Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπερδέματα και συναφή !
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπερδέματα και συναφή !
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    14
    3639
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      g117 last edited by

      Εδώ και καιρό αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Το αμάξι μου όταν είναι κρύο μπερδεύει, είναι σαν μπουκωμένο και καμιά φορά δεν κρατάει και ρελαντί ή κρατάει πολύ χαμηλό. Όσο ζεσταίνεται η μηχανή αρχίζει και βελτιώνεται και μετά από λίγη ώρα λειτουργίας και ενώ έχει ζεσταθεί καλά τότε το πρόβλημα περιορίζεται σε κάποια μπερδέματα και σκορτσάρισμα-κλώτσημα στις χαμηλές στροφές (από τις 2,5 και κάτω) και πιο συγκεκριμένα όταν από εκεί δίνω γκάζι απότομα (όσο πιο απότομα τόσο πιο έντονο είναι). Π.χ. είμαι 2α με 1,5 χιλιάδες στροφές και δίνω απότομα γκάζι και μέχρι να περάσει τις 2,5 είτε δυσκολεύεται να στροφάρει, είτε κλωτσάει σαν να κόβει καύσιμο και να ξαναδίνει μετά από λίγο, είτε μπουκώνει.

      Πριν 1 μήνα έγινε σέρβις και πλανίστηκε η κυλινδοκεφαλή αφού εντοπίστηκαν σε ένα μέρος της φαγώματα-φθορές με αποτέλεσμα να μην είναι πλήρως στεγανοποιημένη, ενώ λίγο αργότερα φτιάχτηκαν κάτι καλωδιώσεις στο καρμπυρατέρ και στο ντρισιμπιτέρ και έγινε και ρύθμισμα και καθάρισμα στο καρμπυρατέρ. Το πρόβλημα εξαφανίστηκε για λίγο με το αμάξι στο ξεκίνημα ως κρύο να κρατά 1,5 με 2 χιλιάδες στροφές για 1 λεπτό περίπου έως να πέσουν στις 900 (είτε ομαλά, είτε απότομα), ενώ ενίοτε αυτό γινόταν και με ένα πάτημα του γκαζιού λίγο μετά το ξεκίνημα του κινητήρα. Έπειτα από 2 εβδομάδες όλο αυτό με το ρελαντί έπαψε και άρχισε να κρατάει όσο κρατάει και ζεστό, ενώ σχεδόν ταυτόχρονα άρχισε ξανά το πρόβλημα σε μικρό βαθμό έως που τώρα έπειτα από 1 μήνα δηλαδή είναι στην ίδια κατάσταση με πριν!

      Υ.Γ.: Το αμάξι είναι του 1988 και αν και παλιό δεν είναι σε καμία περίπτωση ερείπιο, ούτε αντιμετωπίζει άλλο πρόβλημα και ούτε είχα άλλο πρόβλημα γενικότερα.

      Τι μπορεί να φταίει;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        g117 last edited by

        Εδώ και καιρό αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Το αμάξι μου όταν είναι κρύο μπερδεύει, είναι σαν μπουκωμένο και καμιά φορά δεν κρατάει και ρελαντί ή κρατάει πολύ χαμηλό. Όσο ζεσταίνεται η μηχανή αρχίζει και βελτιώνεται και μετά από λίγη ώρα λειτουργίας και ενώ έχει ζεσταθεί καλά τότε το πρόβλημα περιορίζεται σε κάποια μπερδέματα και σκορτσάρισμα-κλώτσημα στις χαμηλές στροφές (από τις 2,5 και κάτω) και πιο συγκεκριμένα όταν από εκεί δίνω γκάζι απότομα (όσο πιο απότομα τόσο πιο έντονο είναι). Π.χ. είμαι 2α με 1,5 χιλιάδες στροφές και δίνω απότομα γκάζι και μέχρι να περάσει τις 2,5 είτε δυσκολεύεται να στροφάρει, είτε κλωτσάει σαν να κόβει καύσιμο και να ξαναδίνει μετά από λίγο, είτε μπουκώνει.

        Πριν 1 μήνα έγινε σέρβις και πλανίστηκε η κυλινδοκεφαλή αφού εντοπίστηκαν σε ένα μέρος της φαγώματα-φθορές με αποτέλεσμα να μην είναι πλήρως στεγανοποιημένη, ενώ λίγο αργότερα φτιάχτηκαν κάτι καλωδιώσεις στο καρμπυρατέρ και στο ντρισιμπιτέρ και έγινε και ρύθμισμα και καθάρισμα στο καρμπυρατέρ. Το πρόβλημα εξαφανίστηκε για λίγο με το αμάξι στο ξεκίνημα ως κρύο να κρατά 1,5 με 2 χιλιάδες στροφές για 1 λεπτό περίπου έως να πέσουν στις 900 (είτε ομαλά, είτε απότομα), ενώ ενίοτε αυτό γινόταν και με ένα πάτημα του γκαζιού λίγο μετά το ξεκίνημα του κινητήρα. Έπειτα από 2 εβδομάδες όλο αυτό με το ρελαντί έπαψε και άρχισε να κρατάει όσο κρατάει και ζεστό, ενώ σχεδόν ταυτόχρονα άρχισε ξανά το πρόβλημα σε μικρό βαθμό έως που τώρα έπειτα από 1 μήνα δηλαδή είναι στην ίδια κατάσταση με πριν!

