Εδώ και καιρό αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Το αμάξι μου όταν είναι κρύο μπερδεύει, είναι σαν μπουκωμένο και καμιά φορά δεν κρατάει και ρελαντί ή κρατάει πολύ χαμηλό. Όσο ζεσταίνεται η μηχανή αρχίζει και βελτιώνεται και μετά από λίγη ώρα λειτουργίας και ενώ έχει ζεσταθεί καλά τότε το πρόβλημα περιορίζεται σε κάποια μπερδέματα και σκορτσάρισμα-κλώτσημα στις χαμηλές στροφές (από τις 2,5 και κάτω) και πιο συγκεκριμένα όταν από εκεί δίνω γκάζι απότομα (όσο πιο απότομα τόσο πιο έντονο είναι). Π.χ. είμαι 2α με 1,5 χιλιάδες στροφές και δίνω απότομα γκάζι και μέχρι να περάσει τις 2,5 είτε δυσκολεύεται να στροφάρει, είτε κλωτσάει σαν να κόβει καύσιμο και να ξαναδίνει μετά από λίγο, είτε μπουκώνει.
Πριν 1 μήνα έγινε σέρβις και πλανίστηκε η κυλινδοκεφαλή αφού εντοπίστηκαν σε ένα μέρος της φαγώματα-φθορές με αποτέλεσμα να μην είναι πλήρως στεγανοποιημένη, ενώ λίγο αργότερα φτιάχτηκαν κάτι καλωδιώσεις στο καρμπυρατέρ και στο ντρισιμπιτέρ και έγινε και ρύθμισμα και καθάρισμα στο καρμπυρατέρ. Το πρόβλημα εξαφανίστηκε για λίγο με το αμάξι στο ξεκίνημα ως κρύο να κρατά 1,5 με 2 χιλιάδες στροφές για 1 λεπτό περίπου έως να πέσουν στις 900 (είτε ομαλά, είτε απότομα), ενώ ενίοτε αυτό γινόταν και με ένα πάτημα του γκαζιού λίγο μετά το ξεκίνημα του κινητήρα. Έπειτα από 2 εβδομάδες όλο αυτό με το ρελαντί έπαψε και άρχισε να κρατάει όσο κρατάει και ζεστό, ενώ σχεδόν ταυτόχρονα άρχισε ξανά το πρόβλημα σε μικρό βαθμό έως που τώρα έπειτα από 1 μήνα δηλαδή είναι στην ίδια κατάσταση με πριν!
Υ.Γ.: Το αμάξι είναι του 1988 και αν και παλιό δεν είναι σε καμία περίπτωση ερείπιο, ούτε αντιμετωπίζει άλλο πρόβλημα και ούτε είχα άλλο πρόβλημα γενικότερα.
Τι μπορεί να φταίει;;;