Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eντός πόλης όριο 30χλμ με νέο σχέδιο ΚΟΚ!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Eντός πόλης όριο 30χλμ με νέο σχέδιο ΚΟΚ!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    20
    49
    493
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      parikon last edited by

      Παιδιά οι Ελβετοί το έχουν ήδη κάνει αυτό με τα 30 χιλιόμετρα σε κατοικημένες περιοχές βέβαια εκεί δεν κυκλοφορούν και τόσα αμάξια όπως εδώ, ο κόσμος κυκλοφορεί με τη συγκοινωνία.

      Και μάλιστα με πολύ έξυπνο τρόπο: Κινείσαι σε μονόδρομο και κάθε 20 μέτρα αναγκάζεσαι να κάνεις ζιγκ ζαγκ διότι έχουν ρυθμίσει τις θέσεις παρκαρίσματος έτσι ώστε να μη μπορείς να αναπτύξεις ταχύτητα.Το είχα απορία όταν είχα πάει την πρώτη φορά, επίσης δεν υπάρχει περίπτωση να σταθείς σε διάβαση και να μη σταματήσει το αυτοκλινητο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • D
        dublin last edited by

        Στη Ζυρίχη κατά λάθος ήμουν στην άκρη του πεζοδρομίου και χαζευα κάτι κτήρια, και συνειδητοποιώ ότι δεν κινείται τίποτα. Γυρνάω και είχε σταματήσει όλη η κίνηση! Μπροστά μπροστά ήταν μία κυρία με μία ασημί Porsche και απλά με κοιτούσε, χωρίς ίχνος εκνευρισμού/απορίας/ή οποιουδήποτε συναισθήματος. Δεν ήθελα να περάσω, αλλά ντράπηκα τόσο πολύ που χαιρέτησα και πέρασα απέναντι.

        Πανέμορφη χώρα, επίσης, και πάρα πολύ περήφανοι κάτοικοι για την ομοσπονδία τους και το απίστευτα δημοκρατικό τους σύστημα.

        Τα εθνικά κράτη μας φάγανε εδώ στα Μπαλκανια..

        Στο Nottingham ένα φεγγάρι, χάσαμε λεωφορείο γιατί έφυγε 1-2 λεπτά νωρίτερα, και η Βελγίδα φίλη μου εκνευρίστηκε τόσο πολύ, έκανε επίσημο παράπονο, διερευνήθηκε (!) το περιστατικό, και της έδωσαν δέκα δωρεάν διαδρομές για αποζημίωση!

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • 9
          993cc last edited by

          Η παραλιακή στην Αθήνα είναι γεμάτη σπίτια και πολυκατοικίες χωρίς παράδρομο (ή μπαριέρες φυσικά) σε πολύ μεγάλο τμήμα της αρκετών χιλιομέτρων και διαφορετικών δήμων. Βασικά βγαίνεις από την πόρτα σου και μπροστά σου είναι η λεωφόρος. Δεν αντιλέγω ότι  μπορεί να εξαιρείται από τις κατοικημένες ζώνες αλλά είναι κομμάτι περίεργοι οι ορισμοί. Στην Συγγρού ας πούμε που βγαίνεις πρώτα σε παράδρομο στο μεγαλύτερο τμήμα (αν και έχει ελάχιστες κατοικίες εκεί) ναι, το καταλαβαίνω.

          Σε κάθε περίπτωση επειδή δεν υπάρχει αστυνόμευση από την τροχαία μέσα σε πόλεις αλλά ούτε και λογική δυστυχώς όποιοι νόμοι και να αλλάξουν δεν έχει νόημα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 10
          • P
            parikon last edited by

            Το έχω πάθει και εγώ στη Ζυρίχη αυτό μιλούσαμε πλάτη στο δρόμο, ένα μέτρο από τη διάβαση και έιχαν σταματήσει τα αυτοκίνητα.Ούτε κόρνες ούτε τίποτα γύρισα καταλάθος και βλέπω τον οδηγό να μου δείχνει περάστε.Ζήτησα συγνώμη και απομακρύνθηκα από τη διάβαση.Αλλά έχουν και αυτοί τα άσχημά τους.Δευτέρα βράδυ 10 η ώρα ψάχναμε για ανοιχτό μπαρ σε όλο το κέντρο της Ζυρίχης.Αυτό μόνο Βενετία το ξανασυνάντησα.

