Έχω διάγραμμα της ιπποδύναμης. Αυτό δείχνει πως η ιπποδύναμη είναι σταδιακά αυξανόμενη μέχρι 5.700 και από εκεί μέχρι τις 6.700 όπου η γραμμή της ιπποδύναμης πάει ευθεία, βρίσκεται η μέγιστη τιμή της, ενώ από εκεί και μετά μέχρι τις 7.800 που πάει πέφτει (άρα αν και στροφάρει, η ιπποδύναμη κατεβαίνει). Θεωρητικά δεν έχει νόημα να ξεπερνώ τις 7.000 χονδρικά;;; Η ροπή δεν έχει καμία σχέση με το όλο θέμα;;;; Αν είχε κόφτη θα άλλαζα όπως όλοι σχεδόν, πριν από αυτόν αλλά τώρα δεν υπάρχει αυτό το ακριβές όριο στροφών που να μην το ξεπερνώ, έχοντας ταχύτητα μέσα (π.χ. από 2α σε 3η).
g117
@g117
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by g117
-
RE: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση
-
RE: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση
Ανάλυσα στο ερώτημα μου διάφορες παραμέτρους αλλά δεν είπα για ποιο ακριβώς αμάξι μιλώ, αυτό είναι ένα Toyota Starlet P80 με μοτέρ 2E 1.3 με καρμπυρατέρ.
-
Αλλαγές για μέγιστη απόδοση
Καλησπέρα. Έχω απορία σχετικά με τις αλλαγές ταχυτήτων για την επίτευξη της γρηγορότερης επιτάχυνσης και απόδοσης. Έχω αυτοκίνητο δίχως κόφτη που στροφάρει μέχρι 7.800, η μέγιστη ιπποδύναμη βρίσκεται από τις 5.700 έως τις 6.700 και η μέγιστη ροπή στις 4.400. Να αλλάζω λίγο πριν το μέγιστο στροφάρισμα ή όχι;;; Ενώ γενικότερα θα ήθελα κάποιες συμβουλές για το θέμα σχετικά.
-
RE: Αλλαγές για μέγιστη απόδοση
Καλησπέρα. Έχω απορία σχετικά με τις αλλαγές ταχυτήτων για την επίτευξη της γρηγορότερης επιτάχυνσης και απόδοσης. Έχω αυτοκίνητο δίχως κόφτη που στροφάρει μέχρι 7.800, η μέγιστη ιπποδύναμη βρίσκεται από τις 5.700 έως τις 6.700 και η μέγιστη ροπή στις 4.400. Να αλλάζω λίγο πριν το μέγιστο στροφάρισμα ή όχι;;; Ενώ γενικότερα θα ήθελα κάποιες συμβουλές για το θέμα σχετικά.
-
RE: Μπερδέματα και συναφή !
Ξέρει κανείς άλλος τι μπορεί να συμβαίνει;;;
-
RE: Μπερδέματα και συναφή !
Nissan Sunny (N13) με κινητήρα GA14S (1.392cc - 80HP, 12v). Δεν ξέρω ακριβώς την μάρκα/είδος/στοιχεία του καρμπυρατέρ.
-
Μπερδέματα και συναφή !
Εδώ και καιρό αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Το αμάξι μου όταν είναι κρύο μπερδεύει, είναι σαν μπουκωμένο και καμιά φορά δεν κρατάει και ρελαντί ή κρατάει πολύ χαμηλό. Όσο ζεσταίνεται η μηχανή αρχίζει και βελτιώνεται και μετά από λίγη ώρα λειτουργίας και ενώ έχει ζεσταθεί καλά τότε το πρόβλημα περιορίζεται σε κάποια μπερδέματα και σκορτσάρισμα-κλώτσημα στις χαμηλές στροφές (από τις 2,5 και κάτω) και πιο συγκεκριμένα όταν από εκεί δίνω γκάζι απότομα (όσο πιο απότομα τόσο πιο έντονο είναι). Π.χ. είμαι 2α με 1,5 χιλιάδες στροφές και δίνω απότομα γκάζι και μέχρι να περάσει τις 2,5 είτε δυσκολεύεται να στροφάρει, είτε κλωτσάει σαν να κόβει καύσιμο και να ξαναδίνει μετά από λίγο, είτε μπουκώνει.
