-
Παιδιά οι Ελβετοί το έχουν ήδη κάνει αυτό με τα 30 χιλιόμετρα σε κατοικημένες περιοχές βέβαια εκεί δεν κυκλοφορούν και τόσα αμάξια όπως εδώ, ο κόσμος κυκλοφορεί με τη συγκοινωνία.
Και μάλιστα με πολύ έξυπνο τρόπο: Κινείσαι σε μονόδρομο και κάθε 20 μέτρα αναγκάζεσαι να κάνεις ζιγκ ζαγκ διότι έχουν ρυθμίσει τις θέσεις παρκαρίσματος έτσι ώστε να μη μπορείς να αναπτύξεις ταχύτητα.Το είχα απορία όταν είχα πάει την πρώτη φορά, επίσης δεν υπάρχει περίπτωση να σταθείς σε διάβαση και να μη σταματήσει το αυτοκλινητο.
-
Στη Ζυρίχη κατά λάθος ήμουν στην άκρη του πεζοδρομίου και χαζευα κάτι κτήρια, και συνειδητοποιώ ότι δεν κινείται τίποτα. Γυρνάω και είχε σταματήσει όλη η κίνηση! Μπροστά μπροστά ήταν μία κυρία με μία ασημί Porsche και απλά με κοιτούσε, χωρίς ίχνος εκνευρισμού/απορίας/ή οποιουδήποτε συναισθήματος. Δεν ήθελα να περάσω, αλλά ντράπηκα τόσο πολύ που χαιρέτησα και πέρασα απέναντι.
Πανέμορφη χώρα, επίσης, και πάρα πολύ περήφανοι κάτοικοι για την ομοσπονδία τους και το απίστευτα δημοκρατικό τους σύστημα.
Τα εθνικά κράτη μας φάγανε εδώ στα Μπαλκανια..
Στο Nottingham ένα φεγγάρι, χάσαμε λεωφορείο γιατί έφυγε 1-2 λεπτά νωρίτερα, και η Βελγίδα φίλη μου εκνευρίστηκε τόσο πολύ, έκανε επίσημο παράπονο, διερευνήθηκε (!) το περιστατικό, και της έδωσαν δέκα δωρεάν διαδρομές για αποζημίωση!
-
Η παραλιακή στην Αθήνα είναι γεμάτη σπίτια και πολυκατοικίες χωρίς παράδρομο (ή μπαριέρες φυσικά) σε πολύ μεγάλο τμήμα της αρκετών χιλιομέτρων και διαφορετικών δήμων. Βασικά βγαίνεις από την πόρτα σου και μπροστά σου είναι η λεωφόρος. Δεν αντιλέγω ότι μπορεί να εξαιρείται από τις κατοικημένες ζώνες αλλά είναι κομμάτι περίεργοι οι ορισμοί. Στην Συγγρού ας πούμε που βγαίνεις πρώτα σε παράδρομο στο μεγαλύτερο τμήμα (αν και έχει ελάχιστες κατοικίες εκεί) ναι, το καταλαβαίνω.
Σε κάθε περίπτωση επειδή δεν υπάρχει αστυνόμευση από την τροχαία μέσα σε πόλεις αλλά ούτε και λογική δυστυχώς όποιοι νόμοι και να αλλάξουν δεν έχει νόημα.
-
Το έχω πάθει και εγώ στη Ζυρίχη αυτό μιλούσαμε πλάτη στο δρόμο, ένα μέτρο από τη διάβαση και έιχαν σταματήσει τα αυτοκίνητα.Ούτε κόρνες ούτε τίποτα γύρισα καταλάθος και βλέπω τον οδηγό να μου δείχνει περάστε.Ζήτησα συγνώμη και απομακρύνθηκα από τη διάβαση.Αλλά έχουν και αυτοί τα άσχημά τους.Δευτέρα βράδυ 10 η ώρα ψάχναμε για ανοιχτό μπαρ σε όλο το κέντρο της Ζυρίχης.Αυτό μόνο Βενετία το ξανασυνάντησα.