            Στο Παρίσι σε μετρό έιχα πατήσει καταλάθος μίας γυναίκας το πόδι και μου ζήτησε συγνώμη.Εδώ Αθήνα θα μου έλεγε στην καλύτερη περίπτωση ¨πρόσεχε ρε μα..κα¨.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • 9
              993cc last edited by

              Και στην Αγγλία συνέβαινε/συμβαίνει αυτό και σε πολλές άλλες χώρες δυτικά από μας αλλά όχι βέβαια στο κέντρο του Λονδίνου πιο έξω. Κάποιοι μπαγλαμάδες φοιτητές δικοί μας τότε το έκαναν για πλάκα για να σταματάνε τα αυτοκίνητα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Στην Αγγλία παντού συμβαίνει αυτό με τις διαβάσεις, και στο Λονδίνο.

                Βγαίνοντας off topic όμως, έχοντας ζήσει χρόνια στην Αγγλία και έχοντας πάει σε πολλές χώρες για επίσκεψη/δουλειά, αυτή που δεν αντέχω είναι η Ελβετία. Χώρα που μισεί τα αυτοκίνητα και την οδήγηση. Μόνο για σοκολάτες και ρολόγια κάνει. 1000 φορές η γειτονική Ιταλία! Αυτά και sorry για το off topic.

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • C
                  criuser last edited by

                  Πάντως για την χώρα μας , οι γκαζιάρηδες των στενών , οι οδηγοί μηχανών που θέλουν να είναι οι αυτοκράτορες των δρόμων και όσοι παράγουν θόρυβο με εξατμίσεις ή και ηχεία , είναι μία μάστιγα που πρέπει να μαζευτεί ...

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 13
                  • storm
                    storm last edited by

                    Εγώ προτείνω να ψηφιστεί ένας νέος καινοτόμος νόμος που θα έχει πολλά ωφέλη.

                    Ωφέλη και για το περιβάλλον και για την σωματική υγεία των πολιτών αλλά και για πολλούς κλάδους επιχειρήσεων. Θα φέρει και ανάπτυξη και επενδύσεις.

                    Προτείνω λοιπόν ένα νέο νομοσχέδιο που θα επιβάλει εντός του αστικού ιστού οι οδηγοί και οι συνεπιβάτες (αν υπάρχουν) αντί να είναι μέσα στα αυτοκίνητα και να θρέφουν κ@λους, να είναι από έξω και να σμπρώχνουν τα αυτοκίνητα με σβηστή την μηχανή.

                    Μόνο θετικά προσφέρει ένα τέτοιο μέτρο.

                    Κανονικά θα έπρεπε στα μαθήματα οδήγησης να έχει και μία τέτοια ενότητα. Σμπρώξιμο αυτοκινήτου. Και στην πρακτική εξάσκηση με σμπρώξιμο να γίνεται και παρκάρισμα.

                    Ελπίζω να διαβάζει κάποιος από το υπουργείο, είναι φοβερή ιδέα αυτή.

                    υ.γ. χαραμίζομαι εδώ μέσα. Μου αξίζει ένα έδρανο βουλής. Καλύτεροι είναι οι άλλοι εκεί μέσα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 25
                    • P
                      peta last edited by

                      σε κατοικημένες περιοχές οσφριζομαι.

                      Θα δείξει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 16
                      • M
                        mairy_ last edited by

                        Παιδια μενω σε χωριο 5.000 κατοικων. Σε ολα τα δρομακια του χωριου εχει οριο 30. Και επισης οταν οι οδηγοι βλεπουν γατες η παιδια στο δρομο εχουν το νου τους και κοβουν κι αλλο ταχυτητα. Τον τελευταιο καιρο ακομα και μεσα στην Στουτγκαρδη εχουν οριο ταχυτητας 40. Ο λογος που το κανουν ειναι 1ον λογω ρυπανσης απο τις γκαζιες και 2ον λογω ηχορρυπανσης. Και αμα θες τρεξε παραπανω. Παντου εχει ρανταρ..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 25
                        • M
                          megane98hp last edited by

                          Εδώ δεν τηρούνταν το 50 θα τηρηθεί το 30?

