-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τι πρόβλημα έχεις Random συγκεκριμένα με το RX και τους κατόχους του; Μήπως ζηλεύεις που δεν είσαι ανάμεσά τους; Ξύδι μεγάλεΓιατί dimsabas το αποπαίρνεις το παιδί;
Όλοι μας δεν έχουμε τις συμπάθειές μας, ως προς τα αυτοκίνητα, και τις αντιπάθειές μας;
Δεν είναι καταδικαστέο αυτό.
Aπλά δε γουστάρει το ρχ-8! Αυτό είναι όλο. Σημαίνει ότι ζηλεύει τους οδηγούς του;
Εξάλλου, αν θέλει πουλάει το Santa-fe και μπαίνει κι αυτός στη μεγάααααααλη οικογένεια των κατόχων ρχ-8! -
Απλά διακρίνω μία εμπάθεια, δε λέω πως ο καθένας δεν έχει τις συμπάθειές του. Άλλο όμως αυτό και άλλο το να βγάζεις μία κακία.
-
[quote='dimsabas']Τι πρόβλημα έχεις Random συγκεκριμένα με το RX και τους κατόχους του; Μήπως ζηλεύεις που δεν είσαι ανάμεσά τους; Ξύδι μεγάλε
οτι και να κανεις το ρου χου 8 δεν θα γινει type r rallye, subaru wrx,gk 2.7 ,evo klp κλπ
Δεν τραβαω ζορι απλως ΒΑΡΕΘΗΚΑ NA βλεπω στο δρομο ενα μεν μοναδικο και ομορφο αμαξι να κυκλοφορει πιο πολυ και απο το σειτσεντο.....Ειπαμε ωραιο αλλα ουτε απολυτα σπορ ειναι, ουτε κυρους οπως μια slk...
ΤΟ μονο ζορι που τραβαω ειναι με κομπλεξαρες που το θεωρουν σαν υπερτατο εργαλειο.....
Και στο κατω κατω φτηνοτσιγκος ειναι το βλεπεις απο τις πορτες..Εμπα σε κανα Audi να δεις πως κανουν οι πορτες ζντουυυυμπππ και οχι σαν τσιγκος..ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΡΟΥ ΧΟΥ ΤΟ ΚΟΥΠΕ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
αν και τουρμπάτος και λάτρης της βίαιας επιτάχυνσης
Φίλε το πρώτο turbo kit Greddy για τον RENESIS έχει ήδη φορεθεί σε RX-8 Cosmo σε πόλη της Πελλοπονήσου. Είναι συν 60 άλογα (δηλ. συνολικά 291 ονομαστικοί ίπποι για Cosmo και 252 για Challenge). Μιλάμε για δουλειά εκπληκτικά μελετημένη. Δεν ξηλώνεις τίποτα! Μέχρι και το τελευταίο σωληνάκι έχει προβλεφθεί σε πια θέση θα μπει, τα πάντα κουμπώνουν τέλεια. Οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για ροπή dieseloκίνητου Tuareg και επιταχύνση που σε κολλάει στο κάθισμα. Ασφαλώς είναι πολύ νωρίς για εκτιμήσεις αλλά το πολύ σε δύο χρόνια πιστεύω ότι το τούρμπισμα του οχταριού με 3,500 ευρώ θα είναι ρουτίνα και ασφαλής υπόθεση
Αν τα τίναξε ΔΕΝ φταίει το αμάξι...
άκου τούρμπισμα στον RENESIS απο τον Καρρά... (καλός στις BMW βεβαίως...)ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΤΡΩΕΙ Ο ΠΟΠΠΟΣ ΣΟΥ,,ΝΑ ΤΑ ΣΚΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΥΤΑ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ...........................................................................
ΤΟ τουρμπατο ρου χου το εφτιαξε ο καρρας στο Αργος και μετα βιας εβγαλε 800χμ και μετα τιναξε τα πεταλα...Στο λεω γιατι ο ξαδερφος μου ειναι γαμπρος του ΚΑρρα!!!!!!!!!!!!!
