Best posts made by 993cc
-
RE: Lamborghini Forum
Αυτήν είδες λογικά, ταιριάζει με την περιοχή και την εποχή (στα σχόλια)
https://business.facebook.com/photo/?fbid=4145016578944938&set=gm.4362579803781546 -
RE: Classic Safari
Volvo P1800/S/E (1961-1972)
http://www.volvotips.com/index.php/p1800/history-1800/
Latest posts made by 993cc
-
RE: Αγορά μεταχειρισμένου
@super-t said in Αγορά μεταχειρισμένου:
Πετρέλαιο 13-16 χρονών σε μια εποχή που δεν υπήρχε ιδιαίτερη αγορά για αυτά στην Ελλάδα και με μόνο 130000 km; πιο πιθανό να είναι 330000.
Αυτό πολλοί δεν μπορούν να το κατανοήσουν ακόμα. Ντίζελ πριν το 2010/11 είναι κατά 99.9% εισαγωγής με γυρισμένα χιλιόμετρα κατά τα διπλά και βάλε. Και δεν υπάρχουν πιστοποιητικά κλπ. Πρέπει να σε αφήσει ο έμπορας (....) να κάνεις πολύ ενδελεχή έλεγχο με έμπειρο μάστορα και πάλι πιθανότατα θα το ανακαλύψεις όταν θα είναι πολύ αργά. Τα λέμε τα ξαναλέμε αλλά.....
-
RE: Lamborghini Forum
Αυτήν είδες λογικά, ταιριάζει με την περιοχή και την εποχή (στα σχόλια)
https://business.facebook.com/photo/?fbid=4145016578944938&set=gm.4362579803781546 -
RE: Αγορα μεταχειρισμενου με πανω απο 100,000κμ,αυτοματο.
Υπήρχε το 'σπορτίφ' 160 SR αλλά πρέπει να πούλησε ελάχιστα στην Ελλάδα, μόνο 1 θυμάμαι να χω δει στο δρόμo στην Αθήνα. Έχει ένα στο ψαρ.γρ αλλά 3πορτο
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/21950544-nissan-micraΥπήρξαν και 5πορτα αλλά ίσως όχι στην δική μας αγορά, το ίδιο μοτέρ πρέπει να έβαζαν και στο CC.
υγ. μόνο χειροκίνητο σασμάν οπότε δεν ενδιαφέρει τον φίλο..
-
RE: Αγορα μεταχειρισμενου με πανω απο 100,000κμ,αυτοματο.
Υπήρχε το 'σπορτίφ' 160 SR αλλά πρέπει να πούλησε ελάχιστα στην Ελλάδα, μόνο 1 θυμάμαι να χω δει στο δρόμo στην Αθήνα. Έχει ένα στο ψαρ.γρ αλλά 3πορτο
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/21950544-nissan-micraΥπήρξαν και 5πορτα αλλά ίσως όχι στην δική μας αγορά, το ίδιο μοτέρ πρέπει να έβαζαν και στο CC.
-
RE: Carspotting [#7]
...ε καλά..πρέπει να ναι παρανοϊκός ο ταξιτζής που θα κινείται όλη μέρα με V8 ή V12 biturbo βενζίνη...
-
RE: γνωμες για αγορα ford mustang ecoboost
Πάρε το Μάστανγκ αφού το αντέχεις και το έχεις καημό, τα άλλα είναι 'λύσεις ανάγκης' δεν είναι δυνατόν να συγκρίνονται Cupra με Mustang, δεν είναι θέμα επιδόσεων και το Τέσλα είναι τελείως άλλο κεφάλαιο. Τα κερατιάτικα δεν τα γλυτώνεις στην Ελλάδα έτσι κι αλλιώς. Ξέρεις πόσα πληρώνεις σε άμεσους και έμμεσους φόρους στο κράτος χωρίς κανένα αντίκρισμα για σένα; Τουλάχιστον κάνε κάτι να το ευχαριστηθείς! Η βενζίνη μόνο που βάζεις είναι 2/3 φόροι, άρα είναι κοροϊδία, άρα να μην κυκλοφορούμε καθόλου...
-
RE: Carspotting [#7]
Παίζει να 'ναι το ίδιο, όπως και το κόκκινο 4πορτο παίζει να είναι αυτό που είχα πετύχει ενός φανοποιού εκεί κοντά στην Καλλιθέα
με κάποιες αλλαγές που ίσως έγιναν
-
RE: Carspotting [#7]
Sunbeam Rapier, έκδοση του 1967-'76 σε στενό της Αθήνας, συγγενές των πιο γνωστών σεντάν Hillman Hunter/Humber Sceptre.
Αγγλική εταιρεία που δεν υφίσταται πλέον εδώ και 40 χρόνια.
Μία από τις τελευταίες αντιπροσωπίες στην Ελλάδα ήταν στο εγκαταλελειμμένο/καταρρέον κτίριο ακριβώς πίσω από τη στάση του λεωφορείου στο Φιξ επί της Συγγρού -ρεύμα προς παραλία. Μέχρι πριν λίγα χρόνια υπήρχε ένα τέτοιο αυτοκίνητο μέσα στην έκθεση αυτή παρατημένο για δεκαετίες -άγνωστο αν ήταν απούλητο ή κάποιο μτχ. Αυτά από ..έγκυρο παλιό φορουμίτη
-
RE: Eντός πόλης όριο 30χλμ με νέο σχέδιο ΚΟΚ!
Και στην Αγγλία συνέβαινε/συμβαίνει αυτό και σε πολλές άλλες χώρες δυτικά από μας αλλά όχι βέβαια στο κέντρο του Λονδίνου πιο έξω. Κάποιοι μπαγλαμάδες φοιτητές δικοί μας τότε το έκαναν για πλάκα για να σταματάνε τα αυτοκίνητα!
-
RE: Eντός πόλης όριο 30χλμ με νέο σχέδιο ΚΟΚ!
Η παραλιακή στην Αθήνα είναι γεμάτη σπίτια και πολυκατοικίες χωρίς παράδρομο (ή μπαριέρες φυσικά) σε πολύ μεγάλο τμήμα της αρκετών χιλιομέτρων και διαφορετικών δήμων. Βασικά βγαίνεις από την πόρτα σου και μπροστά σου είναι η λεωφόρος. Δεν αντιλέγω ότι μπορεί να εξαιρείται από τις κατοικημένες ζώνες αλλά είναι κομμάτι περίεργοι οι ορισμοί. Στην Συγγρού ας πούμε που βγαίνεις πρώτα σε παράδρομο στο μεγαλύτερο τμήμα (αν και έχει ελάχιστες κατοικίες εκεί) ναι, το καταλαβαίνω.
Σε κάθε περίπτωση επειδή δεν υπάρχει αστυνόμευση από την τροχαία μέσα σε πόλεις αλλά ούτε και λογική δυστυχώς όποιοι νόμοι και να αλλάξουν δεν έχει νόημα.