                          Θεωρητικα όπως είναι η πλειοψηφία των ελληνικων πόλεων είναι σωστό το μέτρο. Το ότι γενικά κανείς δεν ακολουθεί τα όρια δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχει ενας μπούσουλας. Και η δολοφονία απαγορεύεται αλλά γίνονται συνέχεια οπότε πρέπει να πληρώσεις για την παρανομια. Έλεγα λοιπόν ότι οι δρόμοι μας σε μεγάλο βαθμό δεν είναι για 50. Δεν μιλάω για 2,3 κλπ λωρίδες ανα κατεύθυνση, αλλά για την μεση ελληνική πόλη. Είναι χαμηλό το 30? Ναι είναι φυσικά. Όταν όμως επικρατεί αυτό το χάος με τους στενούς δρόμους, με τα αυτοκινητα παρκαρισμένα δεξιά αριστερά, με τα ανύπαρκτα πεζοδρόμια, με τους πεζούς που πετάγονται από παντού, για τα μηχανάκια που σε περνάνε από πάνω από κάτω από αριστερά και δεξιά, τελικά ίσως να μην είναι πολύ κακό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 17
                          • piliourits
                            piliourits last edited by

                            Ακριβώς όπως το λέει ο Megane!

                            Στο Βόλο έγινε μια βελτίωση, roundabouts σε όλες σχεδόν τις μεγάλες διασταυρώσεις, μειώνοντας πολύ τις στάσεις σε φανάρια (άλλο αν έχουμε άλλα τρελά, όπως το ανεξέλεγκτο διπλο-τριπλό-παρκάρισμα έγινε θεσμός, που γ@μουν εντελώς την κίνηση). Η μη στάση σε φανάρι, κάνει τους οδηγούς να αντιμετωπίζουν τους λίγο φαρδύτερους δρόμους ως λεωφόρους ταχείας κυκλοφορίας και το να περάσει ένα πεζός στο απέναντι πεζοδρόμιο είναι άθλος με κίνδυνο της ζωής του (κι ας έχουν τα roundabouts διαγράμιση διάβασης πεζών σε κάθε είσοδο-έξοδο)! Τουλάχιστον ας είναι επίσημα και να φαίνεται παράνομος αυτός ο τρόπος οδήγησης μέσα στη πόλη, έτσι κι αλλιώς, κανένας δεν θα τον αστυνομεύσει...

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 14
                            • P
                              parikon last edited by

                              https://extranet.who.int/roadsafety/death-on-the-roads/#ticker

                              Τελευταίες αποφάσεις του ΠΟΥ λόγω 1.354.840 θανάτων παγκοσμίως που οφείλονται στα τροχαία ατυχήματα.Χώρια πόσοι μένουν χωρίς πόδια,ανάπηροι εγκεφαλικά, κτλ.

                              Παγκόσμιες μειώσεις ορίων ταχύτητας : 30 km/h εντός πόλης , 60 km/h περιαστικά , 90 km/h αυτοκινητόδρομοι.

                              Εμείς αποφασίζουμε εσείς εκτελείται τις εντολές μας διότι αφορά την παγκόσμια υγεία των ανθρώπων.Αν δεν σας αρέσει θα σας κλείσουμε στα σπίτια σας γιατί δεν πρέπει να πεθαίνει κανένας άνθρωπος στο δρόμο.

                              Επιτέλους ήρθε ο καιρός να αντιμετωπίσουμε και αυτή την 'πανδημία' μετά την επιτυχία μας κατά του covid-19.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 16
                              • alexandros-k
                                alexandros-k last edited by

                                Πως φαινεται οτι στρωνουν το χαλι για τα ηλεκτρικα.... !?!?!!  Τωρα τι σχεση εχει ο ΠΟΥ με τα ηλεκτρικαα???? Ολοι στην ιδια κλίκα ανηκουν

                                1 Reply Last reply Reply Quote 16
                                • K
                                  kalmik last edited by

                                  Αναρωτιέμαι αν κάποιος από τους 'υποστηρικτές' των 30χλμ. προσπαθήσει να πάει στη δουλειά του εντός πόλης (Αθήνας, Θεσσαλονίκης) τηρώντας το όριο, πότε θα φτάσει. Μέσα στην πόλη τα 30χλμ. μπορεί να είναι από επικίνδυνα γρήγορα ως τραγικά αργά. Αλλά έτσι είναι....Πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι. Όταν δεν έχουμε κυβέρνηση ειδικών αλλά κυβερνούν οι δημοσιοσχεσάδες της πολιτικής ορθότητας, τέτοια νομοθετικά εξαμβλώματα θα έχουμε.

