Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4384
    • Best 5
    • Groups 0

    nickolas

    @nickolas

    15
    Reputation
    3
    Profile views
    4384
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nickolas Unfollow Follow

    Best posts made by nickolas

    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Βάλε και τα πιο οικονομικά μέσα: αμιγώς ηλεκτρικά και φυσικό αέριο.
      Για κίνηση εντός πόλης χοντρικά υβρίδια=diesel>υγραέριο>βενζίνη
      Για κίνηση εκτός πόλης χοντρικά diesel>υβρίδιο=υγραέριο>βενζίνη

      Εννοείται πως παίζει μεγάλο ρόλο μοντέλο κλπ. και το από πάνω είναι πολύ χοντρική προσέγγιση με πολλές εξαιρέσεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nickolas
    • RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;

      @nickolas said in Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;:

      Γράψτε πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας ή αν έχετε κινητήρα με πάνω από 200.000χλμ. που να αντέχει ακόμα. Κυρίως για νεότερα μοντέλα που νομίζω θα ενδιαφέρουν περισσότερο.
      Επίσης κάθε πότε κάνατε αλλαγές λαδιών (και κάθε πότε λέει ο κατασκευαστής), την ηλικία του οχήματος (και αν ήταν μεταχειρισμένο) και αν τα χιλιόμετρα ήταν κυρίως σε πόλη ή σε ταξίδια.
      Τέλος γράψτε και για ζημιές που δεν απαίτησαν αλλαγή κινητήρα ή ανακατασκευή του.

      Προσωπικές εμπειρίες κατά προτίμηση!

      Ο original poster εδώ... Άνοιξα αυτό το θέμα πριν 15 χρόνια και πλέον ήρθε η ώρα να γράψω και εγώ.

      Το Corsa C Twinport 1.4 είναι του 2003 κατασκευή και σε λίγο κλείνει 20ετία, όπως και πλέον αισίως έφτασε τις 200.000χλμ.
      Στα χέρια μου ήρθε 1 έτους με 25.000χλμ.
      Αλλαγές λαδιών με Dexos 2 5W-30 στην Opel ανά διετία^ και συχνά με 25.000χλμ. ανά αλλαγή λαδιών. Όποτε δηλαδή έβγαζε ένδειξη ο μετρητής λαδιού.
      Το μοτέρ τραβάει όπως την 1η ημέρα, από το ρελαντί στις ~650σαλ έως τον κόφτη. Έχει μπει Μέγαρα (πίστα), έχει ζήσει βουνά Καρπενησίου (ενίοτε με ρυθμούς Ακρόπολις) και αρκετή πόλη.
      Προβλήματα μοτέρ μηδέν με εξαίρεση τον θόρυβο της καδένας που εμφανίστηκε λίγο αφού το πήρα και στα πλαίσια ανάκλησης της Όπελ αλλάχθηκε δωρεάν... για να εμφανιστεί πάλι ο ήχος λίγο πιο μετά που παραμένει σταθερός μέχρι τώρα. Παρενέργεια το ότι ανοίχτηκε τότε το μοτέρ και έκτοτε δακρύζει τουλάχιστον η εξωτερική φλάτζα χωρίς άλλα παρατράγουδα όμως τα 15+ χρόνια που πέρασαν. Δεν καίει καθόλου λάδια (ίσως 200ml στα 25.000χλμ/2 έτη)

      Οπότε 15 χρόνια μετά την έναρξη αυτού του τοπικού (και) εκ πείρας μπορώ να σας πω: 1)Ακολουθείτε τις οδηγίες του κατασκευαστή και μη κάνετε άλλα ή και άσκοπα πράγματα.
      2)Μην αφήσετε κανένα χέρι να ακουμπήσει το μοτέρ εκτός αν πραγματικά πρέπει.

      ^(ή περισσότερο αν ήταν ακινητοποιημένο)

      ΥΓ. Όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο πρέπει να έχει αλλαχτεί τουλάχιστον 1 φορά. Ειδικά ρουλεμάν ακρόμπαρα ημίμπαρα ζαμφόρ κλπ. πρέπει να έχουν αλλαχτεί σε κάθε γωνία με κόστος πολλών χιλιάδων ευρώ από το 2004 που το πήρα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nickolas
    • RE: Νομοθεσία περί πάρκινγκ

      Kανονικά ο νόμος δε λέει ότι για κάθε πολυκατοικία επιτρέπεται να υπάρχει μόνο μια είσοδος και μια έξοδος για πάρκινγκ?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nickolas
    • RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;

      Η μόνη περίπτωση να είναι τα λάδια είναι να έβαλε λάδια με μικρότερο ιξώδες ή κάποια fuel economy λάδια. Εκτός και αν είχε βουλώσει το φίλτρο λαδιού του οπότε η αντλία λαδιού έπαψε να κλέβει τόση δύναμη από το μοτέρ.

      Δυστυχώς το 0,2λ είναι μικρή διαφορά και μόνο αν τη δεις επαναλαμβανόμενα βάζοντας εναλλάξ από τα δύο πρατήρια 2-3 φορές μπορείς να είσαι σίγουρος.

      Προσωπικά έχω βιώσει διαφορά στο γέμισμα ανάμεσα σε πρατήρια, που είναι και ένας ύπουλος τρόπος να κλέψεις όποιον φουλάρει. Υπάρχει πρατήριο όπου η αντλία σκάει πιο νωρίς από άλλα.
      Το κατάλαβα μιας και ο δείκτης κουνήθηκε από το full στα μισά χιλιόμετρα από ότι συνήθως.

      Σε βενζίνη προσωπικά έχω δει διαφορά μεταξύ Avin και ΕΚΟ βάζοντας πάντα την απλή 95άρα τους. Με την ΕΚΟ είχα χαμηλότερη κατανάλωση 5-10%! Επαναλαμβανόμενα αυτό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nickolas
    • RE: Παραφλού στο ψυγείο

      Ο χρήστης dimagg έγραψε:
      Το manual κατά 90% λέει απιονισμενο (θα το ξαναδώ) όχι βρύσης . Το dex cool στο κουτί δείχνει μία βρύση.

      Ξαναδές το γιατί μάλλον λέει αποσταγμένο που δεν είναι το ίδιο πράγμα. Επίσης συνήθως λένε πως δεν υπάρχει πρόβλημα να βάλεις και νερό βρύσης. Σε κάποια πλέον νομίζω απλά λένε νερό βρύσης.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nickolas

    Latest posts made by nickolas

    • RE: Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

      Ξέρουμε που συμφέρει να φορτίσει κάποιος?
      Είδα ότι στους αστικούς φορτιστές της ΔΕΗ με συνδρομή η τελική τιμή είναι 40 λεπτά η kWh.
      Υπάρχει κάτι ποιο οικονομικό?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nickolas
    • RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;

      @nickolas said in Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;:

      Γράψτε πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας ή αν έχετε κινητήρα με πάνω από 200.000χλμ. που να αντέχει ακόμα. Κυρίως για νεότερα μοντέλα που νομίζω θα ενδιαφέρουν περισσότερο.
      Επίσης κάθε πότε κάνατε αλλαγές λαδιών (και κάθε πότε λέει ο κατασκευαστής), την ηλικία του οχήματος (και αν ήταν μεταχειρισμένο) και αν τα χιλιόμετρα ήταν κυρίως σε πόλη ή σε ταξίδια.
      Τέλος γράψτε και για ζημιές που δεν απαίτησαν αλλαγή κινητήρα ή ανακατασκευή του.

      Προσωπικές εμπειρίες κατά προτίμηση!

      Ο original poster εδώ... Άνοιξα αυτό το θέμα πριν 15 χρόνια και πλέον ήρθε η ώρα να γράψω και εγώ.

      Το Corsa C Twinport 1.4 είναι του 2003 κατασκευή και σε λίγο κλείνει 20ετία, όπως και πλέον αισίως έφτασε τις 200.000χλμ.
      Στα χέρια μου ήρθε 1 έτους με 25.000χλμ.
      Αλλαγές λαδιών με Dexos 2 5W-30 στην Opel ανά διετία^ και συχνά με 25.000χλμ. ανά αλλαγή λαδιών. Όποτε δηλαδή έβγαζε ένδειξη ο μετρητής λαδιού.
      Το μοτέρ τραβάει όπως την 1η ημέρα, από το ρελαντί στις ~650σαλ έως τον κόφτη. Έχει μπει Μέγαρα (πίστα), έχει ζήσει βουνά Καρπενησίου (ενίοτε με ρυθμούς Ακρόπολις) και αρκετή πόλη.
      Προβλήματα μοτέρ μηδέν με εξαίρεση τον θόρυβο της καδένας που εμφανίστηκε λίγο αφού το πήρα και στα πλαίσια ανάκλησης της Όπελ αλλάχθηκε δωρεάν... για να εμφανιστεί πάλι ο ήχος λίγο πιο μετά που παραμένει σταθερός μέχρι τώρα. Παρενέργεια το ότι ανοίχτηκε τότε το μοτέρ και έκτοτε δακρύζει τουλάχιστον η εξωτερική φλάτζα χωρίς άλλα παρατράγουδα όμως τα 15+ χρόνια που πέρασαν. Δεν καίει καθόλου λάδια (ίσως 200ml στα 25.000χλμ/2 έτη)

      Οπότε 15 χρόνια μετά την έναρξη αυτού του τοπικού (και) εκ πείρας μπορώ να σας πω: 1)Ακολουθείτε τις οδηγίες του κατασκευαστή και μη κάνετε άλλα ή και άσκοπα πράγματα.
      2)Μην αφήσετε κανένα χέρι να ακουμπήσει το μοτέρ εκτός αν πραγματικά πρέπει.

      ^(ή περισσότερο αν ήταν ακινητοποιημένο)

      ΥΓ. Όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο πρέπει να έχει αλλαχτεί τουλάχιστον 1 φορά. Ειδικά ρουλεμάν ακρόμπαρα ημίμπαρα ζαμφόρ κλπ. πρέπει να έχουν αλλαχτεί σε κάθε γωνία με κόστος πολλών χιλιάδων ευρώ από το 2004 που το πήρα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nickolas
    • RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;

      @vastil said in Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;:

      Έχω το Volkswagen up 1.0 με 60 άλογα. Έχει 220.000 χιλιόμετρα όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία. Πόσο πιστεύετε μπορεί να αντέξει σε χιλιόμετρα αν συνεχίσω να το πηγαίνω για σέρβις αντιπροσωπεία; Πιστεύετε μια 3ετια θα την βγάλει; Μέχρι τα 180.000 όλα ήταν γραμμένα εθνική οδό και ελάχιστα έμπαινε σε κέντρο.

      220.000 χιλιόμετρα εθνικής αντιστοιχούν σε κάτι τύπου 100.000χλμ μέσης χρήσης χιλιόμετρα. Οπότε θα ξεπεράσεις χαλαρά τα 400.000χλμ και πιθανά στα 600.000χλμ να έχεις θέματα.
      Αυτό πάντα με σέρβις αντιπροσωπείας που θα σου πρότεινα να συνεχίσεις να κάνεις. Βάλε και το service computer για τις αλλαγές των λαδιών ώστε να τα κρατάς όσο πρέπει που θα σου δώσει το μέγιστο σε οικονομία στα σέρβις αλλά και πρόσδόκιμο ζωής για το μοτέρ σου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nickolas
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Τι σχέση έχουν τα PHEV με το δίκτυο κάλυψης; Σκοπεύει κανείς να σταματά κάθε 50 ιδανικά km για να φορτίζει την μπαταρία;

      Μη λογαριάζεις με τους σημερινούς χρόνους φόρτισης, αν για παράδειγμα η φόρτιση γίνεται σε 15 λεπτά (το οποίο μου φαίνεται πολύ λογικό να συμβεί σε 1-2 χρονια) και υπάρχουν παντού φορτιστές, πας σουπερμάρκετ και έχεις φορτίσει μέχρι να φύγεις.

      Στο κοντινό μου σουπερμάρκετ με 4 θέσεις φόρτισης είδα σήμερα για πρώτη φορά ένα Τέσλα και ένα Ι3 "κουμπωμένα". Η ΒΜW βέβαια δεν φόρτιζε μάλλον, κάτι έγραφε ότι ήθελε να ρυθμιστεί. Επίσης η ταχύτητα φόρτισης ήταν 7 ή 10ΚW οπότε στα 30' που θα μείνεις σούπερμάρκετ δε θα φορτίσεις και πολύ.
      Αργότερα όμως με καλύτερους φορτιστές/μπαταρίες μάλλον έτσι θα είναι η ζωή μας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nickolas
    • RE: Εργοστασιακά VS Επώνυμα ανταλλακτικά

      Ανασύρω αυτό το θέμα με αφορμή αυτό το βίντεο που δείχνει πόση διαφορά μπορεί να έχει το ΟΕΜ αναλώσιμο, με το ίδιο αγορασμένο στο εμπόριο.

      Youtube Video

      Το όνομα ίδιο, αλλά καμία σχέση στην πράξη αλλά και στην κατασκευή.

      Η προσωπική μου εμπειρία το επιβεβαιώνει αυτό. Σπάνια/δύσκολα βρίσκω λάστιχο που να φτάνει το καλό λάστιχο 1ης τοποθέτησης.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nickolas
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Επιτέλους ένα βίντεο στο YouTube που δίνει τις σωστές απαντήσεις και εξηγεί τους μύθους και πως αυτοί δημιουργήθηκαν γύρω από τα λιπαντικά.

      Youtube Video

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nickolas
    • RE: AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!

      Υπάρχει τρόπος στην Ελλάδα να παραχωρήσει κάποιος οικόπεδο για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Ας πούμε 20 ή 50 χρόνια. Για εφ'άπαξ ποσό ή ενοίκιο.

      Μπόρεί να διατυπωθεί σε συμβόλαιο αυτό όπως σε άλλες χώρες? Αν ναι, υπάρχει ιδέα για τα φορολογικά βάρη μιας τέτοιας κίνησης?

      posted in Αντίλογος
      N
      nickolas
    • RE: Χρηματιστήριο: Η υποστροφή (ισχύος) [#2]

      Για κάποιο λόγο η κατάσταση στις ΗΠΑ κυρίως με τον τεχνολογικό κλάδο μου θυμίζει την Ελλάδα του 1999.

      Βομβαρδίζομαι στο youtube από διαφημίσεις για το eToro που απευθύνονται στη μέση νοικοκυρά με νύξεις σε Apple κλπ.

      Επιπλέον όλοι λένε για... σπλιτ (!) που ίσως εκτοξεύσει τις τιμές σε Apple κλπ.

      Βλέπω την μετοχή της Apple να ξεπερνά τα 2 τρις όταν η ίδια η εταιρεία έχει προβλήματα. Έχει ρίξει τις τιμές των τηλεφώνων στην τελευταία γενιά για να μην χάσει μερίδιο αγοράς και η άλλη πηγή κερδών που είναι το store πλέον πιέζεται από την ιστορία με την Epic. Σε ένα άρθρο παρομοίασαν τη φάση με την Microsoft στα 90s όπου για να μην έχει πρόβλημα με τις αρχές για μονοπωλιακές πρακτικές τελικά υποχώρησε σε μια αντίστοιχη διαμάχη. Αν της βγει το Apple pay ίσως να έχει νόημα (αλλά δύσκολα θα την αφήσουν με τρόπο που να της δίνει τρελλά κέρδη). Το Apple car και άλλα project φαίνεται να μην έχουν δώσει καρπούς.

      Δεν ξέρω... όταν είδα άρθρα για σπλιτ και εκτοξεύσεις μετοχών έζησα μνήμες!

      posted in Αντίλογος
      N
      nickolas
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Κοιτάς σε λάθος σημείο για την επιλογή του λιπαντικού σου.

      Τα καθαριστικά πρόσθετα και τα πρόσθετα που φροντίζουν τσιμούχες και ελαστικά μέρη είναι τα πιο σημαντικά, και όχι το λάδι με το υψηλότερο σημείο ανάφλεξης.

      Στην Αμερική υπάρχουν λιπαντικά που είναι για μοτέρ με πολλά χιλιόμετρα και κάτι τέτοιο καλό θα ήταν να βάλεις, πάντα μέσα στις προδιαγραφές της Citroen.

      Aπό τον πίνακά σου το μόνο άξιο λόγο είναι το ιξώδες στους 40C και ίσως το σημείο ροής.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nickolas
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Ένα ωραίο βιντεάκι για τα λιπαντικά.

      Youtube Video

      Στο τέλος αναφέρει και τι σημαίνουν τα αρτικόλεξα πχ. στο ΜΒ229.5

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nickolas
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr