Jul 10, 2018, 10:40 PM

Ο χρήστης nickolas έγραψε:

Peugeot 307 1400cc 75hp!Μοντέλο 2001,το αγόρασα μεταχειρισμένο με 144.000χλμ περίπου.Τώρα έχει 260.000χλμ.Η πιο σοβαρή βλάβη που με άφησε στο δρόμο και χρειάστηκα οδική βοήθεια,ήταν πέρσι το Σεπτέμβριο όπου τελείωσαν τα καρβουνάκια του δυναμό.Με 60€ ανταλλακτικό κι εργασία 'καθάρισα'.Εχθές άλλαξα λάδια και ο μηχανικός το άκουσε σαν καινούριο απ΄ότι μου είπε.Φυσικά το συντηρώ όπως πρέπει.Λάδια κάθε 10.000χλμ,αντί 15.000χλμ που λέει ο κατασκευαστής,Βαλβολίνες στις 40.000χλμ μπουζί στις 30.000χλμ.Άλλαξα πέρσι ιμάντα χρονισμού,αντλία νερού και ιμάντα δυναμό.Βλάβη ευτυχώς δεν έχει βγάλει.Αλλά πλέον είναι 'ηλικιωμένο' και δεν αποκλείεται να βγάλει κάτι.

Δεν το συντηρείς όπως πρέπει. Το συντηρείς όπως θέλεις (και δικαίωμά σου).
Μην νομίζεις όμως ότι αν δεν έκανες πρόωρες αλλαγές λαδιών, θα σου έβγαζε πρόβλημα το μοτέρ σου.
Πρόωρες αλλαγές μπουζί γενικά είναι τελείως αχρείαστες (αρκεί βέβαια να μπαίνουν τα κατάλληλα μπουζί).
Επίσης βαλβολίνες ανά 40.000χλμ. είναι υπερβολή (εκτός και αν το 'τρέχεις')
Αν θέλεις να κάνεις κάτι καλό στο αυτοκίνητό σου, κατέβασε και καθάρισε το ντεπόζιτο και μην ξεχνάς να αλλάξεις το φίλτρο καυσίμου αν υπάρχει.

Είναι ενα πράγμα που λέγεται αίσθηση. Η βαλβολινη και στα 100.000 θα σε πάει στο προορισμό σου, και το λάδι στα 15.000 θα λιπαινει, όμως σε κάποιους αρέσει να κουμπωνουν οι ταχύτητες σαν βούτυρο και το μοτέρ να ακούγεται σαν βελούδο. Αυτό βέβαια κοστίζει.