-
Καλησπέρα. Έχω απορία σχετικά με τις αλλαγές ταχυτήτων για την επίτευξη της γρηγορότερης επιτάχυνσης και απόδοσης. Έχω αυτοκίνητο δίχως κόφτη που στροφάρει μέχρι 7.800, η μέγιστη ιπποδύναμη βρίσκεται από τις 5.700 έως τις 6.700 και η μέγιστη ροπή στις 4.400. Να αλλάζω λίγο πριν το μέγιστο στροφάρισμα ή όχι;;; Ενώ γενικότερα θα ήθελα κάποιες συμβουλές για το θέμα σχετικά.
-
Καλησπέρα. Έχω απορία σχετικά με τις αλλαγές ταχυτήτων για την επίτευξη της γρηγορότερης επιτάχυνσης και απόδοσης. Έχω αυτοκίνητο δίχως κόφτη που στροφάρει μέχρι 7.800, η μέγιστη ιπποδύναμη βρίσκεται από τις 5.700 έως τις 6.700 και η μέγιστη ροπή στις 4.400. Να αλλάζω λίγο πριν το μέγιστο στροφάρισμα ή όχι;;; Ενώ γενικότερα θα ήθελα κάποιες συμβουλές για το θέμα σχετικά.
-
Καλησπέρα. Έχω απορία σχετικά με τις αλλαγές ταχυτήτων για την επίτευξη της γρηγορότερης επιτάχυνσης και απόδοσης. Έχω αυτοκίνητο δίχως κόφτη που στροφάρει μέχρι 7.800, η μέγιστη ιπποδύναμη βρίσκεται από τις 5.700 έως τις 6.700 και η μέγιστη ροπή στις 4.400. Να αλλάζω λίγο πριν το μέγιστο στροφάρισμα ή όχι;;; Ενώ γενικότερα θα ήθελα κάποιες συμβουλές για το θέμα σχετικά.
-
Ποιο σύγχρονο αυτοκίνητο δεν έχει κόφτη; Πάντως αφού δεν έχει κόφτη, θεωρητικά μπορεί να στροφάρει μέχρι να αυτοκταστραφεί και δεν θα σταματήσει μόνο του σε κάποιο σημείο.
Σχετικά με τις αλλαγές, το καλύτερο είναι όσο πιο ψηλά επιτρέπει το ίδιο το αυτοκίνητο, ώστε να πέσεις πάλι σε ΣΑΛ υψηλής απόδοσης. Αλλά αυτό προϋποθέτει ότι δεν θα έχει μεγάλη πτώση απόδοσης τόσο ψηλά. Μέγιστη ισχύς στις 5700 σημαίνει ότι 2000 ΣΑΛ παραπάνω θα έχει απλά ξεψυχίσει.
-
-
Καμιά άλλη άποψη;;;
-
Αν μας έλεγες και σε πιο αμάξι αναφέρεσαι...
-
Ανάλυσα στο ερώτημα μου διάφορες παραμέτρους αλλά δεν είπα για ποιο ακριβώς αμάξι μιλώ, αυτό είναι ένα Toyota Starlet P80 με μοτέρ 2E 1.3 με καρμπυρατέρ.
-
Ο χρήστης G117 έγραψε:
Ανάλυσα στο ερώτημα μου διάφορες παραμέτρους αλλά δεν είπα για ποιο ακριβώς αμάξι μιλώ, αυτό είναι ένα Toyota Starlet P80 με μοτέρ 2E 1.3 με καρμπυρατέρ.Γιατί θες να το σπάσεις;Καλά δεν έζησε μέχρι τώρα;
-
Ο χρήστης G117 έγραψε:
Καμιά άλλη άποψη;;;μέχρι 7000
-
Ασε τη γρια στον πονο της.
-
Θέλεις ένα διάγραμμα ιπποδύναμης για να αποφασίσεις με ακρίβεια.** To σημαντικό είναι η ιπποδύναμη.**
Αν για παράδειγμα στον κόφτη 7800 δίνει 100 άλογα και στην αλλαγή ας πούμε 2α κόφτη σε 3η πέφτεις στις 5000σαλ όπου δίνει 105 άλογα, αλλάζεις πολύ αργά.Αν δεν το έχεις, με βάση αυτά που έγραψες το 'ψωμί' σου θα είναι χονδρικά ανάμεσα στις 5.500σαλ και τις 7200σαλ.
-
Έχω διάγραμμα της ιπποδύναμης. Αυτό δείχνει πως η ιπποδύναμη είναι σταδιακά αυξανόμενη μέχρι 5.700 και από εκεί μέχρι τις 6.700 όπου η γραμμή της ιπποδύναμης πάει ευθεία, βρίσκεται η μέγιστη τιμή της, ενώ από εκεί και μετά μέχρι τις 7.800 που πάει πέφτει (άρα αν και στροφάρει, η ιπποδύναμη κατεβαίνει). Θεωρητικά δεν έχει νόημα να ξεπερνώ τις 7.000 χονδρικά;;; Η ροπή δεν έχει καμία σχέση με το όλο θέμα;;;; Αν είχε κόφτη θα άλλαζα όπως όλοι σχεδόν, πριν από αυτόν αλλά τώρα δεν υπάρχει αυτό το ακριβές όριο στροφών που να μην το ξεπερνώ, έχοντας ταχύτητα μέσα (π.χ. από 2α σε 3η).
-
Θες ανά πάσα στιγμή να έχεις όσο περισσότερη ιπποδύναμη γίνεται. Άρα αν στο ανέβασμα πέφτεις σε στροφές που η ιπποδύναμη είναι μικρότερη, ανεβάζεις νωρίς.
Ιδανικά θες η ιπποδύναμη πριν και μετά από την αλλαγή να είναι η ίδια. Οπότε δες πόσο πέφτουν οι στροφές σε κάθε αλλαγή και μελέτησε το διάγραμμά σου για να βρεις τα ιδανικά σημεία.Η ροπή για αυτό που θες και ρωτάς δεν παίζει ρόλο (για την ακρίβεια δεν είναι χρήσιμη για την εξαγωγή συμπερασμάτων)
Αλλαγές για μέγιστη απόδοση