Στο Παρίσι σε μετρό έιχα πατήσει καταλάθος μίας γυναίκας το πόδι και μου ζήτησε συγνώμη.Εδώ Αθήνα θα μου έλεγε στην καλύτερη περίπτωση ¨πρόσεχε ρε μα..κα¨.
-
Και στην Αγγλία συνέβαινε/συμβαίνει αυτό και σε πολλές άλλες χώρες δυτικά από μας αλλά όχι βέβαια στο κέντρο του Λονδίνου πιο έξω. Κάποιοι μπαγλαμάδες φοιτητές δικοί μας τότε το έκαναν για πλάκα για να σταματάνε τα αυτοκίνητα!
-
Στην Αγγλία παντού συμβαίνει αυτό με τις διαβάσεις, και στο Λονδίνο.
Βγαίνοντας off topic όμως, έχοντας ζήσει χρόνια στην Αγγλία και έχοντας πάει σε πολλές χώρες για επίσκεψη/δουλειά, αυτή που δεν αντέχω είναι η Ελβετία. Χώρα που μισεί τα αυτοκίνητα και την οδήγηση. Μόνο για σοκολάτες και ρολόγια κάνει. 1000 φορές η γειτονική Ιταλία! Αυτά και sorry για το off topic.
-
Πάντως για την χώρα μας , οι γκαζιάρηδες των στενών , οι οδηγοί μηχανών που θέλουν να είναι οι αυτοκράτορες των δρόμων και όσοι παράγουν θόρυβο με εξατμίσεις ή και ηχεία , είναι μία μάστιγα που πρέπει να μαζευτεί ...
-
Εγώ προτείνω να ψηφιστεί ένας νέος καινοτόμος νόμος που θα έχει πολλά ωφέλη.
Ωφέλη και για το περιβάλλον και για την σωματική υγεία των πολιτών αλλά και για πολλούς κλάδους επιχειρήσεων. Θα φέρει και ανάπτυξη και επενδύσεις.
Προτείνω λοιπόν ένα νέο νομοσχέδιο που θα επιβάλει εντός του αστικού ιστού οι οδηγοί και οι συνεπιβάτες (αν υπάρχουν) αντί να είναι μέσα στα αυτοκίνητα και να θρέφουν κ@λους, να είναι από έξω και να σμπρώχνουν τα αυτοκίνητα με σβηστή την μηχανή.
Μόνο θετικά προσφέρει ένα τέτοιο μέτρο.
Κανονικά θα έπρεπε στα μαθήματα οδήγησης να έχει και μία τέτοια ενότητα. Σμπρώξιμο αυτοκινήτου. Και στην πρακτική εξάσκηση με σμπρώξιμο να γίνεται και παρκάρισμα.
Ελπίζω να διαβάζει κάποιος από το υπουργείο, είναι φοβερή ιδέα αυτή.
υ.γ. χαραμίζομαι εδώ μέσα. Μου αξίζει ένα έδρανο βουλής. Καλύτεροι είναι οι άλλοι εκεί μέσα;
-
σε κατοικημένες περιοχές οσφριζομαι.
Θα δείξει.
-
Παιδια μενω σε χωριο 5.000 κατοικων. Σε ολα τα δρομακια του χωριου εχει οριο 30. Και επισης οταν οι οδηγοι βλεπουν γατες η παιδια στο δρομο εχουν το νου τους και κοβουν κι αλλο ταχυτητα. Τον τελευταιο καιρο ακομα και μεσα στην Στουτγκαρδη εχουν οριο ταχυτητας 40. Ο λογος που το κανουν ειναι 1ον λογω ρυπανσης απο τις γκαζιες και 2ον λογω ηχορρυπανσης. Και αμα θες τρεξε παραπανω. Παντου εχει ρανταρ..
-
Εδώ δεν τηρούνταν το 50 θα τηρηθεί το 30?
Θεωρητικα όπως είναι η πλειοψηφία των ελληνικων πόλεων είναι σωστό το μέτρο. Το ότι γενικά κανείς δεν ακολουθεί τα όρια δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχει ενας μπούσουλας. Και η δολοφονία απαγορεύεται αλλά γίνονται συνέχεια οπότε πρέπει να πληρώσεις για την παρανομια. Έλεγα λοιπόν ότι οι δρόμοι μας σε μεγάλο βαθμό δεν είναι για 50. Δεν μιλάω για 2,3 κλπ λωρίδες ανα κατεύθυνση, αλλά για την μεση ελληνική πόλη. Είναι χαμηλό το 30? Ναι είναι φυσικά. Όταν όμως επικρατεί αυτό το χάος με τους στενούς δρόμους, με τα αυτοκινητα παρκαρισμένα δεξιά αριστερά, με τα ανύπαρκτα πεζοδρόμια, με τους πεζούς που πετάγονται από παντού, για τα μηχανάκια που σε περνάνε από πάνω από κάτω από αριστερά και δεξιά, τελικά ίσως να μην είναι πολύ κακό.
-
Ακριβώς όπως το λέει ο Megane!
Στο Βόλο έγινε μια βελτίωση, roundabouts σε όλες σχεδόν τις μεγάλες διασταυρώσεις, μειώνοντας πολύ τις στάσεις σε φανάρια (άλλο αν έχουμε άλλα τρελά, όπως το ανεξέλεγκτο διπλο-τριπλό-παρκάρισμα έγινε θεσμός, που γ@μουν εντελώς την κίνηση). Η μη στάση σε φανάρι, κάνει τους οδηγούς να αντιμετωπίζουν τους λίγο φαρδύτερους δρόμους ως λεωφόρους ταχείας κυκλοφορίας και το να περάσει ένα πεζός στο απέναντι πεζοδρόμιο είναι άθλος με κίνδυνο της ζωής του (κι ας έχουν τα roundabouts διαγράμιση διάβασης πεζών σε κάθε είσοδο-έξοδο)! Τουλάχιστον ας είναι επίσημα και να φαίνεται παράνομος αυτός ο τρόπος οδήγησης μέσα στη πόλη, έτσι κι αλλιώς, κανένας δεν θα τον αστυνομεύσει...
-
https://extranet.who.int/roadsafety/death-on-the-roads/#ticker
Τελευταίες αποφάσεις του ΠΟΥ λόγω 1.354.840 θανάτων παγκοσμίως που οφείλονται στα τροχαία ατυχήματα.Χώρια πόσοι μένουν χωρίς πόδια,ανάπηροι εγκεφαλικά, κτλ.
Παγκόσμιες μειώσεις ορίων ταχύτητας : 30 km/h εντός πόλης , 60 km/h περιαστικά , 90 km/h αυτοκινητόδρομοι.
Εμείς αποφασίζουμε εσείς εκτελείται τις εντολές μας διότι αφορά την παγκόσμια υγεία των ανθρώπων.Αν δεν σας αρέσει θα σας κλείσουμε στα σπίτια σας γιατί δεν πρέπει να πεθαίνει κανένας άνθρωπος στο δρόμο.
Επιτέλους ήρθε ο καιρός να αντιμετωπίσουμε και αυτή την 'πανδημία' μετά την επιτυχία μας κατά του covid-19.
-
Πως φαινεται οτι στρωνουν το χαλι για τα ηλεκτρικα.... !?!?!! Τωρα τι σχεση εχει ο ΠΟΥ με τα ηλεκτρικαα???? Ολοι στην ιδια κλίκα ανηκουν
-
Αναρωτιέμαι αν κάποιος από τους 'υποστηρικτές' των 30χλμ. προσπαθήσει να πάει στη δουλειά του εντός πόλης (Αθήνας, Θεσσαλονίκης) τηρώντας το όριο, πότε θα φτάσει. Μέσα στην πόλη τα 30χλμ. μπορεί να είναι από επικίνδυνα γρήγορα ως τραγικά αργά. Αλλά έτσι είναι....Πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι. Όταν δεν έχουμε κυβέρνηση ειδικών αλλά κυβερνούν οι δημοσιοσχεσάδες της πολιτικής ορθότητας, τέτοια νομοθετικά εξαμβλώματα θα έχουμε.
Εν τω μεταξύ στο δρόμο μας περνούν .'super' πατίνια με 50χλμ/ώ. και πάνω, τα μισά μηχανάκια περνάνε με κόκκινο, ανάποδα στους μονόδρομους, στην αντίθετη λωρίδα (έχετε περάσει ποτέ από Πατησίων εκεί που δεν έχει νησίδα), οι μισοί και πάνω οδηγοί μιλάνε στο κινητό, μόλις ανάψει πράσινο το σκέφτεσαι να ξεκινήσεις και φεύγεις με επιφύλαξη γιατί όλος και κάποιος κάφρος θα 'σφάξει' το κόκκινο από τη διασταύρωση, τα stop είναι διακοσμητικά, διαγραμμίσεις δεν υπάρχουν σε κεντρικούς δρόμους, να πω και άλλα; Τα 30χλμ. όριο στην πόλη μάραναν τον Υπουργό...
-
'super' πατίνια με 50χλμ/ώ. και πάνω
τα μισά μηχανάκια περνάνε με κόκκινο,
ανάποδα στους μονόδρομους
στην αντίθετη λωρίδα (έχετε περάσει ποτέ από Πατησίων εκεί που δεν έχει νησίδα)
οι μισοί και πάνω οδηγοί μιλάνε στο κινητό,
μόλις ανάψει πράσινο το σκέφτεσαι να ξεκινήσεις και φεύγεις με επιφύλαξη γιατί όλος και κάποιος κάφρος θα 'σφάξει' το κόκκινο από τη διασταύρωση
τα stop είναι διακοσμητικά, διαγραμμίσεις δεν υπάρχουν σε κεντρικούς δρόμους, να πω και άλλα; Τα 30χλμ. όριο στην πόλη μάραναν τον Υπουργό...
Ακριβώς για τα παραπάνω θα μπει όριο 30 , καλλίτερη ανάλυση του γιατί δεν υπάρχει
η ταχύτητα είναι ο λόγος που ενας σπασμένος προφυλακτήρας γίνεται πολύνεκρο , επιβαρύνει δηλ τα αποτελέσματα μιας βλακείας που θα ήταν απλή ανταλλαγή δηλώσεων
για τις βλακείες θα χρειαζόταν ένας αστυνομικός ανά όχημα
για τον έλεγχο της ταχύτητας και τα κόκκινα φανάρια μερικές χιλιάδες κάμερες -που δεν θα χρειαστεί να πάρουν και σύνταξη
- και βγάζουν και καλά €€€ για προμήθειες διαγωνισμούς κλπ WIN WIN φάση
-
Το όριο των 30 χλμ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ , αλλά μόνο τα στενά .
-
Ακριβώς αυτό!!! Στις μεγάλες οδικές αρτηρίες θα υπάρχει άλλο όριο. Κανεις δεν είπε αχαρνων Πατησίων Κηφησιάς να είναι όριο 30.
-
Η πολυ μικρη ταχυτητα κινησης, αυξανει την κινηση και τον εκνευρισμο φυσικα
-
Οι παρασύρσεις πεζών είναι η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία ατυχημάτων σε ότι αφορά σε τραυματίες και νεκρούς (μετά τα δίτροχα) στην Ελλάδα και αν κυκλοφορείτε πεζοί εκεί έξω σίγουρα θα είστε υπέρμαχοι του μέτρου γιατί οι περισσότεροι εποχούμενοι νύχτα το πήραν το δίπλωμα και έχουν γραμμένο στα π@π@ρια τους τον ΚΟΚ.
Eντός πόλης όριο 30χλμ με νέο σχέδιο ΚΟΚ!