-
Ρε φιλαράκι Random, γιατί τόση επιθετικότητα; Άμα δεν σου αρέσει ή έχεις αηδιάσει ή ανεβάζεις πίεση ή οτιδήποτε τέλος πάντων με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορείς να πας σε άλλο thread και να συζητήσεις ότι σου αρέσει. Και στο κάτω κάτω δεν σε κρατάει κανείς με το ζόρι στη συζήτηση.
Όσον αφορά του τούρμπισμα, ΔΕΝ ΣΚΟΠΕΥΩ να τουρμπίσω το δικό μου. Τουλάχιστον όχι ακόμα. Ο κάτοχος που έχει τουρμπίσει το δικό του δεν είναι από το Άργος όπως είπε ο Random. Και δεν μιλάμε για τούρμπισμα «φτιάχτο μόνος σου» στο συνεργείο «Ο Μήτσος». Μιλάμε για εργοστασιακό τούμρπο κιτ από την Greddy μία από τις πιο αξιόπιστες και σοβαρές εταιρείες βελτιώσεων στον κόσμο. Που δεν θα διακινδύνευε το όνομά της για ένα πρόχειρο σύστημα υπερτροφοδότησης. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι το πακέτο περιέχει δικό του intercooler και e-manage!!
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το σαιτ της Greddy. EΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ότι και εγώ ως κάτοχος που πληρώνει ακόμα τις δόσεις του αυτοκινήτου, είμαι αρκετά επιφυλακτικός και θα περιμένω αρκετά χιλιόμετρα από αυτούς που θα το φορέσουν για να δώ τι θά κάνω. Ο Wankel δεν είναι για πειράματα στην τύχη. Πάντως έγινε μία αρχή -
O wankel του RX-7 ειχε δυο τουρμπο πανω, να μην παιρνει ένα του RX-8;Μπακαλιστικη λογικη θα πείτε,αλλα εχει μια βάση.
Παντως εγω δυσκολα θα τούρμπιζα αυτοκίνητο που δεν θα χα για πεταμα,ασε που μετα μπορεί να βλέπεις κατανάλωση ισάξια με airbus! -
Η τουρμπίνα δεν είναι εύκολο πράγμα, ειδικά στον wankel... Οχι ότι είναι δα και κάτι το απίθανο.
Υπομονη, το καινούργιο RX7 (και όχι ρου χου...) είναι στο δρόμο...
-
Αυτό το ακούμε πολύ καιρό αλλά από πειστήρια μηδέν δύστυχώς..
-
Ο χρήστης topaz έγραψε:
Η τουρμπίνα δεν είναι εύκολο πράγμα, ειδικά στον wankel... Οχι ότι είναι δα και κάτι το απίθανο.Υπομονη, το καινούργιο RX7 (και όχι ρου χου...) είναι στο δρόμο...
den nomizw oti tha ftasei pote to rx-8 to rx-7! kata ta dika mou dedomena kai mono. pisteuw oti toso kathoraima autokinhta san to rx-7 liga exoun bgei kai liga tha bgoune. to rx-8(se sxesh me to rx-7 kai mono) einai ena emporiko amaxi pou den tha prosferei tis tromeres kai tolmhres sugkinhseis tou rx-7. kalo h kako to rx-7 htan gia ton 3agmeno kai kefato odhgo pou tha to ebgaze mono kai mono gia na parei mia srtofh me oso perissotero theama mporei! na mhn parexighthw! arketa kalo torx-8 alla protimw thn 'saura'.
-
Σας παραπεμπω στο Drive τευχος 100.
M3,RX-8 challenge, ALFA GT 3.2, EVO 8 και διαφορα αλλα στην πιστα των σερρων. Εδω ειναι και η τελικη καταταξη μετα το τελος του fight club.