                                  Εν τω μεταξύ στο δρόμο μας περνούν .'super' πατίνια με 50χλμ/ώ. και πάνω, τα μισά μηχανάκια περνάνε με κόκκινο, ανάποδα στους μονόδρομους, στην αντίθετη λωρίδα (έχετε περάσει ποτέ από Πατησίων εκεί που δεν έχει νησίδα), οι μισοί και πάνω οδηγοί μιλάνε στο κινητό, μόλις ανάψει πράσινο το σκέφτεσαι να ξεκινήσεις και φεύγεις με επιφύλαξη γιατί όλος και κάποιος κάφρος θα 'σφάξει' το κόκκινο από τη διασταύρωση,  τα stop είναι διακοσμητικά, διαγραμμίσεις δεν υπάρχουν σε κεντρικούς δρόμους, να πω και άλλα; Τα 30χλμ. όριο στην πόλη μάραναν τον Υπουργό...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 17
                                  • monman2
                                    monman2 @kalmik last edited by

                                    'super' πατίνια με 50χλμ/ώ. και πάνω

                                    τα μισά μηχανάκια περνάνε με κόκκινο,

                                    ανάποδα στους μονόδρομους

                                    στην αντίθετη λωρίδα (έχετε περάσει ποτέ από Πατησίων εκεί που δεν έχει νησίδα)

                                    οι μισοί και πάνω οδηγοί μιλάνε στο κινητό,

                                    μόλις ανάψει πράσινο το σκέφτεσαι να ξεκινήσεις και φεύγεις με επιφύλαξη γιατί όλος και κάποιος κάφρος θα 'σφάξει' το κόκκινο από τη διασταύρωση

                                    τα stop είναι διακοσμητικά, διαγραμμίσεις δεν υπάρχουν σε κεντρικούς δρόμους, να πω και άλλα; Τα 30χλμ. όριο στην πόλη μάραναν τον Υπουργό...

                                    Ακριβώς για τα παραπάνω θα μπει όριο 30 , καλλίτερη ανάλυση του γιατί δεν υπάρχει

                                    η ταχύτητα είναι ο λόγος που ενας σπασμένος προφυλακτήρας γίνεται πολύνεκρο , επιβαρύνει δηλ τα αποτελέσματα μιας βλακείας που θα ήταν απλή ανταλλαγή δηλώσεων

                                    για τις βλακείες θα χρειαζόταν ένας αστυνομικός ανά όχημα

                                    για τον έλεγχο της ταχύτητας και τα κόκκινα φανάρια μερικές χιλιάδες κάμερες -που δεν θα χρειαστεί να πάρουν και  σύνταξη- και βγάζουν και καλά €€€ για προμήθειες διαγωνισμούς κλπ   WIN WIN φάση

                                    Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Το όριο των 30 χλμ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ , αλλά μόνο τα στενά .

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 15
                                      • O
                                        orestis82 @criuser last edited by

                                        Ακριβώς αυτό!!! Στις μεγάλες οδικές αρτηρίες θα υπάρχει άλλο όριο. Κανεις δεν είπε αχαρνων Πατησίων Κηφησιάς να είναι όριο 30.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Η πολυ μικρη ταχυτητα κινησης, αυξανει την κινηση και τον εκνευρισμο φυσικα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                          • 106s16
                                            106s16 last edited by

                                            Οι παρασύρσεις πεζών είναι  η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία ατυχημάτων σε ότι αφορά σε τραυματίες και νεκρούς (μετά τα δίτροχα) στην Ελλάδα και αν κυκλοφορείτε πεζοί εκεί έξω σίγουρα θα είστε υπέρμαχοι του μέτρου γιατί οι περισσότεροι εποχούμενοι νύχτα το πήραν το δίπλωμα και έχουν γραμμένο στα π@π@ρια τους τον ΚΟΚ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr