-
Εδώ και καιρό αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Το αμάξι μου όταν είναι κρύο μπερδεύει, είναι σαν μπουκωμένο και καμιά φορά δεν κρατάει και ρελαντί ή κρατάει πολύ χαμηλό. Όσο ζεσταίνεται η μηχανή αρχίζει και βελτιώνεται και μετά από λίγη ώρα λειτουργίας και ενώ έχει ζεσταθεί καλά τότε το πρόβλημα περιορίζεται σε κάποια μπερδέματα και σκορτσάρισμα-κλώτσημα στις χαμηλές στροφές (από τις 2,5 και κάτω) και πιο συγκεκριμένα όταν από εκεί δίνω γκάζι απότομα (όσο πιο απότομα τόσο πιο έντονο είναι). Π.χ. είμαι 2α με 1,5 χιλιάδες στροφές και δίνω απότομα γκάζι και μέχρι να περάσει τις 2,5 είτε δυσκολεύεται να στροφάρει, είτε κλωτσάει σαν να κόβει καύσιμο και να ξαναδίνει μετά από λίγο, είτε μπουκώνει.
Πριν 1 μήνα έγινε σέρβις και πλανίστηκε η κυλινδοκεφαλή αφού εντοπίστηκαν σε ένα μέρος της φαγώματα-φθορές με αποτέλεσμα να μην είναι πλήρως στεγανοποιημένη, ενώ λίγο αργότερα φτιάχτηκαν κάτι καλωδιώσεις στο καρμπυρατέρ και στο ντρισιμπιτέρ και έγινε και ρύθμισμα και καθάρισμα στο καρμπυρατέρ. Το πρόβλημα εξαφανίστηκε για λίγο με το αμάξι στο ξεκίνημα ως κρύο να κρατά 1,5 με 2 χιλιάδες στροφές για 1 λεπτό περίπου έως να πέσουν στις 900 (είτε ομαλά, είτε απότομα), ενώ ενίοτε αυτό γινόταν και με ένα πάτημα του γκαζιού λίγο μετά το ξεκίνημα του κινητήρα. Έπειτα από 2 εβδομάδες όλο αυτό με το ρελαντί έπαψε και άρχισε να κρατάει όσο κρατάει και ζεστό, ενώ σχεδόν ταυτόχρονα άρχισε ξανά το πρόβλημα σε μικρό βαθμό έως που τώρα έπειτα από 1 μήνα δηλαδή είναι στην ίδια κατάσταση με πριν!
Υ.Γ.: Το αμάξι είναι του 1988 και αν και παλιό δεν είναι σε καμία περίπτωση ερείπιο, ούτε αντιμετωπίζει άλλο πρόβλημα και ούτε είχα άλλο πρόβλημα γενικότερα.
Τι μπορεί να φταίει;;;
-
Εδώ και καιρό αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Το αμάξι μου όταν είναι κρύο μπερδεύει, είναι σαν μπουκωμένο και καμιά φορά δεν κρατάει και ρελαντί ή κρατάει πολύ χαμηλό. Όσο ζεσταίνεται η μηχανή αρχίζει και βελτιώνεται και μετά από λίγη ώρα λειτουργίας και ενώ έχει ζεσταθεί καλά τότε το πρόβλημα περιορίζεται σε κάποια μπερδέματα και σκορτσάρισμα-κλώτσημα στις χαμηλές στροφές (από τις 2,5 και κάτω) και πιο συγκεκριμένα όταν από εκεί δίνω γκάζι απότομα (όσο πιο απότομα τόσο πιο έντονο είναι). Π.χ. είμαι 2α με 1,5 χιλιάδες στροφές και δίνω απότομα γκάζι και μέχρι να περάσει τις 2,5 είτε δυσκολεύεται να στροφάρει, είτε κλωτσάει σαν να κόβει καύσιμο και να ξαναδίνει μετά από λίγο, είτε μπουκώνει.
Πριν 1 μήνα έγινε σέρβις και πλανίστηκε η κυλινδοκεφαλή αφού εντοπίστηκαν σε ένα μέρος της φαγώματα-φθορές με αποτέλεσμα να μην είναι πλήρως στεγανοποιημένη, ενώ λίγο αργότερα φτιάχτηκαν κάτι καλωδιώσεις στο καρμπυρατέρ και στο ντρισιμπιτέρ και έγινε και ρύθμισμα και καθάρισμα στο καρμπυρατέρ. Το πρόβλημα εξαφανίστηκε για λίγο με το αμάξι στο ξεκίνημα ως κρύο να κρατά 1,5 με 2 χιλιάδες στροφές για 1 λεπτό περίπου έως να πέσουν στις 900 (είτε ομαλά, είτε απότομα), ενώ ενίοτε αυτό γινόταν και με ένα πάτημα του γκαζιού λίγο μετά το ξεκίνημα του κινητήρα. Έπειτα από 2 εβδομάδες όλο αυτό με το ρελαντί έπαψε και άρχισε να κρατάει όσο κρατάει και ζεστό, ενώ σχεδόν ταυτόχρονα άρχισε ξανά το πρόβλημα σε μικρό βαθμό έως που τώρα έπειτα από 1 μήνα δηλαδή είναι στην ίδια κατάσταση με πριν!
Υ.Γ.: Το αμάξι είναι του 1988 και αν και παλιό δεν είναι σε καμία περίπτωση ερείπιο, ούτε αντιμετωπίζει άλλο πρόβλημα και ούτε είχα άλλο πρόβλημα γενικότερα.
Τι μπορεί να φταίει;;;
-
Εδώ και καιρό αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Το αμάξι μου όταν είναι κρύο μπερδεύει, είναι σαν μπουκωμένο και καμιά φορά δεν κρατάει και ρελαντί ή κρατάει πολύ χαμηλό. Όσο ζεσταίνεται η μηχανή αρχίζει και βελτιώνεται και μετά από λίγη ώρα λειτουργίας και ενώ έχει ζεσταθεί καλά τότε το πρόβλημα περιορίζεται σε κάποια μπερδέματα και σκορτσάρισμα-κλώτσημα στις χαμηλές στροφές (από τις 2,5 και κάτω) και πιο συγκεκριμένα όταν από εκεί δίνω γκάζι απότομα (όσο πιο απότομα τόσο πιο έντονο είναι). Π.χ. είμαι 2α με 1,5 χιλιάδες στροφές και δίνω απότομα γκάζι και μέχρι να περάσει τις 2,5 είτε δυσκολεύεται να στροφάρει, είτε κλωτσάει σαν να κόβει καύσιμο και να ξαναδίνει μετά από λίγο, είτε μπουκώνει.
Πριν 1 μήνα έγινε σέρβις και πλανίστηκε η κυλινδοκεφαλή αφού εντοπίστηκαν σε ένα μέρος της φαγώματα-φθορές με αποτέλεσμα να μην είναι πλήρως στεγανοποιημένη, ενώ λίγο αργότερα φτιάχτηκαν κάτι καλωδιώσεις στο καρμπυρατέρ και στο ντρισιμπιτέρ και έγινε και ρύθμισμα και καθάρισμα στο καρμπυρατέρ. Το πρόβλημα εξαφανίστηκε για λίγο με το αμάξι στο ξεκίνημα ως κρύο να κρατά 1,5 με 2 χιλιάδες στροφές για 1 λεπτό περίπου έως να πέσουν στις 900 (είτε ομαλά, είτε απότομα), ενώ ενίοτε αυτό γινόταν και με ένα πάτημα του γκαζιού λίγο μετά το ξεκίνημα του κινητήρα. Έπειτα από 2 εβδομάδες όλο αυτό με το ρελαντί έπαψε και άρχισε να κρατάει όσο κρατάει και ζεστό, ενώ σχεδόν ταυτόχρονα άρχισε ξανά το πρόβλημα σε μικρό βαθμό έως που τώρα έπειτα από 1 μήνα δηλαδή είναι στην ίδια κατάσταση με πριν!
Υ.Γ.: Το αμάξι είναι του 1988 και αν και παλιό δεν είναι σε καμία περίπτωση ερείπιο, ούτε αντιμετωπίζει άλλο πρόβλημα και ούτε είχα άλλο πρόβλημα γενικότερα.
Τι μπορεί να φταίει;;;
-
Τι αυτοκινητο, ποιος κινητηρας και ποιο καρμπυρλατερ φοραει?
-
Nissan Sunny (N13) με κινητήρα GA14S (1.392cc - 80HP, 12v). Δεν ξέρω ακριβώς την μάρκα/είδος/στοιχεία του καρμπυρατέρ.
-
Πρεπει να πας σε γνωστη καμπυρλατερτζη ο οποιος ομως να εχει και στοκ σε ανταλλακτικα γιατι στο εμποριο δεν υπαρχουν πλεον. Για τα πρωινα μπρδεματα η φουσκα στο καπακι του καρμπυρλατερ φταιει συνηθως και το θερμικο του τσοκ.
Για το μπερδεμα στο πατημα του γκαζιου τσεκαρετε την επιταχυνση του καμπυρλατερ.
Τσεκαρετε επισης τις πριζες στο ντρισιπιτερ και στην ηλεκτρονικη, πολλες φορες κοβετε το καλωδιο ακριβως μετα την επαφη. -
Nissan sunny 1,6 συγγενή μου εχει τα ιδια προβλήματα ή και σβηνει επιπλέον.Αν βρεις λυση και θυμηθείς ποσταρε την εδώ.
-
Ξέρει κανείς άλλος τι μπορεί να συμβαίνει;;;
-
σου απάντησε γνώστης και έμπειρος μηχανικός τι να κάνεις, κι συ ακόμα ψάχνεσαι...
-
@ilias-a said in Μπερδέματα και συναφή !:
Πρεπει να πας σε γνωστη καμπυρλατερτζη ο οποιος ομως να εχει και στοκ σε ανταλλακτικα γιατι στο εμποριο δεν υπαρχουν πλεον. Για τα πρωινα μπρδεματα η φουσκα στο καπακι του καρμπυρλατερ φταιει συνηθως και το θερμικο του τσοκ.
Για το μπερδεμα στο πατημα του γκαζιου τσεκαρετε την επιταχυνση του καμπυρλατερ.
Τσεκαρετε επισης τις πριζες στο ντρισιπιτερ και στην ηλεκτρονικη, πολλες φορες κοβετε το καλωδιο ακριβως μετα την επαφη.Εμένα σήμερα που το έβαλα μπροστά μετά από 2 μέρες πήρε αμέσως μπροστά αλλά μπερδευε...το έσβησα και το ξανά έβαλα μπροστά και δούλεψε μια χαρά χωρίς κανένα πρόβλημα...πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ;
-
@dimitris199 said in Μπερδέματα και συναφή !:
Εμένα σήμερα που το έβαλα μπροστά μετά από 2 μέρες πήρε αμέσως μπροστά αλλά μπερδευε...το έσβησα και το ξανά έβαλα μπροστά και δούλεψε μια χαρά χωρίς κανένα πρόβλημα...πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ;
Βρε Δημητρη σε ποιο αυτοκινητο και ποιο μοντελο αναφερεσαι?
Αν ειναι Ιαπωνας ή Κορεατης σε ποσοστο περιπου 90% πριν πατησεις μιζα πατας το πεταλι του γκαζιου για να κουρδισει η καστανια του τσοκ, επισης οταν ζεσταθει παλι πατας το γκαζι για να ξεκουρδισει (οταν κινησαι βεβαια ξεκουρδιζει "αυτοματα" καθως σιγουρα πατας το γκαζι). Υστερα σε αυτοκινητα 30+ ετων αν στο εκανε μια φορα δεν ειναι προβλημα, οσο καλοσυντηρημενο και να ειναι σιγουρα καποια μερη του (καλωδιωση π.χ.) ειναι γερασμενα και υπολειτουργουν. -
@ilias-a said in Μπερδέματα και συναφή !:
@dimitris199 said in Μπερδέματα και συναφή !:
Εμένα σήμερα που το έβαλα μπροστά μετά από 2 μέρες πήρε αμέσως μπροστά αλλά μπερδευε...το έσβησα και το ξανά έβαλα μπροστά και δούλεψε μια χαρά χωρίς κανένα πρόβλημα...πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ;
Βρε Δημητρη σε ποιο αυτοκινητο και ποιο μοντελο αναφερεσαι?
Αν ειναι Ιαπωνας ή Κορεατης σε ποσοστο περιπου 90% πριν πατησεις μιζα πατας το πεταλι του γκαζιου για να κουρδισει η καστανια του τσοκ, επισης οταν ζεσταθει παλι πατας το γκαζι για να ξεκουρδισει (οταν κινησαι βεβαια ξεκουρδιζει "αυτοματα" καθως σιγουρα πατας το γκαζι). Υστερα σε αυτοκινητα 30+ ετων αν στο εκανε μια φορα δεν ειναι προβλημα, οσο καλοσυντηρημενο και να ειναι σιγουρα καποια μερη του (καλωδιωση π.χ.) ειναι γερασμενα και υπολειτουργουν.Είναι γκολφ 1800 20vt
-
@dimitris199 said in Μπερδέματα και συναφή !:
Είναι γκολφ 1800 20vt
Δεν εχει καμπυρλατερ αυτο, ψεκαστο ειναι.
-
@ilias-a said in Μπερδέματα και συναφή !:
@dimitris199 said in Μπερδέματα και συναφή !:
Είναι γκολφ 1800 20vt
Δεν εχει καμπυρλατερ αυτο, ψεκαστο ειναι.
Οπότε να το θεωρήσω ως στιγμιαίο και όχι ως κάποιο πρόβλημα γτ έγινε μια φορά και μετά το σβήσε άναψε δούλευε μια χαρά
-
Θα το παρακολουθησεις τις επομενες μερες και αναλογα θα πραξεις.
Μπερδέματα και συναφή !