Πριν 1 μήνα έγινε σέρβις και πλανίστηκε η κυλινδοκεφαλή αφού εντοπίστηκαν σε ένα μέρος της φαγώματα-φθορές με αποτέλεσμα να μην είναι πλήρως στεγανοποιημένη, ενώ λίγο αργότερα φτιάχτηκαν κάτι καλωδιώσεις στο καρμπυρατέρ και στο ντρισιμπιτέρ και έγινε και ρύθμισμα και καθάρισμα στο καρμπυρατέρ. Το πρόβλημα εξαφανίστηκε για λίγο με το αμάξι στο ξεκίνημα ως κρύο να κρατά 1,5 με 2 χιλιάδες στροφές για 1 λεπτό περίπου έως να πέσουν στις 900 (είτε ομαλά, είτε απότομα), ενώ ενίοτε αυτό γινόταν και με ένα πάτημα του γκαζιού λίγο μετά το ξεκίνημα του κινητήρα. Έπειτα από 2 εβδομάδες όλο αυτό με το ρελαντί έπαψε και άρχισε να κρατάει όσο κρατάει και ζεστό, ενώ σχεδόν ταυτόχρονα άρχισε ξανά το πρόβλημα σε μικρό βαθμό έως που τώρα έπειτα από 1 μήνα δηλαδή είναι στην ίδια κατάσταση με πριν!
Υ.Γ.: Το αμάξι είναι του 1988 και αν και παλιό δεν είναι σε καμία περίπτωση ερείπιο, ούτε αντιμετωπίζει άλλο πρόβλημα και ούτε είχα άλλο πρόβλημα γενικότερα.
Τι μπορεί να φταίει;;;
-
RE: Μπερδέματα και συναφή !
Εδώ και καιρό αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Το αμάξι μου όταν είναι κρύο μπερδεύει, είναι σαν μπουκωμένο και καμιά φορά δεν κρατάει και ρελαντί ή κρατάει πολύ χαμηλό. Όσο ζεσταίνεται η μηχανή αρχίζει και βελτιώνεται και μετά από λίγη ώρα λειτουργίας και ενώ έχει ζεσταθεί καλά τότε το πρόβλημα περιορίζεται σε κάποια μπερδέματα και σκορτσάρισμα-κλώτσημα στις χαμηλές στροφές (από τις 2,5 και κάτω) και πιο συγκεκριμένα όταν από εκεί δίνω γκάζι απότομα (όσο πιο απότομα τόσο πιο έντονο είναι). Π.χ. είμαι 2α με 1,5 χιλιάδες στροφές και δίνω απότομα γκάζι και μέχρι να περάσει τις 2,5 είτε δυσκολεύεται να στροφάρει, είτε κλωτσάει σαν να κόβει καύσιμο και να ξαναδίνει μετά από λίγο, είτε μπουκώνει.
Πριν 1 μήνα έγινε σέρβις και πλανίστηκε η κυλινδοκεφαλή αφού εντοπίστηκαν σε ένα μέρος της φαγώματα-φθορές με αποτέλεσμα να μην είναι πλήρως στεγανοποιημένη, ενώ λίγο αργότερα φτιάχτηκαν κάτι καλωδιώσεις στο καρμπυρατέρ και στο ντρισιμπιτέρ και έγινε και ρύθμισμα και καθάρισμα στο καρμπυρατέρ. Το πρόβλημα εξαφανίστηκε για λίγο με το αμάξι στο ξεκίνημα ως κρύο να κρατά 1,5 με 2 χιλιάδες στροφές για 1 λεπτό περίπου έως να πέσουν στις 900 (είτε ομαλά, είτε απότομα), ενώ ενίοτε αυτό γινόταν και με ένα πάτημα του γκαζιού λίγο μετά το ξεκίνημα του κινητήρα. Έπειτα από 2 εβδομάδες όλο αυτό με το ρελαντί έπαψε και άρχισε να κρατάει όσο κρατάει και ζεστό, ενώ σχεδόν ταυτόχρονα άρχισε ξανά το πρόβλημα σε μικρό βαθμό έως που τώρα έπειτα από 1 μήνα δηλαδή είναι στην ίδια κατάσταση με πριν!
Υ.Γ.: Το αμάξι είναι του 1988 και αν και παλιό δεν είναι σε καμία περίπτωση ερείπιο, ούτε αντιμετωπίζει άλλο πρόβλημα και ούτε είχα άλλο πρόβλημα γενικότερα.
Τι μπορεί να φταίει;;;
-
RE: Toyota Starlet
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αν εισαι πανω απο 18 χρονων εχεις προβλημα. Κουλομαρια... To starlet καλυτερη οδικη συμπεριφορα απο 206...
Εχεις εκεινη τη παππουδοκορολλα με το μισο σασσι στο ταφο και βγηκες να υπερασπιστεις τα τογιοτα παιδι ανθρωπος..Είπαμε τα ξέρεις όλα, είσαι οδηγάρα, δεν χωράνε αντιρρήσεις στα λεγόμενα σου! Έχουμε όλοι πρόβλημα! Δεν θέλω να το συνεχίσω άλλο, δεν είναι αυτός ο σκοπός αυτής της συζήτησης. Τέλος.