1.BMW M3 1'35'15
2.EVO 8 1'36'00
3.Nissan 350Z 1'37'30
4.Subaru WRX STi 1'37'85
5.Mazda RX-8 challenge 1'38'60
6.VW Golf GTI 139'70
7.Audi TT roadster 3.2 DSG 1'39'80
8.Audi A3 Sportback TFSI 1'39'85
9. Alfa GT 3.2 1'40'25
10.Renault Megane sport 1'40'35
11.Seat ibiza Cupra 1'41'45Ναι μωρε δεν είναι γρήγορο. Απλα είναι 1 δευτερόλεπτο πιο αργό απο ένα τετρακινητο ιμπρεζα που έχει 70 άλογα παραπάνω. Πάντως ένα ραλυ τα είχε για πλάκα όλα αυτα τα σαράβαλα.
Δεν είναι αμάξι το ρχ-8. Ποιος άλλωστε θέλει να κάνει παντες με τις ώρες ενω με ενα ραλυ μπορεί να τσαγιάζει και εβο? Απλα μια απορία έχω. Γιατι δεν βλέπω πια πολλα ραλυ. Λέτε να τα έχουν πούλησει? Μαλλον έχουν διαλυθεί ολα. Λοιπόν για να τελειώνει το παραμύθι. Το ρχ-8 είναι αμαξάρα και ειναι η ευκαιρία του αιώνα. Είναι γρήγορο, έχει κράτημα ,έχει φρενάρες, έχει πολυτέλεια ,εμφάνιση και κυρίως έχει πίσω κίνηση και μποκε και μπορει να κάνει παπάδες στον δρόμο. -
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Σας παραπεμπω στο Drive τευχος 100.
M3,RX-8 challenge, ALFA GT 3.2, EVO 8 και διαφορα αλλα στην πιστα των σερρων. Εδω ειναι και η τελικη καταταξη μετα το τελος του fight club.
1.BMW M3 1'35'15
2.EVO 8 1'36'00
3.Nissan 350Z 1'37'30
4.Subaru WRX STi 1'37'85
5.Mazda RX-8 challenge 1'38'60
6.VW Golf GTI 139'70
7.Audi TT roadster 3.2 DSG 1'39'80
8.Audi A3 Sportback TFSI 1'39'85
9. Alfa GT 3.2 1'40'25
10.Renault Megane sport 1'40'35
11.Seat ibiza Cupra 1'41'45Ναι μωρε δεν είναι γρήγορο. Απλα είναι 1 δευτερόλεπτο πιο αργό απο ένα τετρακινητο ιμπρεζα που έχει 70 άλογα παραπάνω. Πάντως ένα ραλυ τα είχε για πλάκα όλα αυτα τα σαράβαλα.
Δεν είναι αμάξι το ρχ-8. Ποιος άλλωστε θέλει να κάνει παντες με τις ώρες ενω με ενα ραλυ μπορεί να τσαγιάζει και εβο? Απλα μια απορία έχω. Γιατι δεν βλέπω πια πολλα ραλυ. Λέτε να τα έχουν πούλησει? Μαλλον έχουν διαλυθεί ολα. Λοιπόν για να τελειώνει το παραμύθι. Το ρχ-8 είναι αμαξάρα και ειναι η ευκαιρία του αιώνα. Είναι γρήγορο, έχει κράτημα ,έχει φρενάρες, έχει πολυτέλεια ,εμφάνιση και κυρίως έχει πίσω κίνηση και μποκε και μπορει να κάνει παπάδες στον δρόμο.Συμφωνώ με όλα όσα λες για το RX8, διαφωνώ με τα περισσότερα από όσα λες για το Rallye. Και τα δύο είναι ξεχωριστά και μοναδικά. Δεν έχουν διαλυθεί, είναι αξιόπιστα άλλωστε. Απλώς τα έχουν τρακάρει.
-
ποσο παραπανω να συμφωνουσα και με τους 2 προλαλησαντες ...
ΥΓ Καλως σας βρηκα Dim !
-
H SLK δείγμα κύρους; Η SLK που κυκλοφορεί σωρηδόν στο δρόμο; Με τα τσουβάλια; Με κάτι ξανθούλες και κάτι λουλιδες μέσα; Είναι σύμβολο κύρους;
Συγγνώμη Random, αλλά θα προτιμήσω το RX7 μου που είναι α-κυρο. Και να βλέπω τα ξυνισμένα μούτρα των SLKδων όταν δροσίζονται παντού και πάντα...
-
Ο χρήστης topaz έγραψε:
H SLK δείγμα κύρους; Η SLK που κυκλοφορεί σωρηδόν στο δρόμο; Με τα τσουβάλια; Με κάτι ξανθούλες και κάτι λουλιδες μέσα; Είναι σύμβολο κύρους;Συγγνώμη Random, αλλά θα προτιμήσω το RX7 μου που είναι α-κυρο. Και να βλέπω τα ξυνισμένα μούτρα των SLKδων όταν δροσίζονται παντού και πάντα...
Top Gear παρουσιαση της καινουριας SLK: 'The car that every single footballer, hairdresser and masseur was waiting for, it is on sale now...'
Νομιζω οτι αυτη η εκφραση υποδηλωνει καποια πραγματα οσον αφορα το αγοραστικο κοινο της SLK, ειδικα της 200Komp...
Τελος, συγνωμη συμφορουμιστα Random, αλλα αλλη συμπεριφορα περα απ'το να μπαινεις σε διαφορα φορουμ οπως αυτο και του RX8club και να κατηγορεις το RX8 δεν εχω δει απο εσενα...δεν σου αρεσει(?), κανε ενα σχολιο και τελειωσε, μην το τραβας συνεχεια, εισαι πλεον γραφικος. Φιλικη συμβουλη...
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Τι πρόβλημα έχεις Random συγκεκριμένα με το RX και τους κατόχους του; Μήπως ζηλεύεις που δεν είσαι ανάμεσά τους; Ξύδι μεγάλε
οτι και να κανεις το ρου χου 8 δεν θα γινει type r rallye, subaru wrx,gk 2.7 ,evo klp κλπ
Δεν τραβαω ζορι απλως ΒΑΡΕΘΗΚΑ NA βλεπω στο δρομο ενα μεν μοναδικο και ομορφο αμαξι να κυκλοφορει πιο πολυ και απο το σειτσεντο.....Ειπαμε ωραιο αλλα ουτε απολυτα σπορ ειναι, ουτε κυρους οπως μια slk...
ΤΟ μονο ζορι που τραβαω ειναι με κομπλεξαρες που το θεωρουν σαν υπερτατο εργαλειο.....
Και στο κατω κατω φτηνοτσιγκος ειναι το βλεπεις απο τις πορτες..Εμπα σε κανα Audi να δεις πως κανουν οι πορτες ζντουυυυμπππ και οχι σαν τσιγκος..ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΡΟΥ ΧΟΥ ΤΟ ΚΟΥΠΕ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
Ενώ το Α3 δεν έχει κυκλοφορήσει καθόλου!
Βέβαια θα μου πεις αφού κάνουν ζντουυυυμπππ οι πόρτες αξίζει τα 30000+ ευρώ που κοστίζει... -
Πού το ξέθαψες πάλι αυτό το θέμα; Επιστροφή από τους νεκρούς
-
Παρεπιμπτόντως, οι πωλήσεις RX8 από την αρχή της χρονιάς έχουν ξεπεράσει τα 900 αυτοκίνητα. Μπράβο στη Mazda και μπράβο και στους Ελληνάρες που ξέρουν να επιλέγουν
-
εχτές πέτυχα ένα ρχ8 στην παραλιακή, δεν πρόλαβα καν να δω αν ήταν
το cosmo ή το challenge, πήγαινε με τις πάντες και εξαφανίστηκε. -
Και πού θα το καταλάβαινες; Από τα πιτσιλιστήρια των φώτων;
-
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
Βέβαια θα μου πεις αφού κάνουν ζντουυυυμπππ οι πόρτες αξίζει τα 30000+ ευρώ που κοστίζει...Απορώ πως δεν το σκέφτηκε νωρίτερα η Audi και άφησε το Carrefour να του πάρει το ζντουυυυμπππ μέσα από τις 'πόρτες' της!!!
Γιατί οι 4Τ "θάβουν" το RX-8 Challenge;