        Υ.Γ.: Το αμάξι είναι του 1988 και αν και παλιό δεν είναι σε καμία περίπτωση ερείπιο, ούτε αντιμετωπίζει άλλο πρόβλημα και ούτε είχα άλλο πρόβλημα γενικότερα.

        Τι μπορεί να φταίει;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          g117 last edited by

          Εδώ και καιρό αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Το αμάξι μου όταν είναι κρύο μπερδεύει, είναι σαν μπουκωμένο και καμιά φορά δεν κρατάει και ρελαντί ή κρατάει πολύ χαμηλό. Όσο ζεσταίνεται η μηχανή αρχίζει και βελτιώνεται και μετά από λίγη ώρα λειτουργίας και ενώ έχει ζεσταθεί καλά τότε το πρόβλημα περιορίζεται σε κάποια μπερδέματα και σκορτσάρισμα-κλώτσημα στις χαμηλές στροφές (από τις 2,5 και κάτω) και πιο συγκεκριμένα όταν από εκεί δίνω γκάζι απότομα (όσο πιο απότομα τόσο πιο έντονο είναι). Π.χ. είμαι 2α με 1,5 χιλιάδες στροφές και δίνω απότομα γκάζι και μέχρι να περάσει τις 2,5 είτε δυσκολεύεται να στροφάρει, είτε κλωτσάει σαν να κόβει καύσιμο και να ξαναδίνει μετά από λίγο, είτε μπουκώνει.

          Πριν 1 μήνα έγινε σέρβις και πλανίστηκε η κυλινδοκεφαλή αφού εντοπίστηκαν σε ένα μέρος της φαγώματα-φθορές με αποτέλεσμα να μην είναι πλήρως στεγανοποιημένη, ενώ λίγο αργότερα φτιάχτηκαν κάτι καλωδιώσεις στο καρμπυρατέρ και στο ντρισιμπιτέρ και έγινε και ρύθμισμα και καθάρισμα στο καρμπυρατέρ. Το πρόβλημα εξαφανίστηκε για λίγο με το αμάξι στο ξεκίνημα ως κρύο να κρατά 1,5 με 2 χιλιάδες στροφές για 1 λεπτό περίπου έως να πέσουν στις 900 (είτε ομαλά, είτε απότομα), ενώ ενίοτε αυτό γινόταν και με ένα πάτημα του γκαζιού λίγο μετά το ξεκίνημα του κινητήρα. Έπειτα από 2 εβδομάδες όλο αυτό με το ρελαντί έπαψε και άρχισε να κρατάει όσο κρατάει και ζεστό, ενώ σχεδόν ταυτόχρονα άρχισε ξανά το πρόβλημα σε μικρό βαθμό έως που τώρα έπειτα από 1 μήνα δηλαδή είναι στην ίδια κατάσταση με πριν!

          Υ.Γ.: Το αμάξι είναι του 1988 και αν και παλιό δεν είναι σε καμία περίπτωση ερείπιο, ούτε αντιμετωπίζει άλλο πρόβλημα και ούτε είχα άλλο πρόβλημα γενικότερα.

          Τι μπορεί να φταίει;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a last edited by

            Τι αυτοκινητο, ποιος κινητηρας και ποιο καρμπυρλατερ φοραει?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              g117 last edited by

              Nissan Sunny (N13) με κινητήρα GA14S (1.392cc - 80HP, 12v). Δεν ξέρω ακριβώς την μάρκα/είδος/στοιχεία του καρμπυρατέρ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ilias-a last edited by

                Πρεπει να πας σε γνωστη καμπυρλατερτζη ο οποιος ομως να εχει και στοκ σε ανταλλακτικα γιατι στο εμποριο δεν υπαρχουν πλεον. Για τα πρωινα μπρδεματα η φουσκα στο καπακι του καρμπυρλατερ φταιει συνηθως και το θερμικο του τσοκ.
                Για το μπερδεμα στο πατημα του γκαζιου τσεκαρετε την επιταχυνση του καμπυρλατερ.
                Τσεκαρετε επισης τις πριζες στο ντρισιπιτερ και στην ηλεκτρονικη, πολλες φορες κοβετε το καλωδιο ακριβως μετα την επαφη.

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Nissan sunny 1,6 συγγενή μου εχει τα ιδια προβλήματα ή και σβηνει επιπλέον.Αν βρεις λυση και θυμηθείς ποσταρε την εδώ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    g117 last edited by

                    Ξέρει κανείς άλλος τι μπορεί να συμβαίνει;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimau last edited by

                      σου απάντησε γνώστης και έμπειρος μηχανικός τι να κάνεις, κι συ ακόμα ψάχνεσαι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimitris199 @ilias-a last edited by

                        @ilias-a said in Μπερδέματα και συναφή !:

                        Πρεπει να πας σε γνωστη καμπυρλατερτζη ο οποιος ομως να εχει και στοκ σε ανταλλακτικα γιατι στο εμποριο δεν υπαρχουν πλεον. Για τα πρωινα μπρδεματα η φουσκα στο καπακι του καρμπυρλατερ φταιει συνηθως και το θερμικο του τσοκ.
                        Για το μπερδεμα στο πατημα του γκαζιου τσεκαρετε την επιταχυνση του καμπυρλατερ.
                        Τσεκαρετε επισης τις πριζες στο ντρισιπιτερ και στην ηλεκτρονικη, πολλες φορες κοβετε το καλωδιο ακριβως μετα την επαφη.

                        Εμένα σήμερα που το έβαλα μπροστά μετά από 2 μέρες πήρε αμέσως μπροστά αλλά μπερδευε...το έσβησα και το ξανά έβαλα μπροστά και δούλεψε μια χαρά χωρίς κανένα πρόβλημα...πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ;

                        I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a @dimitris199 last edited by

                          @dimitris199 said in Μπερδέματα και συναφή !:

                          Εμένα σήμερα που το έβαλα μπροστά μετά από 2 μέρες πήρε αμέσως μπροστά αλλά μπερδευε...το έσβησα και το ξανά έβαλα μπροστά και δούλεψε μια χαρά χωρίς κανένα πρόβλημα...πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ;

                          Βρε Δημητρη σε ποιο αυτοκινητο και ποιο μοντελο αναφερεσαι?
                          Αν ειναι Ιαπωνας ή Κορεατης σε ποσοστο περιπου 90% πριν πατησεις μιζα πατας το πεταλι του γκαζιου για να κουρδισει η καστανια του τσοκ, επισης οταν ζεσταθει παλι πατας το γκαζι για να ξεκουρδισει (οταν κινησαι βεβαια ξεκουρδιζει "αυτοματα" καθως σιγουρα πατας το γκαζι). Υστερα σε αυτοκινητα 30+ ετων αν στο εκανε μια φορα δεν ειναι προβλημα, οσο καλοσυντηρημενο και να ειναι σιγουρα καποια μερη του (καλωδιωση π.χ.) ειναι γερασμενα και υπολειτουργουν.

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dimitris199 @ilias-a last edited by

                            @ilias-a said in Μπερδέματα και συναφή !:

                            @dimitris199 said in Μπερδέματα και συναφή !:

                            Εμένα σήμερα που το έβαλα μπροστά μετά από 2 μέρες πήρε αμέσως μπροστά αλλά μπερδευε...το έσβησα και το ξανά έβαλα μπροστά και δούλεψε μια χαρά χωρίς κανένα πρόβλημα...πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ;

                            Βρε Δημητρη σε ποιο αυτοκινητο και ποιο μοντελο αναφερεσαι?
                            Αν ειναι Ιαπωνας ή Κορεατης σε ποσοστο περιπου 90% πριν πατησεις μιζα πατας το πεταλι του γκαζιου για να κουρδισει η καστανια του τσοκ, επισης οταν ζεσταθει παλι πατας το γκαζι για να ξεκουρδισει (οταν κινησαι βεβαια ξεκουρδιζει "αυτοματα" καθως σιγουρα πατας το γκαζι). Υστερα σε αυτοκινητα 30+ ετων αν στο εκανε μια φορα δεν ειναι προβλημα, οσο καλοσυντηρημενο και να ειναι σιγουρα καποια μερη του (καλωδιωση π.χ.) ειναι γερασμενα και υπολειτουργουν.

                            Είναι γκολφ 1800 20vt

                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ilias-a @dimitris199 last edited by

                              @dimitris199 said in Μπερδέματα και συναφή !:

                              Είναι γκολφ 1800 20vt

                              Δεν εχει καμπυρλατερ αυτο, ψεκαστο ειναι.

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimitris199 @ilias-a last edited by

                                @ilias-a said in Μπερδέματα και συναφή !:

                                @dimitris199 said in Μπερδέματα και συναφή !:

                                Είναι γκολφ 1800 20vt

                                Δεν εχει καμπυρλατερ αυτο, ψεκαστο ειναι.

                                Οπότε να το θεωρήσω ως στιγμιαίο και όχι ως κάποιο πρόβλημα γτ έγινε μια φορά και μετά το σβήσε άναψε δούλευε μια χαρά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  Θα το παρακολουθησεις τις επομενες μερες και αναλογα θα πραξεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr