Mετα απο περιπου 40,000 χλμ τα πισω ελαστικα εχουν φτασει στα ορια τους(pireli nero gt) σκεφτομαι αυτη την φορα να βαλω ενα ελαστικο οσο γινεται πιο αντοχης και συμβιβαζομαι λιγο στην ανεση και στον θορυβο.
Οποτε ιδεες για το πιο ανθεκτικο ελαστικο στα χιλιομετρα.
245/40/17 και 225/45/17
Latest posts made by giorgos_krhth_91
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
-
RE: Προβλημα σε c class
Ολα δουλευουν ρολοι,μεχρι και συμπιεση μετρησαμε και ο κινητηρας ειναι αψογος.Απλα ειχε φραξει η εξατμιση,μολις την αδειασαμε δουλεψαν ολα αψογα οπως πριν.
-
RE: Προβλημα σε c class
Το προβλημα ηταν πιο απλο,ο καταλυτης εσπασε και εφραξε την εξατμιση.
-
Προβλημα σε c class
Εχουμε και λεμε,μολις περασω τις 4000 σ.α.λ κοβει υπερβολικα η αποδοση και δεν παει με τιποτα πανω απο τις 5,500 και μετα αρχιζει και κανει σαν τρακτερ.Το σβηνω το αναβω δουλευει σωστα και μολις περασω τις 4,000 παλι τα ιδια.Το obd reader βγαζει p0302,p0303,p0304 και το μπαρομετρο εδειχνε πιεση 1,1 ενω κανονικα ειναι 0,8-0,9.Καμια ιδεα;
-
RE: Προβλημα σε c class
Εχουμε και λεμε,μολις περασω τις 4000 σ.α.λ κοβει υπερβολικα η αποδοση και δεν παει με τιποτα πανω απο τις 5,500 και μετα αρχιζει και κανει σαν τρακτερ.Το σβηνω το αναβω δουλευει σωστα και μολις περασω τις 4,000 παλι τα ιδια.Το obd reader βγαζει p0302,p0303,p0304 και το μπαρομετρο εδειχνε πιεση 1,1 ενω κανονικα ειναι 0,8-0,9.Καμια ιδεα;
-
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
Forester 2.0 του 2006 με τα 158,νεοαποκτιθεν σε αντικατασταση του 2,0xt,ταξιδι Ηρακλειο-Χανια και πισω με ταχυτητες 100-140 αλλα ηρεμες επιταχυνσεις εκαψε 31 λιτρα αεριου για 340 χλμ δηλαδη 8,9/100,δηλαδη 28 ευρω .
Το turbo στις ιδιες συνθηκες θα ηταν περιπου 2 λιτρα πανω. -
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
c230 210.000 τα τελευταια 10,000 με αεριο και συνεχιζει ακαθεκτο μιας και αποφασισα να το κρατησω μεχρι να λιωσει ολο το αυτοκινητο.
M271 μοτερ,χωρις καμια επισκευη και καμια πτωση αποδοσης.Έχω τον ίδιο κινητήρα c230 σε sport coupe 2003 αυτόματο με 225/45/17 συμμετρικές, η πραγματική κατανάλωση σε βενζίνα είναι 7l/100KM με ΜΩΤ 70, το τριπ γράφει 6,8 l/100KM, από ότι διάβασα στο αντίστοιχο τοπικ εσύ έχεις χοντρικά 6,5-6,8 l/100KM για ποιό λογο έβαλες αέριο; πόσα ΚΜ κάνεις ανα έτος; ποιό κιτ έβαλες και πόσο (αν επιτρέπεται), σκέφτομαι και εγώ για ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ και όχι lpg καθώς με βολεύει αφάνταστα το πρατήριο στην Ανατ. Θεσσαλονίκη (κάνω 16-18.000ΚΜ/έτος) αλλά φοβάμαι την ''ξηρή καύση'' στον Μ271 και το κόστος με σιδερένια φιάλη με περίπου 11 κιλά cng και 70 βάρος βγαίνει 2000 +, πολλά με φαίνονται και ψάχνω κονέ για Βουλγαρία (εκεί πλέον όλοι βάζουν cng)
Κανω 22-24,000,το 6,5-6,8 ειναι στην Εθνική αλλα δυστηχως δεν ειναι ολα τα χιλιομετρα εκει,εβαλα της Lovato το κόστος δεν μπορω να το πως μιας και ο εγκαταστατης ειναι φιλος και η τιμη απεχει αρκετα απο την τιμη που κανει κανονικα.
Οσον αφορα το μοτερ,με το αεριο το παω τοσο οικονομικα και χαλαρα που καιω περιπου 1 λιτρο πάνω απ οτι με βενζινη και αν χρειαστει να το πιεσω το γυρναω σε βενζινη.
Τα τελευταία 10,000 χιλιομετρα μου εχουν κοστισει περιπου 700-750 ευρω αντι για 1200 με βενζινη . -
RE: Αυτοκίνητο με λίγα κυβικά και πολλά άλογα για ταξίδι
Εχει πλακα που θεωρουμε 'μικρο' εναν κινητηρα 1,000 turbo σε σχεση με τον 1,400 turbo την στιγμη που πριν μερικα χρονια θεωρουσαμε μικρο τον 1,400 σε σχεση με τους 1,800 και οτι δεν αντεχει.
Εχοντας εμπειρια σε ατμοσφαιρικους καλους-κακους,τουρμπατους και κομπρεσορα,πρακτικα ο κομπρεσορας ειναι το πιο φιλικο και 'πρακτικο' για την καθημερινοτητα,δηλαδη η ροπη απο τις 1,000 σ.α.λ κατι που το βρισκεις μονο σε μεγαλους καλους ατμοσφαιρικους.
Εδω και 5 μερες εχει αγορασει ο πατερας μου το forester 2.0x με τα 158 αλογα του 2006 σε αντικατασταση του Forester xt με τα 177,επειδη το ατμοσφαιρικο αποδιδει αψογα απο τις 1,000 μεχρι τις 7500 που ειναι ο κοφτης ειναι πολυ πιο 'πρακτικο' στο 99% των περιπτωσεων για τον πατερα μου(ηρεμος οδηγος που θελει και δυναμη για ασφαλεια).
Τώρα σε πιο μικρα μοτερ που ειναι αρροπα και αποδιδουν ψηλα,τοτε το turbo ειναι μονοδρομος,π.χ το yaris Με τα 100 αλογακια ειναι ψωφιο σε σχεση με το Polo με τα 105(του 09 1,2turbo) και αλλα πολλα παραδειγματα.
Βεβαια ουτε το turbo ειναι πανακεια,αλλα εχει να κανει ξεκαθαρα με τα χαρακτηριστικα λειτουργιας του κινητηρα και φυσικα τις απαιτησεις. -
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
c230 210.000 τα τελευταια 10,000 με αεριο και συνεχιζει ακαθεκτο μιας και αποφασισα να το κρατησω μεχρι να λιωσει ολο το αυτοκινητο.
M271 μοτερ,χωρις καμια επισκευη και καμια πτωση αποδοσης. -
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Υπολογιζω χοντρικα τα εργατικα περι τα 100€!!!!!!!!!!
Επισημο σερβις η' της γειτονιας;;;Λοιπον το λαδι εκανε 50,
φιλτρο λαδιου κι φιλτρο αερος 20
φιλτρο βενζινης 80
μπουζι 40Εξυπνος ο τυπος..........για να μη φουσκωσει τα εργατικα,παραφουσκωσε το φιλτρο!!!!!!
Εχω αλλαξει φιλτρο σε καραβισια μηχανη diesel,για να καταλαβεις το μεγεθος του,παιρνει μεσα 1.3λ λαδι και κοστιζε 29€........φιλτρο λαδιου + φιλτρο αερος 20ευρω
παντως τα ανταλλακτικα μαζι τα παραγκειλαμε οποτε δεν μου φουσκωσε κατι