα 600 άλογα του S8 plus νομίζω αυτοί είναι οι ανταγωνιστές. Οι S63-65 πιστεύω απευθύνονται αλλού.
M760i αν V12...
https://www.google.gr/url?sa=t&source=w ... U1ZN1OBglAAlpina B7 σε V8 για πιο σπορτίφ πάτημα..
https://www.google.gr/url?sa=t&source=w ... 8q1C3IGRL_ -
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Με τη δική μου λογική ο ανταγωνισμός θα πρέπει επίσης να έχει 4 πόρτες. Κι αν δεχτούμε ότι ο ανταγωνισμός είναι κορυφαίες 7αρες και S τότε γιατί δεν βλέπουμε S8 στους δρόμους (τους ελληνικούς)?
Βλέπεις δηλαδή 750, 760 ή S55, S66, S63;
Προσωπικά, επειδή ρωτάς, κατά καιρούς έχω δει 750, έχω δει S63 και 66. S8 έχω δει μόνο στη ταινία Ronin με τον Robert De Niro που είχε γυριστεί γύρω στο 2000, αν θυμάμαι καλά.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Με τη δική μου λογική ο ανταγωνισμός θα πρέπει επίσης να έχει 4 πόρτες. Κι αν δεχτούμε ότι ο ανταγωνισμός είναι κορυφαίες 7αρες και S τότε γιατί δεν βλέπουμε S8 στους δρόμους (τους ελληνικούς)?
Βλέπεις δηλαδή 750, 760 ή S55, S66, S63;
Προσωπικά, επειδή ρωτάς, κατά καιρούς έχω δει 750, έχω δει S63 και 66. S8 έχω δει μόνο στη ταινία Ronin με τον Robert De Niro που είχε γυριστεί γύρω στο 2000, αν θυμάμαι καλά. [emoji38]
Και το τρανσπορτερ με τον Σταθαμ, ένα τέτοιο δεν είχε?
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ναι, είναι ποιός θα τα βρει με τις χορηγίες, έτσι πάει.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Με τη δική μου λογική ο ανταγωνισμός θα πρέπει επίσης να έχει 4 πόρτες. Κι αν δεχτούμε ότι ο ανταγωνισμός είναι κορυφαίες 7αρες και S τότε γιατί δεν βλέπουμε S8 στους δρόμους (τους ελληνικούς)?Γιατί να δούμε Audi και ειδικά A/S8? Εντελώς βαρετά αυτοκίνητα.
Θέλεις σπορ λιμουζίνα; Maserati Quattroporte.
Θέλεις αριστοκρατική κλάση; Jaguar XJ.
Θέλεις άνεση, μαζί με χλιδή; BMW 7.
Θέλεις την απόλυτη χαλάρωση; Mercedes S.Που πάει το καημένο του Αουντάκι να τα βάλει με τα ιερά τέρατα;
-
xaxaxaxaxa! Φίλε Αλεξανδρε δεν θα συμφωνήσω πως είναι καημένο, πόσο μάλλον που πάει και τι μπορεί να κάνει!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιατί να δούμε Audi και ειδικά A/S8? Εντελώς βαρετά αυτοκίνητα.Θέλεις σπορ λιμουζίνα; Maserati Quattroporte.
Θέλεις αριστοκρατική κλάση; Jaguar XJ.
Θέλεις άνεση, μαζί με χλιδή; BMW 7.
Θέλεις την απόλυτη χαλάρωση; Mercedes S.Που πάει το καημένο του Αουντάκι να τα βάλει με τα ιερά τέρατα;
Δε νομίζω ότι το Α/S8 δεν έχει επιχειρήματα:
α) Διαθέτει την καλυτερη τετρακίνηση από ολο τον ανταγωνισμό
β) Είναι το ελαφρύτερο όλων (τουλάχιστον στις προηγούμενες γενιές, ίσως οχι στην τελευταία) και
γ) Τεχνολογικό περιεχόμενο (ηλεκτρικό σύστημα με 48 V και ηλεκτρικό turbo).Αυτά μου έρχονται άμεσα στο νου, χωρις να θεωρώ ότι είναι τα μόνα πλεονεκτήματα του.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
α) Διαθέτει την καλυτερη τετρακίνηση από ολο τον ανταγωνισμόΓιατί είναι καλύτερη από το xDrive? Η δικιά μου εμπειρία (αλλά σε μικρότερα μοντέλα) μου έχει δείξει ότι το xDrive είναι ανώτερο σύστημα 4κίνησης από το Quattro της Audi.
-
Quattro από quattro διαφέρει πολύ. Χρησιμοποιεί πολύ διαφορετικές 4κινήσεις η Audi ανάλογα το μοντέλο. Η 'σωστή' είναι η Torsen based που είναι 40-60 μπρος-πίσω και σε κάποιες υλοποιήσεις φοράει και σπορ διαφορικά. Στην πράξη αλλά και στη θεωρία αυτή η υλοποίηση είναι ανώτερη από το xDrive.
Η Bmw δεν πολυασχολείται με την 4κίνηση. Βγάζει ίσα ίσα για να μη μείνει εκτός ανταγωνισμού στα suv και στα μοντέλα που πωλούνται σε χώρες που τη χρειάζονται.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Quattro από quattro διαφέρει πολύ. Χρησιμοποιεί πολύ διαφορετικές 4κινήσεις η Audi ανάλογα το μοντέλο. Η 'σωστή' είναι η Torsen based που είναι 40-60 μπρος-πίσω και σε κάποιες υλοποιήσεις φοράει και σπορ διαφορικά. Στην πράξη αλλά και στη θεωρία αυτή η υλοποίηση είναι ανώτερη από το xDrive.Η Bmw δεν πολυασχολείται με την 4κίνηση. Βγάζει ίσα ίσα για να μη μείνει εκτός ανταγωνισμού στα suv και στα μοντέλα που πωλούνται σε χώρες που τη χρειάζονται.
Ναι το ξέρω, δεν μιλάω για την μούφα Quattro με το Haldex, αλλά για την original με το Torsen. Σε Q5 που είχαμε κάνει παράλληλο τεστ με Χ3 (αμφότερα 1ης γενιάς), το Q5 κόλλησε αρκετά νωρίτερα.
Σαφώς και ασχολείται....αγόρασε ολόκληρη Steyr για να εξασφαλίσει το xDrive και την εξέλιξή του καθώς και πήρε και πολύ τεχνογνωσία από την Land Rover. Η BMW έχει ασχοληθεί πάρα πολύ με την 4κίνηση (εδώ την έβαλε και στις Μ, βοήθησε βέβαια και ο πρωην επικεφαλής που προήρθε από την Audi).
-
Αυτές τις κινήσεις τις έκανε για να ρίξει τα κόστη. Και τα κατάφερε σε μεγάλο βαθμό και έκανε και την Audi να ζηλέψει και έβγαλε μετά την παπαριά που φοράει το καινούριο Q5 που τη λέει Ultra.
Από κει και πέρα και οι δύο κατασκευαστές φτιάχνουν 4κινήσεις που να είναι optimised για ασφάλτινη χρήση. Άσε τα ψευτο-off road τεστ. Εκεί τους κατουράει και ένα Freelander του '98 που σκορπάει κάθε 10χλμ.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Quattro από quattro διαφέρει πολύ. Χρησιμοποιεί πολύ διαφορετικές 4κινήσεις η Audi ανάλογα το μοντέλο. Η 'σωστή' είναι η Torsen based που είναι 40-60 μπρος-πίσω και σε κάποιες υλοποιήσεις φοράει και σπορ διαφορικά. Στην πράξη αλλά και στη θεωρία αυτή η υλοποίηση είναι ανώτερη από το xDrive.
Η Bmw δεν πολυασχολείται με την 4κίνηση. Βγάζει ίσα ίσα για να μη μείνει εκτός ανταγωνισμού στα suv και στα μοντέλα που πωλούνται σε χώρες που τη χρειάζονται.
Ναι το ξέρω, δεν μιλάω για την μούφα Quattro με το Haldex, αλλά για την original με το Torsen. Σε Q5 που είχαμε κάνει παράλληλο τεστ με Χ3 (αμφότερα 1ης γενιάς), το Q5 κόλλησε αρκετά νωρίτερα.
Σαφώς και ασχολείται....αγόρασε ολόκληρη Steyr για να εξασφαλίσει το xDrive και την εξέλιξή του καθώς και πήρε και πολύ τεχνογνωσία από την Land Rover. Η BMW έχει ασχοληθεί πάρα πολύ με την 4κίνηση (εδώ την έβαλε και στις Μ, βοήθησε βέβαια και ο πρωην επικεφαλής που προήρθε από την Audi).
Hello...
H BMW δεν αγορασε την Steyr. H Steyer αγοραστηκε απο την Magna που ειναι απο τις μεγαλυτερες εταιρειες στον κοσμο σαν προμηθευτης. Η Μαγκνα σχεδιαζει και παραγει προφυλακτηρες ταμπλων καθρεφτες κλειδαριες ηλιοροφες κλπ το xDrive ειναι συστημα της Σταγιερ και το προμηθευει στους Βαυαρους αλλα οχι μονο και η Χιουνται το πηρε για μερικα μοντελλα της.
Επισης το συστημα hybrid που εχουν οι BMW απο προμηθευτη ειναι και μαλιστα ακριβως το ιδιο συστημα το περνει και η Βολβο....
-
Προσπαθήστε να μπείτε 'στα παπούτσια' αυτού που σκοπεύει να αγοράσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, και θα καταλάβετε γιατί μεριά πουλάνε και μερικά όχι. Αλλιώς τζάμπα τρώμε πίξελ.
Πήγαινε πες σε έναν μεγιστάνα να πάρει το Α8 γιατί είναι το ελαφρύτερο απ΄ όλα με εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής, ή να προτιμήσει το XJ γιατί έχει μεγάλο πορτπαγκάζ, και το πιθανότερο είναι να σε κοιτάει για ώρα με γουρλωμένα τα μάτια, έως και θα σε ρωτήσει από ποιό πλανήτη ήρθες και πόση ώρα έχεις στη γη μέχρι τώρα.
Ειλικρινά, πόσοι νομίζετε ότι θα απορρίψουν ένα S κλάσε γιατί δεν έχει τα προγράμματα σιάτσου μασσάζ του Λέξους ή το στέρεό του? Ή θα προτιμήσουν το Α8 επειδή έχει καλή 4κίνηση? Θα πέσει ο σέρβερ!Αποδεχθείτε ότι για το 99% των αγοραστών αυτών των αυτοκινήτων το όχημα αυτό είναι 'η υπηρεσιακή του στολή' και η απευθείας αντανάκλαση της υπερπολύτιμης και λιθαράκι λιθαράκι χτισμένης δημόσιας εικόνας του, και θα έχετε κάνει ένα σημαντικό βήμα κατανόησης γιατί κάποια πουλάνε και κάποια μένουν στο περιθώριο, παρά τα αλουμίνια τους, τα κουάτρα τους, τις μπαταρίες λιθίου νέας γενιάς κ.ο.κ.
Κυρίως, μην προσπαθείτε να ερμηνεύσετε την αγορά και την κάθε πρόταση με τα τεχνολογικά κριτήρια που επικαλείστε σε άλλες περιπτώσεις, π.χ. όταν συγκρίνετε δύο κινητά ή δύο GTi μεταξύ τους, είστε τόσο εκτός θέματος. -
Εδώ στα νότια πάντως, βλέπω πολλούς νορμάλ τύπους να τα οδηγούν. Χωρίς σοφέρ, απλώς είναι το οικογενειακό τους αυτοκίνητο. Οι μεγάλες ηλικίες έχουν S-class, οι πιο νέοι 7άρα (έχω δύο γνωστούς κάτω από 40 ετών), κάνας κυριλές την Jag. Maserati κι 8άρι δεν έχω δει. Ούτε Lexus.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Γιατί να δούμε Audi και ειδικά A/S8? Εντελώς βαρετά αυτοκίνητα.
Θέλεις σπορ λιμουζίνα; Maserati Quattroporte.
Θέλεις αριστοκρατική κλάση; Jaguar XJ.
Θέλεις άνεση, μαζί με χλιδή; BMW 7.
Θέλεις την απόλυτη χαλάρωση; Mercedes S.Που πάει το καημένο του Αουντάκι να τα βάλει με τα ιερά τέρατα;
Δε νομίζω ότι το Α/S8 δεν έχει επιχειρήματα:
α) Διαθέτει την καλυτερη τετρακίνηση από ολο τον ανταγωνισμό
β) Είναι το ελαφρύτερο όλων (τουλάχιστον στις προηγούμενες γενιές, ίσως οχι στην τελευταία) και
γ) Τεχνολογικό περιεχόμενο (ηλεκτρικό σύστημα με 48 V και ηλεκτρικό turbo).Αυτά μου έρχονται άμεσα στο νου, χωρις να θεωρώ ότι είναι τα μόνα πλεονεκτήματα του.
Το αποτέλεσμα μετράει. Ένα συγκριτικό:
Το μόνο Audi που θα έπαιρνα θα ήταν το R8, κι αυτό επειδή είναι ουσιαστικά μια πιο ήρεμη και φτηνή Lamborghini.
-
Audi R8 facelift .
*
Tα ανανεωμένα R8 Coupe και Spyder θα ξεκινήσουν την εμπορική πορεία τους στην Ευρώπη από τις αρχές του 2019. Το ανανεωμένο R8 σύμφωνα με την Audi Sport έχει περίπου 50% κοινά εξαρτήματα με το αγωνιστικό R8 LMS GT3 και 60% κοινά εξαρτήματα με το αγωνιστικό R8 LMS GT4.Eμφάνιση
Σχεδιαστικά τα ανανεωμένα R8 Coupe και R8 Spyder αποκτούν νέα γρίλια, νέους προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, εισαγωγές αέρα στο πάνω μέρος της γρίλιας που αντλούν έμπνευση από αυτές του θρυλικού Ur-quattro.
Υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα, νέος διαχύτης, νέες απολήξεις εξατμίσεων (μαύρες στο απλό R8 και ματ τιτανίου στο R8 V10 Performance Quattro (όπως ονομάζεται πλέον το R8 V10 Plus), με το κάλυμμα του κινητήρα και του φίλτρου αέρα να αποτελείται από τρία μέρη και να προσφέρεται είτε από πλαστικό είτε από carbon. Στο εσωτερικό συναντάμε νέες ταπετσαρίες και νέα διακοσμητικά.
Νέες ζάντες 19″ και 20″, carbon-κεραμικά φρένα, με το μπροστά stabilizer να μπορεί να κατασκευαστεί και από CRFP και αλουμίνιο, που μειώνει το βάρος κατά 2 κιλά.
Kινητήρας
Μηχανικά ο V10 5,2-λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας δυναμώνει ενώ συνεχίζει να προσφέρεται σε δύο διαφορετικές ιπποδυνάμεις. Ο κινητήρας έχει νέο ψυγείο λαδιού, νέο φίλτρο σωματιδίων βενζίνης και είναι ικανός να παράγει έως και 1,5 G πλευρικής επιτάχυνσης.
Ο V10 κινητήρας στο απλό R8 αποδίδει 570 άλογα με 550 Nm ροπής, αύξηση 30 ίππων και 10 Nm ροπής από τη pre-facelift γενιά. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,4 δευτερόλεπτα (3,5 δευτερόλεπτα το R8 Spyder), έχοντας τελική ταχύτητα 324 χλμ/ώρα (322 χλμ/ώρα το R8 Spyder).
Το Audi R8 V10 Performance Quattro αποδίδει 620 άλογα με 580 Nm ροπής, αύξηση 10 ίππων και 20 Nm ροπής από τη pre-facelift γενιά. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,1 δευτερόλεπτα (3,2 δευτερόλεπτα το R8 Spyder), έχοντας τελική ταχύτητα 331 χλμ/ώρα (329 χλμ/ώρα το R8 Spyder).
Βελτιώσεις
Η ανάρτηση του R8 και το ESC έχουν νέες ρυθμίσεις, ενώ βελτιωμένο είναι και το σύστημα διεύθυνσης, με το Audi drive select να αποκτά τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (dry, wet, snow, performance). Το ανανεωμένο R8 ακινητοποιείται από τα 100 χλμ/ώρα σε 1,5 μέτρο νωρίτερα σε σχέση με το pre-facelift μοντέλο, ενώ για τα 200-0 χλμ/ώρα χρειάζεται 5 μέτρα λιγότερα.
Νέα χρώματα και πακέτα
Οι ιδιοκτήτες του R8 μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε 3 εξωτερικά πακέτα, αναλόγως με τον επιλεγμένο κινητήρα, που προσθέτουν μπροστά splitter, διαχύτη και πλαϊνές ποδιές. Στον πρόσθετο εξοπλισμό τα σήματα της Audi μπορούν να βαφτούν σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, με τα νέα μεταλλικά χρώματα Kemora Grey και Ascari Blue να προστίθεται στα διαθέσιμα χρωμάτων.*
AUDI FORUM